BE, Stinkie en Sasha, onwijs gefeliciteerd, whoohoo!! Oh wauw, wat ontzéttend leuk!!

En Oscar, whaaa! Die naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan tot we vandeweek besloten hebben om een andere naam te doen

Heel erg mooi

Lijnloos, wat lief, thnx

Heb ondertussen de VK gesproken en zij was erg duidelijk: mijn lijf geeft keihard aan dat een halve dag werken meer dan genoeg is dus meer werken is absoluut niet aan de orde. Fijn om dezebevestiging te hebben.. En hey, stond Grace Jones in de Lima? Wauw! Cool hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar met die hoepel

EN ja, ik kan me levendig voorstellen dat LL de plek bij uitstek is om je favo alcoholische versnapering te missen, dus petje af voor jou! Als we volgend jaar beiden gaan moeten we er mss samen maar één op drinken

Huups, thnx! Heb ondertussen dus een duidelijk advies over het werken dus hopelijk kunnen ze daarmee uit de voeten, zullen we maar zeggen
want meer als dit wordt het op het moment niet.. En whaha, groot onderhoud! Ben blij dat je je stickertje hebt hoor, en doe die datumtweeling maar dan!

En hey, trouwens, je hebt nooit meer laten weten wat die enveloppe kostte, stiekemerd!

Ga ik lekker ¤ 5,= overmaken strakkies!