quote:Op maandag 24 augustus 2009 17:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh pikzwarte haartjes?!![]()
![]()
![]()
*smelt* ben benieuwd naar de foto's van alle verse beebjes van afgelopen dagen
YEAAAAAAHHHHHHHH eindelijkquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
Meestal welquote:Op maandag 24 augustus 2009 20:11 schreef happyme28 het volgende:
Leo, van die Lu crackertjes (weet niet of ze die in belgie hebben, maar dat zijn van die langwerpige die je in 2en kunt breken) hielpen bij mij erg goed. Zo'n crackertje erin en dan ging de misselijkheid weg.
Ik heb het gevoel dat ik mijn energie weer een beetje terug krijgzou het echt zo zijn dat je energie krijgt in het 2e trimester??
ahgossiequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Reese het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
in dit topic BEebie2 a.k.a. mini-stinkie2 is geboren! staat BE zelf ook nog op de foto. Met een gelukzalige glimlach, maar dat komt vast van die ruggeprik. D'r bevallingsverslag klonk niet zo fijn namelijk.
Knullekequote:Op maandag 24 augustus 2009 20:05 schreef Reese het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
U vraagt, wij draaien
in dit topic BEebie2 a.k.a. mini-stinkie2 is geboren! staat BE zelf ook nog op de foto. Met een gelukzalige glimlach, maar dat komt vast van die ruggeprik. D'r bevallingsverslag klonk niet zo fijn namelijk.
anders ik wel!quote:Op maandag 24 augustus 2009 20:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zeg huuphuup, doe jij eens hup hup of vort vort o.i.d. Ik wil jullie kleintje graag zien
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 24 augustus 2009 21:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
anders ik wel!haha
Davinia bijna bijna, woensdag is het zover![]()
zul je zien, gebeurt er niks
lief van je![]()
maar ik moet zeggen dat het me eigenlijk helemaal niet stoort ofzo, het wachten. Ik ben zo blij dat ik verder nergens last van heb enzo. Dat maakt het uitzingen van de tijd zoveel makkelijker. Nog maar een paar daagjes, hoe dan ook
Ja is ook wel zo. Maar zolang ik me rustig hou is er niets aan de hand.quote:Op maandag 24 augustus 2009 21:13 schreef bixister het volgende:
nergens last van enzo? jij was toch zo benauwd en vochtvasthouderig?
Jaaah gefeliciteerd be en stinkie en sacha! Hoop dat alles goed is gegaan! Who's next?!quote:Op maandag24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |