SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voel me nu zo vreselijk happy en gelukkig! Ga proberen foto te plaatsen weet niet of het lukt vanuit zkhs. Bedankt voor alle lieve reacties en dames zet 'm op! Duch.
zo rekende ik op 2008..en toen werd het 2009quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend
Welkom terug van vakantie Bix! Ik hoop dat je het erg lekker hebt gehad.quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef bixister het volgende:
Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow!succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!!
Aparte mensen aparte naamquote:Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef yvonne het volgende:
Juup en Duchess, gefeliciteerdWat een aparte naam!
Hè jammer, daar verheugde ik me nog het meeste op!quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Aparte mensen aparte naam
Dank jullie allen voor de felicitaties. Ik heb het nu nog een beetje druk met mijn hoofd zeg maar en met allerlei dingen die ik geregeld wil hebben, maar zo gauw als de kleine thuis is met moeders dan zoeken wij een stel foto's uit om hier te posten (en nee, ik post hier geen foto's van de placenta).
geniet van je dutjequote:Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef het-is-mij het volgende:
@ BE, sterkte, fijn dat de ruggeprik goed werkt
@ Troel, das mooi balen, wel fijn dat je goed in de gaten word gehouden
@ Sterrenmunt, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze
@ Octopussy, gaat alles oke bij jou?
Hier goed gekeurd vanochtend bij ctg moet zo doorgaan qua rust houden en hele kleine kans dat ik bij 34 wkn weer licht huishoudelijk werk mag doen.
Donderdag weer naar de gyn.
Nu maar ff mn verplichte middagrustuurtje houden
Nou, ja, ze hadden geloof ik nog niet geboekt helemaal, maar de datum stond al wel vast. En ik ben natuurlijk zelf nog een weekje teruggezet. Uitgerekende datum stond eerst op 24/9 en later pas op 17/9. Het kwam er op neer dat verzetten geen optie meer was. Voor zuslief geldt hetzelfde, die kon pas in september weg en als ze op mij zou moeten wachten dan moest ze uitgaan van oktober (17 +14) en dan is het geen mooi weer meer op hun bestemming.quote:Mefke, held geeft zich alvast op als vrijwilliger voor overtijd! Ik hoop voor je dat beeb-lief komt wanneer opa en oma terugzijn hoor Hadden ze die reis dan al geboekt voor ze wisten dat je zwanger bent ofzo, eigenlijk?
Vanwege mijn bloedwaardes. Normaal slik ik daar pillen voor, maar die doseringen zijn al zo vaak verhoogd en hebben toch niet echt veel nut dat het niet reeel is om nog een keer te gaan verhogen. Bepaalde waardes beginnen gewoon gevaarlijk te worden (mijn HB is veel te laag, maar ook bijvoorbeeld mijn vitamine K wat onder andere de stolling van het bloed regelt). Kortom, er moest echt actie ondernomen worden.quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
waarom moet je aan dat infuus troel?
Het zit jou ook wel lekker mee zeg.....not
ben net pas terugquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Be, Stinkie en Sasha gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!![]()
Huup, hoe was je controle?
quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!
Verhaal volgt.
ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!quote:Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Incantrix het volgende:
BE, Stinkie en Sasha, onwijs gefeliciteerd, whoohoo!! Oh wauw, wat ontzéttend leuk!!![]()
![]()
En Oscar, whaaa! Die naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan tot we vandeweek besloten hebben om een andere naam te doen
Heel erg mooi
Lijnloos, wat lief, thnxHeb ondertussen de VK gesproken en zij was erg duidelijk: mijn lijf geeft keihard aan dat een halve dag werken meer dan genoeg is dus meer werken is absoluut niet aan de orde. Fijn om dezebevestiging te hebben.. En hey, stond Grace Jones in de Lima? Wauw! Cool hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar met die hoepel
EN ja, ik kan me levendig voorstellen dat LL de plek bij uitstek is om je favo alcoholische versnapering te missen, dus petje af voor jou! Als we volgend jaar beiden gaan moeten we er mss samen maar één op drinken
Huups, thnx! Heb ondertussen dus een duidelijk advies over het werken dus hopelijk kunnen ze daarmee uit de voeten, zullen we maar zeggen want meer als dit wordt het op het moment niet.. En whaha, groot onderhoud! Ben blij dat je je stickertje hebt hoor, en doe die datumtweeling maar dan!En hey, trouwens, je hebt nooit meer laten weten wat die enveloppe kostte, stiekemerd!
Ga ik lekker ¤ 5,= overmaken strakkies!
![]()
Kijk, ik kóm er wel achterquote:Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!![]()
als je het maar laat hoor! gekke muppet, die envelop was 80 cent ofzo
kadootje van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |