abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 24 augustus 2009 @ 13:18:38 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72110018
Nog even voor BEebje dan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72110024
Verse beebjes

Thomas en Evi Mare, welkom op de wereld.

En natuurlijk een dikke proficiat aan de ouders van bovenstaande

BE ook hard bezig zie ik Hopen dat het nu lekker vlot gaat en dat jij en Stinkie straks jullie beebje in de armen kunnen houden zonder problemen.

Troel, even een voor jou want je krijgt het flink te verduren. Goed dat je realistisch blijft, en dat je je beseft dat een groeiachterstand niet zo erg hoeft te zijn (zeker als ze het later weer ruimschoots inhalen, zoals Ruben ). Hopelijk knap je weer snel op van het infuus in het ziekenhuis.

Sterrenmunt, welkom hier veel voorspoed en energie gewenst in je zwangerschap.
pi_72110025
sterkte er weer mee BE!! (en BEebje natuuurlijk ook!)
pi_72110100
Gisteren de hele middag en avond aan Duch en Juup gedacht, maar het lukte maar niet om op Fok te komen. Nu dan eindelijk in de lunchpauze gelukt. En ze is er Duchess en Juup enorm gefeliciteerd met Evi!! Hopelijk mogen jullie heel snel naar huis.

Cara ook heel erg gefeliciteerd met Thomas! Ook veel aan jou gedacht gisteren. Het lijkt me erg schrikken als het toch ineens vroeger komt dan je had verwacht en je het gevoel hebt er nog niet helemaal klaar voor te zijn. Maar ik denk dat dat gevoel heel snel weg is zodra je je baby vast houdt?

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Troel

Wupwup, ik was ook al zo verbaasd toen het kraampakket werd bezorgd. Vroeg heel verbaasd aan de bezorger of het voor mij was. Niet mijn helderste moment

Kersjes, een knuffel voor jou. Rot dat je je zo naar voelt

Huup, alles nog steeds rustig bij jou. Trek je het nog een beetje?

BE, zet 'm op!

Deze week is mijn laatste week werken. Donderdag de laatste dag. Ik zal zo blij zijn als het donderdagavond is.
En dan nog een week of 6 te gaan. Mijn meisje ligt al zeker vier weken met haar hoofdje omhoog en ik heb het gevoel dat ze niet op tijd gaat draaien. Ik heb het nummer gekregen van een accupuncturiste. Het schijnt dat dmv iets wat zij doet, je zelf kunt helpen te proberen de baby te draaien. Ik heb het nog niet gebeld. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk zou moeten gaan?
pi_72110124
ooh vergeet ik de nieuwe ouders te feliciteren met hun kersverse babietjes!

Ca.Ra, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!

Juup & DuchessX, heel veel geluk met Evi Mare! ik las iets over dat ze eerst even in de couveuse moest, hoe is 't nu met 'r?

en wat een mooie datum hebben jullie uitgekozen voor de komst van jullie beebs.

Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow! succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!! en sorry, geen idee wat zo'n acu(nietaccu!)puncturist doet, behalve dan dat 't doorgaans iets met naalden is.... . maar 't kan vast niet echt kwaad om 't te proberen.

[ Bericht 11% gewijzigd door bixister op 24-08-2009 13:29:57 ]
pi_72110143
@ BE, sterkte, fijn dat de ruggeprik goed werkt

@ Troel, das mooi balen, wel fijn dat je goed in de gaten word gehouden

@ Sterrenmunt, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze

@ Octopussy, gaat alles oke bij jou?

Hier goed gekeurd vanochtend bij ctg moet zo doorgaan qua rust houden en hele kleine kans dat ik bij 34 wkn weer licht huishoudelijk werk mag doen.
Donderdag weer naar de gyn.

Nu maar ff mn verplichte middagrustuurtje houden
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:25:52 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72110166
Fijn van de pijnstilling BE, wat heerlijk dat het zetten van de prik nu wel lukte!
.... met gevoel voor drama....
pi_72110222
Pff be gelukkig ruggeprik hopelijk verloopt het vanaf nu snel en voorspoedig!
evi doet het goed, vanmiddag krijgen we onze eigen kamer! Ze is heel lief en tevreden kindje, heb haar nog niet horen huilen. Ze maakt veel oogcontact en houdt haar speen tegen zodat die niet uit haar mondje valt ik ben zo verliefd op haar! Bevalling was zwaar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voel me nu zo vreselijk happy en gelukkig! Ga proberen foto te plaatsen weet niet of het lukt vanuit zkhs. Bedankt voor alle lieve reacties en dames zet 'm op! Duch.
pi_72110230
BE, fijn dat je een ruggeprik hebt gekregen. Hopelijk vordert de ontsluiting ook vlot nu. Zet em op
Fake it till you make it...
pi_72110245
Het is mij goedgekeurd jeuh! fijn dat het stilzitten zn vruchten afwerpt, dan weet je weer even waar je het voor doet enzo lijkt me, voelt het wellicht wat minder nutteloos. Ik hoop voor je dat je binnenkort weer wat kleine dingen kan en mag doen

Xenia, volgens mij heb je het over Moxa therapie? Ik heb er geen ervaring mee, ik geloof Diaan en Peaceman wel toendertijd? Zoiets staat me bij maar ik weet het niet zeker.
Hier gaat alles prima hoor. Geen voorwerk, geen op hande zijnde bevalling, maar ik voel me verder prima en heb er ook geestelijk ofzo geen last van dus ik wacht rustig af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72110259
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend
zo rekende ik op 2008..en toen werd het 2009

Heel veel sterkte BE! en welkom op de wereld Evi Mare & Thomas
pi_72110264
BE, fijn dat je ruggeprik gelukt is... hopelijk gaat t nu wat sneller met de ontsluiting. Zet hem op

Troel hopelijk helpt het infuus om wat van de achterstand in te halen.

Xenia, ook al weer bijna met verlof heerlijk he zo'n laaste week. Ik ben zelf ook bezig met mn laaste werkweek van dit jaar
pi_72110296
duchess, dat klinkt behoorlijk zwaar inderdaad. maar heerlijk dat ze er nu is en dat je dat tenminste achter de rug hebt. en fijn dat ze 't zo goed doet. probeer goed uit te rusten meid! je hebt er een flink karwei op zitten.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:32:26 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72110297
BE, nog 'eventjes' volhouden! Zet 'em op!
Troel
pi_72110321
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef bixister het volgende:

Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow! succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!!
Welkom terug van vakantie Bix! Ik hoop dat je het erg lekker hebt gehad.

34 weken alweer deze week Het gaat inderdaad razend snel. Het is wel gek dat iedereen het zo snel vindt gaan, ook mijn vrienden en collega's enzo. En Duch zei het laatst ook al. En jij nu ook. Ik dacht eigenlijk dat het vooral voor mijzelf zo snel leek te gaan.
Ik heb alles voor de baby in huis en het kamertje is ook helemaal af. Dus de komende weken alleen nog wat schoonmaken en wassen enzo, verder ga ik inderdaad lekker rustig aan doen hoop ik.
pi_72110322
BE, fijn dat de ruggeprik helpt!!
Nog ff volhouden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72110399
Oei, BE daar gaat het verhaal dat de tweede makkelijker zou zijn.... Gelukkig heb je een ruggeprik!
Hopelijk komt je zoon gauw tevoorschijn!

Duchess, dat klinkt heerlijk! Benieuwd naar de foto's!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72110400
-2 keer hoeft niet-
pi_72110428
Oh arme BE, hopelijk geeft het infuus gauw het laatste duwtje in de goede richting, het duurt nu vast niet lang meer, heel veel succes!!!

Ssserpente verlof! Wat heerlijk zeg!

Troel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72110435
BE een ruggeprik,. hopelijk helpt het ook met de komende stukjes van de bevalling en heb je die kleine man snel in je handen!

Xenia ook verlof bijna! woehoe!

Even paar algemene
pi_72110466
Ben zo benieuwd naar de foto's, Duch!

Huupster, het gevoel klink wel een beetje hetzelfde. Bij mij gaat het alleen niet over als ik wat gegeten heb.

Pff, warm zeg! Ben net ff met de hond de Oosterschelde ingedoken om af te koelen. Ga zo maar eens proberen ice tea te maken van m'n frambozenbladthee. Want een hete pot thee is me toch iets te gortig op 't moment.
  Admin maandag 24 augustus 2009 @ 13:48:11 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72110610
Juup en Duchess, gefeliciteerd Wat een aparte naam!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_72110657
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef yvonne het volgende:
Juup en Duchess, gefeliciteerd Wat een aparte naam!
Aparte mensen aparte naam

Dank jullie allen voor de felicitaties. Ik heb het nu nog een beetje druk met mijn hoofd zeg maar en met allerlei dingen die ik geregeld wil hebben, maar zo gauw als de kleine thuis is met moeders dan zoeken wij een stel foto's uit om hier te posten (en nee, ik post hier geen foto's van de placenta ).
pi_72110750
Oooeeehhh lekker een ruggenprik BE, ik weet uit ervaring hoe lekker dat kan zijn bij pijn. Zet hem op en succes
pi_72110817
Ik heb de bevalling gefilmd (vanaf boven gezien dan) dus kan DuchessX het thuis eens op haar gemak bekijken aangezien zij zich er maar weinig van kan herinneren. Iemand anders heeft foto's van de eerste kennismaking tussen mama en kindje gemaakt en die zijn ook enorm mooi vind ik.
pi_72110824
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:50 schreef Juup© het volgende:

[..]

Aparte mensen aparte naam

Dank jullie allen voor de felicitaties. Ik heb het nu nog een beetje druk met mijn hoofd zeg maar en met allerlei dingen die ik geregeld wil hebben, maar zo gauw als de kleine thuis is met moeders dan zoeken wij een stel foto's uit om hier te posten (en nee, ik post hier geen foto's van de placenta ).
Hè jammer, daar verheugde ik me nog het meeste op!
pi_72110848
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:24 schreef het-is-mij het volgende:
@ BE, sterkte, fijn dat de ruggeprik goed werkt

@ Troel, das mooi balen, wel fijn dat je goed in de gaten word gehouden

@ Sterrenmunt, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze

@ Octopussy, gaat alles oke bij jou?

Hier goed gekeurd vanochtend bij ctg moet zo doorgaan qua rust houden en hele kleine kans dat ik bij 34 wkn weer licht huishoudelijk werk mag doen.
Donderdag weer naar de gyn.

Nu maar ff mn verplichte middagrustuurtje houden
geniet van je dutje

Het gaat hier met ukje volgens mij wel prima. Ben zelf helaas nog steeds heel erg moe en bij vlagen misselijk (moest vanochtend mijn auto even stilzetten langs de weg omdat ik moest kokhalzen).
Het zorgt voor wat 'problemen' op werk omdat ik me te vaak ziekmeld, maar gelukkig zijn er nu wat acties uitgezet om het wat dragelijker te maken voor mij.

Heb dit weekend een kinderwagen gekocht trouwens. Een rode, want die zijn het snelst
pi_72110913
Wow Duchess, dat klinkt als een heftige bevalling. Maar fijn dat jullie meisje er nu is! Geniet er maar van!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72110921
hahahaha octo
"Want die zijn het snelst" geweldig

jammer dat je zo'n last hebt van de misselijkheid.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72111043
Er van uitgaande dat er 1 cm per uur .. binnen nu en 2 uurtjes moet BE toch wel eens bevallen zijn

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2009 14:11:12 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:13:40 #132
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_72111117
Jaaahh, er is nieuws, er is nieuws! Even vanuit mijn botte kop vanaf de bank:

Duchess en Juup, heel erg ontzettend gefeliciteerd met jullie Evi. Het klinkt inderdaad heftig allemaal, de bevalling en dan de kleine meid in de coufeuse, maar het is fijn te lezen dat ze het verder goed doet! Geniet er maar fijn van

BE, ik hoopte al dat je zelf al was begonnen, vandaar dat ik expres niets heb gezegd over het inleid-plan vanmorgen Wel balen dat je bent blijven steken op de 5 cm, maar gelukkig is de ruggenprik gelukt. Ik hoop echt dat het nu snel zal gaan of dat je dat kleine ventje ondertussen in je armen hebt. Zet 'm op!

Wupwup, balen dat het erger aan het worden is, ik hoop voor je dat dat nog bijtrekt.. Ik heb op dit moment op mijn werk al moeite met die 4 uurtjes die ik nu werk, terwijl mijn leidinggevenden het telkens al hebben over evt. meer werken Die stagw, is dat dan 4 x 8 uur? En wat houden de werkzaamheden dan in?

Freecell, haha, ik moest erg lachen om je post Praat jij hier maar lekker mee, dikkie-to-be

Het-is-mij, wat fijn dat alles goed was met de controle en dat de rust dus helpt! Nu doorbijten dus Hoe voel je je verder? Valt hel tegen, dat rusten? Of juist niet?

Poppedein, 40 weken, wat een bijzondere dag!! Nóg een vers beebje zouden we niet erg vinden hoor, heus niet

Huup, ik blijf het knap vinden dat je je zo kalm kunt houden, werkelijk. Ik kan alleen maar hopen dat ik later net als jij zal zijn

Kersjes, tjongejonge, ongelooflijk hoe jij op de proef wordt gesteld.. Dikke voor jou!

Lijnloos, welkom terug, geweldig dat je het zo leuk hebt gehad. Ik ben dit weekend wel een beetje in denial geweest om eerlijk te zijn, en heb me wel 100 x zitten verlekkeren aan de cocktails die ik volgend jaar wil drinken, de vriendjes met wie ik blij ga stuiteren enzovoorts. Was de Lima nog een beetje leuk? Hoorde dat 'ie verplaatst is, dat is echt mijn favo stek altijd, in de buurt van cocktails en rare muziekjes

Mefke, held geeft zich alvast op als vrijwilliger voor overtijd! Ik hoop voor je dat beeb-lief komt wanneer opa en oma terugzijn hoor Hadden ze die reis dan al geboekt voor ze wisten dat je zwanger bent ofzo, eigenlijk?

En de rest weet ik niet meer en zitten lukt even niet dus de pc ga ik niet heen, sorry

En hiero, tja.. Wel last, maar het is wel te doen, alleen is liggen wel beter als zitten op het moment. Voelde me vanmiddag wel een beetje ontheemd, eerst begon mijn leidinggevende over evt. meer werken, daarna het afdelingshoofd ook en toen ik vervolgens aan een collega vroeg of ze iets van me over wilde nemen vanmiddag omdat het iets is met zware dossiers e.d. zei ze "het moet maar"
Ik weet het ff niet, om eerlijk te zijn krijg ik al pijn na 2 a3 uur werken en ik werk er nu 4, bovendien doe ik al meer tilwerk dan ik zelf zou willen omdat ik me gewoon steeds rotter voel over elke zoveel minuten wéér te moeten vragen.. Zucht, ik ga zo maar mijn VK bellen, de Cesarmevrouw zei dat mijn werk sterk afhankelijk is van hoe het gaat en dat ik alles hieromtrent met haar moet overleggen.. Ik zie wel even, maar hoe het vandaag allemaal liep voelde niet bepaald bemoedigend

Aha, er schiet me één iemand te binnen nog: BJ, als je dit leest nog, heel erg veel plezier, geniet van je vakantie en kom maar lekker bol terug Goede reis!!
3!
pi_72111306
Nieuwe beebs!

Welkom Thomas en Evi! allebei erg mooie namen

En nou BE'ke nog. Of zou broertje-Sasha er gewoon al zíjn? *spannend!*

Hier de nekplooimeting gehad. Leek allemaal oké. Woensdag een officieel uitslagtelefoontje, waarin ook m'n bloedwaardes zijn meegenomen.
Hardloper.
IG @webkim
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:30:33 #134
35189 Troel
scherp en bot
pi_72111454
Fijn Webkim!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72111504
Webkim alvast een voorzichtige jeuj!
Incantrix, wat balen dat het allemaal zo moeizaam gaat, zeker op je werk. Ik begrijp heel goed dat je je niet voor je collega's onder wil doen, maar zulke reacties werken ook niet echt opbeurend als je zelf al zo je best doet. Wellicht dat de vk inderdaad wat meer kan vertellen of je aanmoedigen dat dit toch echt beter is... dan laat ze op je werk maar even allemaal een )&)&$e krijgen!
De lima was inderdaad verplaatst, stond tegenover de juliet ongeveer en da's een beetje mijn stekkie elk jaar, en we konden nu vanaf het backstage stuk precies op het podium van de lima kijekn... zag er leuk uit en klonk ook wel tof (hoewel ik niet echt van de gekke muziekjes ben) Verder was het heel koel, vooral erg versteld gestaan van Grace Jones... niet dat ik zo'n fan ben, maar respect als je zoiemand ziet staan (heel nummer + voorstellen en bedanken van band, terwijl je aan het hoelahoepen bent ) Het was top, maar volgend jaar de avond kunnen afsluiten met een biertje is ook wel iets waar ik naar uitkijk
pi_72111526
Hmmm nog geen Beebie, dat is jammer.
Balen dat je het zo slecht trok BE, gelukkig is er nog de ruggeprik dan.
Hopelijk vlot het nu wel.

Webkim, mooi zo dat de nekplooimeting goed leek!

Krijg je van stress ook harde buiken trouwens?
Ik had het vannacht en vanmo natuurlijk een beetje moeilijk met Meike die voor het eerst naar de psz ging. Wel toevallig dat ik ineens nog meer last van harde buiken had.
Helemaal voor niks trouwens, want het ging hartstikke goed met Meike daar. Ze was thuis nog volop liedjes aan het zingen, en zich aan het afvragen waar haar juf nou ineens was gebleven
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:35:45 #137
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72111582
Tjee BE wat rot dat je bleef haken op 5cm! Gelukkig nu een ruggenprik en ik hoop dat het in de tussentijd al flink opgeschoten is! Nog even een paar
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_72111641
quote:
Mefke, held geeft zich alvast op als vrijwilliger voor overtijd! Ik hoop voor je dat beeb-lief komt wanneer opa en oma terugzijn hoor Hadden ze die reis dan al geboekt voor ze wisten dat je zwanger bent ofzo, eigenlijk?
Nou, ja, ze hadden geloof ik nog niet geboekt helemaal, maar de datum stond al wel vast. En ik ben natuurlijk zelf nog een weekje teruggezet. Uitgerekende datum stond eerst op 24/9 en later pas op 17/9. Het kwam er op neer dat verzetten geen optie meer was. Voor zuslief geldt hetzelfde, die kon pas in september weg en als ze op mij zou moeten wachten dan moest ze uitgaan van oktober (17 +14) en dan is het geen mooi weer meer op hun bestemming.
Oja en die overtijddatum is gewoon zo mooi (20092009)

Webkim, fijn zo'n uitslag!
Troel, heb je vandaag al infuus gehad en hoe ging het? Balen van de groeiachterstand, hopelijk valt het strakjes mee.
En voor de zekerheid: Be
Huup en Kersjes, hoe gaat ie daar?

[ Bericht 3% gewijzigd door mefke79 op 24-08-2009 14:43:06 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:40:50 #139
35189 Troel
scherp en bot
pi_72111716
Nee mef, morgen is pas de eerste keer infuus. Het was vandaag nog niet binnen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72111796
Duchess en Juup, gefeliciteerd!
Cara, ook gefeliciteerd

BE, Hopelijk schiet het nu op bij je
Zet 'm op.
pi_72111827
waarom moet je aan dat infuus troel?
Het zit jou ook wel lekker mee zeg.....not
  maandag 24 augustus 2009 @ 14:47:17 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_72111870
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 14:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
waarom moet je aan dat infuus troel?
Het zit jou ook wel lekker mee zeg.....not
Vanwege mijn bloedwaardes. Normaal slik ik daar pillen voor, maar die doseringen zijn al zo vaak verhoogd en hebben toch niet echt veel nut dat het niet reeel is om nog een keer te gaan verhogen. Bepaalde waardes beginnen gewoon gevaarlijk te worden (mijn HB is veel te laag, maar ook bijvoorbeeld mijn vitamine K wat onder andere de stolling van het bloed regelt). Kortom, er moest echt actie ondernomen worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72111971
Ik ben zo blij; ik heb eindelijk een afspraak kunnen maken voor de 20 wk-echo. Bij mijn vertrouwde echo-bureau hadden ze geen plekje meer, dus nu maar tweede keus gedaan. Maar pfieuw wat een opluchting. Ik zag al voor me dat ik op mijn kop kreeg van de vk dat ik het niet goed had geregeld..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_72111993
Troel, wat rot van die groeiachterstand. Wel fijn dat je een soort van berusting nu hebt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:07:51 #145
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_72112303
Juup en Duchess van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.

Cara en van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

Jee, en BE nog niet bevallen. Wat een marathonbevalling zeg! Nog maar even een paar ertegen aan, al hoop ik dat ze niet meer nodig zijn.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_72112676
Mefke hier gaat alles nog prima hoor! Ik heb een bus pringles en ben dus gelukkig strakjes over 20 minuutjes op controle ben benieuwd wat er allemaal gezegd gaat worden enzo.

Karin, ik had wel ergens gelezen dat extreme stress vroeggeboortes op kon wekken enzo ja, of vroegtijdige weeen. Extreme stress zul je vast niet hebben dat staat er rottiger dan ik bedoel haha maar je snapt me wel denk ik. maar als extreme stress dat kan, dan kan een beetje stress vast ook harde buiken veroorzaken lijkt me? toch? of is dat krom geredeneerd?

Incantrix vervelend dat het zo moeizaam gaat ja.

En over verse beebs, poppedeins en ik doen ook een gooi naar een datumtweeling, ondanks dat ik nog steeds aan de 26e denk gaat zij voor de 28e, ik vind het best. Dus kom maar op
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72112702
oh en ik wilde Webkim nog feliciteren met de op het oog mooie uitslag fijn, zulk nieuws!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72113267
Wat leuk, elke keer dat ik online kom is er een baby'tje. Evi is ook al zo'n mooie naam. Gefeliciteerd Duchess en Juup!

BE, vanmiddag ben ik om kwart voor 5 weer online, dus je hebt nog even, dan verwacht ik jouw BEby natuurlijk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 24 augustus 2009 @ 15:52:50 #149
24188 Belana
kloon van belana
pi_72113476
oi BE, wat heb je het weer te verduren meid wel heerlijk dat je een ruggeprik hebt!!
stormy waters...
sailin'
pi_72113604
Duchess en Juup van harte met jullie prachtige dochter Evi ! Geniet van haar !

BE...we blijven hier rustig wachten op je BEby hoor
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:09:04 #151
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_72113948
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!

Verhaal volgt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_72113988
Yes Yes Yes
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72113992
de BEebie is er eindelijk!! Gefeliciteerd BE en Stinkie! En wat een koele naam!!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72114007
jaaaaa Oscar is er
Gefeliciteerd!
Goed gedaan BE (en Stinkie ook natuurlijk)
ti amo più di ieri ma meno di domani
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:12:03 #155
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72114044

Be, stinkie en Sasha van harte met jullie zoon en broer!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator maandag 24 augustus 2009 @ 16:12:55 #156
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72114064
Jaaaaaaaaaa ik mag jubelen Oscar is eindelijk geboren!!! Gefeliciteerd
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 16:13:01 #157
7074 moussy
kuttekop
pi_72114067
Gefeliciteerd met Oscar!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:13:21 #158
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_72114075

Wat heb je het te verduren gehad

Heel erg gefeliciteerd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_72114086

Het is gelukt! Oscar is geboren, en Sasha is grote broer geworden!

Gefeliciteerd BE en Stinkie met jullie tweede zoon!

Mooie namen, zeg.
pi_72114099
Ah, god nog an toe, daar issie dan.

Oscar!
Eeuwig vijfentwintig
pi_72114110
BE en Stinkie gefeliciteerd!
pi_72114121
BE, Stinkie en Sasha gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!!
pi_72114137
jaaah! Hoera voor Oscar!!!

ik wens je een mooi & gelukkig leven toe, ventje! BE, stinkie & grote broer Sasha, heel hartelijk gefeliciteerd!
  † In Memoriam † maandag 24 augustus 2009 @ 16:15:49 #164
43556 miss_dynastie
pi_72114151
Gefeliciteerd
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:16:43 #165
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_72114184
Hoera! Hij is er!
En van harte, stinkert, BE en Sasha.

Kan ik nu ein-de-lijk gaan stofzuigen.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_72114205
Oooooooooooohhh BE en Stinkie.. hij is er!!! Wat een geweldige naam, Oscar Morrison!! Helemaal super!
En wat een flinkerd toch weer!!

Ontzettend gefeliciteerd voor jullie en grote broer Sasha!! Alle geluk van de wereld met elkaar!

[ Bericht 5% gewijzigd door Poppedein op 24-08-2009 16:35:25 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72114242
Be, Stinkie en Sasha gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Huup, hoe was je controle?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72114284
Jaaaahaaaaaa!!! Eindelijk!!

welkom ventje

BE, stinkie en Sasha, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje.
Oscar Morrison

petje af BE!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:19:49 #169
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_72114285
Gefeliciteerd met Oscar!
leuke naam zeg!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:20:50 #170
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72114317
Osseworst voor BE!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72114331
Stinkie en BE van harte met jullie kleine kerel!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:21:25 #172
219033 Mibos2
ik ben de vorige Mibos-mama
pi_72114340
He daar is ie dan.Be, Stinkie, Sasha van harte met jullie zoontje en broertje. Geniet ervan en kom lekker bij...
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:21:47 #173
24188 Belana
kloon van belana
pi_72114358
Woeiiiii !!!!!!

van harte Be en stinkie met Oscar
stormy waters...
sailin'
pi_72114363
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:18 schreef mefke79 het volgende:
Be, Stinkie en Sasha gefeliciteerd met jullie zoon en broertje!

Huup, hoe was je controle?
ben net pas terug t liep allemaal wat uit.

Alles was best, ze heeft aangeboden te strippen maar voor mij hoeft dat niet zo. Ik heb er nog steeds alle vertrouwen in dat t dametje zich deze week meldt. Ook zonder striptruken. Dus vandaar. A.s. vrijdag heb ik een afspraak in het ziekenhuis voor groot onderhoud, ctg en hartfilmpje en meer van dat enzo. Mocht het zich dan nog niet aangediend hebben dan vraag ik de gyn daar aan het einde van de hele rataplan om me te strippen.

En verder heb ik weer een keurig stikkertje op mn inmiddels overvolle kaart
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72114384
Ja, BE, hij is er En nu lekker met Stinkie en grote broer Sasha gaan genieten van jullie Oscar!

Ssssserpente, was jij dat, die vroeg over dat rare gevoel in je maag? Ik heb de laatste tijd ook dat ik regelmatig met hongerklop (zoals ik het ondertussen maar genoemd heb ) wakker word. Mijn moeder zei eens dat de kwaaltjes van het begin van de zwangerschap aan het einde ook weer terugkomen. En nu heb ik inderdaad weer dat ik snel duizelig ben, maar ook dat ik voel of ik moet spugen als ik niet NU! iets eet... Dus misschien heb jij dat ook?
Lotte!
Noah!
pi_72114421
Jaaaa Oscar is er!
Gefeliciteerd BE, stinkie en Sasha!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Admin maandag 24 augustus 2009 @ 16:26:20 #177
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72114506
Stoere naam hoor!
Gefeliciteerd
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:26:34 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_72114515
Proficiat BE en stinkie met jullie zoontje en Sasha als grote boer met Oscar
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_72114519
Oscar! BEebie!!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:27:10 #180
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72114534
Gefeliciteerd BE!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:27:31 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_72114543
Jaaaaaaaaaaaa! Gefeliciteerd!! Met Oscar Morrison
Sasha is een grote broer!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_72114549
woohooo nog een vers beebje

Stinkie en BE, van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Rust lekker uit (is ws heel hard nodig na zo'n bevalling) en geniet van je ventjes.
pi_72114550
BE gefeliciteerd met Osca (en de rest van de family natuurlijk ook )

Huup, fijn dat je bent goedgekeurd!
pi_72114554
Joepie! Oscar is geboren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gefeliciteerd BE en Stinkie, en Sasha is nu echt grote broer!!! Wauw!
pi_72114576
oooh BE wat zal je het zwaar hebben gehad, maar eindelijk is hij er!!!!!
BE, Stinkie en Sasha, van harte gefeliciteerd met Oscar
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:29:10 #186
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_72114600
BE, stinkie en Sasha gefeliciteerd met jullie zoon/broertje Oscar!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:31:44 #187
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_72114686
Brighteyes, Stinkie en Sasha, gefeliciteerd met de geboorte van Oscar
Wat fijn dat hij er eindelijk is
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_72114731
Woei! Oscar is er BE goed gedaan meid, en Stinkie en Sasha natuurlijk ook gefelicteerd met jullie zoon en kleine broertje...
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:35:11 #189
125242 bvvt
VROOEEEMMMM
pi_72114792
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:09 schreef stinkie het volgende:
Om 15.14 is geboren Oscar Morrison. 4520 gram
zo lief, zo mooi!

Verhaal volgt.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
pi_72114889
Jaaaaaaaaaaaa!!
Gefeliciteerd met Oscar BE en Stinkie!!

Oh Serpente dat rare lege gevoel in mijn maag heb ik ook sinds deze week geloof ik, maar eten helpt niet altijd.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:40:46 #191
95408 Incantrix
pi_72114950
BE, Stinkie en Sasha, onwijs gefeliciteerd, whoohoo!! Oh wauw, wat ontzéttend leuk!! En Oscar, whaaa! Die naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan tot we vandeweek besloten hebben om een andere naam te doen Heel erg mooi

Lijnloos, wat lief, thnx Heb ondertussen de VK gesproken en zij was erg duidelijk: mijn lijf geeft keihard aan dat een halve dag werken meer dan genoeg is dus meer werken is absoluut niet aan de orde. Fijn om dezebevestiging te hebben.. En hey, stond Grace Jones in de Lima? Wauw! Cool hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar met die hoepel EN ja, ik kan me levendig voorstellen dat LL de plek bij uitstek is om je favo alcoholische versnapering te missen, dus petje af voor jou! Als we volgend jaar beiden gaan moeten we er mss samen maar één op drinken

Huups, thnx! Heb ondertussen dus een duidelijk advies over het werken dus hopelijk kunnen ze daarmee uit de voeten, zullen we maar zeggen want meer als dit wordt het op het moment niet.. En whaha, groot onderhoud! Ben blij dat je je stickertje hebt hoor, en doe die datumtweeling maar dan! En hey, trouwens, je hebt nooit meer laten weten wat die enveloppe kostte, stiekemerd! Ga ik lekker ¤ 5,= overmaken strakkies!
3!
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 augustus 2009 @ 16:41:19 #192
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72114965
BE gefeli
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:41:49 #193
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_72114983
And the Oscar goes to.... BE, Stinkie & Sasha! Gefeliciteerd!

[ Bericht 5% gewijzigd door Spuuglokje op 24-08-2009 19:06:23 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:42:57 #194
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_72115023
Jaaaaa, gefeliciteerd stinkie en BE, papa en mama van twee!!!
Wat een leuke namen zijn het toch en wat ben ik benieuwd naar foto's! Goed gedaan, BE!!! Veel geluk met z'n viertjes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:43:57 #195
95408 Incantrix
pi_72115044
Owja, en Mefke, joh, ik wist niet dat jij een weekje 'naar voren' was gezet Kan me ook wel voorstellen dat het niet altijd lukt om het lekker in te plannen, maar ik vroeg het me zo af, want het lijkt me dat je ouders het ook helemaal niet leuk zouden vinden als jij bevalt terwijl ze zo ver weg zitten..
3!
pi_72115072
O+ Oscar
  Moderator maandag 24 augustus 2009 @ 16:45:44 #197
5428 crew  miss_sly
pi_72115094
JIppie Oscar, daar ben je

Stinkie, BE en Sasha gefeliciteerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_72115123
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:40 schreef Incantrix het volgende:
BE, Stinkie en Sasha, onwijs gefeliciteerd, whoohoo!! Oh wauw, wat ontzéttend leuk!! En Oscar, whaaa! Die naam heeft bij ons ook op het lijstje gestaan tot we vandeweek besloten hebben om een andere naam te doen Heel erg mooi

Lijnloos, wat lief, thnx Heb ondertussen de VK gesproken en zij was erg duidelijk: mijn lijf geeft keihard aan dat een halve dag werken meer dan genoeg is dus meer werken is absoluut niet aan de orde. Fijn om dezebevestiging te hebben.. En hey, stond Grace Jones in de Lima? Wauw! Cool hoor, hoe krijgt ze het voor elkaar met die hoepel EN ja, ik kan me levendig voorstellen dat LL de plek bij uitstek is om je favo alcoholische versnapering te missen, dus petje af voor jou! Als we volgend jaar beiden gaan moeten we er mss samen maar één op drinken

Huups, thnx! Heb ondertussen dus een duidelijk advies over het werken dus hopelijk kunnen ze daarmee uit de voeten, zullen we maar zeggen want meer als dit wordt het op het moment niet.. En whaha, groot onderhoud! Ben blij dat je je stickertje hebt hoor, en doe die datumtweeling maar dan! En hey, trouwens, je hebt nooit meer laten weten wat die enveloppe kostte, stiekemerd! Ga ik lekker ¤ 5,= overmaken strakkies!
ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!
als je het maar laat hoor! gekke muppet, die envelop was 80 cent ofzo
kadootje van mij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:48:12 #199
95408 Incantrix
pi_72115175
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 16:46 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ooooh ik ben vergeten je terug te PMen!
als je het maar laat hoor! gekke muppet, die envelop was 80 cent ofzo
kadootje van mij
Kijk, ik kóm er wel achter Vind het gewoon niet eerlijk als jij dat moet betalen (en ik ben nog steeds zo heel erg op dat broekje), dus dat krijg je lekker van me terug!
3!
  maandag 24 augustus 2009 @ 16:50:27 #200
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_72115242
Gefeliciteerd BE en Stinkie
Veel geluk en gezondheid met de kleine
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')