abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar maandag 24 augustus 2009 @ 13:18:38 #101
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_72110018
Nog even voor BEebje dan
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_72110024
Verse beebjes

Thomas en Evi Mare, welkom op de wereld.

En natuurlijk een dikke proficiat aan de ouders van bovenstaande

BE ook hard bezig zie ik Hopen dat het nu lekker vlot gaat en dat jij en Stinkie straks jullie beebje in de armen kunnen houden zonder problemen.

Troel, even een voor jou want je krijgt het flink te verduren. Goed dat je realistisch blijft, en dat je je beseft dat een groeiachterstand niet zo erg hoeft te zijn (zeker als ze het later weer ruimschoots inhalen, zoals Ruben ). Hopelijk knap je weer snel op van het infuus in het ziekenhuis.

Sterrenmunt, welkom hier veel voorspoed en energie gewenst in je zwangerschap.
pi_72110025
sterkte er weer mee BE!! (en BEebje natuuurlijk ook!)
pi_72110100
Gisteren de hele middag en avond aan Duch en Juup gedacht, maar het lukte maar niet om op Fok te komen. Nu dan eindelijk in de lunchpauze gelukt. En ze is er Duchess en Juup enorm gefeliciteerd met Evi!! Hopelijk mogen jullie heel snel naar huis.

Cara ook heel erg gefeliciteerd met Thomas! Ook veel aan jou gedacht gisteren. Het lijkt me erg schrikken als het toch ineens vroeger komt dan je had verwacht en je het gevoel hebt er nog niet helemaal klaar voor te zijn. Maar ik denk dat dat gevoel heel snel weg is zodra je je baby vast houdt?

Ik ben erg benieuwd naar de foto's!

Troel

Wupwup, ik was ook al zo verbaasd toen het kraampakket werd bezorgd. Vroeg heel verbaasd aan de bezorger of het voor mij was. Niet mijn helderste moment

Kersjes, een knuffel voor jou. Rot dat je je zo naar voelt

Huup, alles nog steeds rustig bij jou. Trek je het nog een beetje?

BE, zet 'm op!

Deze week is mijn laatste week werken. Donderdag de laatste dag. Ik zal zo blij zijn als het donderdagavond is.
En dan nog een week of 6 te gaan. Mijn meisje ligt al zeker vier weken met haar hoofdje omhoog en ik heb het gevoel dat ze niet op tijd gaat draaien. Ik heb het nummer gekregen van een accupuncturiste. Het schijnt dat dmv iets wat zij doet, je zelf kunt helpen te proberen de baby te draaien. Ik heb het nog niet gebeld. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk zou moeten gaan?
pi_72110124
ooh vergeet ik de nieuwe ouders te feliciteren met hun kersverse babietjes!

Ca.Ra, heel hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!

Juup & DuchessX, heel veel geluk met Evi Mare! ik las iets over dat ze eerst even in de couveuse moest, hoe is 't nu met 'r?

en wat een mooie datum hebben jullie uitgekozen voor de komst van jullie beebs.

Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow! succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!! en sorry, geen idee wat zo'n acu(nietaccu!)puncturist doet, behalve dan dat 't doorgaans iets met naalden is.... . maar 't kan vast niet echt kwaad om 't te proberen.

[ Bericht 11% gewijzigd door bixister op 24-08-2009 13:29:57 ]
pi_72110143
@ BE, sterkte, fijn dat de ruggeprik goed werkt

@ Troel, das mooi balen, wel fijn dat je goed in de gaten word gehouden

@ Sterrenmunt, volgens mij had ik jou nog niet gefeliciteerd dus bij deze

@ Octopussy, gaat alles oke bij jou?

Hier goed gekeurd vanochtend bij ctg moet zo doorgaan qua rust houden en hele kleine kans dat ik bij 34 wkn weer licht huishoudelijk werk mag doen.
Donderdag weer naar de gyn.

Nu maar ff mn verplichte middagrustuurtje houden
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:25:52 #107
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_72110166
Fijn van de pijnstilling BE, wat heerlijk dat het zetten van de prik nu wel lukte!
.... met gevoel voor drama....
pi_72110222
Pff be gelukkig ruggeprik hopelijk verloopt het vanaf nu snel en voorspoedig!
evi doet het goed, vanmiddag krijgen we onze eigen kamer! Ze is heel lief en tevreden kindje, heb haar nog niet horen huilen. Ze maakt veel oogcontact en houdt haar speen tegen zodat die niet uit haar mondje valt ik ben zo verliefd op haar! Bevalling was zwaar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voel me nu zo vreselijk happy en gelukkig! Ga proberen foto te plaatsen weet niet of het lukt vanuit zkhs. Bedankt voor alle lieve reacties en dames zet 'm op! Duch.
pi_72110230
BE, fijn dat je een ruggeprik hebt gekregen. Hopelijk vordert de ontsluiting ook vlot nu. Zet em op
Fake it till you make it...
pi_72110245
Het is mij goedgekeurd jeuh! fijn dat het stilzitten zn vruchten afwerpt, dan weet je weer even waar je het voor doet enzo lijkt me, voelt het wellicht wat minder nutteloos. Ik hoop voor je dat je binnenkort weer wat kleine dingen kan en mag doen

Xenia, volgens mij heb je het over Moxa therapie? Ik heb er geen ervaring mee, ik geloof Diaan en Peaceman wel toendertijd? Zoiets staat me bij maar ik weet het niet zeker.
Hier gaat alles prima hoor. Geen voorwerk, geen op hande zijnde bevalling, maar ik voel me verder prima en heb er ook geestelijk ofzo geen last van dus ik wacht rustig af.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_72110259
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend
zo rekende ik op 2008..en toen werd het 2009

Heel veel sterkte BE! en welkom op de wereld Evi Mare & Thomas
pi_72110264
BE, fijn dat je ruggeprik gelukt is... hopelijk gaat t nu wat sneller met de ontsluiting. Zet hem op

Troel hopelijk helpt het infuus om wat van de achterstand in te halen.

Xenia, ook al weer bijna met verlof heerlijk he zo'n laaste week. Ik ben zelf ook bezig met mn laaste werkweek van dit jaar
pi_72110296
duchess, dat klinkt behoorlijk zwaar inderdaad. maar heerlijk dat ze er nu is en dat je dat tenminste achter de rug hebt. en fijn dat ze 't zo goed doet. probeer goed uit te rusten meid! je hebt er een flink karwei op zitten.
  maandag 24 augustus 2009 @ 13:32:26 #114
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72110297
BE, nog 'eventjes' volhouden! Zet 'em op!
Troel
pi_72110321
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:23 schreef bixister het volgende:

Xenia, ben je alweer zover dat je verlof bijna ingaat? wow! succes nog deze week. en dan goed benutten he, dat verlof: uitrusten zul je!!
Welkom terug van vakantie Bix! Ik hoop dat je het erg lekker hebt gehad.

34 weken alweer deze week Het gaat inderdaad razend snel. Het is wel gek dat iedereen het zo snel vindt gaan, ook mijn vrienden en collega's enzo. En Duch zei het laatst ook al. En jij nu ook. Ik dacht eigenlijk dat het vooral voor mijzelf zo snel leek te gaan.
Ik heb alles voor de baby in huis en het kamertje is ook helemaal af. Dus de komende weken alleen nog wat schoonmaken en wassen enzo, verder ga ik inderdaad lekker rustig aan doen hoop ik.
pi_72110322
BE, fijn dat de ruggeprik helpt!!
Nog ff volhouden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_72110399
Oei, BE daar gaat het verhaal dat de tweede makkelijker zou zijn.... Gelukkig heb je een ruggeprik!
Hopelijk komt je zoon gauw tevoorschijn!

Duchess, dat klinkt heerlijk! Benieuwd naar de foto's!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72110400
-2 keer hoeft niet-
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72110428
Oh arme BE, hopelijk geeft het infuus gauw het laatste duwtje in de goede richting, het duurt nu vast niet lang meer, heel veel succes!!!

Ssserpente verlof! Wat heerlijk zeg!

Troel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72110435
BE een ruggeprik,. hopelijk helpt het ook met de komende stukjes van de bevalling en heb je die kleine man snel in je handen!

Xenia ook verlof bijna! woehoe!

Even paar algemene
pi_72110466
Ben zo benieuwd naar de foto's, Duch!

Huupster, het gevoel klink wel een beetje hetzelfde. Bij mij gaat het alleen niet over als ik wat gegeten heb.

Pff, warm zeg! Ben net ff met de hond de Oosterschelde ingedoken om af te koelen. Ga zo maar eens proberen ice tea te maken van m'n frambozenbladthee. Want een hete pot thee is me toch iets te gortig op 't moment.
  Admin maandag 24 augustus 2009 @ 13:48:11 #122
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_72110610
Juup en Duchess, gefeliciteerd Wat een aparte naam!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_72110657
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 13:48 schreef yvonne het volgende:
Juup en Duchess, gefeliciteerd Wat een aparte naam!
Aparte mensen aparte naam

Dank jullie allen voor de felicitaties. Ik heb het nu nog een beetje druk met mijn hoofd zeg maar en met allerlei dingen die ik geregeld wil hebben, maar zo gauw als de kleine thuis is met moeders dan zoeken wij een stel foto's uit om hier te posten (en nee, ik post hier geen foto's van de placenta ).
pi_72110750
Oooeeehhh lekker een ruggenprik BE, ik weet uit ervaring hoe lekker dat kan zijn bij pijn. Zet hem op en succes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')