Gisteren de hele middag en avond aan Duch en Juup gedacht, maar het lukte maar niet om op Fok te komen. Nu dan eindelijk in de lunchpauze gelukt. En ze is er

Duchess en Juup enorm gefeliciteerd met Evi!!

Hopelijk mogen jullie heel snel naar huis.
Cara ook heel erg gefeliciteerd met Thomas!
![]()
Ook veel aan jou gedacht gisteren. Het lijkt me erg schrikken als het toch ineens vroeger komt dan je had verwacht en je het gevoel hebt er nog niet helemaal klaar voor te zijn. Maar ik denk dat dat gevoel heel snel weg is zodra je je baby vast houdt?
Ik ben erg benieuwd naar de foto's!
Troel
Wupwup, ik was ook al zo verbaasd toen het kraampakket werd bezorgd. Vroeg heel verbaasd aan de bezorger of het voor mij was. Niet mijn helderste moment
Kersjes, een knuffel voor jou. Rot dat je je zo naar voelt

Huup, alles nog steeds rustig bij jou. Trek je het nog een beetje?
BE, zet 'm op!
Deze week is mijn laatste week werken. Donderdag de laatste dag. Ik zal zo blij zijn als het donderdagavond is.
En dan nog een week of 6 te gaan. Mijn meisje ligt al zeker vier weken met haar hoofdje omhoog en ik heb het gevoel dat ze niet op tijd gaat draaien. Ik heb het nummer gekregen van een accupuncturiste. Het schijnt dat dmv iets wat zij doet, je zelf kunt helpen te proberen de baby te draaien. Ik heb het nog niet gebeld. Iemand enig idee hoe dat in zijn werk zou moeten gaan?