abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72106443
Duchess, gefeliciteerd met jullie dochter

Ca.ra gefeliciteerd met jullie zoon

BE, nog eventjes, zet hem op, bijna weer een kereltje in jullie armen!

Jeeej we zijn weer online! Dan merk je pas hoe verslaafd je bent zeg!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72106465
Kijk, daar kwam ik voor!

Ca.ra, héél erg gefeliciteerd met Thomas! Mooie naam! Ben benieuwd hoe het allemaal gegaan is. Geniet van hem!

Duch en Juup, daar is ze dan, jullie meisje! Prachtige namen! Ben zo benieuwd naar de foto's!

Be, heel veel succes meid! Go go go!

Kersjes, ik vind dat je je goed houdt!

Poppedein 40 weken! Net echt hè? Gefeliciteerd!

BJ, héle fijne vakantie!

Vandaag is m'n eerste echte verlofdag ingegaan. Heb heerlijk uitgeslapen en heb nog geen idee hoe m'n dag eruit gaat zien. En gekgenoeg maak ik me daar ook helemaal niet druk om!
pi_72106554
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag is m'n eerste echte verlofdag ingegaan. Heb heerlijk uitgeslapen en heb nog geen idee hoe m'n dag eruit gaat zien. En gekgenoeg maak ik me daar ook helemaal niet druk om!
He Ssserpente, dat is de insteek, gewoon maar kijken hoe de dag loopt. Het went vanzelf, geloof me. En we hebben een ouderwetse f5 dag, dus dat moet gewoon goedkomen.
Be voor de zekerheid
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72106633
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:

Poppedein 40 weken! Net echt hè? Gefeliciteerd!

Hahahaha, ja...dat gevoel is t precies! Fijn dat je inmiddels al lekker relaxed bent onder je verlof.,..écht die dagen vullen zich vanzelf! Ik verveel me spontaan als ik bedenk dat ik alweer 6 weken bij huis ben, terwijl daar in al die tijd toch echt amper tijd voor is geweest!

BE, hopelijk al niet meer nodig, maar toch nog een paar

Huups, was ik nog vergeten te zeggen, succes bij je VK vanmiddag!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_72106686
Foto's komen vast nog wel, nog eventjes geduld.

En om vragen van Stormqueen te beantwoorden:
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:33 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Is ze al thuis?
Loop je te pronken als een pauw?
Heb je gehuild?

Nee.
Nee.
Nee.

Morgen thuis als alles goed is. Moest de couveuse in omdat er veel slijm in haar longetjes zat wat er niet uit wilde en nam moeilijk zuurstof op. Na 1 uur was dat al helemaal goed maar om zeker te zijn dat alles goed is moet zij ongeveer 48 ter observatie blijven.

Nee. Ik ben een autist en dat houdt voor mij in dat het nu hebben van een kind een feit is en dat de emoties later komen. Mijn lichaam trilt alsof ik onderkoelingsverschijnselen heb, maar dat zijn emoties die nog een plek moeten vinden/krijgen en dat duurt bij mij altijd even.
Houdt tevens ook in dat ik mijn dag vandaag enorm strak gepland heb (tot aan het bezoek aan mijn vrouw en dochter na, want vanaf dat moment is mijn agenda leeg) om duidelijkheid te creëren.

Huilen is niet iets dat aan mij besteed is op zulke momenten, en erna ook niet trouwens

Verder merk ik wel dat ik steeds gelukkiger aan het worden ben dus de emoties zijn hun plek aan het vinden.
pi_72106819
Jaaaaa, daar zijn de baby's!

Ca.ra en man, van harte gefeliciteerd met Thomas. Mooie naam voor een ongetwijfeld mooi jongetje. Wat was hij er ineens snel! Heel veel geluk met elkaar.

Juup en Duchess, wat een lieve namen, Evi Mare Fijn dat alles nu goed gaat. Hopelijk zijn de dames snel thuis en kunnen jullie volop van elkaar genieten!

BE
Kersjes

toi toi toi
pi_72106887
Juup, wat heerlijk dat het goed gaat met jullie meisje en dat ze waarschijnlijk morgen naar huis komen! Nogmaals gefeliciteerd!

Huup en Het-is-mij (dacht ik) succes bij de controle vandaag!

Kers, hoe is het bij jou?? Voor de zekerheid ook voor jou een want wie weet!
pi_72106927
Gefeliciteerd Ca.ra
En duchess en juup!
pi_72106954
Juup een kind krijgen is niet niets. Wat omschrijf je goed hoe het voor je is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:00:45 #60
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_72106997
Maar maar, wat een hoop felicitaties zeg!
En leuk om te lezen van de andere 17-september-dames dat ze nu ook ineens rap moeten worden met voorbereiden. Ik kreeg namelijk van mijn man op mijn kop dat er nog zo veel op het to-do-lijstje stond (ziekenhuistas, geboortekaartje was al wel uitgezocht maar nog niet besteld, dat soort dingen).

Het hele verhaal komt binnenkort wel in het verhalentopic, maar we hadden in ieder geval weeen om de drie minuten, daarna rugweeen om de 2 minuten, bij 5 cm ontsluiting een ruggenprik die wel de rugweeen wegnam, maar de buikweeen alleen rechts. Toen een raar soort overgangsweeen naar de persweeen die niemand herkende, en die zelfs in alleen een halve buik niet weg te puffen waren. Totdat ik begon te gillen dat hij er NU uit kwam en dat V verdomme op dat knopje moest drukken. Wat een oerkracht is dat in je lijf zeg!
Daarna heeft het nog een minuutje of 20 geduurd, en na de 5e perswee was hij er dan eindelijk. Blauw en met een punthoofd, maar wel helemaal compleet en ook meteen goedgekeurd door de kinderarts. Alleen zijn suiker en temperatuur waren wat laag, maar dat is inmiddels allemaal opgelost.

Om de drie uur is er geprobeerd hem aan te leggen, maar dat ging nog niet zo goed in het begin, hij was ook nog moe door de lage suiker. Wel kon ik meteen al wat melk kolven. Inmiddels heeft hij een uur geleden voor het eerst zelf goed aan de borst gedronken dus ik ben helemaal trots op mijn kleine man! En na iets meer dan 24 uur na je geboorte zelf wat drinken is toch best goed?
De enige wanklank hier was een verpleegster gistermiddag, die bij de tweede borstvoedingspoging al met een tepelhoedje aan kwam zetten. Verder is de rest van de dames juist uiterst behulpzaam, nemen ook echt de tijd om te helpen met goed aanleggen. En ik lig heerlijk luxe op mijn eigen kamer, er is een scherm met internetverbinding waarmee je ook allemaal leuke high-tech dingen kunt doen als de gordijnen open en dicht en de deur enzo. Ideaal voor een Fokverslaafde! En met een pruttelend klein manneke op je borst is het alleen nog maar leuker.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_72107016
Ca.ra, gefeliciteerd met Thomas!

Duch en Juup, gefeliciteerd met Evi Mare!

oeh, ik mag ook meeschrijven want ik ben zwanger! Blijft spannend.
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:11:35 #62
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_72107275
Cara

En papa Juup
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_72107525
Ah CARA Klinkt op zich als een prettige bevalling toch?
En blauw? Volgens mij kleuren de meeste baby's in de eerste minuten behoorlijk bij, of niet? Die van onswas ook van blauwig naar paars naar roze in 2 minuten
pi_72107571
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef sterrenmunt het volgende:

oeh, ik mag ook meeschrijven want ik ben zwanger! Blijft spannend.
YAy
Hoe gaat het eigenlijk? nog last van dingen? Of voel je je heel gewoon?
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:24:58 #65
24188 Belana
kloon van belana
pi_72107630
Juup, wat knap toch, voor jou normaal, maar ik vind het zo knap als iemand zichzelf zo goed kent!
veel geluk!!
stormy waters...
sailin'
pi_72107759
Ca.ra, gefeliciteerd met jullie zoon

Duchess en Juup, gefeliciteerd met julle dochter
pi_72107831
Ca.ra en Ca.ra , gefeliciteerd met de kleine man!
DuchessX en Juup, gefeliciteerd met jullie kleine meisje, wat een leuke namen!

BE en Kersjes, , heel veel succes, nog maar even en dan kunnen jullie je kleintje ook vasthouden
pi_72108128
Duch en Juup Van harte gefeliciteerd En Juup, ik ben blij om te lezen dat de emoties nu al een plaats vinden bij jou.

BE: laat die kleine maar komen
pi_72108138
Ca.ra en man van harte gefeliciteerd met jullie kleine man en Thomas blijft ook echt een mooie naam!

Duch en Juup ook van harte met jullie mooie meid! Toffe namen hebben jullie uitgekozen!

Nog een pufjes-smiley voor BE en Kersjes! Wat een spannend weekend en maandag zo zeg...!

Poppedein gefeliciteerd met de officiële 40-weken grens!
Martine met de laatste werkweek!
Bj, je leest het denk ik niet meer, maar toch fijne vakantie!
Huup het is al bijna de 26e hoor !

Alle anderen een vanwege een nieuwe mooie en warme dag...

Hier net weer thuis van een mooi weekendje weg, lowlands was weer top! Nu lekker effe o de bank bijkomen envanmiddg weer aan de slag met de zolder/kinderkamer!!! Woehoe het wordt al steeds echter allemaal..
  maandag 24 augustus 2009 @ 11:50:35 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_72108270
Hier is de groeiachterstand een feit. Waar ik drie weken geleden nog enigszins gek op keek dat het toen nog niet was, was er vandaag toch een soort berusting (hoe gek wil je het hebben ). Beentjes zijn nog steeds voor op de groei, maar buikje en hoofdje lopen inmiddels toch echt 2 weken achter. Over twee weken nieuwe afspraak met groeiecho.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72108324
Haha Sterrenmunt, je hoort er helemaal bij hoor!

Lijnloos, top dat Lowlands leuk was! Kan me voorstellen dat je ff moet bijkomen. En straks meteen alweer aan de klus?

Even tussendoor: ik heb de laatste paar dagen een gek, beetje misselijk gevoel in m'n maag. Hij voelt nogal hol zeg maar, alsof ik echt nodig wat moet eten. Vanochtend werd ik er zelfs wakker van. En dat terwijl ik gisteravond gewoon goed gegeten had. Heb dus heel vroeg maar meteen een banaan gegeten en daarna nog een appel en een grote bak yoghurt met cruesli, maar dat holle gevoel blijft.

M'n meisje ligt al behoorlijk ingedaald, dus ze zou juist minder op m'n maag moeten duwen dan voorheen.

Herkenbaar voor iemand?

Trouwens: bedankt voor de bh-tips! Heb nu twee voedings-bh's van een vriendin gekregen met de cupmaat die ik nu heb, maar in omvang wel een maatje groter zijn. That must do it voor de eerste dagen lijkt me. En N. is metro genoeg om daarna alsnog even langs de Hunkemuller te sturen.
pi_72108341
Bweh Troel
Die berusting snap ik wel hoor Bij Ruben heb je zo gestressed en achteraf was dat niet helemaal nodig geweest natuurlijk...
pi_72108409
Vervelend nieuws Troel. Is het alleen geconstateerd of durfde hij/zij ook al een beetje een diagnose-prognose te geven=
pi_72108427
Ah bah Troel
Maar misschien dat nu door die vitaminen en mineralen cocktail er wel een groeispurt komt? Ik hoop het heel hard
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72108463
Thomas
Evi Mare

Van harte gefeliciteerd papa's en mama's!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')