verder puffen voor BE dus!quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:17 schreef huuphuup het volgende:
[..]hahaha, het gaat je nog lukken ook BE!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zet hem op meid, zomaar toch nog ineens als vanzelf op de helft wat goed!
Duchess en Juup gefeliciteerd met Evi Mare, wat een supermooie namen!
Ca.ra gefeliciteerd met Thomasook al zo'n mooie naam. Hopelijk ben je goed en wel van de schrik bekomen inmiddels, je klinkt alsof je erg aan het genieten bent in ieder geval nu.
Poppedein vandaag 40 weken woehoei!!![]()
Hier alles rustig verder
Jaja.... Dat zei BE gisteravond ookquote:
valt eigk wel meequote:Op maandag 24 augustus 2009 09:32 schreef innepin het volgende:
Huup wordt aan alle kanten ingehaaldRaar gevoel he?
whaha ik was net ook al eens aan het tellen....quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:33 schreef mefke79 het volgende:
Ieks ik zie net dat er gewoon nog maar 8 mensen voor me in de lijst staan, waarvan er 1 aan het bevallen is en er 2 op dezelfde datum als ik zijn uitgerekend...
* mefke79 stopt hoofd echt metersdiep in het zand
en welke datum was dat? de 26e toch?quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
valt eigk wel mee![]()
misschien omdat k mn eigen 'datum' die ik in mn hoofd had nog niet bereikt heb
ja de 26equote:Op maandag 24 augustus 2009 09:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
en welke datum was dat? de 26e toch?
Ben benieuwd!
Hebben de andere dames eigenlijk ook een voorgevoel qua datum?
Het enige wat ik steeds zeg is dat de baby vast later dan de 22e komt.
Maar tussendoor vind ik de 20e nog steeds zo'n mooie dag!
Pas maar opquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
valt eigk wel mee![]()
misschien omdat k mn eigen 'datum' die ik in mn hoofd had nog niet bereikt heb
BE weet gewoon dat er maar één echte downtimebaby isquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:26 schreef E.T. het volgende:
De baby van BE wilde gewoon zeker weten niet in de downtime geboren worden.. Nu al mediageil
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekendquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Pas maar op
Ik was 7 sept. Uitgerekend, had de 17e in mijn hoofd (want mam en zus ook standaard 10 dagen te laat bij alle kinderen)
En hij is de 17 geboren(augustus
)
Succes met baren straks
quote:Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zo was in de 6e augustus uitgerekend en dacht dat ze op de 13e zou komen... Alleen had ik niet op juli gerekend

Duch en Juup, gefeliciteerd met jullie meisje. Wat vervelend dat het zo zwaar is geweest, maar de beloning is er! Geniet van de kleine meid.

He Ssserpente, dat is de insteek, gewoon maar kijken hoe de dag loopt. Het went vanzelf, geloof me. En we hebben een ouderwetse f5 dag, dus dat moet gewoon goedkomen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Vandaag is m'n eerste echte verlofdag ingegaan. Heb heerlijk uitgeslapen en heb nog geen idee hoe m'n dag eruit gaat zien. En gekgenoeg maak ik me daar ook helemaal niet druk om!![]()
Hahahaha, ja...dat gevoel is t precies! Fijn dat je inmiddels al lekker relaxed bent onder je verlof.,..écht die dagen vullen zich vanzelf! Ik verveel me spontaan als ik bedenk dat ik alweer 6 weken bij huis ben, terwijl daar in al die tijd toch echt amper tijd voor is geweest!quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:39 schreef Ssserpente het volgende:
Poppedein 40 weken! Net echt hè?Gefeliciteerd!
![]()
Nee.quote:Op maandag 24 augustus 2009 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is ze al thuis?
Loop je te pronken als een pauw?
Heb je gehuild?
want wie weet!
YAyquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:01 schreef sterrenmunt het volgende:
oeh, ik mag ook meeschrijven want ik ben zwanger! Blijft spannend.
Het is op dit moment puur een constatering. Er is verder in mijn geval ook vrij weinig aan te doen en bij Ruben was het natuurlijk ook zo. We gaan gewoon alle zeilen bijzetten om het niet erger te laten worden en hopen dat het net zoals bij Ruben uiteindelijk goed gaat (dus: niet kleiner dan 2500 gram en 45 cm).quote:Op maandag 24 augustus 2009 11:56 schreef Ssserpente het volgende:
Vervelend nieuws Troel. Is het alleen geconstateerd of durfde hij/zij ook al een beetje een diagnose-prognose te geven=
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |