Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Zeg ik iets geks als ik t een beetje freaky vind dat er mensen zijn die zich voor de lol inwendig laten onderzoeken een hele avond?
NEEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh deze is inhoudelijk beterder, laten we hier doorkutten!
Tsjek FB, daar heb ik het netjes uitgelegdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Muis had ook al keurig haar topic open!
Ing is een voorkruipertttt!
[..]
Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?
Huh? In bed! Daar heb ik een eigen plekkie die ik alleen maar wens te delen met poessiesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Dit is niet de ehechtedring je ook altijd zo voor in bed Ing? Egoïst.
Ja, we zitten klaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me ook af te vragen hoe je in bed in hemelsnaam voor kan dringen.
Verklaar u nader Muis?
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig hequote:
Jaaaaaaaa, tzal wel een lang verhaal zijn of zo?quote:
Ja hey, vraagontwijkend gedrag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig he
Aaaaah...nou ist duudlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Om antwoord te geven op alle posts in 1 replypost: ing wil dus alleen in bed met poessies je moeder ik zit ook klaar geen lang verhaal.
Ik kom goddank niet verder dan 2 uitstrijkjes bij mijn huisarts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
Afgezien van toen ik er werkte, ik gelukkig ook nog nooitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu allemaal even gaan proberen zwanger te worden nemen we OUD gewoon over
Aaaaaah eindelijk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.
Ben net thuis. We werden om 2 uur gebeld door mijn vriendin. We lagen toen net te slapen. Maar ja.... bevalling begonnen, water gebroken, weeen niet erg sterk of lang, maar wel om de 3 minuten. Kan nog lang duren, dus rij maar rustig aan.... al met al waren we in een uur in Nijmegen.
En om 11.42 is de kleine jongen dan geboren.
Ben zelf nog jankerig van de mooie en emotionele ervaring.
Maar inwendige onderzoeken en toucheren blijven geen pretje
Inderdaad. Ik lees het net terug van Morretje en ga ook even lezen in OUD.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Nok![]()
Wat een tegenstrijdigheden hier vandaag zo met Morrie en Nok
Het was mijn keuze niet geweest, maar was er ook al een tijdje aan gewend, Hij was gewoon al Nico, ook al was hij er nog niet uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Nico, zo wilde ik Chico eigenlijk gaan noemen![]()
Maar ik kreeg t mn bek niet uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat scheelt wel, hoefde je nu geen enthousiasme te veinzen op het moment supreme.
![]()
Zoals ik laatst bij mn neefje.
Bodi.
HOE?
b-o-d-i...
kwas blij dat ik t van de kraamverzorgster hoorde
Dat heb ik dus ook nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:Ik probeer te concentreren op een boodschappenlijstje voor zo meteen, maar echt my brain is fried of zo, ik kan he-le-maal niet meer nadenken.
Echt he, ik weet gewoon totaal niet meer wat ik aan het doen ben, alleen dit topic gaat nog enigszins goed want heel samenhangend hoeft t hier niet te zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nu.
" wat zou ik ook alweer doen? hmmm...vergeten, nou ja, dan maar weer laptopperen"
Het is ook geen pretje, maar de kans zit er in, dat weet je van tevoren. Ben ook echt wel een beetje 'bleugh' nu, mede door het weer denk ik, en ik doe ook vandaag ff niets. Ik denk dat het heus wel goed komt allemaal..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lees het net terug van Morretje en ga ook even lezen in OUD.
Mor is er nu nuchter mee en misschien blijft dat ook zo. Ik hoop het.
Dezelfde vriendin had vorig jaar zomer een miskraam en heeft er lang over gedaan om zwanger te worden. Dat gun ik niemand. Heb er zelf weleens een gehad en dat vond ik geen pretje.
Ik weet zeker dat het goed komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is ook geen pretje, maar de kans zit er in, dat weet je van tevoren. Ben ook echt wel een beetje 'bleugh' nu, mede door het weer denk ik, en ik doe ook vandaag ff niets. Ik denk dat het heus wel goed komt allemaal..
Waaaai?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Qwea, wat voor achterlijke gladiolen wonen er in Nieuw-Amsterdam zeg![]()
Ik begin nu te twijfelen aan mijn anatomische kennisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
Ben er weer
echt lekker genoten van t liggen op t strand bij de Maarsseveense Plassen.
Boekje erbij, drinken erbij... en aangekleurd, t kruis van mn badpak is te zien op mn rug
totdat t aardig ging waaien net, en gezandstraald worden is niet echt mijn hobby
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen aan mijn anatomische kennis
spuit 11quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Je moet wel heel vreemd gelegen hebben, Ynske
mooi, ik vroeg me net af of die binnen wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Knuffel voor Morretje, ik zie het net pas
Ik was gister nog bij de gynMirena erin gepropt
Ik kreeg vandaag twee vlooienmarktpakjesMoet de fontein nog uit de auto halen, bedenk ik nu. Vanavond maar, 't is nu te warm.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef draculettetje het volgende:
ook even hieruitdelen voor morretje!
en succes voor nok met merlijn![]()
en evenvoor mezelf, want ik heb vandaag te horen gekregen dat als werkgever en uwv het goed keuren en ik een juiste werk/stage plek vind ik 10 sept kan beginnen met mijn omscholing voor dierenarts assistent!
hihi dankquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat past echt echt echt heel erg bij je
hihi en kan ik bij komende akties vast wel 1 en ander los peuteren hihiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Dierenarts assistent, wat leuk!
Gefeliciteerd!
mn rug een heel klein beetje, voor de rest goed gesmeerdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Morretje het volgende:
Lekker Ynske! Niet verbrand?
Nok, ik hoop dat het meevalt met Merlijn..
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb dat ook nog overwogen, maar ik wil mn armen niet in t achterwerk van een schaap steken en ik kan ook niet tegen opengesneden dieren![]()
Blij dat jij t wel kanGefeliciteerd
Oh, sorryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor![]()
ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
eerst maar echt goed keuring en daarna zal ik het wel zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, sorryIk was bij een school langsgeweest en ze hebben wel drie keer gevraagd of ik zeker wist dat ik dat met een schaap wilde doen, want dat kreeg je geheid in t eerste jaar of zo.
Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef draculettetje het volgende:
en succes voor nok met merlijn![]()
quote:en evenvoor mezelf, want ik heb vandaag te horen gekregen dat als werkgever en uwv het goed keuren en ik een juiste werk/stage plek vind ik 10 sept kan beginnen met mijn omscholing voor dierenarts assistent!
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor![]()
ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
Nou, ik zou het dus niet opdrinken. Geen idee wat erin zit... maar het lijkt me niet gezondquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!
[..]
Feli! Hopelijk krijg je alles geregeld en kun je gaan omscholen.
Vraagje: ik heb net ijsthee gemaakt en om die snel te laten afkoelen heb ik er van die plastic ijsblokjes in gedaan die niet smelten. En net kom ik erachter dat er eentje lek is en de - onbekende- vloeistof eruit is gelopen.Wat zit er in zo'n vormpje en, belangrijker nog, als ik die thee opdrink, ga ik dan dood?
Want ik = zuunig en de thee is fantastisch dus ik weiger om 5 zakjes mintthee voor niks te hebben laten trekken!
dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelf
dat maakt helemaal niks uit hoor, wordt afgekort als dracu of draakjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:voor Draculettetje! (ik kom er nu pas achter dat het geen draculettje is, ging even kijken hoe ik het moest schrijven, met 1 of 2 t's)
![]()
Oh, ik heb gezeik met tnt trouwens, met het pakje voor Poohy van de vlooienmarkt. Hij is op de stapel onbestelbaar terechtgekomen zei Poohy, terwijl ik mijn retouradres er ook op heb gezetEn ok, ik heb wel haar foute adres er op gezet, was iets te snel..
Zou ik vandaag achteraan, maar had ik geen zin in, sorry Poohy, morgen maar ff doen.
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie verteld dat Sooty mij 's nachts een stel fikse krabbels in mijn rechterbol had gezet? Het wordt steeds spannender: ik heb er nu een blaar onder en het jeukt als de ziekte!
Cat, daar is je thee nix bij denk ik
Ik heb een paar jaar geleden gehad dat de UPC mediabox én de dvd-speler kapot waren na wat onweer, dus ik zou het eruit trekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!quote:
Wat denk je: smeren of drinkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.
Ah, ik zie. *bedekt ogen*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!
[ afbeelding ]
Allebei! Ik heb anderhalve liter.quote:[..]
Wat denk je: smeren of drinken
En dan laten mensen stekkers vaak dicht bij stopcontact liggen en dan springt het bij een inslag alsnog over en zijn app. waarschijnlijk toch nog kapot..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je zal het aantreffen...gedverquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net dat er waar mijn ouders wonen een vrouw van 45 is omgekomen doordat ze door de bliksem werd getroffen vandaag, toen ze voor haar koeien wilde zorgenDus het is niet overal een lachertje geweest, het weer
quote:
Honden richten chaos aan op A10
AMSTERDAM - Twee honden hebben op de A10 ter hoogte van de Coentunnel in Amsterdam voor grote chaos gezorgd.
De beesten staken de snelweg over, waardoor vijf automobilisten ineens vol op de rem moesten trappen. Eén bestuurder liep nek-en rugletsel op.
Door de botsing ontstonden bovendien lange files op de A10 en op de A8 bij de Coentunnel. De politie heeft één hond kunnen vangen. De eigenaar van de beesten is nog niet achterhaald, meldt AT5.
Héél raar verhaal, maar dat heb ik daar ook gewoon gezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Help mijn kat is aan het bevallen
Wat een lief topic!En een raar verhaal.
Hij gaat schrikken als hij dat allemaal leest, wedden?quote:
U riep?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje gaat vanavond weer naar de DA (tweede enting). Ik ben benieuwd hoeveel zwaarder hij is. Op 1 aug woog hij 700 gram en werd geschat op 9 weken. Twee weken later woog hij al bijna twee keer zoveel.
Cat22 (gij wijze vrouwe): wat moeten katjes groeien vanaf de 10e week?
Ja ik riep, want jij bent wijsquote:
Hij is geweldig; zo'n ongecompliceerde kat hebben we niet eerder gehad (nou ja, behalve misschien Poekie, maar dat is een authist, dus daar merken we sowieso weinig van). Hij speelt veel, slaapt veel, eet goed en is erg alert. Grappig om te zien: hij doet de grote katten naquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Wat geef je dat beest te eten?![]()
Acherrum, hij heeft wel een heel slechte start gehad en absobeert nu elke calorie. Hoe doet hij het verder in jullie huishouden?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een reus!En die ogen!
![]()
![]()
Lekker dat hij het lekker doet.
![]()
Ome Naartjie had vannacht een muis gevangen. Hij brengt ze keurig binnen maar eet ze niet op. Yoko snuffelde er vanmorgen eens aan maar blieft blijkbaar geen koude maaltijd. Dus toen mocht tante Cat het lijk opruimen.
Brrrrrquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen beeb maar wel een blik (zonder veger) en een speciaal potje. En de container natuurlijk.
quote:Emoe wandelt op de snelweg
NUNSPEET - Op de A28 tussen Nunspeet en Harderwijk heeft een emoe voor levensgevaarlijke situaties gezorgd. Het dier liep op de snelweg tegen het verkeer in...
Diverse verkeersdeelnemers moesten stevig afremmen om niet in aanrijding met het beest, dat in eerste instantie over de vluchtstrook liep, te komen. Eén vrachtwagenchauffeur kon zijn voertuig niet tijdig tot stilstand brengen op botste op zijn voorganger.
De politie, een dierenambulance en boswachters rukten uit om het dier te vangen. Inmiddels was het verkeer nagenoeg tot stilstand gekomen. De emoe bleek inmiddels op de linker rijstrook te lopen en hier konden twee agenten met hulp van een burger het dier vangen. Het dier werd ‘geboeid’ in afwachting van de komst van de dierenambulance. Deze heeft de emoe vervolgens meegenomen en de politie hoopt dat de eigenaar zich snel meldt.
De agenten raakten bij het overmeesteren van de emoe lichtgewond, ze hebben zich met schaafwonden onder behandeling van een arts moeten stellen.
Nou moe...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Het is wel raak op de Nederlandse snelwegen vandaag!
[..]
Leg dat maar eens uit aan je baas als je te laat bent.quote:
Nee, ik zit op Hyves en dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Middag! Oh wat heb ik lekker uitgeslapen vandaag, daar was ik echt aan toe
![]()
Fritz is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Zijn er hier mensen die op facebook zitten???
Ik heb gestemd voor je (denk ik)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
Vandaag is het duidelijk wat minder, ben toch wel down merk ik. Ga vanmiddag denk ik ff naar mams, de hele middag alleen thuis zitten heb ik ff geen zin in. Ik voel ook wel dat het weer goed komt, maar zoals gisteren is het nu dus ff niet. Ik ben een beetje raar geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mor, hoest met jou vandaag?
Greys, ik had niet eens ramen open of zo , ik had gisteren tijdens het onweer de deur op de slaapkamer open en het was helemaal koel daar binnen!
Vandaag is het best alweer heet trouwens![]()
Maar das niet zo heel erg, ik ga mn ramen es lappen denk ik
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemd
En een berichtje achtergelaten.
Moet er dan ook niet nog even iemand meedoen met die Frits met de haren foto?
Of Frits met het zandkasteel!
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
Whahaha en als ik nou blijf reply-enquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Frits met de harem bedoelde ik, niet met de haren
Hup, weer een post![]()
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ikquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ik
Link?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ik
HOL.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
Qwea, had jij uiteindelijk nu bij HOL of elders die canvas besteld? en hoe was de kwaliteit?
Alleen dat vlekje is jammer. Maar goed, daar mag ik niet over miepen aangezien ik een nieuwe krijg. Dus het doek met vlekje hang ik wel in mn computer kamer thuis.quote:
neequote:
Onthoud die info dan maar voor mij als je wil.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
moest t ff voor iemand anders weten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onthoud die info dan maar voor mij als je wil.
Ja nou, zo gaat het hier ook!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh MB, ik kan me voorstellen dat je er horendol van wordt!![]()
Het is natuurlijk gewoon uittesten, hoe ver ze kan gaan. Want als ze echt heel erge honger had, at ze het heus wel. Boris is net zo erg, die likt af en toe zijn gourmetprutje af, om daarna alle vleesstukjes gewoon te laten liggen. En dan maar weer bij mij komen jengelen om iets lekkers of een plakje rosbief.
Ik heb dan zoiets 'Eet dat Gourmet, het kost verdomme haast een euro per ieniemienieblikje! En ik heb je ook al uit het asiel gehaald, ondankbaar nest!'. Om dan vervolgens toch weer te smelten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Kijk maar!
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemd
En een berichtje achtergelaten.
Moet er dan ook niet nog even iemand meedoen met die Frits met de haren foto?
Of Frits met het zandkasteel!
Nee hoor BarbraHuub, dat komt goed, zal morgen weer even stemmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
![]()
![]()
Raya is de beste! Als we winnen dan neem ik ook nog een mooie koelkastmagneet mee van NYC, hoewel je die vast al hebt...
[..]
Je bent geweldig!![]()
En weet je wat nou leuk is??? Je mag iedere dag stemmen... of is dat& ik dan
maar goede iedere stem is er een! Plus het is gratis, wat wil een mens nog meer... ook een koelkastmagneet?
oh-oh... was die nog geheim dan? Kan ik me niet voorstellen... maar goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja zet mn naam lekker online lullo, kzal je nog es helpen![]()
Ik heb mn ramen af
Zometeen nog ff alles in de kamer afsoppen met Dettol, dan ben ik morgen een heus kinderdagvelbijf en kunnen die kids alles weer in no time smerig maken
Beiden ook goed?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor BarbraHuub, dat komt goed, zal morgen weer even stemmen.
Tot wanneer kan/moet/mag het? En ja, mochten jullie winnen, dan ook graag een koelkastmagneet. Of een uitgebreid verslag van hoe Barbra was, dat mag ook
Die Chiwallie komt wel uit NY, maar dat staat er natuurlijk weer niet op... Ik zal in het vervolg overal effe kijken voor die krengen. Ik moet toch tussen de toeristentroep op zoek naar die sneeuwbalschuddeldingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
En ja Greys is echt geweldig he![]()
Ik heb toevallig net een NY magneet gekregen van een meisje uit de bus trouwens.
Niet van jullie , van jullie heb ik alleen die MNPLS paarse magneet en een met een chiwallie uit de Steets.
En van mijn zusje een uit Graceland
van het busmeisje heb ik er echt zo een ultieme van een I love NY shirtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Die Chiwallie komt wel uit NY, maar dat staat er natuurlijk weer niet op... Ik zal in het vervolg overal effe kijken voor die krengen. Ik moet toch tussen de toeristentroep op zoek naar die sneeuwbalschuddeldingen.
Maar ze weten toch niet hoe je van de achterkant heet, plus wat nou google'n je hebt geeneens een Facebook of Hyves...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah niet geheim maar hijs zo uniek en googlebaar je weetz
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:26 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet hoe je van de achterkant heet, plus wat nou google'n je hebt geeneens een Facebook of Hyves...
*gniffel*quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef HuubTuub het volgende:
ruzie? welnee, ik probeer je onrust weg te nemen, je angst dat iedereen je gaat google'n.
Hoes't met je creche? Sluit je wel de honden op? anders is het te druk, jeweetstoch...
Valt zo mee. Net dan maar eens geprobeerd, maar kreeg geen schokkende hits. Ik denk meer hits die niets met jou te maken hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah niet geheim maar hijs zo uniek en googlebaar je weetz
Oh daar ben ik ook benieuwd naar ja! Niets zeggen, kijken of ze het merkt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahaha mijn zusje weet niet eens dat er een hond bij is inmiddels![]()
Ben benieuwd of t dr uberhaupt opvalt![]()
Morgenmiddag komt het spul
De beeb moet nog aan de tet en gaat mee naar de bruiloft, dat scheelt weer.
Nee hoor. Denk dan ook dat Nok je gerust wilde stellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dan ook dat Nok je gerust wilde stellen
Ik heb een naam die half Nederland heeft en ik vind het al confronterend als iemand me hier zo noemt
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
... zei zij bescheidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.
Kheb een keimooie naam maar die hoeft gewoon niet hier.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalen
Haar, voor intimiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jij heet toch gewoon Harajuku ?
Ja, de profielfoto op Hyves is leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Huub is best wel lovable ja![]()
Lekker ding is het he
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een chocoladefontein
Maar geen chocola om erin te doen
quote:Oja, en hub had een goeie actieWe hadden eieren gekocht en die had ie op de vloer van de auto gezet. Tegen het breken. Heel verstandig natuurlijk. Tot je remt en er een sixpack 1,5 liter-colaflessen op de eieren valt.
Eet smakelijkquote:We eten brood met omelet
Nee joh, straks had ie er nog steeds in gezeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Stomste wat ik ooit in mn leven gedaan heb was die jongen uit de kast schoppen
Wat Greys zegt, natuurlijk, duh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.
Of eh... wat moest er nou ook alweer bij om het goed vloeibaar te houden?
Ne joh!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werken
Als je nou een lekker etentje hebt gehad met een paar mensen, gebruik je dat ding als toetje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat doe je dan verder in zo'n chocoladefondue?
Wat doop je erin?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.
De aldi heeft hele lekkere nep bastognekoeken, kleintjes in een zak, toeval wil dat ik een zak heb liggen, als je lief bent mag je die zondag soldaat maken mop!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
Hoe kan ik dat ooit vergetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Ik zal ze de bastognetest erop los laten, maar niet te veel want mama maakt vast friet met zoervleis. Daarnaast het zijn geen 6 donuts die binnen de minuut op moeten... hahaha weet je dat nog?
Net zo bescheiden als oh-oh, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo bescheiden als oh-oh, ik hoor het al.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...
Neeeeee zuurvlees is zuur en veel lekkerder dan muf smakeloos stoofvlees.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Is patat zuurvlees hetzelfde als patat stoofvlees?![]()
Oh-oh en ik hebben trouwens nog steeds een jacuzzi date staan in een hotel in Scheveningen.
Kom jij er dan bij?
Oh, dan kom ik dat ooit een keer bij je proeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeee zuurvlees is zuur en veel lekkerder dan muf smakeloos stoofvlees.
En al helemaal als zijn mammie dat maakt!
Ja... uhm....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh plassen is nog niet zo een ramp als je niet kan doorspoelen![]()
Je moet niet ff een dino van een kilo gaan zitten kleien, dat kan echt nasty zijn.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat mag zekers!
Ik heb t ook aan Cat belooft de 7e als ze de spullies komt halen.
Huupje, tot zondag!
Hoiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:17 schreef Fogel het volgende:
Hallo slowchatters, even een vraag waar ik geen apart topic voor wil openen.
Ik heb hier een aantal bosaardbeiplanten (Fragaria vesca) buiten in een balkonbak staan en ze zijn inmiddels begonnen met met aarbeien produceren. Heb er al maar liefst 6 geplukt en er zijn veel witte bloemen en groene aardbeien in verschillende formaten (deze planten hebben een oogstperiode van ca 4 weken).
Aangezien de temperatuur 's nachts steeds dichter bij de 0 graden komt (ik woon wat dichterbij de poolcircel dan jullie) en deze planten waarschijnlijk niet tegen nachtvorst kunnen, vraag ik me af of de planten binnen ook nog verder kunnen groeien. Moeten ze perse echt zonlicht hebben of is kunstmatig licht uit normale lampen ook al goed?
FOK! lag er bij iedereen uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:19 schreef Cat22 het volgende:
Een goedemorgen deze morgen!
Fok lag er gisteren bij mij uit.Maar mijn water is weer terug dus ik heb heerlijk..... gedouched.
![]()
Nu nog even huishouden en dan heb ik vrijgezellenfeest: we gaan met de bruid erotische bonbons maken.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor....Ing gaat bijna op vakantie en zit nu met een enorrrme keelontsteking![]()
Zo de HAP ff bellen, ik kan haast niet meer praten en slikken.
Heer G riep ook al dat ie vast Mexicaanse Griep heeftquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie al verteld dat akelige keelpijn een van de symptomen van Mexicaanse Griep is
Nou, gisteren is er anderhalve krat door gegaan met 3 pers, en nu is mn bier opquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt dan een gezond en alcohol vrij dagje, Q
Goed voor je. Je drinkt best veel en je zelgt dat je wil afvallen. Nou... van alcohol word je dik. Als je alleen daarmee zou stoppen zou je al veel kilo's verliezen. Echt.
You wishquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
Maar van alochol zelf wordt je niet dik toch?
Het aantal calorien in bier valt mee, in een glas appelsap zit meer dan in een glas bier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
Maar van alochol zelf wordt je niet dik toch? Je wordt toch dik omdat je van alcohol trek krijgt? Ik heb gisteren tijdens het zuipen dus gewoon 1,5e bord patat, een kaas soufle en 2 bami schijven gehad![]()
Waar pas je dat aan? In profiel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
Arme frits
iedereen gelezen? FOK! gehacked, belangrijke info!
je kunt t beste je ww veranderen!
in je profiel ja, eerst twee keer (net onder je naam) het nieuwe ww invullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar pas je dat aan? In profiel?
En moet je dan bevestigen met je huidige ww?
Nope...doet nog steeds mega-zeer.quote:
He bummer Ing, heb je er wel iets voor gekregen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...doet nog steeds mega-zeer.
Maar ik ben er verder niet ziek van...da's alweer een geluk iig.
Jouw crisis onder controle?
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, zou jij voor Frits niet zo'n chill-mat kunnen bestellen? Mijn katten zijn er gek op bij warmte
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...
Nee, koelbanden en zo vindt ie ook vreselijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekker
http://www.soothsoft.co.uk/quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Waar kan je een chillmat bestellen? Ga ik dat ook eens voor Bink proberen!
De mijne hoor je helemaal niet. Ik slaap er zomers zelf ook op (lekker twee van die dingen onder mijn onderlaken en ik slaap heerlijk). De katten slapen hier op de normale 'hoofdkussenuitvoering' (met een trui van mij er overheen) dus of de dierenuitvoering kraakt weet ik niet (maar het lijkt me niet).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Ik zit erover te denken ook zo'n chillmat te bestellen, maar kraken die niet ofzo elisa? Baloe is een vreselijke piepert, en die gaat ook niet op zn dure doggy bag extreme kussen van 100 euro liggen
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cat22 het volgende:
en ik heb een paar mooie tietuh geproduceerd.![]()
Fritsjequote:Op maandag 24 augustus 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Nou Frits gaat niet echt beter, vanavond weer naar de DA maar weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |