Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dan ook dat Nok je gerust wilde stellen
Ik heb een naam die half Nederland heeft en ik vind het al confronterend als iemand me hier zo noemt
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
... zei zij bescheidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.
Kheb een keimooie naam maar die hoeft gewoon niet hier.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalen
Haar, voor intimiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jij heet toch gewoon Harajuku ?
Ja, de profielfoto op Hyves is leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Huub is best wel lovable ja![]()
Lekker ding is het he
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een chocoladefontein
Maar geen chocola om erin te doen
quote:Oja, en hub had een goeie actieWe hadden eieren gekocht en die had ie op de vloer van de auto gezet. Tegen het breken. Heel verstandig natuurlijk. Tot je remt en er een sixpack 1,5 liter-colaflessen op de eieren valt.
Eet smakelijkquote:We eten brood met omelet
Nee joh, straks had ie er nog steeds in gezeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Stomste wat ik ooit in mn leven gedaan heb was die jongen uit de kast schoppen
Wat Greys zegt, natuurlijk, duh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.
Of eh... wat moest er nou ook alweer bij om het goed vloeibaar te houden?
Ne joh!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werken
Als je nou een lekker etentje hebt gehad met een paar mensen, gebruik je dat ding als toetje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat doe je dan verder in zo'n chocoladefondue?
Wat doop je erin?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.
De aldi heeft hele lekkere nep bastognekoeken, kleintjes in een zak, toeval wil dat ik een zak heb liggen, als je lief bent mag je die zondag soldaat maken mop!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
Hoe kan ik dat ooit vergetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Ik zal ze de bastognetest erop los laten, maar niet te veel want mama maakt vast friet met zoervleis. Daarnaast het zijn geen 6 donuts die binnen de minuut op moeten... hahaha weet je dat nog?
Net zo bescheiden als oh-oh, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |