Whahaha en als ik nou blijf reply-enquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:55 schreef Greys het volgende:
Frits met de harem bedoelde ik, niet met de haren
Hup, weer een post![]()
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ikquote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ik
Link?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Kijk maar eens in de lijsten daarna, Ingetje staat ook een aantal keer heel hoog, hoger nog dan ik
HOL.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:48 schreef Ynske het volgende:
Qwea, had jij uiteindelijk nu bij HOL of elders die canvas besteld? en hoe was de kwaliteit?
Alleen dat vlekje is jammer. Maar goed, daar mag ik niet over miepen aangezien ik een nieuwe krijg. Dus het doek met vlekje hang ik wel in mn computer kamer thuis.quote:
neequote:
Onthoud die info dan maar voor mij als je wil.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
moest t ff voor iemand anders weten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Onthoud die info dan maar voor mij als je wil.

Ja nou, zo gaat het hier ook!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 @ 16:03 schreef Greys het volgende:
Oh MB, ik kan me voorstellen dat je er horendol van wordt!![]()
Het is natuurlijk gewoon uittesten, hoe ver ze kan gaan. Want als ze echt heel erge honger had, at ze het heus wel. Boris is net zo erg, die likt af en toe zijn gourmetprutje af, om daarna alle vleesstukjes gewoon te laten liggen. En dan maar weer bij mij komen jengelen om iets lekkers of een plakje rosbief.
Ik heb dan zoiets 'Eet dat Gourmet, het kost verdomme haast een euro per ieniemienieblikje! En ik heb je ook al uit het asiel gehaald, ondankbaar nest!'. Om dan vervolgens toch weer te smelten
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
Je bent geweldig!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemd
En een berichtje achtergelaten.
Moet er dan ook niet nog even iemand meedoen met die Frits met de haren foto?
Of Frits met het zandkasteel!
Nee hoor BarbraHuub, dat komt goed, zal morgen weer even stemmen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:11 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
![]()
![]()
Raya is de beste! Als we winnen dan neem ik ook nog een mooie koelkastmagneet mee van NYC, hoewel je die vast al hebt...
[..]
Je bent geweldig!![]()
En weet je wat nou leuk is??? Je mag iedere dag stemmen... of is dat& ik dan
maar goede iedere stem is er een! Plus het is gratis, wat wil een mens nog meer... ook een koelkastmagneet?
oh-oh... was die nog geheim dan? Kan ik me niet voorstellen... maar goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja zet mn naam lekker online lullo, kzal je nog es helpen![]()
Ik heb mn ramen af
Zometeen nog ff alles in de kamer afsoppen met Dettol, dan ben ik morgen een heus kinderdagvelbijf en kunnen die kids alles weer in no time smerig maken
Beiden ook goed?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor BarbraHuub, dat komt goed, zal morgen weer even stemmen.
Tot wanneer kan/moet/mag het? En ja, mochten jullie winnen, dan ook graag een koelkastmagneet. Of een uitgebreid verslag van hoe Barbra was, dat mag ook
Die Chiwallie komt wel uit NY, maar dat staat er natuurlijk weer niet op... Ik zal in het vervolg overal effe kijken voor die krengen. Ik moet toch tussen de toeristentroep op zoek naar die sneeuwbalschuddeldingen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:56 schreef oh-oh het volgende:
En ja Greys is echt geweldig he![]()
Ik heb toevallig net een NY magneet gekregen van een meisje uit de bus trouwens.
Niet van jullie , van jullie heb ik alleen die MNPLS paarse magneet en een met een chiwallie uit de Steets.
En van mijn zusje een uit Graceland
van het busmeisje heb ik er echt zo een ultieme van een I love NY shirtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Die Chiwallie komt wel uit NY, maar dat staat er natuurlijk weer niet op... Ik zal in het vervolg overal effe kijken voor die krengen. Ik moet toch tussen de toeristentroep op zoek naar die sneeuwbalschuddeldingen.
Maar ze weten toch niet hoe je van de achterkant heet, plus wat nou google'n je hebt geeneens een Facebook of Hyves...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah niet geheim maar hijs zo uniek en googlebaar je weetz
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:26 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
Maar ze weten toch niet hoe je van de achterkant heet, plus wat nou google'n je hebt geeneens een Facebook of Hyves...
*gniffel*quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:36 schreef HuubTuub het volgende:
ruzie? welnee, ik probeer je onrust weg te nemen, je angst dat iedereen je gaat google'n.
Hoes't met je creche? Sluit je wel de honden op? anders is het te druk, jeweetstoch...
Valt zo mee. Net dan maar eens geprobeerd, maar kreeg geen schokkende hits. Ik denk meer hits die niets met jou te maken hebbenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:17 schreef oh-oh het volgende:
Nah niet geheim maar hijs zo uniek en googlebaar je weetz
Oh daar ben ik ook benieuwd naar ja! Niets zeggen, kijken of ze het merkt!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:02 schreef oh-oh het volgende:
Whahahahahahaha mijn zusje weet niet eens dat er een hond bij is inmiddels![]()
Ben benieuwd of t dr uberhaupt opvalt![]()
Morgenmiddag komt het spul
De beeb moet nog aan de tet en gaat mee naar de bruiloft, dat scheelt weer.
Nee hoor. Denk dan ook dat Nok je gerust wilde stellenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |