En dan laten mensen stekkers vaak dicht bij stopcontact liggen en dan springt het bij een inslag alsnog over en zijn app. waarschijnlijk toch nog kapot..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je zal het aantreffen...gedverquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net dat er waar mijn ouders wonen een vrouw van 45 is omgekomen doordat ze door de bliksem werd getroffen vandaag, toen ze voor haar koeien wilde zorgenDus het is niet overal een lachertje geweest, het weer
quote:
Honden richten chaos aan op A10
AMSTERDAM - Twee honden hebben op de A10 ter hoogte van de Coentunnel in Amsterdam voor grote chaos gezorgd.
De beesten staken de snelweg over, waardoor vijf automobilisten ineens vol op de rem moesten trappen. Eén bestuurder liep nek-en rugletsel op.
Door de botsing ontstonden bovendien lange files op de A10 en op de A8 bij de Coentunnel. De politie heeft één hond kunnen vangen. De eigenaar van de beesten is nog niet achterhaald, meldt AT5.
Héél raar verhaal, maar dat heb ik daar ook gewoon gezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Help mijn kat is aan het bevallen
Wat een lief topic!En een raar verhaal.
Hij gaat schrikken als hij dat allemaal leest, wedden?quote:
U riep?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje gaat vanavond weer naar de DA (tweede enting). Ik ben benieuwd hoeveel zwaarder hij is. Op 1 aug woog hij 700 gram en werd geschat op 9 weken. Twee weken later woog hij al bijna twee keer zoveel.
Cat22 (gij wijze vrouwe): wat moeten katjes groeien vanaf de 10e week?
Ja ik riep, want jij bent wijsquote:
Hij is geweldig; zo'n ongecompliceerde kat hebben we niet eerder gehad (nou ja, behalve misschien Poekie, maar dat is een authist, dus daar merken we sowieso weinig van). Hij speelt veel, slaapt veel, eet goed en is erg alert. Grappig om te zien: hij doet de grote katten naquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Wat geef je dat beest te eten?![]()
Acherrum, hij heeft wel een heel slechte start gehad en absobeert nu elke calorie. Hoe doet hij het verder in jullie huishouden?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een reus!En die ogen!
![]()
![]()
Lekker dat hij het lekker doet.
![]()
Ome Naartjie had vannacht een muis gevangen. Hij brengt ze keurig binnen maar eet ze niet op. Yoko snuffelde er vanmorgen eens aan maar blieft blijkbaar geen koude maaltijd. Dus toen mocht tante Cat het lijk opruimen.
Brrrrrquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen beeb maar wel een blik (zonder veger) en een speciaal potje. En de container natuurlijk.
quote:Emoe wandelt op de snelweg
NUNSPEET - Op de A28 tussen Nunspeet en Harderwijk heeft een emoe voor levensgevaarlijke situaties gezorgd. Het dier liep op de snelweg tegen het verkeer in...
Diverse verkeersdeelnemers moesten stevig afremmen om niet in aanrijding met het beest, dat in eerste instantie over de vluchtstrook liep, te komen. Eén vrachtwagenchauffeur kon zijn voertuig niet tijdig tot stilstand brengen op botste op zijn voorganger.
De politie, een dierenambulance en boswachters rukten uit om het dier te vangen. Inmiddels was het verkeer nagenoeg tot stilstand gekomen. De emoe bleek inmiddels op de linker rijstrook te lopen en hier konden twee agenten met hulp van een burger het dier vangen. Het dier werd ‘geboeid’ in afwachting van de komst van de dierenambulance. Deze heeft de emoe vervolgens meegenomen en de politie hoopt dat de eigenaar zich snel meldt.
De agenten raakten bij het overmeesteren van de emoe lichtgewond, ze hebben zich met schaafwonden onder behandeling van een arts moeten stellen.
Nou moe...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Het is wel raak op de Nederlandse snelwegen vandaag!
[..]
Leg dat maar eens uit aan je baas als je te laat bent.quote:
Nee, ik zit op Hyves en dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Middag! Oh wat heb ik lekker uitgeslapen vandaag, daar was ik echt aan toe
![]()
Fritz is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Zijn er hier mensen die op facebook zitten???
Ik heb gestemd voor je (denk ik)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
Vandaag is het duidelijk wat minder, ben toch wel down merk ik. Ga vanmiddag denk ik ff naar mams, de hele middag alleen thuis zitten heb ik ff geen zin in. Ik voel ook wel dat het weer goed komt, maar zoals gisteren is het nu dus ff niet. Ik ben een beetje raar geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mor, hoest met jou vandaag?
Greys, ik had niet eens ramen open of zo , ik had gisteren tijdens het onweer de deur op de slaapkamer open en het was helemaal koel daar binnen!
Vandaag is het best alweer heet trouwens![]()
Maar das niet zo heel erg, ik ga mn ramen es lappen denk ik
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemd
En een berichtje achtergelaten.
Moet er dan ook niet nog even iemand meedoen met die Frits met de haren foto?
Of Frits met het zandkasteel!
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |