Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:44 schreef oh-oh het volgende:
Zeg ik iets geks als ik t een beetje freaky vind dat er mensen zijn die zich voor de lol inwendig laten onderzoeken een hele avond?
NEEquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:53 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh deze is inhoudelijk beterder, laten we hier doorkutten!
Tsjek FB, daar heb ik het netjes uitgelegdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:50 schreef Greys het volgende:
Muis had ook al keurig haar topic open!
Ing is een voorkruipertttt!
[..]
Ik geloof ook nooit dat ze dat voor de lol doen. Toch?
Huh? In bed! Daar heb ik een eigen plekkie die ik alleen maar wens te delen met poessiesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:54 schreef Muis006 het volgende:
Dit is niet de ehechtedring je ook altijd zo voor in bed Ing? Egoïst.
Ja, we zitten klaarquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:56 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit me ook af te vragen hoe je in bed in hemelsnaam voor kan dringen.
Verklaar u nader Muis?
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig hequote:
Jaaaaaaaa, tzal wel een lang verhaal zijn of zo?quote:
Ja hey, vraagontwijkend gedrag!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, tot hij zijn gloeiende eendenbek in jouw opening steekt, dan is het niet meer zo grappig he
Aaaaah...nou ist duudlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Om antwoord te geven op alle posts in 1 replypost: ing wil dus alleen in bed met poessies je moeder ik zit ook klaar geen lang verhaal.
Ik kom goddank niet verder dan 2 uitstrijkjes bij mijn huisarts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
Afgezien van toen ik er werkte, ik gelukkig ook nog nooitquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:05 schreef Muis006 het volgende:
Sehr gut. In deze verder I presume?
Om on topic te blijven: ik ben nog nooit bij de gyn geweest.
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:14 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als we nu allemaal even gaan proberen zwanger te worden nemen we OUD gewoon over
Aaaaaah eindelijk, gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En dan dat in combinatie met deze TT en mijn ervaringen van de afgelopen nacht.
Ben net thuis. We werden om 2 uur gebeld door mijn vriendin. We lagen toen net te slapen. Maar ja.... bevalling begonnen, water gebroken, weeen niet erg sterk of lang, maar wel om de 3 minuten. Kan nog lang duren, dus rij maar rustig aan.... al met al waren we in een uur in Nijmegen.
En om 11.42 is de kleine jongen dan geboren.
Ben zelf nog jankerig van de mooie en emotionele ervaring.
Maar inwendige onderzoeken en toucheren blijven geen pretje
Inderdaad. Ik lees het net terug van Morretje en ga ook even lezen in OUD.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Gefeliciteerd Nok![]()
Wat een tegenstrijdigheden hier vandaag zo met Morrie en Nok
Het was mijn keuze niet geweest, maar was er ook al een tijdje aan gewend, Hij was gewoon al Nico, ook al was hij er nog niet uit.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:15 schreef oh-oh het volgende:
Nico, zo wilde ik Chico eigenlijk gaan noemen![]()
Maar ik kreeg t mn bek niet uit
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat scheelt wel, hoefde je nu geen enthousiasme te veinzen op het moment supreme.
![]()
Zoals ik laatst bij mn neefje.
Bodi.
HOE?
b-o-d-i...
kwas blij dat ik t van de kraamverzorgster hoorde
Dat heb ik dus ook nu.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:30 schreef oh-oh het volgende:Ik probeer te concentreren op een boodschappenlijstje voor zo meteen, maar echt my brain is fried of zo, ik kan he-le-maal niet meer nadenken.
Echt he, ik weet gewoon totaal niet meer wat ik aan het doen ben, alleen dit topic gaat nog enigszins goed want heel samenhangend hoeft t hier niet te zijnquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook nu.
" wat zou ik ook alweer doen? hmmm...vergeten, nou ja, dan maar weer laptopperen"
Het is ook geen pretje, maar de kans zit er in, dat weet je van tevoren. Ben ook echt wel een beetje 'bleugh' nu, mede door het weer denk ik, en ik doe ook vandaag ff niets. Ik denk dat het heus wel goed komt allemaal..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik lees het net terug van Morretje en ga ook even lezen in OUD.
Mor is er nu nuchter mee en misschien blijft dat ook zo. Ik hoop het.
Dezelfde vriendin had vorig jaar zomer een miskraam en heeft er lang over gedaan om zwanger te worden. Dat gun ik niemand. Heb er zelf weleens een gehad en dat vond ik geen pretje.
Ik weet zeker dat het goed komtquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Morretje het volgende:
[..]
Het is ook geen pretje, maar de kans zit er in, dat weet je van tevoren. Ben ook echt wel een beetje 'bleugh' nu, mede door het weer denk ik, en ik doe ook vandaag ff niets. Ik denk dat het heus wel goed komt allemaal..
Waaaai?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:57 schreef Harajuku. het volgende:
Jezus Qwea, wat voor achterlijke gladiolen wonen er in Nieuw-Amsterdam zeg![]()
Ik begin nu te twijfelen aan mijn anatomische kennisquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:45 schreef Ynske het volgende:
Ben er weer
echt lekker genoten van t liggen op t strand bij de Maarsseveense Plassen.
Boekje erbij, drinken erbij... en aangekleurd, t kruis van mn badpak is te zien op mn rug
totdat t aardig ging waaien net, en gezandstraald worden is niet echt mijn hobby
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begin nu te twijfelen aan mijn anatomische kennis
spuit 11quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:52 schreef Rewimo het volgende:
Je moet wel heel vreemd gelegen hebben, Ynske
mooi, ik vroeg me net af of die binnen wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:36 schreef Rewimo het volgende:
Knuffel voor Morretje, ik zie het net pas
Ik was gister nog bij de gynMirena erin gepropt
Ik kreeg vandaag twee vlooienmarktpakjesMoet de fontein nog uit de auto halen, bedenk ik nu. Vanavond maar, 't is nu te warm.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef draculettetje het volgende:
ook even hieruitdelen voor morretje!
en succes voor nok met merlijn![]()
en evenvoor mezelf, want ik heb vandaag te horen gekregen dat als werkgever en uwv het goed keuren en ik een juiste werk/stage plek vind ik 10 sept kan beginnen met mijn omscholing voor dierenarts assistent!
hihi dankquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:04 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat past echt echt echt heel erg bij je
hihi en kan ik bij komende akties vast wel 1 en ander los peuteren hihiquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Dierenarts assistent, wat leuk!
Gefeliciteerd!
mn rug een heel klein beetje, voor de rest goed gesmeerdquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:15 schreef Morretje het volgende:
Lekker Ynske! Niet verbrand?
Nok, ik hoop dat het meevalt met Merlijn..
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoorquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:15 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb dat ook nog overwogen, maar ik wil mn armen niet in t achterwerk van een schaap steken en ik kan ook niet tegen opengesneden dieren![]()
Blij dat jij t wel kanGefeliciteerd
Oh, sorryquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor![]()
ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
eerst maar echt goed keuring en daarna zal ik het wel zienquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh, sorryIk was bij een school langsgeweest en ze hebben wel drie keer gevraagd of ik zeker wist dat ik dat met een schaap wilde doen, want dat kreeg je geheid in t eerste jaar of zo.
Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef draculettetje het volgende:
en succes voor nok met merlijn![]()
quote:en evenvoor mezelf, want ik heb vandaag te horen gekregen dat als werkgever en uwv het goed keuren en ik een juiste werk/stage plek vind ik 10 sept kan beginnen met mijn omscholing voor dierenarts assistent!
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor![]()
ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
Nou, ik zou het dus niet opdrinken. Geen idee wat erin zit... maar het lijkt me niet gezondquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!
[..]
Feli! Hopelijk krijg je alles geregeld en kun je gaan omscholen.
Vraagje: ik heb net ijsthee gemaakt en om die snel te laten afkoelen heb ik er van die plastic ijsblokjes in gedaan die niet smelten. En net kom ik erachter dat er eentje lek is en de - onbekende- vloeistof eruit is gelopen.Wat zit er in zo'n vormpje en, belangrijker nog, als ik die thee opdrink, ga ik dan dood?
Want ik = zuunig en de thee is fantastisch dus ik weiger om 5 zakjes mintthee voor niks te hebben laten trekken!
dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelf
dat maakt helemaal niks uit hoor, wordt afgekort als dracu of draakjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:voor Draculettetje! (ik kom er nu pas achter dat het geen draculettje is, ging even kijken hoe ik het moest schrijven, met 1 of 2 t's)
![]()
Oh, ik heb gezeik met tnt trouwens, met het pakje voor Poohy van de vlooienmarkt. Hij is op de stapel onbestelbaar terechtgekomen zei Poohy, terwijl ik mijn retouradres er ook op heb gezetEn ok, ik heb wel haar foute adres er op gezet, was iets te snel..
Zou ik vandaag achteraan, maar had ik geen zin in, sorry Poohy, morgen maar ff doen.
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie verteld dat Sooty mij 's nachts een stel fikse krabbels in mijn rechterbol had gezet? Het wordt steeds spannender: ik heb er nu een blaar onder en het jeukt als de ziekte!
Cat, daar is je thee nix bij denk ik
Ik heb een paar jaar geleden gehad dat de UPC mediabox én de dvd-speler kapot waren na wat onweer, dus ik zou het eruit trekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!quote:
Wat denk je: smeren of drinkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.
Ah, ik zie. *bedekt ogen*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!
[ afbeelding ]
Allebei! Ik heb anderhalve liter.quote:[..]
Wat denk je: smeren of drinken
En dan laten mensen stekkers vaak dicht bij stopcontact liggen en dan springt het bij een inslag alsnog over en zijn app. waarschijnlijk toch nog kapot..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je zal het aantreffen...gedverquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 01:03 schreef Greys het volgende:
Oh ik lees net dat er waar mijn ouders wonen een vrouw van 45 is omgekomen doordat ze door de bliksem werd getroffen vandaag, toen ze voor haar koeien wilde zorgenDus het is niet overal een lachertje geweest, het weer
quote:
Honden richten chaos aan op A10
AMSTERDAM - Twee honden hebben op de A10 ter hoogte van de Coentunnel in Amsterdam voor grote chaos gezorgd.
De beesten staken de snelweg over, waardoor vijf automobilisten ineens vol op de rem moesten trappen. Eén bestuurder liep nek-en rugletsel op.
Door de botsing ontstonden bovendien lange files op de A10 en op de A8 bij de Coentunnel. De politie heeft één hond kunnen vangen. De eigenaar van de beesten is nog niet achterhaald, meldt AT5.
Héél raar verhaal, maar dat heb ik daar ook gewoon gezegdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:19 schreef Cat22 het volgende:
Help mijn kat is aan het bevallen
Wat een lief topic!En een raar verhaal.
Hij gaat schrikken als hij dat allemaal leest, wedden?quote:
U riep?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:27 schreef ElisaB het volgende:
Fritzje gaat vanavond weer naar de DA (tweede enting). Ik ben benieuwd hoeveel zwaarder hij is. Op 1 aug woog hij 700 gram en werd geschat op 9 weken. Twee weken later woog hij al bijna twee keer zoveel.
Cat22 (gij wijze vrouwe): wat moeten katjes groeien vanaf de 10e week?
Ja ik riep, want jij bent wijsquote:
Hij is geweldig; zo'n ongecompliceerde kat hebben we niet eerder gehad (nou ja, behalve misschien Poekie, maar dat is een authist, dus daar merken we sowieso weinig van). Hij speelt veel, slaapt veel, eet goed en is erg alert. Grappig om te zien: hij doet de grote katten naquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Wat geef je dat beest te eten?![]()
Acherrum, hij heeft wel een heel slechte start gehad en absobeert nu elke calorie. Hoe doet hij het verder in jullie huishouden?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:51 schreef Cat22 het volgende:
Wat een reus!En die ogen!
![]()
![]()
Lekker dat hij het lekker doet.
![]()
Ome Naartjie had vannacht een muis gevangen. Hij brengt ze keurig binnen maar eet ze niet op. Yoko snuffelde er vanmorgen eens aan maar blieft blijkbaar geen koude maaltijd. Dus toen mocht tante Cat het lijk opruimen.
Brrrrrquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb geen beeb maar wel een blik (zonder veger) en een speciaal potje. En de container natuurlijk.
quote:Emoe wandelt op de snelweg
NUNSPEET - Op de A28 tussen Nunspeet en Harderwijk heeft een emoe voor levensgevaarlijke situaties gezorgd. Het dier liep op de snelweg tegen het verkeer in...
Diverse verkeersdeelnemers moesten stevig afremmen om niet in aanrijding met het beest, dat in eerste instantie over de vluchtstrook liep, te komen. Eén vrachtwagenchauffeur kon zijn voertuig niet tijdig tot stilstand brengen op botste op zijn voorganger.
De politie, een dierenambulance en boswachters rukten uit om het dier te vangen. Inmiddels was het verkeer nagenoeg tot stilstand gekomen. De emoe bleek inmiddels op de linker rijstrook te lopen en hier konden twee agenten met hulp van een burger het dier vangen. Het dier werd ‘geboeid’ in afwachting van de komst van de dierenambulance. Deze heeft de emoe vervolgens meegenomen en de politie hoopt dat de eigenaar zich snel meldt.
De agenten raakten bij het overmeesteren van de emoe lichtgewond, ze hebben zich met schaafwonden onder behandeling van een arts moeten stellen.
Nou moe...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Het is wel raak op de Nederlandse snelwegen vandaag!
[..]
Leg dat maar eens uit aan je baas als je te laat bent.quote:
Nee, ik zit op Hyves en dan houdt het wel op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef oh-oh het volgende:
Middag! Oh wat heb ik lekker uitgeslapen vandaag, daar was ik echt aan toe
![]()
Fritz is echt geweldig![]()
![]()
![]()
Zijn er hier mensen die op facebook zitten???
Ik heb gestemd voor je (denk ik)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
Vandaag is het duidelijk wat minder, ben toch wel down merk ik. Ga vanmiddag denk ik ff naar mams, de hele middag alleen thuis zitten heb ik ff geen zin in. Ik voel ook wel dat het weer goed komt, maar zoals gisteren is het nu dus ff niet. Ik ben een beetje raar geloof ikquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:34 schreef oh-oh het volgende:
Hey Mor, hoest met jou vandaag?
Greys, ik had niet eens ramen open of zo , ik had gisteren tijdens het onweer de deur op de slaapkamer open en het was helemaal koel daar binnen!
Vandaag is het best alweer heet trouwens![]()
Maar das niet zo heel erg, ik ga mn ramen es lappen denk ik
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemdquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:32 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit niet eens op hyves![]()
Maar die homo's van me willen kaartjes winnen voor een Streisand concert (![]()
) en dus hebben we heel veel facebook stemmen nodig want als ze winnen mogen de hondjes weer eens lekker hier logeren namelijk
![]()
Kijk maar!
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb even snel een profiel aangemaakt en heb gestemd
En een berichtje achtergelaten.
Moet er dan ook niet nog even iemand meedoen met die Frits met de haren foto?
Of Frits met het zandkasteel!
In de andere lijsten van daarna staan wij allemaal ook best vaak.quote:Top 100 van vrijdag 14 augustus 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 167 Greys
01. 167 Ploertendoder
03. 159 jitzzzze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |