abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:34:59 #76
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72050358
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor

ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelf
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 20 augustus 2009 @ 19:38:00 #77
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_72050469
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!
[..]

Feli! Hopelijk krijg je alles geregeld en kun je gaan omscholen.

Vraagje: ik heb net ijsthee gemaakt en om die snel te laten afkoelen heb ik er van die plastic ijsblokjes in gedaan die niet smelten. En net kom ik erachter dat er eentje lek is en de - onbekende- vloeistof eruit is gelopen. Wat zit er in zo'n vormpje en, belangrijker nog, als ik die thee opdrink, ga ik dan dood?

Want ik = zuunig en de thee is fantastisch dus ik weiger om 5 zakjes mintthee voor niks te hebben laten trekken!
Nou, ik zou het dus niet opdrinken. Geen idee wat erin zit... maar het lijkt me niet gezond
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_72050591
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelf
dat kan natuurlijk ook nog!

@ cat ik zou het ook niet meer drinken, heb geen idee wat er in die dingen zit maar het zal geen gewoon water zijn denk ik
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 augustus 2009 @ 19:43:58 #79
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72050679
Dracu, wat leuk joh, ik hoop voor je dat het doorgaat!

Cat, niet doen, je weet niet wat erin zit. Zelfs al is het water, dan is het niet bepaald vers...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_72050749

*gooit ijsthee weg*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72051524
voor Draculettetje! (ik kom er nu pas achter dat het geen draculettje is, ging even kijken hoe ik het moest schrijven, met 1 of 2 t's)

Oh, ik heb gezeik met tnt trouwens, met het pakje voor Poohy van de vlooienmarkt. Hij is op de stapel onbestelbaar terechtgekomen zei Poohy, terwijl ik mijn retouradres er ook op heb gezet En ok, ik heb wel haar foute adres er op gezet, was iets te snel..
Zou ik vandaag achteraan, maar had ik geen zin in, sorry Poohy, morgen maar ff doen.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72051700
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:
voor Draculettetje! (ik kom er nu pas achter dat het geen draculettje is, ging even kijken hoe ik het moest schrijven, met 1 of 2 t's)

Oh, ik heb gezeik met tnt trouwens, met het pakje voor Poohy van de vlooienmarkt. Hij is op de stapel onbestelbaar terechtgekomen zei Poohy, terwijl ik mijn retouradres er ook op heb gezet En ok, ik heb wel haar foute adres er op gezet, was iets te snel..
Zou ik vandaag achteraan, maar had ik geen zin in, sorry Poohy, morgen maar ff doen.
dat maakt helemaal niks uit hoor, wordt afgekort als dracu of draakje

stom van tnt
pi_72051963
Ikheb altijd Draculettertje gelezen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_72052122
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:14 schreef Cat22 het volgende:
Ikheb altijd Draculettertje gelezen.
tis ook gewoon eigenlijk een stomme naam
pi_72052933
Zoooo, zijn we weer
Merlijn heeft idd een ontstoken oogje, waarvoor we zalf hebben gekregen, en hij heeft acne. Zover was ik zelf ook al. Acne veroorzaakt door een voedingsstof of plantje of iets anders dat een allergische reactie veroorzaakt. Wij waren zelf eigenlijk al achter de oorzaak: Hij snoepte nooit. Geen stukkie worst of kaas of wat dan ook. Maar omdat hij eigenlijk alles wil wat mijn man ook lekker vindt, krijgt hij sinds kort af en toe wat griesmeelpudding. Dan mag hij de lepel aflikken. En sindsdien begon die acne. Dat viel te mooi samen om toevallig te zijn. Hij heeft een injectie gekregen. Ik weet niet zeker of dat dan een antihistamine of een antibioticum is geweest. Hij bleef er iig erg dapper onder.
Even gemauwd in de auto, maar bij de DA voorbeeldig. Hij is voor zijn doen goed op gewicht met 2,8 kg. Tis een kleintje. Zijn hartje is beluisterd en doet het goed.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_72053194
Fijn dat alles goed gegaan is!

Geef Merlijn maar een kriebeltje van mij en de kittens sturen een miewtje. (hangt hij waarschijnlijk helemaal tegen het plafond)
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:46:15 #87
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72053234
Ah gelukkig dat jullie weten wat t is bij Merlijn!
Draac wat gaaf die opleiding. Had mij ook leuk geleken maar niet te doen met mijn kattenallergie
Het is hier nog niks afgekoeld.
Maar ik geloof dat Frits weer eet
Oh en nu hoor ik de eerste donderslag hier
Laat dat noodweer maar koooooooomen!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72053412
Cat, ik zal de mieuwtjes doorgeven
Merlijn is weer veel stoerder dan we dachten. Hij doet het zo ontzettend goed sinds we hier wonen. En bij thuiskomst stond ie in het middelpunt van de belangstelling. Alle anderen om hem heen, snuffelend aan de plek op zijn bil waar hij de injectie had gekregen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:53:20 #89
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72053480
Had ik jullie verteld dat Sooty mij 's nachts een stel fikse krabbels in mijn rechterbol had gezet? Het wordt steeds spannender: ik heb er nu een blaar onder en het jeukt als de ziekte!

Cat, daar is je thee nix bij denk ik

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72053624
ow fijn nok!

balen dan van je allergie oh-oh!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 20 augustus 2009 @ 21:08:24 #91
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_72054057
Je rechterbol, Elisa

Merlijn
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:15:27 #92
176471 oh-oh
pi_72054327
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72054555
En ook al goed Frits nieuws!
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie verteld dat Sooty mij 's nachts een stel fikse krabbels in mijn rechterbol had gezet? Het wordt steeds spannender: ik heb er nu een blaar onder en het jeukt als de ziekte!

Cat, daar is je thee nix bij denk ik

Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.

Kittens+korte broek is ook zo'n leuke combinatie. Hun nageltjes gaan nog niet diep maar ik zit onder de krasjes als ze over mijn benen heen klimmen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:26:23 #94
176471 oh-oh
pi_72054704
Ik kruip lekker met Chico en Karel op de bank, het gaat onwijs te keer hier nu en die twee zijn altijd bangig...
Kees niet zo te zien, ze is echt zoooooo perfect
( Groucho Marx )
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:49:36 #95
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72055536
De ratjes van mijn zus:

Bekijk deze YouTube-video
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72055684
Draakje, wat leuk!
En Merlijn aan het puberen; mss moet ie aan de clearasil?

Hier hebben we ook flink water en onweer gehad...en ik was vergeten m'n knijpermandje binnen te zetten
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_72056332
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Ik heb een paar jaar geleden gehad dat de UPC mediabox én de dvd-speler kapot waren na wat onweer, dus ik zou het eruit trekken

Merlijn ook fan van de griesmeel? Lucky werd ook altijd gek als iemand dat at (Nu vast ook nog wel, want hij is niet dood, maar sinds ik niet meer bij mn ouders woon wordt dat daar niet meer gegeten )
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_72056351
gelukkig niets ernstig met Merlijn. Hier in verweggistan gaaf het schijnbaar vanavond ook flink onweren ben benieuwd.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:12:15 #99
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_72056431
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:08 schreef Rewimo het volgende:
Je rechterbol, Elisa
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!

quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.
Wat denk je: smeren of drinken
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_72057002
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!

[ afbeelding ]
Ah, ik zie. *bedekt ogen*
quote:
[..]

Wat denk je: smeren of drinken
Allebei! Ik heb anderhalve liter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')