Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelfquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb uiteraard nooit over zo'n schaap nagedacht! dus dank je daarvoor![]()
ik denk dat ik het wel heeeel heeel echt heeel moeilijk vind om te assisteren bij in laten slapen
Nou, ik zou het dus niet opdrinken. Geen idee wat erin zit... maar het lijkt me niet gezondquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat dus. Arme Merlijn, maar soms moet je als goed baasje wel nare dingen doen. Succes!
[..]
Feli! Hopelijk krijg je alles geregeld en kun je gaan omscholen.
Vraagje: ik heb net ijsthee gemaakt en om die snel te laten afkoelen heb ik er van die plastic ijsblokjes in gedaan die niet smelten. En net kom ik erachter dat er eentje lek is en de - onbekende- vloeistof eruit is gelopen.Wat zit er in zo'n vormpje en, belangrijker nog, als ik die thee opdrink, ga ik dan dood?
Want ik = zuunig en de thee is fantastisch dus ik weiger om 5 zakjes mintthee voor niks te hebben laten trekken!
dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een assistente gezien die moest assisteren bij het inslapen. Bij Poekie deed Shirley het zelf
dat maakt helemaal niks uit hoor, wordt afgekort als dracu of draakjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef Morretje het volgende:voor Draculettetje! (ik kom er nu pas achter dat het geen draculettje is, ging even kijken hoe ik het moest schrijven, met 1 of 2 t's)
![]()
Oh, ik heb gezeik met tnt trouwens, met het pakje voor Poohy van de vlooienmarkt. Hij is op de stapel onbestelbaar terechtgekomen zei Poohy, terwijl ik mijn retouradres er ook op heb gezetEn ok, ik heb wel haar foute adres er op gezet, was iets te snel..
Zou ik vandaag achteraan, maar had ik geen zin in, sorry Poohy, morgen maar ff doen.
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:53 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie verteld dat Sooty mij 's nachts een stel fikse krabbels in mijn rechterbol had gezet? Het wordt steeds spannender: ik heb er nu een blaar onder en het jeukt als de ziekte!
Cat, daar is je thee nix bij denk ik
Ik heb een paar jaar geleden gehad dat de UPC mediabox én de dvd-speler kapot waren na wat onweer, dus ik zou het eruit trekkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 @ 21:15 schreef oh-oh het volgende:
Yay, keihard onweer hier.
Moet ik nu wel of niet de tv uittrekken en zo, ik woon in een appartement...
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!quote:
Wat denk je: smeren of drinkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:21 schreef Cat22 het volgende:
Zal ik je een potje thee sturen? Da's nu vast iets desinfecterends geworden.
Ah, ik zie. *bedekt ogen*quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je weet wel: linkerbol, rechterbol, de dames, de voorgevel, het hout voor de deur, bla, bla, wink, wink!
[ afbeelding ]
Allebei! Ik heb anderhalve liter.quote:[..]
Wat denk je: smeren of drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |