in je profiel ja, eerst twee keer (net onder je naam) het nieuwe ww invullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar pas je dat aan? In profiel?
En moet je dan bevestigen met je huidige ww?
Nope...doet nog steeds mega-zeer.quote:
He bummer Ing, heb je er wel iets voor gekregen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...doet nog steeds mega-zeer.
Maar ik ben er verder niet ziek van...da's alweer een geluk iig.
Jouw crisis onder controle?
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, zou jij voor Frits niet zo'n chill-mat kunnen bestellen? Mijn katten zijn er gek op bij warmte
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...
Nee, koelbanden en zo vindt ie ook vreselijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekker
http://www.soothsoft.co.uk/quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Waar kan je een chillmat bestellen? Ga ik dat ook eens voor Bink proberen!
De mijne hoor je helemaal niet. Ik slaap er zomers zelf ook op (lekker twee van die dingen onder mijn onderlaken en ik slaap heerlijk). De katten slapen hier op de normale 'hoofdkussenuitvoering' (met een trui van mij er overheen) dus of de dierenuitvoering kraakt weet ik niet (maar het lijkt me niet).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Ik zit erover te denken ook zo'n chillmat te bestellen, maar kraken die niet ofzo elisa? Baloe is een vreselijke piepert, en die gaat ook niet op zn dure doggy bag extreme kussen van 100 euro liggen
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cat22 het volgende:
en ik heb een paar mooie tietuh geproduceerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |