Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee hoor. Denk dan ook dat Nok je gerust wilde stellen
Ik heb een naam die half Nederland heeft en ik vind het al confronterend als iemand me hier zo noemt
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
... zei zij bescheidenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Psies, dat dus, mijn naam is vrij herkenbaar.
Kheb een keimooie naam maar die hoeft gewoon niet hier.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik laat mensen die van mij ook altijd weghalen
Haar, voor intimiquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar jij heet toch gewoon Harajuku ?
Ja, de profielfoto op Hyves is leuk!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:10 schreef oh-oh het volgende:
Huub is best wel lovable ja![]()
Lekker ding is het he
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:03 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een chocoladefontein
Maar geen chocola om erin te doen
quote:Oja, en hub had een goeie actieWe hadden eieren gekocht en die had ie op de vloer van de auto gezet. Tegen het breken. Heel verstandig natuurlijk. Tot je remt en er een sixpack 1,5 liter-colaflessen op de eieren valt.
Eet smakelijkquote:We eten brood met omelet
Nee joh, straks had ie er nog steeds in gezeten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:28 schreef oh-oh het volgende:
Stomste wat ik ooit in mn leven gedaan heb was die jongen uit de kast schoppen
Wat Greys zegt, natuurlijk, duh.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:09 schreef oh-oh het volgende:
Jeetje is het nu zo raar dat ik mn naam hier liever niet heb?
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
Vergeet niet om een beetje olie bij de chocolade te mengen.
Of eh... wat moest er nou ook alweer bij om het goed vloeibaar te houden?
Ne joh!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Plantaardige olie staat er in het boekje. Maar ik ga eens kijken voor couverturechocola, die verkopen ze hier in grote blokken melk, wit en puur. Volgens mij gaat dat prima werken
Als je nou een lekker etentje hebt gehad met een paar mensen, gebruik je dat ding als toetje.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:17 schreef nokwanda het volgende:
Wat doe je dan verder in zo'n chocoladefondue?
Wat doop je erin?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen.
De aldi heeft hele lekkere nep bastognekoeken, kleintjes in een zak, toeval wil dat ik een zak heb liggen, als je lief bent mag je die zondag soldaat maken mop!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
Hoe kan ik dat ooit vergetenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:58 schreef HuubTuub het volgende:
Ik zal ze de bastognetest erop los laten, maar niet te veel want mama maakt vast friet met zoervleis. Daarnaast het zijn geen 6 donuts die binnen de minuut op moeten... hahaha weet je dat nog?
Net zo bescheiden als oh-oh, ik hoor het al.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:51 schreef HuubTuub het volgende:
Ik dacht al er is iets... maar wat het is weet ik niet, maar wel dat er iets is, maar wat... dat weet ik niet.
Mijn aaibaarheidsgehalte is inderdaad erg hoog. Dank voor de complimenten!
Sorry oh-oh, ich habe es nicht gewurst.
Bastognekoeken zijn zwaar onderschat cultureel erfgoed. Hulde aan den Bruynen koek!
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Net zo bescheiden als oh-oh, ik hoor het al.
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:08 schreef HuubTuub het volgende:
[..]
wij spreken altijd de waarheid, dat moet van onze moeders...
Neeeeee zuurvlees is zuur en veel lekkerder dan muf smakeloos stoofvlees.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Is patat zuurvlees hetzelfde als patat stoofvlees?![]()
Oh-oh en ik hebben trouwens nog steeds een jacuzzi date staan in een hotel in Scheveningen.
Kom jij er dan bij?
Oh, dan kom ik dat ooit een keer bij je proeven.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeee zuurvlees is zuur en veel lekkerder dan muf smakeloos stoofvlees.
En al helemaal als zijn mammie dat maakt!
Ja... uhm....quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:04 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh plassen is nog niet zo een ramp als je niet kan doorspoelen![]()
Je moet niet ff een dino van een kilo gaan zitten kleien, dat kan echt nasty zijn.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 21:26 schreef oh-oh het volgende:
Dat mag zekers!
Ik heb t ook aan Cat belooft de 7e als ze de spullies komt halen.
Huupje, tot zondag!
Hoiquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:17 schreef Fogel het volgende:
Hallo slowchatters, even een vraag waar ik geen apart topic voor wil openen.
Ik heb hier een aantal bosaardbeiplanten (Fragaria vesca) buiten in een balkonbak staan en ze zijn inmiddels begonnen met met aarbeien produceren. Heb er al maar liefst 6 geplukt en er zijn veel witte bloemen en groene aardbeien in verschillende formaten (deze planten hebben een oogstperiode van ca 4 weken).
Aangezien de temperatuur 's nachts steeds dichter bij de 0 graden komt (ik woon wat dichterbij de poolcircel dan jullie) en deze planten waarschijnlijk niet tegen nachtvorst kunnen, vraag ik me af of de planten binnen ook nog verder kunnen groeien. Moeten ze perse echt zonlicht hebben of is kunstmatig licht uit normale lampen ook al goed?
FOK! lag er bij iedereen uitquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:19 schreef Cat22 het volgende:
Een goedemorgen deze morgen!
Fok lag er gisteren bij mij uit.Maar mijn water is weer terug dus ik heb heerlijk..... gedouched.
![]()
Nu nog even huishouden en dan heb ik vrijgezellenfeest: we gaan met de bruid erotische bonbons maken.
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee hoor....Ing gaat bijna op vakantie en zit nu met een enorrrme keelontsteking![]()
Zo de HAP ff bellen, ik kan haast niet meer praten en slikken.
Heer G riep ook al dat ie vast Mexicaanse Griep heeftquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:30 schreef ElisaB het volgende:
Had ik jullie al verteld dat akelige keelpijn een van de symptomen van Mexicaanse Griep is
Nou, gisteren is er anderhalve krat door gegaan met 3 pers, en nu is mn bier opquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:39 schreef nokwanda het volgende:
Dat wordt dan een gezond en alcohol vrij dagje, Q
Goed voor je. Je drinkt best veel en je zelgt dat je wil afvallen. Nou... van alcohol word je dik. Als je alleen daarmee zou stoppen zou je al veel kilo's verliezen. Echt.
You wishquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
Maar van alochol zelf wordt je niet dik toch?
Het aantal calorien in bier valt mee, in een glas appelsap zit meer dan in een glas bier.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 13:45 schreef Qwea het volgende:
Maar van alochol zelf wordt je niet dik toch? Je wordt toch dik omdat je van alcohol trek krijgt? Ik heb gisteren tijdens het zuipen dus gewoon 1,5e bord patat, een kaas soufle en 2 bami schijven gehad![]()
Waar pas je dat aan? In profiel?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:04 schreef Ynske het volgende:
Arme frits
iedereen gelezen? FOK! gehacked, belangrijke info!
je kunt t beste je ww veranderen!
in je profiel ja, eerst twee keer (net onder je naam) het nieuwe ww invullenquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 22:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar pas je dat aan? In profiel?
En moet je dan bevestigen met je huidige ww?
Nope...doet nog steeds mega-zeer.quote:
He bummer Ing, heb je er wel iets voor gekregen?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...doet nog steeds mega-zeer.
Maar ik ben er verder niet ziek van...da's alweer een geluk iig.
Jouw crisis onder controle?
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef ElisaB het volgende:
oh-oh, zou jij voor Frits niet zo'n chill-mat kunnen bestellen? Mijn katten zijn er gek op bij warmte
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekkerquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:33 schreef oh-oh het volgende:
Nee die dingen gaat ie niet bij in de buurt...
Nee, koelbanden en zo vindt ie ook vreselijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt niet? Mijn kater is er niet vanaf te slaan! Vind ie lekker
http://www.soothsoft.co.uk/quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef Greys het volgende:
Waar kan je een chillmat bestellen? Ga ik dat ook eens voor Bink proberen!
De mijne hoor je helemaal niet. Ik slaap er zomers zelf ook op (lekker twee van die dingen onder mijn onderlaken en ik slaap heerlijk). De katten slapen hier op de normale 'hoofdkussenuitvoering' (met een trui van mij er overheen) dus of de dierenuitvoering kraakt weet ik niet (maar het lijkt me niet).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Ik zit erover te denken ook zo'n chillmat te bestellen, maar kraken die niet ofzo elisa? Baloe is een vreselijke piepert, en die gaat ook niet op zn dure doggy bag extreme kussen van 100 euro liggen
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cat22 het volgende:
en ik heb een paar mooie tietuh geproduceerd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |