We gingen dus naar Nieuw-Amsterdam, en dat is dezelfde weg als naar Erica waar we Bob vandaan hebben gehaald. Bob was de eerste keer met mn moeder, en volgens de tomtom moet je dan bovenop de viaduct het kanaal in. Eerste keer reden we dus 'verkeerd' en de tweede keer met mn vader ook.
Nu met NIeuw-Amsterdam was het OH WACHT, HIER GAAT HET ALTIJD VERKEERD LATEN WE GELIJK RECHTS AFSLAAN and so we did. En toen hmm, misschien toch maar de weg volgen dus wij weer terug, en ja, tomtom wilde ons weer t kanaal in hebben

Toen we dan toch in NA aankwamen moesten we dus één kant van t kanaal hebben, dus wij huisnummers tellen 169, 171, 173 tot 189 en wij DOH!! We moeten 190 dus we zitten toch aan de verkeerde kant

Wji naar de andere kant, 144, 145, 146, 147... WHAT?!
WTF IS THIS SHIT?!

Wéér naar de andere kant en daar vonden we dus toch 190

Achterlijk gedoe, oneven en even horen beide aan één kant

Anyway, toen was ik dus eindelijk daar, kerel voor me die steeds weer een nieuwe vraag had en die vrouw zegt geen ja of nee maar bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla
Ondertussen een mopshond die mn tenen aan t aflikken was en als ie dat niet deed snotterde hij wel op mijn tenen, dit weer met zon kop is ook geen doen natuurlijk. Daarna begint ie ineens naar me te blaffen

wtf, tieft op dan want dat gelik beviel me toch al niet. Gaat ie daarna mn tenen toch weer likken en besnotten, en dan we er blaffen. Nah ja

Eindelijk aan de beurt, moesten we door een hek met oorwurmen

!! Maar goed. k Had nog een paar kleine vraagjes maar kreeg weer bla bla bl abl abla blblpaskbsdl,adlbd terug natuurlijl. En al die tijd zat mn arme papaatje in die hete auto
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.