Ijzersterk betoog.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 01:25 schreef Ghazi het volgende:
Die Naftaniel begon ineens emotionele te doen ( 4 Israelische kinderen gedood) en op de man te spelen. Want waarom begon hij steeds over die Arabieren uit het Midden-Oosten?
AEL-topman begon een ijzersterke betoog met degelijke argumenten, waarbij duo Knevel en Brink alsmede Maftaniel geen speld tussen konden krijgen, maar gaandeweg liet hij zich uit de tent lokken door de CIDI, en eindigde het in politieke gezwam.
quote:Vandaag om 23:00
Ab Klink
Het ministerie van VWS is gestart met een publiekscampagne over de Mexicaanse griep. Maar de kritiek op de manier waarop de overheid informatie geeft over de pandemie groeit. Tegenstrijdige adviezen en een gebrekkige informatievoorziening zouden de burgers in verwarring hebben gebracht. Ab Klink, de minister van Volksgezondheid, reageert vanavond in 'Knevel & Van den Brink'.
Arnold Karskens
In Afghanistan worden vandaag, onder de dreiging van aanslagen, de tweede presidentsverkiezingen gehouden sinds de val van het Taliban-regime. Er zijn inmiddels een aantal raketaanvallen uitgevoerd op stemlokalen. Eén kind is hierbij overleden. Oorlogsverslaggever Arnold Karskens is net terug uit Afghanistan. In 'Knevel & Van den Brink' zijn commentaar op de verkiezingen, die vanwege de Nederlandse aanwezigheid in Uruzgan ook in ons land op de voet gevolgd worden.
Gerrit Hiemstra
Nederland was de hele dag in afwachting van het voorspelde noodweer. Was het afgegeven weeralarm nodig? Meteoroloog Gerrit Hiemstra, bekend van het weerbericht in het NOS Journaal, geeft uitleg.
Bij de verkiezingen in Europa vliegen de bommen dan ook niet om je oren. Bovendien getuigd het van weinig intellect wil je niet begrijpen waarom er zoveel aandacht is voor de verkiezingen in Afghanistan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Wel erg veel aandacht voor Afghanistan. Verkiezingen in Europa krijgen lang niet dezelfde aandacht.
Wordt uiteraard door de rechtse kerk gedaan om moslims in een kwaad daglicht te zetten.
En er zijn natuurlijk echt geen andere landen waar het een zootje is hequote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Bij de verkiezingen in Europa vliegen de bommen dan ook niet om je oren. Bovendien getuigd het van weinig intellect wil je niet begrijpen waarom er zoveel aandacht is voor de verkiezingen in Afghanistan.
Niemand, behalve de moslims zelf zetten zich in een kwaad daglicht.
Gewoon: Hij zei dat meteorologen met onzekerheid omgaan en dat we ook op die manier met de Mex. griep moeten omgaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Was dat nou die weerman die opeens over vaccins en onzekerheid begon te ouwehoeren?
Jawel, er zijn genoeg andere landen in de wereld waar het een zooitje is, maar dat zijn niet de landen waar Nederland militair of in een andere manier bij betrokken is. Bovendien is Nederland op militaire basis vooral in Afghanistan aanwezig om het land opnieuw op te bouwen. Niet gek dat de Nederlandse media er dan vrij veel aandacht aan besteed en dan nog te bedenken dat er sinds de inval van de Sovjet-Unie in Afghanistan geen vrije verkiezingen meer zijn geweest. Redelijk historisch lijkt het me dus.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
En er zijn natuurlijk echt geen andere landen waar het een zootje is he![]()
De nederlandse journalistiek van vandaag de dag volgt de valselijke wijsheid van wijlen Fortuyn: "overal waar oorlog is zijn er moslims bij betrokken".
Onzin. Naftaniel probeerde Abdou constant iets aan te praten maar deze bleef consequent zijn beweegredenen volhouden, namelijk de spiegel die hij de samenleving wil voorhouden. Vervolgens begon Naftaniel op de man te spelen en probeerde de misstanden in de Arabische wereld erbij te betrekken waarna hij er terecht op werd gewezen dat ook Israel alles behalve schone handen heeft. Ik vind de verdachtmakingen van mensen als Naftaniel echt smerig, hij wurmt zich in allerlei bochten om anderen in het antisemitische hoekje te drukken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 02:56 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ijzersterk betoog.
Naftaniel en Knevel prikten gewoon door de leugens van Abdou heen. Het ging hem niet om de Westerse samenleving een spiegel voor te houden, maar enkel om zijn haat jegens de Israeliers te uiten. Bovendien kwam Abdou over als een onbeschofte en ongemanierde idioot waar niet mee te discussiëren valt. Het weigeren om iemand zijn handen te schudden zegt genoeg lijkt mee. Nee, de enige verliezer van vanavond is de Abdou. Overigens merkte Naftaniel goed op dat voordat Abdpi ons een spiegel wil voorhouden, hij zich beter kan richtten op de misstanden in de Arabische samenlevingen.
Naftaniel probeerde Abdou helemaal niets aan te praten, maar hij probeerde simpelweg de maskerade van Abdou bloot te leggen. Alsof het Abdou enkel ging om ons een spiegel voor te houden, terwijl dat duidelijk niet het geval was. De cartoons waren resultaat van antisemitische gevoelens binnen de AEL. En wat jij noemt op de man spelen, noem ik simpelweg het tonen van de hypocritisme die binnen in de AEL aanwezig is. Je mag gerust je oogkleppen eens afdoen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Onzin. Naftaniel probeerde Abdou constant iets aan te praten maar deze bleef consequent zijn beweegredenen volhouden, namelijk de spiegel die hij de samenleving wil voorhouden. Vervolgens begon Naftaniel op de man te spelen en probeerde de misstanden in de Arabische wereld erbij te betrekken waarna hij er terecht op werd gewezen dat ook Israel alles behalve schone handen heeft. Ik vind de verdachtmakingen van mensen als Naftaniel echt smerig, hij wurmt zich in allerlei bochten om anderen in het antisemitische hoekje te drukken.
Jammer dat je voor zo'n zielige afsluiting kiest.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Naftaniel probeerde Abdou helemaal niets aan te praten, maar hij probeerde simpelweg de maskerade van Abdou bloot te leggen. Alsof het Abdou enkel ging om ons een spiegel voor te houden, terwijl dat duidelijk niet het geval was. De cartoons waren resultaat van antisemitische gevoelens binnen de AEL. En wat jij noemt op de man spelen, noem ik simpelweg het tonen van de hypocritisme die binnen in de AEL aanwezig is. Je mag gerust je oogkleppen eens afdoen.
quote:Vanavond Paul de Leeuw, Daphne Bunskoek, misdaadverslaggever John van de Heuvel. Rest volgt nog
Ach.. John zal wel weer een boek hebben geschreven dat gepromoot dient te wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/andriesgknevel/status/3448010284
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop vanavond op een leuke show. Geen fan van Paul, maar altijd garantie voor gekkigheidEn Daphne is gewoon een schatje.
Ik hoop alleen niet dat John inderdaad alleen maar langskomt om wat Vale al zei...AFC AJAX
Nee er komen meer gasten..De bron die ik gisteren hier melde had ik van mediacourant.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Fappie het volgende:
Ik dacht dat Paul en Daphne samen de avond gingen vullen.
Okee.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee er komen meer gasten..De bron die ik gisteren hier melde had ik van mediacourant.
".. Maar om erachter te komen wat dat is moet je eerst zijn boek kopen. Hallo John, welkom. Je bent hier om je boek te promoten"quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef Washington het volgende:
[..]
Okee.
Er stond net op tv in de reclame: "John Van Den Heuvel: onthullend horror-verhaal"
Klinkt goed.
Live is het leuker.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Kan je op uitzendinggemist terug kijken.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:52 schreef Comedylocal het volgende:
Leuk programma om op fok te volgen.
Juist.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:55 schreef Comedylocal het volgende:
Leuk om fok te volgen via een programma
quote:TijsvandenBrink Nu naar Hilversum voor #KvdB. Actieve ochtend in huis gehad: kinderen naar school, de was (3x), de oude kranten, de keukenvloer.
Het was een PvdA'er die slecht uit zijn woorden komt met een probleem heeft op zijn grondgebiedje. De missie van rechts-christelijke Kneveltje en Brinkje is dus alweer geslaagd door zo'n figuur uit te nodigen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef marcodej het volgende:
Pfff, die deelgemeente-voorzitter heeft echt niets te melden en het wordt ook wel duidelijk dat hij nauwelijks een rol/bevoegdheden heeft in deze zaak. Nutteloos dus... En die vrouw schreeuwt er maar doorheen...
(2 uur geleden gepost)quote:En wie ook komt: Peter R. de Vries over de Delftse moordzaak uit 1983 waar vandaag zo veel ophef over is Al vast: ex-wielrenner Michael Boogerd, Ursul de Geer (fantastisch..!) en moeder van drugszoon die strijd tegen drugs in Krimpen a/d IJssel
Xanderquote:
Partij voor de Dieren, denk ik.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef cultheld het volgende:
Zou die zebra op de PVV stemmen?
Volgens mij de eega van Boogerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Shoombak het volgende:
Wow wie was die blonde chick in dat fragment?
Jordan B zo te zienquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
Michael Boogerd houdt wijselijk zijn mond en denkt: als ze eens wisten wat ik allemaal gebruikt heb
Checkquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
Volgens mij de eega van Boogerd.
Heeft ie in ieder geval nog een gat want mevr. Boogerd is 'm met kind gepeerd.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
Met z'n zwarte gat.
Moet wel iets aan die eucalyptaneus gedaan worden.quote:
Mooi voor Boog.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef marcodej het volgende:
Waren ja.
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildoquote:
Voor in der reetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Ik. Wat had die een grot, die Han.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.
Is ook klote voor hem.
Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?
Piet Gros, ken je hem niet ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind al die talkshowhosts matig.
Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
Je praat eromheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
QFTquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
Hij zit er vanavond alweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook.quote:
De baantjesjagers van de LPF gaan ver hoor, zelfs bekering wordt niet geschuwd om in de politiek te mogen blijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef msnk het volgende:
Wtf, vreemd verhaal van Henny KreeftIk geloof er echt geen zak van.
Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.
Tja, zoals de wind waait, waait zijn jasje is mijn indruk en ik hou absoluut niet van dat soort mensen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
Ik denk dat hij net zo is doorgeslagen als Peter Jan Rens. Die jaagde zichzelf ook het faillissement in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpoolDe man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.
Volgens mij bekeerde hij zich pas later?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen
Uit de twitter van Knevelquote:Zitten vanavond na een "live-programma". Vorige keer liep zo'n programma meer dan 20 minuten uit. Houd mijn hart vast.
Hij zei dat hij al in de jaren 90 bekeerde tot de Islam. En de LPF begon in 2002 dacht ik, toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
Kogels in hun knieënquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
mag wat mij betreft wel wat hoger gericht worden.quote:
Idem hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Shoombak het volgende:
Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
Jij bent toch ook een [HOOLS]quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
Zo'n schijnheilige gristenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerdde winnaar was getrokken.
Inderdaad! Zo'n lekker besmuikt lachje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
Hij trok Jan Smit i.p.v. Jolanthe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt![]()
Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
En hij heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans
"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"
boehoe
Is zij serieus zevendedagsadventist?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef borisz het volgende:
Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is zij serieus zevendedagsadventist?![]()
Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.
Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
Tja ik vind het op zich wel een sterk programma altijd... alleen vind ik die Antoinette Hertsenberg altijd wel net iets te zelfingenomen en doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en Moeder Theresa haarzelf is...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.
De straffen zijn al omhoog gegaan. Blijkbaar willen mensen naar Amerikaanse toestanden toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
En gelijk had iequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans
"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"
boehoe
ja jezus, wat een muil had diequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Let op de jongens achter de CVB directeur.
Constant vreemd doen, met name die met die hanenkam. Die constant zat te smoesen. Gekke bekken trekken, overdreven en nep meelachen, en die linker ook gekke bekken. En zo de kop draaien, dat ze op TV komen etc etc. Kermisvolk.quote:
quote:Max Westerman, die jarenlang als correspondent voor het RTL Nieuws werkte in Amerika, staat stil bij de historische relatie tussen Nederland en New York. En is Francis Laclé door gebed genezen van zijn hiv-infectie, zoals hij op 18 mei jl. in de uitzending beweerde? De andere gasten zijn Gregor Stam, Marco Pastors en Gerrit van de Kamp. Klik voor meer informatie op onderstaande button.
Ow die kerel !!! Mooi man.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat er zometeen serieus gediscussieerd gaat worden over de vraag of je jezelf kan 'beterbidden' als je HIV hebt?
Ja, die ex-prostituee waar hij mee getrouwd is.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Toad het volgende:
Destijds was hij toch in de uitzending met een vrouw die -kort door de bocht- die zogenaamde genezingen deed oid?
Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Pastors. De vleesgeworden verongelijktheid
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op Pastors heb ik nog eens gestemd. Het is volgens mij een prima kerel maar kan soms wat fanatiek over komen.
Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.
Ik heb gewoon naar zijn verkiezingsprogramma gekeken destijds, daar stonden echt geen verongelijkte punten ofzo in. Of iemand soms wat zeurderig over komt dat maakt mij niet zoveel uit, het gaat om de punten die hij wil realiseren.quote:
Dat heeft hiet weinig mee te maken. Pastors kwam bij die benoeming ook in de clinch met zijn eigen partij. Pastors steunde de benoeming en zijn partij niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.
Afsluiting van zijn therapie?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij het eigenlijk naar buiten nu?
Andries: "Geloof jij in God?"quote:
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef evert het volgende:
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
Wel lullig als je weer geboren word is het niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
Ja, respect.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
Heavy hoor, om dat uiteindelijk toch naar buiten te brengen.
Wat me ook opviel was dat die HIV-man tussen neus en lippen door ook nog even vertelde dat hij in het verleden misbruikt was. Ik bedoel: zou best kunnen dat dat zo geweest is, maar het kwam een beetje over alsof hij wilde zeggen: 'ik heb in het verleden minstens zoveel ellende meegemaakt als Gregor'. Allereerst vond ik die opmerking van die HIV-man helemaal niet terzake doen bij het onderwerp dat besproken werd, en ten tweede vond ik het ongepast tegenover Gregor...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
Laten we zijn betoog afwachten en daarna oordelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg![]()
Goor, vies, christelijk mannetje.
Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.quote:
Ja en?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.![]()
Hij is niet de eerste de beste econoom, dat wil ik er maar mee aangeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Ja en?
spinoza-prijs is ook een hoop politiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.![]()
Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
spinoza-prijs is ook een hoop politiek.
mijn probleem met hem is dat hij onder het mom van wetenschap CDA-politiek loopt te bedrijven. Zoals nu ook dat gelul dat we allemaal (even) schuldig zijn aan de crisis.
idem dito met die baron-econoom van de PvdA maar die is tenminste consequenter in zijn visie.
Dat is vooral communautaristische semantiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Fappie het volgende:
[..]
Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...
Wat een nepwetenschappers
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is vooral communautaristische semantiek.
Mooi mooi.quote:
Ah.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij bedoelt Klopkoek 'communautaire' (een gemeenschap betreffend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |