abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72028467

Knevel & Van den Brink is een praatprogramma van de Nederlandse Publieke Omroep en wordt op de televisie uitgezonden door de Evangelische Omroep (EO). Het programma wordt gepresenteerd door Andries Knevel en Tijs van den Brink. Het programma wordt uitgezonden tijdens de zomerstop van Pauw & Witteman, op dezelfde tijd en zender, en wordt vaak ook met die talkshow vergeleken. In Knevel & Van den Brink wordt er gediscussieerd over actuele nieuwsonderwerpen met diverse gasten aan tafel, waaronder vaak een gast uit de politiek.

De eerste uitzending was op 30 april 2007 en de laatste uitzending van het eerste seizoen was op 8 juni 2007. Het tweede seizoen was van 19 mei t/m 6 juni 2008 en van 11 augustus t/m 5 september 2008 (tijdens de Olympische Spelen). Het derde seizoen loopt van 18 mei t/m 26 juni en van 17 augustus t/m 4 september 2009. Het programma wordt elke werkdag live uitgezonden op Nederland 1 om 23:00 uur vanuit de EO-studio in Hilversum.

Links:

K&VDB Officiële Website

K&VDB Wiki
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  donderdag 20 augustus 2009 @ 00:59:53 #2
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_72028504
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 20 augustus 2009 @ 01:01:52 #3
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72028546
Amen
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72028735
1.5 miljard moslims en maar 14 miljoen joden in de wereld.. En toch duiken personen zoals die AEL-man elke keer in een raar soort underdog en/of slachtofferrol..
pi_72028806
TerugvindKnevel
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 20 augustus 2009 @ 01:25:39 #6
219969 Ghazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_72028931
Die Naftaniel begon ineens emotionele te doen ( 4 Israelische kinderen gedood) en op de man te spelen. Want waarom begon hij steeds over die Arabieren uit het Midden-Oosten?

AEL-topman begon een ijzersterke betoog met degelijke argumenten, waarbij duo Knevel en Brink alsmede Maftaniel geen speld tussen konden krijgen, maar gaandeweg liet hij zich uit de tent lokken door de CIDI, en eindigde het in politieke gezwam.
What lies in the shadow of the statue?
  donderdag 20 augustus 2009 @ 02:56:13 #7
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72029636
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 01:25 schreef Ghazi het volgende:
Die Naftaniel begon ineens emotionele te doen ( 4 Israelische kinderen gedood) en op de man te spelen. Want waarom begon hij steeds over die Arabieren uit het Midden-Oosten?

AEL-topman begon een ijzersterke betoog met degelijke argumenten, waarbij duo Knevel en Brink alsmede Maftaniel geen speld tussen konden krijgen, maar gaandeweg liet hij zich uit de tent lokken door de CIDI, en eindigde het in politieke gezwam.
Ijzersterk betoog.

Naftaniel en Knevel prikten gewoon door de leugens van Abdou heen. Het ging hem niet om de Westerse samenleving een spiegel voor te houden, maar enkel om zijn haat jegens de Israeliers te uiten. Bovendien kwam Abdou over als een onbeschofte en ongemanierde idioot waar niet mee te discussiëren valt. Het weigeren om iemand zijn handen te schudden zegt genoeg lijkt mee. Nee, de enige verliezer van vanavond is de Abdou. Overigens merkte Naftaniel goed op dat voordat Abdpi ons een spiegel wil voorhouden, hij zich beter kan richtten op de misstanden in de Arabische samenlevingen.

[ Bericht 14% gewijzigd door AryaMehr op 20-08-2009 03:07:40 ]
pi_72033865
tvp.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:27:03 #9
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72054733
quote:
Vandaag om 23:00

Ab Klink

Het ministerie van VWS is gestart met een publiekscampagne over de Mexicaanse griep. Maar de kritiek op de manier waarop de overheid informatie geeft over de pandemie groeit. Tegenstrijdige adviezen en een gebrekkige informatievoorziening zouden de burgers in verwarring hebben gebracht. Ab Klink, de minister van Volksgezondheid, reageert vanavond in 'Knevel & Van den Brink'.

Arnold Karskens

In Afghanistan worden vandaag, onder de dreiging van aanslagen, de tweede presidentsverkiezingen gehouden sinds de val van het Taliban-regime. Er zijn inmiddels een aantal raketaanvallen uitgevoerd op stemlokalen. Eén kind is hierbij overleden. Oorlogsverslaggever Arnold Karskens is net terug uit Afghanistan. In 'Knevel & Van den Brink' zijn commentaar op de verkiezingen, die vanwege de Nederlandse aanwezigheid in Uruzgan ook in ons land op de voet gevolgd worden.

Gerrit Hiemstra

Nederland was de hele dag in afwachting van het voorspelde noodweer. Was het afgegeven weeralarm nodig? Meteoroloog Gerrit Hiemstra, bekend van het weerbericht in het NOS Journaal, geeft uitleg.
pi_72055923
Wel erg veel aandacht voor Afghanistan. Verkiezingen in Europa krijgen lang niet dezelfde aandacht.

Wordt uiteraard door de rechtse kerk gedaan om moslims in een kwaad daglicht te zetten.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:05:29 #11
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72056155
tvp.

TT? wat heb ik gemist?
AFC AJAX
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:18:59 #12
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72056697
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:59 schreef Klopkoek het volgende:
Wel erg veel aandacht voor Afghanistan. Verkiezingen in Europa krijgen lang niet dezelfde aandacht.

Wordt uiteraard door de rechtse kerk gedaan om moslims in een kwaad daglicht te zetten.
Bij de verkiezingen in Europa vliegen de bommen dan ook niet om je oren. Bovendien getuigd het van weinig intellect wil je niet begrijpen waarom er zoveel aandacht is voor de verkiezingen in Afghanistan.

Niemand, behalve de moslims zelf zetten zich in een kwaad daglicht.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 22:42:28 #13
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72057586
De Leeuw en Bunskoek vrijdag in Knevel & Van den Brink

Paul de Leeuw en Daphne Bunskoek zijn vrijdagavond te gast in Knevel & Van den Brink. Zij zullen met presentatoren Andries Knevel en Tijs van den Brink praten over de nieuwe talkshow De Tafel van 5. Dat heeft de EO donderdag laten weten. De Tafel van 5, dat op maandag 24 augustus van start gaat op NET 5, wordt geproduceerd door De Leeuw en gepresenteerd door Bunskoek. De Leeuw zal ook vertellen over zijn nieuwe VARA-show Lieve Paul en over andere programma’s die hij gaat produceren

Bron
pi_72057630
Ik sla vandaag maar over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72058274
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 22:18 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Bij de verkiezingen in Europa vliegen de bommen dan ook niet om je oren. Bovendien getuigd het van weinig intellect wil je niet begrijpen waarom er zoveel aandacht is voor de verkiezingen in Afghanistan.

Niemand, behalve de moslims zelf zetten zich in een kwaad daglicht.
En er zijn natuurlijk echt geen andere landen waar het een zootje is he

De nederlandse journalistiek van vandaag de dag volgt de valselijke wijsheid van wijlen Fortuyn: "overal waar oorlog is zijn er moslims bij betrokken".
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:08:36 #16
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72058427
Is het weer zover?
pi_72058529
Mexicaanse griep en weeralarm, . Ik kijk hoor.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72058616
Die Knevel heb ik deze week al 2x horen roepen hoe het nou zit met mensen van voor 1957 mbt Mexicaanse griep.
pi_72058736
Klink heeft een duur woordje uit zijn hoofd geleerd. Hij heeft nu al een keer of 10 'consistentie' gebruikt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:22:31 #20
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72058891
Was dat nou die weerman die opeens over vaccins en onzekerheid begon te ouwehoeren?
pi_72058943
Oeh, de weerman neemt de touwtjes in handen en Knevel raakt gelijk in paniek
pi_72059001
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Was dat nou die weerman die opeens over vaccins en onzekerheid begon te ouwehoeren?
Gewoon: Hij zei dat meteorologen met onzekerheid omgaan en dat we ook op die manier met de Mex. griep moeten omgaan.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72059060
Wortels... zzzzzz
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:30:55 #24
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72059161
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

En er zijn natuurlijk echt geen andere landen waar het een zootje is he

De nederlandse journalistiek van vandaag de dag volgt de valselijke wijsheid van wijlen Fortuyn: "overal waar oorlog is zijn er moslims bij betrokken".
Jawel, er zijn genoeg andere landen in de wereld waar het een zooitje is, maar dat zijn niet de landen waar Nederland militair of in een andere manier bij betrokken is. Bovendien is Nederland op militaire basis vooral in Afghanistan aanwezig om het land opnieuw op te bouwen. Niet gek dat de Nederlandse media er dan vrij veel aandacht aan besteed en dan nog te bedenken dat er sinds de inval van de Sovjet-Unie in Afghanistan geen vrije verkiezingen meer zijn geweest. Redelijk historisch lijkt het me dus.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:38:18 #25
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72059422
Voor welke organisatie werkt deze journalist?
pi_72059441
In zoveel landen worden vrouwen onderdrukt. Die ook allemaal binnenvallen Knevel ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:39:42 #27
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_72059470
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 02:56 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Ijzersterk betoog.

Naftaniel en Knevel prikten gewoon door de leugens van Abdou heen. Het ging hem niet om de Westerse samenleving een spiegel voor te houden, maar enkel om zijn haat jegens de Israeliers te uiten. Bovendien kwam Abdou over als een onbeschofte en ongemanierde idioot waar niet mee te discussiëren valt. Het weigeren om iemand zijn handen te schudden zegt genoeg lijkt mee. Nee, de enige verliezer van vanavond is de Abdou. Overigens merkte Naftaniel goed op dat voordat Abdpi ons een spiegel wil voorhouden, hij zich beter kan richtten op de misstanden in de Arabische samenlevingen.
Onzin. Naftaniel probeerde Abdou constant iets aan te praten maar deze bleef consequent zijn beweegredenen volhouden, namelijk de spiegel die hij de samenleving wil voorhouden. Vervolgens begon Naftaniel op de man te spelen en probeerde de misstanden in de Arabische wereld erbij te betrekken waarna hij er terecht op werd gewezen dat ook Israel alles behalve schone handen heeft. Ik vind de verdachtmakingen van mensen als Naftaniel echt smerig, hij wurmt zich in allerlei bochten om anderen in het antisemitische hoekje te drukken.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:41:58 #28
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72059556
Hij is wel wat ongenuanceerd dit exemplaar.

Nu al afgelopen? We zijn net begonnen. :/
  donderdag 20 augustus 2009 @ 23:49:35 #29
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72059825
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:39 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Onzin. Naftaniel probeerde Abdou constant iets aan te praten maar deze bleef consequent zijn beweegredenen volhouden, namelijk de spiegel die hij de samenleving wil voorhouden. Vervolgens begon Naftaniel op de man te spelen en probeerde de misstanden in de Arabische wereld erbij te betrekken waarna hij er terecht op werd gewezen dat ook Israel alles behalve schone handen heeft. Ik vind de verdachtmakingen van mensen als Naftaniel echt smerig, hij wurmt zich in allerlei bochten om anderen in het antisemitische hoekje te drukken.
Naftaniel probeerde Abdou helemaal niets aan te praten, maar hij probeerde simpelweg de maskerade van Abdou bloot te leggen. Alsof het Abdou enkel ging om ons een spiegel voor te houden, terwijl dat duidelijk niet het geval was. De cartoons waren resultaat van antisemitische gevoelens binnen de AEL. En wat jij noemt op de man spelen, noem ik simpelweg het tonen van de hypocritisme die binnen in de AEL aanwezig is. Je mag gerust je oogkleppen eens afdoen.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 00:16:07 #30
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_72060471
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 23:49 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Naftaniel probeerde Abdou helemaal niets aan te praten, maar hij probeerde simpelweg de maskerade van Abdou bloot te leggen. Alsof het Abdou enkel ging om ons een spiegel voor te houden, terwijl dat duidelijk niet het geval was. De cartoons waren resultaat van antisemitische gevoelens binnen de AEL. En wat jij noemt op de man spelen, noem ik simpelweg het tonen van de hypocritisme die binnen in de AEL aanwezig is. Je mag gerust je oogkleppen eens afdoen.
Jammer dat je voor zo'n zielige afsluiting kiest.

Naftaniel noch jij hebben enig idee van de bedoelingen van Abdou. Ik vind de redenen die hij gaf plausibel. Wat is er mis met een maatschappij te wijzen op taboes? Dat je daarbij op lange tenen gaat staan is daar natuurlijk inherent aan, maar zeker geen reden om je dan maar in te houden. Door op Westerse tenen te gaan staan laat hij simpelweg zien wat wij in de Arabische wereld losmaken met "onze" cartoons.

Over welk hypocritisme heb je het? De enige vertoning van hypocritisme kwam van Naftaniel, iemand die een land vertegenwoordigt met een historie van oorlogsmisdaden en discriminatie, en vervolgens denkt commentaar te kunnen leveren op de situatie in de Arabische wereld.
pi_72060969
Gerrit Hiemstra, wat een held hebben we als weerman.
Hoi.
pi_72069578
http://twitter.com/andriesgknevel/status/3448010284
quote:
Vanavond Paul de Leeuw, Daphne Bunskoek, misdaadverslaggever John van de Heuvel. Rest volgt nog
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:43:55 #33
184336 Vale17
Divide et impera
pi_72076106
quote:
Ach.. John zal wel weer een boek hebben geschreven dat gepromoot dient te worden
pi_72076247
Ik dacht dat Paul en Daphne samen de avond gingen vullen.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:29:27 #35
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72077059
Over de aflevering van eergisteren. Had hem gemist, dus keek hem net eventjes. Tussen spoilers, zodat het niet al te veel 'in de weg ligt'
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop vanavond op een leuke show. Geen fan van Paul, maar altijd garantie voor gekkigheid En Daphne is gewoon een schatje.

Ik hoop alleen niet dat John inderdaad alleen maar langskomt om wat Vale al zei...
AFC AJAX
pi_72079278
Wat een afschuwelijke discussie gisteren tussen Naftaniel en de Marokkaan. Hoe vol cliches en vooroordelen wil je het hebben

De enige die goed reageerde was Wennemars. Die zette de hele tafel op zijn nummer, inclusief Andries en Thijs.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:20:16 #37
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72080062
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 17:51 schreef Fappie het volgende:
Ik dacht dat Paul en Daphne samen de avond gingen vullen.
Nee er komen meer gasten..De bron die ik gisteren hier melde had ik van mediacourant.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:28:04 #38
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72080277
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:20 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Nee er komen meer gasten..De bron die ik gisteren hier melde had ik van mediacourant.
Okee.

Er stond net op tv in de reclame: "John Van Den Heuvel: onthullend horror-verhaal"
Klinkt goed.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:31:00 #39
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:31:34 #40
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72080378
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:28 schreef Washington het volgende:

[..]

Okee.

Er stond net op tv in de reclame: "John Van Den Heuvel: onthullend horror-verhaal"
Klinkt goed.
".. Maar om erachter te komen wat dat is moet je eerst zijn boek kopen. Hallo John, welkom. Je bent hier om je boek te promoten" ?

Heb de reclame niet gezien, maar als het is zoals jij net schreef klinkt het inderdaad goed
AFC AJAX
pi_72080476
Jammer, ik ben vanavond weg.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:36:52 #42
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_72080519
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:35 schreef Fappie het volgende:
Jammer, ik ben vanavond weg.
Kan je op uitzendinggemist terug kijken.
pi_72080684
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 20:36 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Kan je op uitzendinggemist terug kijken.
Live is het leuker.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 20:43:23 #44
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72080699
Volledige info over vanavond:

Paul de Leeuw
Over twee weken begint het televisieseizoen weer. Paul de Leeuw komt in september met een nieuw programma 'Lieve Paul'. En hij is met zijn bedrijf E.V.A. ook bezig met het produceren van televisieprogramma's voor anderen. Een vooruitblik op het komende televisieseizoen.

Daphne Bunskoek
Eén van de nieuwe programama's die Paul de Leeuw produceert is 'De Tafel van 5'. Het programma betekent de terugkeer op televisie van Daphne Bunskoek. Na een sabbatical is ze weer te zien als tv-presentatrice. Maandag is de eerste aflevering van de talkshow waarin dagelijks vijf vrouwen de actualiteit becommentariëren. Vanavond schuift ze aan bij Knevel en Van den Brink.

John van den Heuvel
Morgen publiceert De Telegraaf een onthullend artikel van de hand van misdaadverslaggever John van den Heuvel. Het is een horrorverhaal waarin Van den Heuvel de dag reconstrueert waarop een van de Palm Invest-directeuren, verdacht van het verduisteren van tientallen miljoenen beleggingsgeld, werd ontvoerd, bedreigd, een schijnexecutie moest ondergaan en ook nog eens op gruwelijke wijze een teen kwijtraakte. Vanavond citeert John van den Heuvel alvast in 'Knevel & Van den Brink' uit het politiedossier met daarin de details van deze opmerkelijke zaak.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:28:50 #45
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_72083883
DAPHNE !!!
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:39:13 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72084126
Ben benieuwd of dat programma met Daphne iets wordt.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:39:29 #47
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72084136
Trouwens wat een verhaal over die ontvoerde man.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:39:56 #48
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72084149
Schandelijke vraag inderdaad.
pi_72084238
Gut fok is terug
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:44:55 #50
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72084292
Foekje Dillema is kapot gemaakt door de man van Fanny Koen, meneer Blankers.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72084367
Het wereldbeeld van Tijs loopt nu wel een flinke deuk op. Het schijnt complexer in elkaar te zitten dan gewoon man en vrouw.
pi_72084498
Leuk programma om op fok te volgen.
pi_72084568
Leuk om fok te volgen via een programma
  vrijdag 21 augustus 2009 @ 23:58:28 #54
259495 Washington
live vanuit Fryslân
pi_72084646
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:52 schreef Comedylocal het volgende:
Leuk programma om op fok te volgen.
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 23:55 schreef Comedylocal het volgende:
Leuk om fok te volgen via een programma
Juist.
pi_72112015
Tijs zal vanavond wel uitgeput het programma presenteren

http://twitter.com/TijsvandenBrink/status/3511850565
quote:
TijsvandenBrink Nu naar Hilversum voor #KvdB. Actieve ochtend in huis gehad: kinderen naar school, de was (3x), de oude kranten, de keukenvloer.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:29:49 #56
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72123267
Straks:

Pia Douwes
In Nederland kennen veel mensen haar als jurylid van 'Op zoek naar Evita' en 'Op zoek naar Joseph'. Maar haar bekendheid reikt tot ver over onze grenzen. Binnenkort staat de Nederlandse musicalster in Londen op de planken.

Sandra Djawie en Paddy Roomer
Sandra Djawie is afgelopen zaterdag samen met haar zoon op het strandfeest in Hoek van Holland. Djawie maakt van dichtbij mee hoe het feest in een chaos eindigt na een schietpartij waarbij één bezoeker wordt gedood.

Paddy Roomer, voorzitter van de deelgemeente Hoek van Holland, was ook op het feest aanwezig. Hij bezocht samen met zijn vrouw en dochter het festival. Nadat hij hen in veiligheid had gebracht, keerde hij terug. Vanavond doen Djawie en Roomer verslag van de dramatische gebeurtenissen op het strand.

Peter de Lange en Coen Pen
De kinderrechter in Utrecht beslist vrijdag of de ouders van Laura Dekker worden beperkt in het gezag over hun dochter. Het 13-jarige meisje wil alleen de wereld rond zeilen. Haar ouders steunen de plannen voor de twee jaar durende reis. De Raad voor de Kinderbescherming spande de zaak aan, die vandaag achter gesloten deuren diende. In 'Knevel & Van den Brink' reageert de advocaat van Laura, Peter de Lange.

En zeezeiler en vriend van Laura's ouders, Coen Pen, schuift aan. Hij verdedigt de keuze van Laura's ouders om hun 13-jarige dochter alleen de wereld te laten rond zeilen. Pen kent Laura goed. Hij denkt dat ze dit avontuur aankan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72123441
Pia Douwes wegstrepen, en je hebt een redelijke uitzending.
  maandag 24 augustus 2009 @ 21:36:24 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72123476
Nou, het kan mij niet echt boeien deze gasten, dus ik sla vanavond alweer over.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72127380
Pfff, die deelgemeente-voorzitter heeft echt niets te melden en het wordt ook wel duidelijk dat hij nauwelijks een rol/bevoegdheden heeft in deze zaak. Nutteloos dus... En die vrouw schreeuwt er maar doorheen...

"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72127415
Ze zitten wel door te vragen en te vragen en te vragen bij gasten die eigenlijk niets te melden hebben.
pi_72127569
Vind het toch bedenkelijk een kind van 13 de wereld rond zeilen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
pi_72127742
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 23:18 schreef marcodej het volgende:
Pfff, die deelgemeente-voorzitter heeft echt niets te melden en het wordt ook wel duidelijk dat hij nauwelijks een rol/bevoegdheden heeft in deze zaak. Nutteloos dus... En die vrouw schreeuwt er maar doorheen...

Het was een PvdA'er die slecht uit zijn woorden komt met een probleem heeft op zijn grondgebiedje. De missie van rechts-christelijke Kneveltje en Brinkje is dus alweer geslaagd door zo'n figuur uit te nodigen.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72127827
Maar om heel eerlijk te zijn: echt veel verschil zit er niet tussen K&B en P&W. Ze halen beide ongeveer dezelfde kijkcijfers, hebben hetzelfde format, laten beide hun gasten niet uitpraten, politieke discussies ontaarden bij beiden in een schreeuwpartij, bij beide gaat het wel erg vaak over allochtonen... Het zijn kopieën van elkaar. Enkel op detail-niveau zie je dat P&W centrum-links is (hoewel de inbreng van de NPS er voor zorgt dat er logischerwijs erg veel aandacht is voor identiteit en cultuur, iets waar 'rechts' goed op scoort) en K&B overwegend centrum-rechts met een christelijk sausje. De EO begint onderhand ook steeds meer te lijken op al die andere christelijke omroepen die er al zijn. Da's wel jammer.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72128093
De vraag is vast al eens gesteld maar waarom kijkt Thijs altijd zo moeilijk?

[ Bericht 5% gewijzigd door Tommeke op 25-08-2009 00:24:25 ]
pi_72128790
Na het reclame filmpje van P&W gezien te hebben, vind ik het eigenlijk bijzonder jammer dat KNVDB gaat ophouden...

Dit had ik een paar weken geleden niet kunnen voorspellen, maar Andries en Tijs groeien zeker in hun rol !!!
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72129301
Wat een baggerinterview over dat feest. De een heeft niks te zeggen, de ander ook niet maar schreeuwt er toch door heen en maar uitspraken in de mond proberen te leggen....
pi_72129332
Volgens mij gaat die Paddy Roomer vanavond nog aan de prozac.
pi_72130071
uit laten praten in dit soort interviews is er ook niet meer bij... hoe vaak Knevel & vd Brink Paddy Roomer wel niet onderbroken hebben... en elke keer als hij dan begon met 'daar wil ik 2 dingen over zeggen' werd hij weer onderbroken.. lekker interview dit.
pi_72142420
Van Twitter.:
quote:
  • En wie ook komt: Peter R. de Vries over de Delftse moordzaak uit 1983 waar vandaag zo veel ophef over is

• Al vast: ex-wielrenner Michael Boogerd, Ursul de Geer (fantastisch..!) en moeder van drugszoon die strijd tegen drugs in Krimpen a/d IJssel
  • (2 uur geleden gepost)
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72142440
    Voortaan dus rond half twee op Knevel's twitter kijken voor de gasten.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:23:08 #71
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72153445
    Volledige gastenlijst voor vanavond:

Peter R. de Vries
    De man die in 1983 in een café in Delft zes mensen doodschoot en daarvoor levenslang kreeg, blijkt al een aantal keren op begeleid verlof te zijn geweest. Dat is bevestigd door een woordvoerder van Justitie. De man heeft zelfs buiten de celmuren een gezinnetje gesticht. Cevdet Y., bijgenaamd Ted de Turk, schoot in april 1983 in café 't Koetsiertje in Delft een man dood, die hem zou hebben uitgemaakt voor 'kankerturk'. Y. liep daarna naar de uitgang en schoot nog eens vijf mensen dood, onder wie een 12-jarig meisje. Misdaadverslaggever Peter R. de Vries reageert op alle commotie die vandaag over deze zaak is ontstaan.

Ursul de Geer
    Jarenlang was Ursul de Geer te zien met het succesvolle en veelbesproken programma 'Het is Hier Fantastisch', waarin hij Nederlanders opzocht op hun vakantieadres. Het leverde vaak een nogal ontluisterend beeld op van het gedrag van onze landgenoten in het buitenland. Nu, tien jaar later, keert het programma terug op de Nederlandse televisie en zoekt hij de vakantievierders van toen opnieuw op. Vanavond een gesprek met Ursul de Geer over het tweede leven van zijn televisieprogramma 'Het is Hier Fantastisch'.

Maja Delwel
    Haar zoon kwam in aanraking met de verkeerde mensen en langzaam raakte hij verslaafd aan drugs. Marja Delwel, uit Krimpen aan den IJssel, probeerde wanhopig haar zoon uit deze groep te houden. Ten einde raad en als laatste strohalm werkte ze samen met een politierechercheur die haar noodkreet oppikte. Het leidde uiteindelijk tot het oprollen van een complete drugsbende. Vanavond doet Marja Delwel haar verhaal bij Knevel en Van den Brink.

Michael Boogerd
    Michael Boogerd stapte in 2007 van de fiets en daarmee in het zwarte gat. Afgelopen zomer dook hij op in de Tour de France als journalist. En bij de vandaag afgelopen Eneco-tour is hij betrokken als adviseur. Boogerd over het zwarte gat, zijn rentree in de wielerwereld en de Spaanse koorts in Drenthe, waar zaterdag de Vuelta, de Ronde van Spanje, van start gaat.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72153673
    Goede gasten.
    pi_72153809
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 21:28 schreef marcodej het volgende:
    Goede gasten.
    Inderdaad, stuk beter dan gisteren. Die hadden echt niks te melden allemaal...
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 21:32:19 #74
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72153827
    Ja, lijkt mij ook een uitzending die de moeite waard kan zijn.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72154639
    Peter R. de Vries en Ursul de Geer leuke gasten???

En dat dat gebit op pootjes dat weer wat obligate teksten over wielrennen uit gaat slaan.

Die mevrouw lijkt me nog wel interessant maar met wat er hier al staat, weet je eigenlijk het verhaal wel.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:07:58 #76
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72157473
    Alles is beter dan Xander.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72157628
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:07 schreef golfer het volgende:
    Alles is beter dan Xander.
    Xander

Maar zal gezellig worden, Peter R. die weer lekker met Telegraafse verontwaardiging op justitie mag kankeren.
      Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:25:25 #78
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72158127
    Moet je among the Thugs eens lezen van Bill Bruford.

Hooligans zijn vaak gewone anonieme burgers. Zelfs de schrijver ging mee in de euforie van de kick van het rellen.

Deze jongen wordt nu als heilige neergezet.

Kan zijn dat ie onschuldig is neergeschoten.

Maar ik heb mijn twijfels

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_72158179
    Langdradig verhaal.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:31:08 #80
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72158297
    Peter R. heeft vast een goede assistent aan haar, want ook zij gaat zelf op onderzoek uit en onthult.
    Poef.....gone! ©golfer
      Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:32:29 #81
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72158342
    Haar zoon woont in een Centra.

Toch mooi dat je als zelfstandige moedig standhoud tegen de AH

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
    pi_72158372
    Wat is het punt nou in godsnaam?
    pi_72158379
    Zou die zebra op de PVV stemmen?
    pi_72158411
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:33 schreef cultheld het volgende:
    Zou die zebra op de PVV stemmen?
    Partij voor de Dieren, denk ik.
    pi_72158422
    Gaat dit verhaal verder nog ergens heen ?
    pi_72158450
    Michael Boogerd houdt wijselijk zijn mond en denkt: als ze eens wisten wat ik allemaal gebruikt heb
    pi_72158495
    "Dat doet mijn kind niet"
    Typische OUDreactie als er kritiek op een kind is
    Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
    Jij bent het zonnetje!!!
    pi_72158527
    Bier en koffie is alles wat je nodig hebt.

Drugs.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:39:46 #89
    862 Arcee
    Look closer
    pi_72158555
    Peter R.
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_72158588
    Wow wie was die blonde chick in dat fragment?
    pi_72158610
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:41 schreef Shoombak het volgende:
    Wow wie was die blonde chick in dat fragment?
    Volgens mij de eega van Boogerd.
    pi_72158611
    Ik vind die Michael Boogerd zo'n zeikerd. Wat is er nou mis dan, hij heeft een mooie carrière gehad, mooie vrouw aan de haak.. en dan dat gezeik. Dan kan ik daar beter gaan zitten, want mijn leven is op elk punt kutter dan dat van Michael Boogerd. Met z'n zwarte gat.
      Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:44:52 #93
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72158688
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:35 schreef SCH het volgende:
    Michael Boogerd houdt wijselijk zijn mond en denkt: als ze eens wisten wat ik allemaal gebruikt heb
    Jordan B zo te zien

pi_72158701
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:

[..]

Volgens mij de eega van Boogerd.
    Check

dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:46:41 #95
    108357 Xenomaniac
    Radical outlet
    pi_72158744
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:42 schreef DrDentz het volgende:
    Met z'n zwarte gat.
    Heeft ie in ieder geval nog een gat want mevr. Boogerd is 'm met kind gepeerd.
    "Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:46:43 #96
    862 Arcee
    Look closer
    pi_72158745
    Die waren toch uit elkaar?
    Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
    pi_72158759
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
    Waren ja.
    pi_72158769
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Shoombak het volgende:

[..]

Check

[ afbeelding ]

Ze werd te weinig geneukt volgens Boogerd.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:47:59 #99
    108357 Xenomaniac
    Radical outlet
    pi_72158781
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:45 schreef Shoombak het volgende:
    Moet wel iets aan die eucalyptaneus gedaan worden.
    "Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
      FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:19 #100
    862 Arcee
    Look closer
    pi_72158829
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:47 schreef marcodej het volgende:
    Waren ja.
    Mooi voor Boog.
      dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:34 #101
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_72158836
    quote:
    niet meer geloof ik...
    wat moet ik hier nu neerzetten?
      Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:40 #102
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72158840
    quote:
    Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

pi_72158850
    wtf die slakken
    Jij bent het zonnetje!!!
    pi_72158945
    quote:
    Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

Voor in der reet
      Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:58:03 #105
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72159081
    pi_72159113
    Petor R de Vries
      Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:08:37 #107
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72159325
    Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

pi_72159338
    Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
    K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
    Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
    Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
      Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:10:34 #109
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72159359
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
    Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
    K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
    Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
    Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

pi_72159362
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
    Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

Ik. Wat had die een grot, die Han.
    pi_72159394
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

Piet Gros, ken je hem niet ?
    pi_72162700
    Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72163029
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
    Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
    Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
    Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
    pi_72163185
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
    Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
    Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
    Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72163828
    Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
    pi_72163883
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
    Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
    Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
    Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
    Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
    En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
      Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:45 #117
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72174536
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
    Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
    Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.

pi_72174624
    Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
    pi_72182381
    Hij heeft nooit gelijk. Ik haat hem. Echt.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72182405
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
    Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
    Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
    En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
    Je praat eromheen.

Feit is dat 'rechts' nu gebruik maakt van dezelfde slachtoffertactieken om drugs te verbieden.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72182447
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
    QFT
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      woensdag 26 augustus 2009 @ 21:07:09 #122
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72182954
    quote:
    Hij zit er vanavond alweer.

Peter R. de Vries
    De moeder van Christel Ambrosius, het meisje dat werd vermoord in de Puttense moordzaak, heeft hard uitgehaald naar Peter R. de Vries. Marijke Simon maakte op de zitting vandaag gebruik van het spreekrecht dat ze als nabestaande van het slachtoffer heeft. Simon spreekt vol walging over de activiteiten van de misdaadverslaggever. Ze vindt dat De Vries geen mededogen had met het feit dat zij de privacy van haar dochter wilde beschermen. De moeder van de vermoorde Christel spreekt van een 'persoonlijke vete' die Peter R. de vries met haar wilde uitvechten, en dat heeft haar veel pijn bezorgd. Peter R. de Vries is verbijsterd over de verklaring van Simon. Vanavond reageert hij bij Knevel en Van den Brink.

Herman du Bois
    Ook de eerder ten onrechte veroordeelde Herman du Bois en Wilco Viets werden door de moeder van Christel Ambrosius aangehaald in haar verklaring voor de rechtbank. Du Bois was bij de zitting aanwezig en hoorde Marijke Simon verklaren: "Ik heb jarenlang moeten leven met de vermeende wetenschap dat de moordenaars van mijn kind waren vrijgelaten, vrijgesproken en met een gevulde bankrekening weer in mijn dorp waren komen wonen. Er werd een complete mythevorming rondom deze personen gecreëerd. Ik moest toezien hoe zij opgehemeld werden en alle aandacht en ruimte kregen om hun zorgvuldig geselecteerde verhaal te doen." Ook Du Bois schuift vanavond aan bij Knevel en Van den Brink.

Aalt Fikse
    Vanmiddag zijn de vier jonge kinderen begraven die vorige week op tragische wijze om het leven zijn gekomen tijdens een brand in hun huis in Kampen. Aalt Fikse, korpsofficier bij het Leger des Heils, staat in nauw contact met de familie. Vanavond vertelt hij over de afgelopen, dramatische week.

De stichting Nechama L’Ami (Troost voor Mijn Volk) zamelt geld in voor het getroffen gezin. Daarmee wil de stichting voorkomen dat het ze naar aanleiding van de brand in geldzorgen komen.

Jack Spijkerman
    Het is een beladen terugkeer: Jack Spijkerman gaat zijn geluk beproeven met het nieuwe RTL-programma 'Wat vindt Nederland?'. In deze quiz wordt wekelijks de mening van Nederlanders gepeild over zeer uiteenlopende actuele zaken. Hoe hij zijn nieuw hervonden toekomst ziet, vertelt hij vanavond in 'Knevel & Van den Brink'.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72183404
    Overdosis Peter R.
    Jij bent het zonnetje!!!
    pi_72183431
    Peter heeft een abonnement genomen op K&VDB zie ik!

Hoe is het trouwens afgelopen met die tjap die zou zijn genezen van de HIV door gebed uit die handjesklapkerk? Hij zou toch met zijn testresultaten komen?
    pi_72183999
    Hoor je vast niets meer van...... misschien is hij overleden......
      woensdag 26 augustus 2009 @ 22:15:45 #126
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72184911
    De verklaring van de moeder van Christel:

Simon is vooral boos op misdaadverslaggever Peter R. de Vries, omdat hij volgens haar geen mededogen had met het feit dat zij de privacy van haar dochter wilde beschermen. Putten lijkt inmiddels wel het koninkrijk van Peter de Vries geworden, vindt Simon. „Hij bekritiseert de burgemeester en beheerst de plaatselijke pers.” Als de verslaggever ooit nog eens dement wordt en zijn eigen adres niet meer weet, is Simon ervan overtuigd dat hij haar dorp en huis nog wèl kan vinden.

De pers schendt verder „met het grootste gemak” de persoonlijke integriteit en levenssfeer van Christel, bericht onzorgvuldig en speculatief en overschrijdt alle normen van fatsoen, zei Christels moeder.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72185183
    Ja en dan ziet ze de persoonlijke integriteit en levensfeer van Dubois en Viets even over het hoofd. Alsof het niets is zoveel jaar de bak in en door heel Nederland als moordenaar beschouwd worden.
      woensdag 26 augustus 2009 @ 22:26:01 #128
    174018 AryaMehr
    By any means necessary
    pi_72185202
    quote:
    pi_72188060
    quote:
    Op woensdag 26 augustus 2009 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
    Overdosis Peter R. God
    pi_72188472
    De Vries .
    pi_72188517
    hij moest iig nog wel lachen om het nadoen van hem
    pi_72188576
    Best goede aflevering K & v.d B dit keer, interessante onderwerpen en eindelijk een beetje verdieping.

p.s. Peter R de Vries is echt 1 van de weinige mensen gelieerd aan sbs6 die ik nog een beetje kan velen.
    Er is leven na de lach.
    pi_72195648
    Ik vond de Vries echt weer een kwal. 'Geen greintje medeleven' om zijn eigen woorden te gebruiken. Sinds dat hele Joran-debacle ben ik hem echt gaan haten die vent.

Bovendien had hij makkelijk kunnen aantonen dat die moeder zat te liegen. Hij pakt gewoon die reconstructie uit het archief en laat ook een foto/beelden zien van het 'echte huis'. Dat gebeurde niet. Wat je wel zag waren een paar flitsen van één of ander huis maar het nut er van was mij niet duidelijk. Maak het dan hard.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      donderdag 27 augustus 2009 @ 11:49:19 #134
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72195699
    Hoezo was Peter nou weer een kwal
    AFC AJAX
      donderdag 27 augustus 2009 @ 11:51:18 #135
    153506 Captain_Fabulous
    Nog steeds CyclingGirl fan
    pi_72195759
    Hoezo hard maken, als hij herover zou liegen zouden er voldoende mensen zijn die dat in de openbaarheid kunnen brengen...ze hadden even met de actrice uit die reconstructie kunnen praten natuurlijk, maar ik zie geen redenenen om aan zijn uitleg te twijfelen.
    Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
    26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
    pi_72208277
    Ik heb vanavond weer tijd om te kijken

Sharon Dijksma

De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher heeft het vertrouwen in het bestuur van de islamitische basisschool As Siddieq opgezegd. De wethouder stelt dat de ontwikkeling van de kinderen in gevaar is en dat ze de integratie belemmeren. Staatssecretaris van Onderwijs Sharon Dijksma komt Asscher gedeeltelijk tegemoet in zijn eis om de school financieel te korten.

Henny Kreeft

Een aantal jaar geleden was hij nog actief voor de LPF, maar ondertussen heeft, de tot de islam bekeerde, Henny Kreeft de Nederlandse Moslim Partij opgericht. In maart volgend jaar wil hij meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Maar hoe realistisch zijn zijn plannen? Vanavond schuift Kreeft aan bij Knevel en Van den Brink

André Rieu

De best verkopende mannelijke concertartiest ter wereld! En nog is André Rieu niet tevreden. Zijn nieuwste megaproject: Een concert op de Noordpool.

Astrid van der Star

Twintig jaar werkte ze op de mannenafdeling in het Huis van Bewaring in Rotterdam. De harde realiteit van het gevangeniswezen beschrijft ze in haar boek 'Onder criminelen', dat vanaf vandaag in de boekhandel ligt. Een verslag vol bizarre, verdrietige en komische gebeurtenissen. Vanavond praten Knevel en Van den Brink met Astrid van der Star over haar avontuurlijke baan achter de tralies.

Uitzending met potentie.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      donderdag 27 augustus 2009 @ 20:24:21 #137
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
      donderdag 27 augustus 2009 @ 20:48:42 #138
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72212377
    Wtf, vreemd verhaal van Henny Kreeft Ik geloof er echt geen zak van.

Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
    AFC AJAX
      donderdag 27 augustus 2009 @ 22:38:53 #139
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72216069
    Niet al te boeiende gasten, lijkt mij.
    Maar ik ga het wel even aanzien.
    Poef.....gone! ©golfer
      Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 22:43:47 #140
    7889 tong80
    Spleenheup
    pi_72216226
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
    Ik sla over.
    Ik ook.

Ik krijg huiduitslag van die vroeg bejaarde Dijksma.

donderdag 27 augustus 2009 @ 22:55:17 #141
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72216651
    Ik haak nu al af.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72216673
    Het zijn wel Wildersiaanse onderwerpen hoor.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      donderdag 27 augustus 2009 @ 23:04:20 #143
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72216952
    Wat zou de CITO-score van Dijksma zijn geweest? Vast geen 550
    ---
    And when the leaves fall the land looks more human
    it's got me questioning the essence of my farm boy blues
    hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
    pi_72216974
    Wat leuk dat Andre Hazes weer leeft.
    pi_72216996
    Ik heb geen problemen met Sharon, wel met Andre Rieu
      donderdag 27 augustus 2009 @ 23:05:39 #146
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72216997
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef msnk het volgende:
    Wtf, vreemd verhaal van Henny Kreeft Ik geloof er echt geen zak van.

Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
    De baantjesjagers van de LPF gaan ver hoor, zelfs bekering wordt niet geschuwd om in de politiek te mogen blijven.
    ---
    pi_72217048
    Sharon Dijksma... Tsja...
    pi_72217555
    Knevel: "Stel dat u aan de macht komt. Wat gaat u dan doen?"
    Kreeft: "Laten we eerst even wachten of we zetels halen..."
    van den Brink: "Maar wat gaat u doen als u veel zetels haalt?"
    Kreeft: "Laten we het eerst even afwachten of we zetels halen"
    Knevel: "Ja, maar als u veel stemmen haalt, wat gaat u dan doen?"
    Kreeft: "Laten we het eerst even afwachten..."
    pi_72217604
    Laten we het weer over de burka hebben
      donderdag 27 augustus 2009 @ 23:25:30 #150
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72217648
    Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
    ---
    pi_72217815
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
    Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
    Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
    Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stali op 27-08-2009 23:33:05 (manieren...) ]
    pi_72217853
    volgens mij staat die kreeft gewoon op de pay roll bij wilders
      donderdag 27 augustus 2009 @ 23:39:34 #153
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72217977
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
    Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.
    Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
    ---
    pi_72218057
    36 miljoen verlies op je eigen tour. Maarja, het podium was wel 2x zo groot als dat van de Rolling Stones.
    pi_72218155
    quote:
    Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
    Tja, zoals de wind waait, waait zijn jasje is mijn indruk en ik hou absoluut niet van dat soort mensen.
    Er is uiteraard niets mis met meningen bijstellen maar zo van mening wisselen?
    Hij is natuurlijk een moslimvrouw tegengekomen en is toen denk ik moslim geworden en dat gaat weer niet half.

Althans, dit is nu mijn aanname die ik maak uit wat er gezegd is. Daarom wil ik wel eens wat van hem lezen en weten. .
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:24:01 #156
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72218899
    Verrassend genoeg vond ik dit een oké uitzending. Beter dan wat ik vooraf had verwacht.

Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen

André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpool De man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.

Sharon Dijksma Totaal oninteressant wijf. Zeggen dat de boerka een groot probleem is (reagerend op Kreeft) in Nederland, en dat vrouwen allemaal gedwongen worden om er één te dragen... Daarom ken ik niemand die er één heeft zeker Ik heb in mijn leven maar twee vrouwen met een boerka gezien (misschien dezelfde vrouw?) en dat was in Amsterdam Oud-West. Ga toch heen mensch!

Dat verhaal met die school.. Ja.. Dat probleem kent Nederland natuurlijk allang en het laat veels te lang op zich wachten voordat men ook daadwerkelijk iets doet

Astrid van der Star; WIE
    AFC AJAX
    pi_72219105
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
    André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpool De man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.
    Ik denk dat hij net zo is doorgeslagen als Peter Jan Rens. Die jaagde zichzelf ook het faillissement in.
    pi_72219172
    Volgens de bijbel werden Adam en Eva, uit het paradijs verbannen .Dat maakt ze hetzelfde.Gelijk
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:07:19 #159
    37221 Ceriel
    Rustig aan, hoor.
    pi_72219604
    Ik wist niet dat André Rieu zo'n sympathieke kerel was. Kwam heel relativerend over. Prima gast in mijn opinie.
    Every Not Is Truething
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:09 #160
    214830 RomeijnLand
    She Pushed Me.
    pi_72229874
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:

Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen

Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:12:34 #161
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72242640
    Vanavond:

Evert Santegoeds en Jeroen Snel
    De Oranjes hebben vandaag een kort geding tegen het internationale persbureau Associated Press (AP) gewonnen over de verspreiding van vakantiefoto's. De rechtbank in Amsterdam bepaalde dat AP vier foto's van prins Willem-Alexander en zijn gezin in de Argentijnse sneeuw niet langer openbaar mag maken of te koop mag aanbieden. Is hier sprake van Oranje-censuur? Privé-hoofdredacteur Everts Santegoeds en Blauw Bloed-presentator Jeroen Snel gaan in debat.

Gerrit van de Kamp
    In de ochtendkranten vertellen vanmorgen zeven agenten anoniem hun verhaal over het uit de hand gelopen strandfeest in Hoek van Holland. "Het was oorlog", zegt een van hen in De Telegraaf. "Een arena met dolle leeuwen. Ze wilden ons bloed." De hooligans op het feest waren uit op een confrontatie met de agenten, vertellen ze in het AD. "Deze gasten, die we bijna allemaal kennen van ons werk bij wedstrijden van Feyenoord, gaan nu verder dan ze ooit zijn gegaan. Wat zal de toekomst brengen? Er moet wat gebeuren." Gerrit van de Kamp van politiebond ACP heeft met de betrokken agenten gesproken.

Peter de Lange en Micha de Winter
    Laura Dekker komt voorlopig voor een periode van twee maanden onder toezicht van de jeugdzorg. Dat oordeelde de kinderrechter in Utrecht vrijdag. De 13-jarige Laura wil solo de wereld rond zeilen en haar ouders steunen die wens. De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan. De raad vindt het onverantwoord dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt. De rechtbank zet grote vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan. De advocaat van Laura, Peter de Lange, reageert vanavond op de uitspraak.

Ook aan tafel schuift Micha de Winter, hoogleraar pedagogiek. Een gesprek over het onderzoek dat de komende twee maanden naar Laura wordt uitgevoerd en over de vraag: Is een 13-jarig meisje in staat zo'n zware solozeiltocht te volbrengen? En: als ze het kan, moet je het als ouders willen?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72242915
    Ja ik ga wel kijken voor die zeilster.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:29:14 #163
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72243224
    quote:
    Zitten vanavond na een "live-programma". Vorige keer liep zo'n programma meer dan 20 minuten uit. Houd mijn hart vast.
    Uit de twitter van Knevel .
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:33:10 #164
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72243366
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef RomeijnLand het volgende:

[..]

Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
    Hij zei dat hij al in de jaren 90 bekeerde tot de Islam. En de LPF begon in 2002 dacht ik, toch?
    AFC AJAX
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:34:03 #165
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72243393
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Uit de twitter van Knevel .
    Met de toppers was dat toen toch
    AFC AJAX
    pi_72246280
    Weer over die zeilster. Ik sla over. Laat dat kind toch lekker varen, boeiuh!
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:23:08 #167
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72247317
    Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72247451
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
    Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
    Kogels in hun knieën ?
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:27:54 #169
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72247481
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef cultheld het volgende:

Kogels in hun knieën ?
    mag wat mij betreft wel wat hoger gericht worden.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72247938
    Ik kijk toch maar ff
    pi_72247943
    WTF is dit nou weer met al die gehandicapten
    pi_72247947
    Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
    pi_72247962
    Oh, afgelopen
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:45:17 #174
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72247967
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Shoombak het volgende:
    Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
    Idem hier.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72247971
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
    Jij bent toch ook een [HOOLS]
    pi_72247991
    Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:46:12 #177
    210577 GauloisesB.
    The best a man can get
    pi_72247999
    Lucille reed dus een scheve schaats?
    Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
    Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
    pi_72248000
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
    Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerdde winnaar was getrokken.
    Zo'n schijnheilige gristen
      FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:48:53 #179
    862 Arcee
    Look closer
    pi_72248067
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
    Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
    Inderdaad! Zo'n lekker besmuikt lachje.

Verder doen de heren het beter dan ze het eerder deden. Prima televisie wel eigenlijk.
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:48:56 #180
    75043 Hexagon
    Vreemd Fenomeen
    pi_72248070
    Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt

Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:54:52 #181
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72248239
    quote:
    Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef Hexagon het volgende:
    Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt

Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
    Hij trok Jan Smit i.p.v. Jolanthe?
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:58:34 #182
    182728 honda1990
    Laat gaan joh is toch heerlijk
    pi_72248324
    Elke gelegenheid zal na het drama op dat strand aan worden gepakt om iedere preventief te fouilleren En daarom lieve mensen, daarom is het goed dat iedereen verplicht is om ten alle tijde zijn of haar ID of paspoort te laten zien
    Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
      maandag 31 augustus 2009 @ 17:32:24 #183
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72314569
    Voorlopige gastenlijst van vandaag:

Danny de Munk
    De musicalster en volkszanger heeft zijn nieuwe DVD 'Het levenslied met Hart en Ziel' uitgebracht. Op de DVD staat de registratie van zijn uitverkochte concerten in de Heineken Music Hall van 3 en 4 april van dit jaar. Een DVD met de nieuwe, maar ook de 'gouwe ouwe' hits. Vanavond schuift Danny aan bij Tijs en Andries.

Antoinette Hertsenberg
    Vandaag start weer een nieuw seizoen van het kritische consumentenprogramma Radar, waarin vanavond symptoomreclame centraal staat. Dat is reclame die de farmaceutische industrie hanteert om indirect reclame te maken voor een geneesmiddel. Het programma heeft daarom zelf geprobeerd een nepgeneesmiddel in de markt te zetten door winderigheid als ziekte te gebruiken. Op deze manier hebben zij ontdekt hoe bereidwillig media meewerken aan symptoomreclame. Presentatrice Antoinette Hertsenberg schuift na de uitzending van Radar aan om na te praten met Knevel en Van den Brink.

Joost Eerdmans en Martin de Roos
    Er is veel te weinig aandacht voor slachtoffers van geweldsdelicten en teveel voor de daders. Dat vindt voormalig LPF-kamerlid, Joost Eerdmans. Daarom heeft hij een burgerinitiatief opgericht om het op te nemen voor slachtoffers en nabestaanden van geweldsdelicten. Dat maakte hij vandaag tijdens een persconferentie bekend. Medeoprichter Martin Roos verloor in 2000 zijn zoon aan een geweldsdelict. Hij heeft zelf van dichtbij meegemaakt hoe weinig aandacht er is voor de nabestaanden. Het comité wil nu proberen slachtoffers een formelere positie te geven in het strafrecht. Vanavond praten we uitgebreid over hun opmerkelijke initiatief.
    Poef.....gone! ©golfer
      Moderator / Redactie Sport maandag 31 augustus 2009 @ 17:36:18 #184
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72314670
    Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn .
    pi_72326793
    Haha, ze heeft wel gelijk over dat pissen
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:16:42 #186
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72327260
    Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.

Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
    ---
    pi_72327272
    Eerdmans, de enige LPF'er die ik wel te pruimen vond.
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:20:21 #188
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_72327394
    Eerdmans

"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"

boehoe
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72327463
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
    Eerdmans

boehoe
    En hij heeft volkomen gelijk
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:22:33 #190
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_72327480
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef borisz het volgende:
    Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn .
    Is zij serieus zevendedagsadventist?

Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
      Moderator / Redactie Sport maandag 31 augustus 2009 @ 23:25:05 #191
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72327562
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Is zij serieus zevendedagsadventist?

Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
    pi_72327620
    Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
    Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
    Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:31:09 #193
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_72327757
    Het is trouwens grappig dat als je burgers concrete zaken voorlegt, en ze laat bepalen hoe hoog de straffen moeten zijn, ze ongeveer op dezelfde strafmaat uitkomen als rechters.
    pi_72327902
    Danny
    Koning.
    pi_72328109
    zucht, daar gaan we weer richting geloof
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:45:02 #196
    95427 Hephaistos.
    ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
    pi_72328164
    Danny gooit er even wat tegeltjes-wijsheden tegenaan
      maandag 31 augustus 2009 @ 23:55:25 #197
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72328475
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
    Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.

Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
    Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.
    K&vdB gemist, maar zo maar even stukje herhaling zien.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72328644
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.

Tja ik vind het op zich wel een sterk programma altijd... alleen vind ik die Antoinette Hertsenberg altijd wel net iets te zelfingenomen en doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en Moeder Theresa haarzelf is...
      dinsdag 1 september 2009 @ 00:55:04 #199
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72329847
    Herhaling bekeken. Eerdmans, wat een ongelooflijk eng mannetje is dat.
    Steeds maar de grenzen van het populisme opzoeken en zich nu omringen met zielige burgerslachtoffers over wiens simpele hoofd hij weer even in de publiciteit kan komen.
    Griezel en nalopen van mensen met echte ideeën. Eerst Fortuyn nagelopen en nu steeds meer richting Wilders.
    Wat een eng jochie is dat.
    Poef.....gone! ©golfer
      dinsdag 1 september 2009 @ 09:04:39 #200
    177053 Klopkoek
    Woke Warrior
    pi_72332261
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
    Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
    De straffen zijn al omhoog gegaan. Blijkbaar willen mensen naar Amerikaanse toestanden toe.
    Deuger, Woke & Gutmensch
      dinsdag 1 september 2009 @ 10:48:23 #201
    165924 msnk
    AliceWonder <3
    pi_72334473
    quote:
    Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
    Eerdmans

boehoe
    En gelijk had ie Alleen vreemd dat hij minstens 15 jaar wil voor moord. De vader van een slachtoffer mocht ik wel, laat hem maar de beslissingen nemen
    AFC AJAX
    pi_72352806
    Coen Teulings

'De Grote Recessie' zo heet het boek wat het Centraal Planbureau vandaag heeft gepresenteerd. Het boek is gericht aan een breed publiek en gaat over het ontstaan en de gevolgen van de kredietcrisis. Hoe een klein probleem groot werd? Wat is de blijvende schade? En wat kunnen we leren van deze crisis? Vragen waarop mede-auteur Coen Teulings een antwoord biedt. Vanavond zit hij aan tafel om deze publieksgerichte aanpak van het CPB toe te lichten.

Frits Wester

Een nieuw parlementair jaar is vandaag weer van start gegaan. Politiek Den Haag mag de handjes weer laten wapperen en ook politiek verslaggever Frits Wester kan zich weer opmaken voor een jaar vol debatten, bijeenkomsten en rapporten. De derde dinsdag van september, Prinsjesdag, biedt zich bijna aan, dus reden genoeg om de verslaggever aan te laten schuiven.

Barbara Barend

Er is geen voetballer meer te krijgen. De transfermarkt is vandaag officieel gesloten en alle voetballers kunnen meteen aan de bak voor hun nieuwe club of blijven juist op hun oude vertrouwde stekkie. Hoe het transferseizoen dit jaar is verlopen en welke gevolgen dit heeft voor de voetballers en ook zeker voor hun families vragen we vanavond aan voetbalkenner Barbara Barend.

Freddy de Haan en Yme Drost

Het gebrekkige functioneren van de omstreden neuroloog Ernst Jansen Steur is niet goed aangepakt door het bestuur van zijn toenmalige werkgever, het Medisch Spectrum Twente. Dit werd vandaag bekend gemaakt in het rapport naar aanleiding van de wanpraktijken die dertien jaar heeft voort geduurd. Ook de inspectie van de gezondheidszorg heeft schuld in deze zaak. De neuroloog heeft in dit ziekenhuis jarenlang verkeerde diagnoses gesteld en foute medicatie voorgeschreven. De Raad van Bestuur heeft al die jaren geweten van de fouten op de afdeling, maar heeft nooit ingegrepen. Nadat de man uiteindelijk in een ziekenhuis in Duitsland tegen de lamp liep, is naar voren gekomen hoeveel slachtoffers de omstreden arts eigenlijk heeft gemaakt.

Freddy de Haan, één van die slachtoffers, kreeg op 58-jarige leeftijd te horen dat hij aan Alzheimer leed. Welke impact deze, achteraf verkeerde, diagnose op zijn leven heeft gehad vertelt hij vanavond. Naast hem neemt letselschade specialist Yme Drost plaats. Hij neemt het op voor de belangen van alle slachtoffers in deze opmerkelijke zaak.

Frits Wester is een van mijn favoriete gasten.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      dinsdag 1 september 2009 @ 22:41:51 #203
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72356812
    Leuke selectie gasten behalve de laatste.
    ---
    pi_72357517
    Babsie
    Gelukkig zit ze hier en niet bij VI
    pi_72357883
    Ik ga 75% van de uitzending niet interessant vinden.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72358869
    Let op de jongens achter de CVB directeur.
    pi_72359003
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef Zipportal het volgende:
    Let op de jongens achter de CVB directeur.
    ja jezus, wat een muil had die
    pi_72359120
    quote:
    Op dinsdag 1 september 2009 23:45 schreef Apogist het volgende:

[..]

ja jezus, wat een muil had die
    Constant vreemd doen, met name die met die hanenkam. Die constant zat te smoesen. Gekke bekken trekken, overdreven en nep meelachen, en die linker ook gekke bekken. En zo de kop draaien, dat ze op TV komen etc etc. Kermisvolk.
    pi_72359179
    Wat een non-item dit met Babs. Altijd wanneer het over sport gaat gaan die 2 over het gezin eromheen praten. Boeiuh!
      dinsdag 1 september 2009 @ 23:59:25 #210
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72359388
    Toch valt het mee, er is volgens mij niet een keer over het geloof gepraat. Wat een wonder dat Knevel daar niet over begon toen die CPB-kerel het over geluk had.
    ---
    pi_72360000
    In het AD stond dit weekend een overzicht qua ziekenhuizen. Hoe staat deze test in verhouding tot het item in deze uitzending?
    pi_72377595
    quote:
    Max Westerman, die jarenlang als correspondent voor het RTL Nieuws werkte in Amerika, staat stil bij de historische relatie tussen Nederland en New York. En is Francis Laclé door gebed genezen van zijn hiv-infectie, zoals hij op 18 mei jl. in de uitzending beweerde? De andere gasten zijn Gregor Stam, Marco Pastors en Gerrit van de Kamp. Klik voor meer informatie op onderstaande button.
      woensdag 2 september 2009 @ 21:58:32 #213
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72381870
    Max Westerman

De banden tussen Nederland en New York gaan ver terug in de geschiedenis. Vier eeuwen geleden zette Henry Hudson, in dienst van de Nederlandse VOC, voor het eerst voet aan wal. Daar is de basis gelegd voor de kolonie Nieuw Nederland, die nu is uitgegroeid tot de metropool New York. Vanaf 8 september wordt er uitgebreid stil gestaan bij deze historische relatie. Max Westerman, die jaren correspondent was voor het RTL Nieuws, heeft een grote liefde ontwikkeld voor de stad en vertelt vanavond over de bijzondere band die tot de dag van vandaag zichtbaar is in de wereldberoemde stad.

Gregor Stam
    Triatleet Gregor Stam heeft de afgelopen jaren meerdere keren de Alpe d'Huez fietsend en lopend bedwongen. Hij is in de jaren '80 en '90 in Nederland en Engeland meervoudig kampioen triatlon geweest. Afgelopen zaterdag kwam hij voor het eerst naar buiten met het verbijsterende verhaal dat achter zijn sportcarrière schuil gaat; jarenlang is hij seksueel misbruikt. Vanavond praat hij open over zijn zwarte verleden.

Francis Laclé
    Lang verwacht en nu eindelijk de uitslag! Francis Laclé zat op 18 mei j.l. in de uitzending van 'Knevel & Van den Brink' met zijn vrouw Yvette Laclé. Het paar claimde destijds dat Francis van zijn hiv-infectie is genezen door gebed. Francis zou naar aanleiding van die uitzending een medische test in het ziekenhuis ondergaan waaruit, volgens hem, zou blijken dat de genezing zichtbaar was. De uitslag van die langverwachte test horen we vanavond.

Marco Pastors en Gerrit van de Kamp
    Vandaag is een rapport over de rellen op het strand van Hoek van Holland, waarbij een 19-jarige jongen om het leven kwam, vrijgegeven. In dit onderzoeksrapport moet naar voren komen wat er precies is voorgevallen, waardoor de avond van 22 augustus zo verschrikkelijk uit de hand is gelopen. Gerrit van de Kamp, voorzitter van de politievakbond ACP, en Marco Pastors, gemeenteraadslid voor Rotterdam, doen verslag over de werkelijke toedracht van die avond.
    Poef.....gone! ©golfer
      † In Memoriam † woensdag 2 september 2009 @ 22:35:54 #214
    128220 Peter6000
    pi_72383439
    Ik begrijp dat er zometeen serieus gediscussieerd gaat worden over de vraag of je jezelf kan 'beterbidden' als je HIV hebt?
    pi_72383875
    Destijds was hij toch in de uitzending met een vrouw die -kort door de bocht- die zogenaamde genezingen deed oid?
    pi_72383933
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
    Ik begrijp dat er zometeen serieus gediscussieerd gaat worden over de vraag of je jezelf kan 'beterbidden' als je HIV hebt?
    Ow die kerel !!! Mooi man.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      woensdag 2 september 2009 @ 23:02:09 #217
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72384537
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Toad het volgende:
    Destijds was hij toch in de uitzending met een vrouw die -kort door de bocht- die zogenaamde genezingen deed oid?
    Ja, die ex-prostituee waar hij mee getrouwd is.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72384644
    Denk dat die man zo gaat zeggen dat ie hiv-vrij is. Hij had net zo'n lachje op zn grzicht. Ben benieuwd!
    pi_72384688
    Pastors. De vleesgeworden verongelijktheid
      woensdag 2 september 2009 @ 23:10:56 #220
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72384883
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
    Pastors. De vleesgeworden verongelijktheid
    Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72384916
    Op Pastors heb ik nog eens gestemd. Het is volgens mij een prima kerel maar kan soms wat fanatiek over komen.
      woensdag 2 september 2009 @ 23:12:41 #222
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72384945
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
    Op Pastors heb ik nog eens gestemd. Het is volgens mij een prima kerel maar kan soms wat fanatiek over komen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72385010
    Wel erg doorzichtig was Pastors net. Beetje zwak optreden. Normaal is 'ie beter.
    pi_72385015
    Wat een verschrikkelijk vent die Pastors. Nooit heeft hij zelf ergens de verantwoordelijkheid voor. Altijd naar anderen wijze. Walgelijke man, kwaadaardig ook.
    pi_72385038
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
    Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.
    Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.
    pi_72385052
    Daarom liep die man zo snel
    pi_72385086
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef golfer het volgende:
    Ik heb gewoon naar zijn verkiezingsprogramma gekeken destijds, daar stonden echt geen verongelijkte punten ofzo in. Of iemand soms wat zeurderig over komt dat maakt mij niet zoveel uit, het gaat om de punten die hij wil realiseren.
    pi_72385100
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.
    Dat heeft hiet weinig mee te maken. Pastors kwam bij die benoeming ook in de clinch met zijn eigen partij. Pastors steunde de benoeming en zijn partij niet.
    pi_72385176
    Heftig verhaal.
      woensdag 2 september 2009 @ 23:20:56 #230
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72385244
    Heavy hoor, om dat uiteindelijk toch naar buiten te brengen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72385329
    Waarom brengt hij het eigenlijk naar buiten nu?
      woensdag 2 september 2009 @ 23:25:27 #232
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72385396
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
    Waarom brengt hij het eigenlijk naar buiten nu?
    Afsluiting van zijn therapie?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72385439
    Wat een walgelijke mensen bestaan er toch op onze aardkloot..
    pi_72385501
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Afsluiting van zijn therapie?
    Ok, maar geen boek ofzo?
      woensdag 2 september 2009 @ 23:28:57 #235
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_72385523
    ze deden dit interview met erg veel respect en dus heel goed
      woensdag 2 september 2009 @ 23:37:50 #236
    28609 Veerboot
    Mensoverbrengschuit
    pi_72385857
    Nou, nu gaan we het krijgen hoor
      woensdag 2 september 2009 @ 23:38:41 #237
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_72385888
    zucht
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
      woensdag 2 september 2009 @ 23:38:56 #238
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72385901
    Hij heeft de besmetting dus nog steeds, maar vindt zichzelf genezen.
    Poef.....gone! ©golfer
      Moderator / Redactie Sport woensdag 2 september 2009 @ 23:39:14 #239
    92686 crew  borisz
    Keurmeester
    pi_72385905
    Hij is wel besmet, maar zelf is die niet besmet omdat God dat zegt .
      woensdag 2 september 2009 @ 23:39:54 #240
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72385937
    Het is een wonder boven wonder....
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72385965
    Pastors zal wel denken: wat aardiger dat ze een nog dommer iemand dan ik hebben uitgenodigd.
    pi_72386003
    Neem deze man op
      woensdag 2 september 2009 @ 23:42:47 #243
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72386048
    God gebruikt geen medicijnen.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72386065
    Er is nog hoop!

Wat een gast zeg Neem hem snel op zeg.
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_72386116
    pi_72386136
    Tering andries, vraag nou gewoon of ie met of zonder condoom neukt
      woensdag 2 september 2009 @ 23:45:45 #247
    108357 Xenomaniac
    Radical outlet
    pi_72386160
    Topper, hij neukt zijn vrouw met HIV en dat is iets tussen hem en god.
    Oppakken maar, poging tot moord.
    pi_72386186
    Ja Max, ga hem lekker nog aanmoedigen.

Die vrouw zal nu dus ook wel besmet zijn .
    Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
    pi_72386199
    God is ook besmet inmiddels, ben ik bang.
      woensdag 2 september 2009 @ 23:48:12 #250
    125344 gitaarsnaar
    Sterker Door Strijd
    pi_72386241
    gordon
    Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
    Feyenoord: RR
    pi_72386309
    Godje toch!!
    pi_72386315
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
    gordon
    Andries: "Geloof jij in God?"
    Gordon: "Whahahhaha." xD
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72386381
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
    Neem deze man op
    Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
      woensdag 2 september 2009 @ 23:53:08 #254
    1611 evert
    Happiness is the Road!
    pi_72386426
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
    besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
    pi_72386585
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef evert het volgende:
    besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
    Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
    pi_72387079
    Hey hij is eindelijk terug...ik ben benieuwd naar de resultaten
      donderdag 3 september 2009 @ 00:42:15 #257
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72387745
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
    Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72387796
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
    Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
    pi_72387900
    Is ie niet gaan hallucineren door het stoppen van HIV-remmers?
    pi_72387935
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
    Wel lullig als je weer geboren word is het niet.
    pi_72392472
    Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
      donderdag 3 september 2009 @ 10:56:23 #262
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72392829
    quote:
    Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
    Heavy hoor, om dat uiteindelijk toch naar buiten te brengen.
    Ja, respect.
    ---
    pi_72392869
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
    Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
    Wat me ook opviel was dat die HIV-man tussen neus en lippen door ook nog even vertelde dat hij in het verleden misbruikt was. Ik bedoel: zou best kunnen dat dat zo geweest is, maar het kwam een beetje over alsof hij wilde zeggen: 'ik heb in het verleden minstens zoveel ellende meegemaakt als Gregor'. Allereerst vond ik die opmerking van die HIV-man helemaal niet terzake doen bij het onderwerp dat besproken werd, en ten tweede vond ik het ongepast tegenover Gregor...
    pi_72403677
    Wat een prutser
    pi_72403979
    Is dit weer de laatste week dat die twee dominees op t.v. zijn?
    pi_72404843
    De gasten van vanavond:

Gordon
    Op zoek naar glamour in Nederland komt zanger en presentator Gordon morgen met het nieuwe programma 'Glitter Glamour Gordon'. Een programma over party's, rode lopers en BN-ers. Een programma dat Gordon op het lijf lijkt geschreven. Maar wat gaat er nu echt schuil achter het imago van relschopper en feestganger.

Lans Bovenberg
    Al jaren behoort Lans Bovenberg tot de meest invloedrijke economen van Nederland. Vandaag verscheen over de hoogleraar Economie het boek 'De balans van Bovenberg'. De econoom meent dat we niet de bankiers de schuld moeten geven van de crisis, maar de fout bij onszelf moeten zoeken.

Gerard van Vliet en Miriam Bouwens
    Enkele weken geleden werden ondernemer Gerard van Vliet en zijn vrouw Miriam Bouwens bruut overvallen in een tentenkamp in Kenia. Ze verbleven daar om een school te bouwen, onderdeel van hun eigen ontwikkelingsproject. Van Vliet werd bewusteloos geslagen en ook Marian moest het ontgelden. De overvallers zijn er vandoor gegaan met hun geld, laptops en andere apparatuur. Hun droom is uiteengespat. Vanavond doen ze verslag van dit drama.
    pi_72414146
    Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg

Goor, vies, christelijk mannetje.

Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72414444
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
    Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg

Goor, vies, christelijk mannetje.

Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
    Laten we zijn betoog afwachten en daarna oordelen.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72414820
    Knevel en van den Brink zullen het vast niet hebben over wat hij vóór de crisis allemaal geroepen heeft. Bovenberg is nl. naast econoom ook een prominent CDA lid en naaste adviseur van Balkenende (geen overdrijving van mij dit keer).
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72416004
    Gordon
    Ik dacht dat hij van tv zou gaan
    Weer een nieuw kutprogramma dus
      donderdag 3 september 2009 @ 22:57:23 #271
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72417104
    Een gristen-econoom.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72417484
    HOMO!!!
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72417656
    Wat zat Gordon nou net met die andere man te fluisteren / smoezen terwijl die Kenia-man aan t praten was?
      donderdag 3 september 2009 @ 23:13:49 #274
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72417799
    Doe je goed werk in Afrika, krijg je met zoiets te maken.
    Ik zou er nooit meer naar toe gaan.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72417963
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
    Een gristen-econoom.
    Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.
      donderdag 3 september 2009 @ 23:19:12 #276
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72418036
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.
    Ja en?
    Waarom moet ie bij elke 2e zin die hij zegt zo nodig vermelden dat ie gristen en gelovig is?
    Wat heeft dat met z'n werk te maken?
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72418086
    Economen zijn apen.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72418133
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
    Ja en?
    Hij is niet de eerste de beste econoom, dat wil ik er maar mee aangeven.
    pi_72418210
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

spinoza-prijs is ook een hoop politiek.

mijn probleem met hem is dat hij onder het mom van wetenschap CDA-politiek loopt te bedrijven. Zoals nu ook dat gelul dat we allemaal (even) schuldig zijn aan de crisis.

idem dito met die baron-econoom van de PvdA maar die is tenminste consequenter in zijn visie.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72418298
    Het is meer lachen dan inhoud.
    Het zelfreinigend vermogen van een bankier?
    pi_72418354
    Wat een bullshit
    Het is wel zo, maar graaien zit in de mens
    pi_72418528
    Iehw, Gordon met die vieze homograpjes de hele tijd
    pi_72418539
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

spinoza-prijs is ook een hoop politiek.

mijn probleem met hem is dat hij onder het mom van wetenschap CDA-politiek loopt te bedrijven. Zoals nu ook dat gelul dat we allemaal (even) schuldig zijn aan de crisis.

idem dito met die baron-econoom van de PvdA maar die is tenminste consequenter in zijn visie.
    Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...
    Wat een nepwetenschappers
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
      donderdag 3 september 2009 @ 23:29:33 #284
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72418540
    Wat een enge man.
    Poef.....gone! ©golfer
      donderdag 3 september 2009 @ 23:33:48 #285
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72418722
    Glamourland met Droge.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72418839
    Ik hoop niet dat Gordon een gedicht voor gaat lezen
    pi_72418870
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Fappie het volgende:

[..]

Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...
    Wat een nepwetenschappers
    Dat is vooral communautaristische semantiek.
    Deuger, Woke & Gutmensch
    pi_72418887
    Het gaat weer nergens over met Gordon.
      donderdag 3 september 2009 @ 23:38:05 #289
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72418901
    Oh jee, hij gaat nog zingen ook.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72418919
    Gordon doet me altijd denken aan een quote van Johan Derksen: "Nederland is een smakeloos land".
      donderdag 3 september 2009 @ 23:40:11 #291
    128272 Haaibaaike
    50 jaar Golden Earring.
    pi_72419006
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat is vooral communautaristische semantiek.
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:38 schreef golfer het volgende:
    Oh jee, hij gaat nog zingen ook.
    Mooi mooi.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72419090
    Volgens mij bedoelt Klopkoek 'communautaire' (een gemeenschap betreffend).
    pi_72419161
    Leuk, Gordon.
    pi_72419329
    quote:
    Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
    Volgens mij bedoelt Klopkoek 'communautaire' (een gemeenschap betreffend).
    Ah.
    Ik weet het nog zo goed
    Het fietsenhok was leeg
    pi_72434226
    Vooralsnog staat, volgens de KvdB-website alleen Ivo Niehe op de gastenlijst. Via de Twitter van Andries kunnen we al wel lezen dat Arie Boomsma, die per 1-10 vertrekt bij de EO in ieder geval niet in de uitzending komt.
      vrijdag 4 september 2009 @ 15:42:11 #297
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72434257
    Nee, die zit al bij DWDD.
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 4 september 2009 @ 21:57:56 #298
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72446367
    Vanavond:

Eelco Dijkstra
    De aanslag van Karst T. op Koninginnedag in Apeldoorn was eigenlijk niet te voorkomen, stelde de Nationale Recherche vandaag. Maar klopt dat eigenlijk wel? Hoogleraar Crisisbestrijding Eelco Dijkstra zet grote vraagtekens bij deze conclusie. Was het Apeldoornse drama te voorkomen geweest?

Jeroen Snel en Lia van Bekhoven
    Op 30 april deed hij live verslag van de aanslag van Karst T. Het was zeer waarschijnlijk de laatste Koninginnedag in deze vorm. Hoe gaat 30 april er in de toekomst uitzien? En wordt de gouden koets nu gepantserd? Koninklijk Huis-verslaggever Jeroen Snel schuift vanavond aan bij Knevel en Van den Brink.

Ook een gesprek met Lia van Bekhoven. Ze was 30 jaar correspondent in Londen.

Ruud van Boom
    De advocaat van Ron P., de nieuwe verdachte in de Puttense moordzaak, wil dat zijn cliënt wordt vrijgesproken. Ruud van Boom stelt dat er geen overtuigend bewijs is tegen Ron P. De advocaat noemt twee andere verdachten, waaronder de broer van Christel Ambrosius. Zij werd in januari 1994 verkracht en vermoord.

Ivo Niehe
    Vanaf 10 september staat televisiepresentator Ivo Niehe op de planken. In zijn theatershow 'Time Out' gaat Ivo op zoek naar bezinning. Vanavond is hij te gast in de laatste 'Knevel & Van den Brink' van dit seizoen.
    Poef.....gone! ©golfer
      vrijdag 4 september 2009 @ 23:21:15 #299
    6990 golfer
    Ouwe jongere
    pi_72449499
    Eelco Dijkstra stelt terecht wel een paar kritische kanttekeningen bij alle rapporten van vandaag.
    Poef.....gone! ©golfer
    pi_72449697
    Waarom geen Arie Boomsma .
    " tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
      vrijdag 4 september 2009 @ 23:50:28 #301
    100980 Zero2Nine
    Fatsoen moet je doen
    pi_72450464
    Ivo maakt er weer een onemanshow van.
    ---
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop: