abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:34 #101
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_72158836
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die waren toch uit elkaar?
niet meer geloof ik...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:40 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_72158840
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die waren toch uit elkaar?
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72158850
wtf die slakken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72158945
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

Voor in der reet
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:58:03 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159081
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72159113
Petor R de Vries
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:08:37 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159325
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

pi_72159338
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:10:34 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159359
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

pi_72159362
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

Ik. Wat had die een grot, die Han.
pi_72159394
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

Piet Gros, ken je hem niet ?
pi_72162700
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72163029
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
pi_72163185
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72163828
Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
pi_72163883
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:45 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_72174536
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.

pi_72174624
Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
pi_72182381
Hij heeft nooit gelijk. Ik haat hem. Echt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72182405
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
Je praat eromheen.

Feit is dat 'rechts' nu gebruik maakt van dezelfde slachtoffertactieken om drugs te verbieden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72182447
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
QFT
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:07:09 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72182954
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Hij zit er vanavond alweer.

Peter R. de Vries
De moeder van Christel Ambrosius, het meisje dat werd vermoord in de Puttense moordzaak, heeft hard uitgehaald naar Peter R. de Vries. Marijke Simon maakte op de zitting vandaag gebruik van het spreekrecht dat ze als nabestaande van het slachtoffer heeft. Simon spreekt vol walging over de activiteiten van de misdaadverslaggever. Ze vindt dat De Vries geen mededogen had met het feit dat zij de privacy van haar dochter wilde beschermen. De moeder van de vermoorde Christel spreekt van een 'persoonlijke vete' die Peter R. de vries met haar wilde uitvechten, en dat heeft haar veel pijn bezorgd. Peter R. de Vries is verbijsterd over de verklaring van Simon. Vanavond reageert hij bij Knevel en Van den Brink.

Herman du Bois
Ook de eerder ten onrechte veroordeelde Herman du Bois en Wilco Viets werden door de moeder van Christel Ambrosius aangehaald in haar verklaring voor de rechtbank. Du Bois was bij de zitting aanwezig en hoorde Marijke Simon verklaren: "Ik heb jarenlang moeten leven met de vermeende wetenschap dat de moordenaars van mijn kind waren vrijgelaten, vrijgesproken en met een gevulde bankrekening weer in mijn dorp waren komen wonen. Er werd een complete mythevorming rondom deze personen gecreëerd. Ik moest toezien hoe zij opgehemeld werden en alle aandacht en ruimte kregen om hun zorgvuldig geselecteerde verhaal te doen." Ook Du Bois schuift vanavond aan bij Knevel en Van den Brink.

Aalt Fikse
Vanmiddag zijn de vier jonge kinderen begraven die vorige week op tragische wijze om het leven zijn gekomen tijdens een brand in hun huis in Kampen. Aalt Fikse, korpsofficier bij het Leger des Heils, staat in nauw contact met de familie. Vanavond vertelt hij over de afgelopen, dramatische week.

De stichting Nechama L’Ami (Troost voor Mijn Volk) zamelt geld in voor het getroffen gezin. Daarmee wil de stichting voorkomen dat het ze naar aanleiding van de brand in geldzorgen komen.

Jack Spijkerman
Het is een beladen terugkeer: Jack Spijkerman gaat zijn geluk beproeven met het nieuwe RTL-programma 'Wat vindt Nederland?'. In deze quiz wordt wekelijks de mening van Nederlanders gepeild over zeer uiteenlopende actuele zaken. Hoe hij zijn nieuw hervonden toekomst ziet, vertelt hij vanavond in 'Knevel & Van den Brink'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72183404
Overdosis Peter R.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72183431
Peter heeft een abonnement genomen op K&VDB zie ik!

Hoe is het trouwens afgelopen met die tjap die zou zijn genezen van de HIV door gebed uit die handjesklapkerk? Hij zou toch met zijn testresultaten komen?
pi_72183999
Hoor je vast niets meer van...... misschien is hij overleden......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')