Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildoquote:
Voor in der reetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Ik. Wat had die een grot, die Han.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.
Is ook klote voor hem.
Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?
Piet Gros, ken je hem niet ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind al die talkshowhosts matig.
Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
Je praat eromheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
QFTquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
Hij zit er vanavond alweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook.quote:
De baantjesjagers van de LPF gaan ver hoor, zelfs bekering wordt niet geschuwd om in de politiek te mogen blijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef msnk het volgende:
Wtf, vreemd verhaal van Henny KreeftIk geloof er echt geen zak van.
Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |