Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildoquote:
Voor in der reetquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Ik. Wat had die een grot, die Han.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.
Is ook klote voor hem.
Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?
Piet Gros, ken je hem niet ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind al die talkshowhosts matig.
Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
Je praat eromheen.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
QFTquote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
Hij zit er vanavond alweer.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik ook.quote:
De baantjesjagers van de LPF gaan ver hoor, zelfs bekering wordt niet geschuwd om in de politiek te mogen blijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef msnk het volgende:
Wtf, vreemd verhaal van Henny KreeftIk geloof er echt geen zak van.
Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.
Tja, zoals de wind waait, waait zijn jasje is mijn indruk en ik hou absoluut niet van dat soort mensen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
Ik denk dat hij net zo is doorgeslagen als Peter Jan Rens. Die jaagde zichzelf ook het faillissement in.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpoolDe man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.
Volgens mij bekeerde hij zich pas later?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen
Uit de twitter van Knevelquote:Zitten vanavond na een "live-programma". Vorige keer liep zo'n programma meer dan 20 minuten uit. Houd mijn hart vast.
Hij zei dat hij al in de jaren 90 bekeerde tot de Islam. En de LPF begon in 2002 dacht ik, toch?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef RomeijnLand het volgende:
[..]
Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
Kogels in hun knieënquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
mag wat mij betreft wel wat hoger gericht worden.quote:
Idem hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Shoombak het volgende:
Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
Jij bent toch ook een [HOOLS]quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
Zo'n schijnheilige gristenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerdde winnaar was getrokken.
Inderdaad! Zo'n lekker besmuikt lachje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
Hij trok Jan Smit i.p.v. Jolanthe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt![]()
Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
En hij heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans
"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"
boehoe
Is zij serieus zevendedagsadventist?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef borisz het volgende:
Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is zij serieus zevendedagsadventist?![]()
Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.
Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
Tja ik vind het op zich wel een sterk programma altijd... alleen vind ik die Antoinette Hertsenberg altijd wel net iets te zelfingenomen en doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en Moeder Theresa haarzelf is...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.
De straffen zijn al omhoog gegaan. Blijkbaar willen mensen naar Amerikaanse toestanden toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |