abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:34 #101
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_72158836
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die waren toch uit elkaar?
niet meer geloof ik...
wat moet ik hier nu neerzetten?
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:49:40 #102
7889 tong80
Spleenheup
pi_72158840
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die waren toch uit elkaar?
Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72158850
wtf die slakken
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72158945
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2009 23:49 schreef tong80 het volgende:

[..]

Nee Rachel gebruikt de urn van André tegenwoordig als dildo

Voor in der reet
  Trouwste user 2022 dinsdag 25 augustus 2009 @ 23:58:03 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159081
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72159113
Petor R de Vries
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:08:37 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159325
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

pi_72159338
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 00:10:34 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_72159359
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:09 schreef Pedroso het volgende:
Kijk toch een stuk liever naar Knevel & vd Brink dan naar die ijdeltuiten van Pauw en Witteman.
K & B zijn gewoon onderdeel van het programma waar P & W denken dat de hele uitzending om hun draait.
Overigens blijft Boogerd een sympathieke gozer, beetje saai misschien maar zie hem liever dan het gros van die blaaskaken die aan de tafel aanschuiven.
Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

pi_72159362
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:08 schreef tong80 het volgende:
Ursul vind het jammer dat we alleen maar aan de kotsende pubers in Lorett da Mar denken.

Is ook klote voor hem.

Wie herinnert zich niet de educatieve afleveringen in de grotten van Han ?

Ik. Wat had die een grot, die Han.
pi_72159394
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 00:10 schreef tong80 het volgende:

[..]

Noem eens het gros dat ooit aanschoof.

Piet Gros, ken je hem niet ?
pi_72162700
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72163029
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:32 schreef Klopkoek het volgende:
Heel doorzichtig was het dat deze rechtse rakkers drugsgebruik in een kwaad daglicht wilden stellen en van een dader (dat jongetje was gewoon een jeugdig crimineeltje, waarvan rechts altijd zegt dat je die hard moet aanpakken) een slachtoffer werd gemaakt.
Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
pi_72163185
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 08:58 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Jij vind dat drugsgebruik onder kinderen, met alle gevolgen van dien, moet kunnen begrijp ik ?
Hoop niet dat jij ooit vader wordt (of al bent).
Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72163828
Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
pi_72163883
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Drugsgebruik onder jongeren moet kunnen ja (als je er als samenleving voor kiest om het te toe te laten). Maar daar gaat het me niet eens om. Er wordt altijd gefoeterd op de jeugdige crimineeltjes (waarvan vaak wordt gedaan dat het enkel buitenlanders zijn) en met stevige taal over gesproken.
Dit keer zag je iets heel tegendraads. Van een jeugdig, blank crimineeltje werd een slachtoffer gemaakt. Geen dader maar een slachtoffer. Slachtoffer van drugs, van zijn vriendjes etc.
Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
  Trouwste user 2022 woensdag 26 augustus 2009 @ 16:21:45 #117
7889 tong80
Spleenheup
pi_72174536
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:46 schreef SCH het volgende:
Ik vind al die talkshowhosts matig.

Zet tong80 en SCH er nou eens neer en je hebt een echt interessant programma!
Gaan we elkaar steeds aanvallen en de gasten negeren.

pi_72174624
Peter R de Vries heeft altijd 100% gelijk.
pi_72182381
Hij heeft nooit gelijk. Ik haat hem. Echt.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72182405
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 09:48 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk ondertussen dat de samenleving er niet meer voor kiest om het drugsgebruik toe te laten, tenminste voor degene die niet in een afgesloten grot wonen.
Waarom mag het verhaal van een moeder niet is verteld worden ? En reken maar dat er ook gefoeterd wordt op blanke crimineeltjes, kijk alleen maar wat er afgelopen zaterdag is gebeurd in Hoek van Holland.
Als je je oogkleppen af doet dan zul je zien dat er vanuit de samenleving stevige taal wordt uitgesproken over die doorgesnoven vnl. blanke 'Hooligans'.
En ja, op de allochtone jeugd is ook veel op aan te merken. Niet zo gek overigens, ze zijn verhoudingsgewijs veel meer betrokken bij criminaliteit dan de doorsnee blanke Hollander.
Je praat eromheen.

Feit is dat 'rechts' nu gebruik maakt van dezelfde slachtoffertactieken om drugs te verbieden.
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72182447
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 16:24 schreef DrDentz het volgende:
QFT
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  woensdag 26 augustus 2009 @ 21:07:09 #122
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72182954
quote:
Hij zit er vanavond alweer.

Peter R. de Vries
De moeder van Christel Ambrosius, het meisje dat werd vermoord in de Puttense moordzaak, heeft hard uitgehaald naar Peter R. de Vries. Marijke Simon maakte op de zitting vandaag gebruik van het spreekrecht dat ze als nabestaande van het slachtoffer heeft. Simon spreekt vol walging over de activiteiten van de misdaadverslaggever. Ze vindt dat De Vries geen mededogen had met het feit dat zij de privacy van haar dochter wilde beschermen. De moeder van de vermoorde Christel spreekt van een 'persoonlijke vete' die Peter R. de vries met haar wilde uitvechten, en dat heeft haar veel pijn bezorgd. Peter R. de Vries is verbijsterd over de verklaring van Simon. Vanavond reageert hij bij Knevel en Van den Brink.

Herman du Bois
Ook de eerder ten onrechte veroordeelde Herman du Bois en Wilco Viets werden door de moeder van Christel Ambrosius aangehaald in haar verklaring voor de rechtbank. Du Bois was bij de zitting aanwezig en hoorde Marijke Simon verklaren: "Ik heb jarenlang moeten leven met de vermeende wetenschap dat de moordenaars van mijn kind waren vrijgelaten, vrijgesproken en met een gevulde bankrekening weer in mijn dorp waren komen wonen. Er werd een complete mythevorming rondom deze personen gecreëerd. Ik moest toezien hoe zij opgehemeld werden en alle aandacht en ruimte kregen om hun zorgvuldig geselecteerde verhaal te doen." Ook Du Bois schuift vanavond aan bij Knevel en Van den Brink.

Aalt Fikse
Vanmiddag zijn de vier jonge kinderen begraven die vorige week op tragische wijze om het leven zijn gekomen tijdens een brand in hun huis in Kampen. Aalt Fikse, korpsofficier bij het Leger des Heils, staat in nauw contact met de familie. Vanavond vertelt hij over de afgelopen, dramatische week.

De stichting Nechama L’Ami (Troost voor Mijn Volk) zamelt geld in voor het getroffen gezin. Daarmee wil de stichting voorkomen dat het ze naar aanleiding van de brand in geldzorgen komen.

Jack Spijkerman
Het is een beladen terugkeer: Jack Spijkerman gaat zijn geluk beproeven met het nieuwe RTL-programma 'Wat vindt Nederland?'. In deze quiz wordt wekelijks de mening van Nederlanders gepeild over zeer uiteenlopende actuele zaken. Hoe hij zijn nieuw hervonden toekomst ziet, vertelt hij vanavond in 'Knevel & Van den Brink'.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72183404
Overdosis Peter R.
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_72183431
Peter heeft een abonnement genomen op K&VDB zie ik!

Hoe is het trouwens afgelopen met die tjap die zou zijn genezen van de HIV door gebed uit die handjesklapkerk? Hij zou toch met zijn testresultaten komen?
pi_72183999
Hoor je vast niets meer van...... misschien is hij overleden......
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:15:45 #126
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72184911
De verklaring van de moeder van Christel:

Simon is vooral boos op misdaadverslaggever Peter R. de Vries, omdat hij volgens haar geen mededogen had met het feit dat zij de privacy van haar dochter wilde beschermen. Putten lijkt inmiddels wel het koninkrijk van Peter de Vries geworden, vindt Simon. „Hij bekritiseert de burgemeester en beheerst de plaatselijke pers.” Als de verslaggever ooit nog eens dement wordt en zijn eigen adres niet meer weet, is Simon ervan overtuigd dat hij haar dorp en huis nog wèl kan vinden.

De pers schendt verder „met het grootste gemak” de persoonlijke integriteit en levenssfeer van Christel, bericht onzorgvuldig en speculatief en overschrijdt alle normen van fatsoen, zei Christels moeder.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72185183
Ja en dan ziet ze de persoonlijke integriteit en levensfeer van Dubois en Viets even over het hoofd. Alsof het niets is zoveel jaar de bak in en door heel Nederland als moordenaar beschouwd worden.
  woensdag 26 augustus 2009 @ 22:26:01 #128
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_72185202
quote:
pi_72188060
quote:
Op woensdag 26 augustus 2009 21:23 schreef Mortaxx het volgende:
Overdosis Peter R. God
pi_72188472
De Vries .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_72188517
hij moest iig nog wel lachen om het nadoen van hem
pi_72188576
Best goede aflevering K & v.d B dit keer, interessante onderwerpen en eindelijk een beetje verdieping.

p.s. Peter R de Vries is echt 1 van de weinige mensen gelieerd aan sbs6 die ik nog een beetje kan velen.
Er is leven na de lach.
pi_72195648
Ik vond de Vries echt weer een kwal. 'Geen greintje medeleven' om zijn eigen woorden te gebruiken. Sinds dat hele Joran-debacle ben ik hem echt gaan haten die vent.

Bovendien had hij makkelijk kunnen aantonen dat die moeder zat te liegen. Hij pakt gewoon die reconstructie uit het archief en laat ook een foto/beelden zien van het 'echte huis'. Dat gebeurde niet. Wat je wel zag waren een paar flitsen van één of ander huis maar het nut er van was mij niet duidelijk. Maak het dan hard.
Deuger, Woke & Gutmensch
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:49:19 #134
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72195699
Hoezo was Peter nou weer een kwal
AFC AJAX
  donderdag 27 augustus 2009 @ 11:51:18 #135
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_72195759
Hoezo hard maken, als hij herover zou liegen zouden er voldoende mensen zijn die dat in de openbaarheid kunnen brengen...ze hadden even met de actrice uit die reconstructie kunnen praten natuurlijk, maar ik zie geen redenenen om aan zijn uitleg te twijfelen.
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_72208277
Ik heb vanavond weer tijd om te kijken

Sharon Dijksma

De Amsterdamse wethouder Lodewijk Asscher heeft het vertrouwen in het bestuur van de islamitische basisschool As Siddieq opgezegd. De wethouder stelt dat de ontwikkeling van de kinderen in gevaar is en dat ze de integratie belemmeren. Staatssecretaris van Onderwijs Sharon Dijksma komt Asscher gedeeltelijk tegemoet in zijn eis om de school financieel te korten.

Henny Kreeft

Een aantal jaar geleden was hij nog actief voor de LPF, maar ondertussen heeft, de tot de islam bekeerde, Henny Kreeft de Nederlandse Moslim Partij opgericht. In maart volgend jaar wil hij meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. Maar hoe realistisch zijn zijn plannen? Vanavond schuift Kreeft aan bij Knevel en Van den Brink

André Rieu

De best verkopende mannelijke concertartiest ter wereld! En nog is André Rieu niet tevreden. Zijn nieuwste megaproject: Een concert op de Noordpool.

Astrid van der Star

Twintig jaar werkte ze op de mannenafdeling in het Huis van Bewaring in Rotterdam. De harde realiteit van het gevangeniswezen beschrijft ze in haar boek 'Onder criminelen', dat vanaf vandaag in de boekhandel ligt. Een verslag vol bizarre, verdrietige en komische gebeurtenissen. Vanavond praten Knevel en Van den Brink met Astrid van der Star over haar avontuurlijke baan achter de tralies.

Uitzending met potentie.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:24:21 #137
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 20:48:42 #138
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72212377
Wtf, vreemd verhaal van Henny Kreeft Ik geloof er echt geen zak van.

Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
AFC AJAX
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:38:53 #139
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72216069
Niet al te boeiende gasten, lijkt mij.
Maar ik ga het wel even aanzien.
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 22:43:47 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_72216226
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:24 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik sla over.
Ik ook.

Ik krijg huiduitslag van die vroeg bejaarde Dijksma.

donderdag 27 augustus 2009 @ 22:55:17 #141
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72216651
Ik haak nu al af.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72216673
Het zijn wel Wildersiaanse onderwerpen hoor.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:04:20 #143
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72216952
Wat zou de CITO-score van Dijksma zijn geweest? Vast geen 550
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72216974
Wat leuk dat Andre Hazes weer leeft.
pi_72216996
Ik heb geen problemen met Sharon, wel met Andre Rieu
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:05:39 #146
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72216997
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:48 schreef msnk het volgende:
Wtf, vreemd verhaal van Henny Kreeft Ik geloof er echt geen zak van.

Maar ik zal toch eens even kijken vanavond denk ik.
De baantjesjagers van de LPF gaan ver hoor, zelfs bekering wordt niet geschuwd om in de politiek te mogen blijven.
---
pi_72217048
Sharon Dijksma... Tsja...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_72217555
Knevel: "Stel dat u aan de macht komt. Wat gaat u dan doen?"
Kreeft: "Laten we eerst even wachten of we zetels halen..."
van den Brink: "Maar wat gaat u doen als u veel zetels haalt?"
Kreeft: "Laten we het eerst even afwachten of we zetels halen"
Knevel: "Ja, maar als u veel stemmen haalt, wat gaat u dan doen?"
Kreeft: "Laten we het eerst even afwachten..."
pi_72217604
Laten we het weer over de burka hebben
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:25:30 #150
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72217648
Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
---
pi_72217815
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:25 schreef Zero2Nine het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik van deze kerel moet denken.
Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Stali op 27-08-2009 23:33:05 (manieren...) ]
pi_72217853
volgens mij staat die kreeft gewoon op de pay roll bij wilders
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:39:34 #153
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72217977
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik wel, want ik vind het gewoon een creep.
Maar ik ga wel even wat meer lezen over en van die meneer Kreeft. Ben toch wel benieuwd hoe dat tot stand gekomen is, in relatief korte tijd.
Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
---
pi_72218057
36 miljoen verlies op je eigen tour. Maarja, het podium was wel 2x zo groot als dat van de Rolling Stones.
pi_72218155
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:39 schreef Zero2Nine het volgende:

[..]

Ja het lijkt een soort Ramadan. Zalvende woorden voor de autochtone luisteraar maar ondertussen best radicale standpunten. De boerka neerzetten als vrije keuze voor de vrouw is typsisch zo'n praatje.
Tja, zoals de wind waait, waait zijn jasje is mijn indruk en ik hou absoluut niet van dat soort mensen.
Er is uiteraard niets mis met meningen bijstellen maar zo van mening wisselen?
Hij is natuurlijk een moslimvrouw tegengekomen en is toen denk ik moslim geworden en dat gaat weer niet half.

Althans, dit is nu mijn aanname die ik maak uit wat er gezegd is. Daarom wil ik wel eens wat van hem lezen en weten. .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:24:01 #156
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72218899
Verrassend genoeg vond ik dit een oké uitzending. Beter dan wat ik vooraf had verwacht.

Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen

André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpool De man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.

Sharon Dijksma Totaal oninteressant wijf. Zeggen dat de boerka een groot probleem is (reagerend op Kreeft) in Nederland, en dat vrouwen allemaal gedwongen worden om er één te dragen... Daarom ken ik niemand die er één heeft zeker Ik heb in mijn leven maar twee vrouwen met een boerka gezien (misschien dezelfde vrouw?) en dat was in Amsterdam Oud-West. Ga toch heen mensch!

Dat verhaal met die school.. Ja.. Dat probleem kent Nederland natuurlijk allang en het laat veels te lang op zich wachten voordat men ook daadwerkelijk iets doet

Astrid van der Star; WIE
AFC AJAX
pi_72219105
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:
André Rieu, geweldig toch; Een concert op de noordpool De man heeft tenminste ambities! En het kan hem ook geen zak schelen als hij verliest lijdt, dat zou ik persoonlijk dus niet kunnen.
Ik denk dat hij net zo is doorgeslagen als Peter Jan Rens. Die jaagde zichzelf ook het faillissement in.
pi_72219172
Volgens de bijbel werden Adam en Eva, uit het paradijs verbannen .Dat maakt ze hetzelfde.Gelijk
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:07:19 #159
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_72219604
Ik wist niet dat André Rieu zo'n sympathieke kerel was. Kwam heel relativerend over. Prima gast in mijn opinie.
Every Not Is Truething
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:00:09 #160
214830 RomeijnLand
She Pushed Me.
pi_72229874
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:24 schreef msnk het volgende:

Dus die Kreeft was al een moslim voordat hij bij de LPF kwam. Indien hij "echt" bekeerd is, komt hij tot mij over als een prima kerel. Dat kan ik natuurlijk niet echt oordelen na één praatprogramma optreden, maar een moslim die zich bij de LPF aansluit en het voor Pim opneemt, daar kun je toch moeilijk een kwaad woord over zeggen

Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:12:34 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72242640
Vanavond:

Evert Santegoeds en Jeroen Snel
De Oranjes hebben vandaag een kort geding tegen het internationale persbureau Associated Press (AP) gewonnen over de verspreiding van vakantiefoto's. De rechtbank in Amsterdam bepaalde dat AP vier foto's van prins Willem-Alexander en zijn gezin in de Argentijnse sneeuw niet langer openbaar mag maken of te koop mag aanbieden. Is hier sprake van Oranje-censuur? Privé-hoofdredacteur Everts Santegoeds en Blauw Bloed-presentator Jeroen Snel gaan in debat.

Gerrit van de Kamp
In de ochtendkranten vertellen vanmorgen zeven agenten anoniem hun verhaal over het uit de hand gelopen strandfeest in Hoek van Holland. "Het was oorlog", zegt een van hen in De Telegraaf. "Een arena met dolle leeuwen. Ze wilden ons bloed." De hooligans op het feest waren uit op een confrontatie met de agenten, vertellen ze in het AD. "Deze gasten, die we bijna allemaal kennen van ons werk bij wedstrijden van Feyenoord, gaan nu verder dan ze ooit zijn gegaan. Wat zal de toekomst brengen? Er moet wat gebeuren." Gerrit van de Kamp van politiebond ACP heeft met de betrokken agenten gesproken.

Peter de Lange en Micha de Winter
Laura Dekker komt voorlopig voor een periode van twee maanden onder toezicht van de jeugdzorg. Dat oordeelde de kinderrechter in Utrecht vrijdag. De 13-jarige Laura wil solo de wereld rond zeilen en haar ouders steunen die wens. De Raad voor de Kinderbescherming spande de rechtszaak aan. De raad vindt het onverantwoord dat het meisje de reis van twee jaar in haar eentje maakt. De rechtbank zet grote vraagtekens bij Laura's vermogen om met extreme omstandigheden om te gaan. De advocaat van Laura, Peter de Lange, reageert vanavond op de uitspraak.

Ook aan tafel schuift Micha de Winter, hoogleraar pedagogiek. Een gesprek over het onderzoek dat de komende twee maanden naar Laura wordt uitgevoerd en over de vraag: Is een 13-jarig meisje in staat zo'n zware solozeiltocht te volbrengen? En: als ze het kan, moet je het als ouders willen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_72242915
Ja ik ga wel kijken voor die zeilster.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:29:14 #163
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72243224
quote:
Zitten vanavond na een "live-programma". Vorige keer liep zo'n programma meer dan 20 minuten uit. Houd mijn hart vast.
Uit de twitter van Knevel .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:33:10 #164
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72243366
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:00 schreef RomeijnLand het volgende:

[..]

Volgens mij bekeerde hij zich pas later?
Hij zei dat hij al in de jaren 90 bekeerde tot de Islam. En de LPF begon in 2002 dacht ik, toch?
AFC AJAX
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:34:03 #165
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_72243393
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef borisz het volgende:

[..]

Uit de twitter van Knevel .
Met de toppers was dat toen toch
AFC AJAX
pi_72246280
Weer over die zeilster. Ik sla over. Laat dat kind toch lekker varen, boeiuh!
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:23:08 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72247317
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72247451
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Die idioten die zich Hooligans noemen mogen wat mij betreft echt allemaal afgeschoten worden.
Kogels in hun knieën ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:27:54 #169
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72247481
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:27 schreef cultheld het volgende:

Kogels in hun knieën ?
mag wat mij betreft wel wat hoger gericht worden.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72247938
Ik kijk toch maar ff
pi_72247943
WTF is dit nou weer met al die gehandicapten
pi_72247947
Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
pi_72247962
Oh, afgelopen
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:45:17 #174
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72247967
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:44 schreef Shoombak het volgende:
Waar gaat dit over? De verkeerde winnaar? Snap er niks van
Idem hier.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72247971
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:23 schreef golfer het volgende:
Jij bent toch ook een [HOOLS]
pi_72247991
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:46:12 #177
210577 GauloisesB.
The best a man can get
pi_72247999
Lucille reed dus een scheve schaats?
Op woensdag 16 juli 2008 @ 22:17 schreef okidokie het volgende:
Deze GauloisesB. moet heel erg snel op Fok! geweerd worden met zijn uiterst treurige berichten.
pi_72248000
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerdde winnaar was getrokken.
Zo'n schijnheilige gristen
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:48:53 #179
862 Arcee
Look closer
pi_72248067
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
Inderdaad! Zo'n lekker besmuikt lachje.

Verder doen de heren het beter dan ze het eerder deden. Prima televisie wel eigenlijk.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:48:56 #180
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_72248070
Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt

Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:54:52 #181
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72248239
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt

Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
Hij trok Jan Smit i.p.v. Jolanthe?
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 23:58:34 #182
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_72248324
Elke gelegenheid zal na het drama op dat strand aan worden gepakt om iedere preventief te fouilleren En daarom lieve mensen, daarom is het goed dat iedereen verplicht is om ten alle tijde zijn of haar ID of paspoort te laten zien
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  maandag 31 augustus 2009 @ 17:32:24 #183
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72314569
Voorlopige gastenlijst van vandaag:

Danny de Munk
De musicalster en volkszanger heeft zijn nieuwe DVD 'Het levenslied met Hart en Ziel' uitgebracht. Op de DVD staat de registratie van zijn uitverkochte concerten in de Heineken Music Hall van 3 en 4 april van dit jaar. Een DVD met de nieuwe, maar ook de 'gouwe ouwe' hits. Vanavond schuift Danny aan bij Tijs en Andries.

Antoinette Hertsenberg
Vandaag start weer een nieuw seizoen van het kritische consumentenprogramma Radar, waarin vanavond symptoomreclame centraal staat. Dat is reclame die de farmaceutische industrie hanteert om indirect reclame te maken voor een geneesmiddel. Het programma heeft daarom zelf geprobeerd een nepgeneesmiddel in de markt te zetten door winderigheid als ziekte te gebruiken. Op deze manier hebben zij ontdekt hoe bereidwillig media meewerken aan symptoomreclame. Presentatrice Antoinette Hertsenberg schuift na de uitzending van Radar aan om na te praten met Knevel en Van den Brink.

Joost Eerdmans en Martin de Roos
Er is veel te weinig aandacht voor slachtoffers van geweldsdelicten en teveel voor de daders. Dat vindt voormalig LPF-kamerlid, Joost Eerdmans. Daarom heeft hij een burgerinitiatief opgericht om het op te nemen voor slachtoffers en nabestaanden van geweldsdelicten. Dat maakte hij vandaag tijdens een persconferentie bekend. Medeoprichter Martin Roos verloor in 2000 zijn zoon aan een geweldsdelict. Hij heeft zelf van dichtbij meegemaakt hoe weinig aandacht er is voor de nabestaanden. Het comité wil nu proberen slachtoffers een formelere positie te geven in het strafrecht. Vanavond praten we uitgebreid over hun opmerkelijke initiatief.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 augustus 2009 @ 17:36:18 #184
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72314670
Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn .
pi_72326793
Haha, ze heeft wel gelijk over dat pissen
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:16:42 #186
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72327260
Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.

Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
---
pi_72327272
Eerdmans, de enige LPF'er die ik wel te pruimen vond.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:20:21 #188
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72327394
Eerdmans

"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"

boehoe
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_72327463
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans

"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"

boehoe
En hij heeft volkomen gelijk
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:22:33 #190
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72327480
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef borisz het volgende:
Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn .
Is zij serieus zevendedagsadventist?

Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 augustus 2009 @ 23:25:05 #191
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72327562
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Is zij serieus zevendedagsadventist?

Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
pi_72327620
Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:31:09 #193
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72327757
Het is trouwens grappig dat als je burgers concrete zaken voorlegt, en ze laat bepalen hoe hoog de straffen moeten zijn, ze ongeveer op dezelfde strafmaat uitkomen als rechters.
pi_72327902
Danny
Koning.
pi_72328109
zucht, daar gaan we weer richting geloof
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:45:02 #196
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_72328164
Danny gooit er even wat tegeltjes-wijsheden tegenaan
  maandag 31 augustus 2009 @ 23:55:25 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72328475
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.

Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.
K&vdB gemist, maar zo maar even stukje herhaling zien.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72328644
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef golfer het volgende:

[..]

Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.

Tja ik vind het op zich wel een sterk programma altijd... alleen vind ik die Antoinette Hertsenberg altijd wel net iets te zelfingenomen en doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en Moeder Theresa haarzelf is...
  dinsdag 1 september 2009 @ 00:55:04 #199
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72329847
Herhaling bekeken. Eerdmans, wat een ongelooflijk eng mannetje is dat.
Steeds maar de grenzen van het populisme opzoeken en zich nu omringen met zielige burgerslachtoffers over wiens simpele hoofd hij weer even in de publiciteit kan komen.
Griezel en nalopen van mensen met echte ideeën. Eerst Fortuyn nagelopen en nu steeds meer richting Wilders.
Wat een eng jochie is dat.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 1 september 2009 @ 09:04:39 #200
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_72332261
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
De straffen zijn al omhoog gegaan. Blijkbaar willen mensen naar Amerikaanse toestanden toe.
Deuger, Woke & Gutmensch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')