Zo'n schijnheilige gristenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerdde winnaar was getrokken.
Inderdaad! Zo'n lekker besmuikt lachje.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef Toad het volgende:
Andries had wel een erg grote smile toen Lucille vertelde dat er een verkeerde winnaar was getrokken.
Hij trok Jan Smit i.p.v. Jolanthe?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:48 schreef Hexagon het volgende:
Balkenende zal zeker de verkeerde envelop hebben opengemaakt![]()
Misschien wil Geert Wilders pleiten voor een parlementair onderzoek
En hij heeft volkomen gelijkquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans
"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"
boehoe
Is zij serieus zevendedagsadventist?quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:36 schreef borisz het volgende:
Antoinette Hertsenberg, dat wordt een paar vragen over het zevendedagsadventist zijn.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:22 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is zij serieus zevendedagsadventist?![]()
Zo'n nuchtere vrouw, en dan in zo'n bezopen religie geloven...
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:16 schreef Zero2Nine het volgende:
Mooie actie van Radar. Het bericht over winderigheid heeft ook op de frontpage gestaan volgens mij.
Hier het frontpageartikel: Nederlanders winden wat af
Tja ik vind het op zich wel een sterk programma altijd... alleen vind ik die Antoinette Hertsenberg altijd wel net iets te zelfingenomen en doen alsof ze alle wijsheid in pacht heeft en Moeder Theresa haarzelf is...quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb de Radaruitzending bekeken. Was erg goed bedacht.
De straffen zijn al omhoog gegaan. Blijkbaar willen mensen naar Amerikaanse toestanden toe.quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:27 schreef TheVulture het volgende:
Kijk natuurlijk hebben daders tov slachtoffers teveel rechten.. die straffen moeten veel hoger... maar op de een of andere manier trek ik het niet als die woorden uit de bek van Joost Eerdmans komen... het is me allemaal net iets te kort door de bocht en te populistisch en ondoordacht geventileerd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |