En gelijk had iequote:Op maandag 31 augustus 2009 23:20 schreef Klopkoek het volgende:
Eerdmans
"Daders hebben te veel rechten, slachtoffers niet"
boehoe
ja jezus, wat een muil had diequote:Op dinsdag 1 september 2009 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Let op de jongens achter de CVB directeur.
Constant vreemd doen, met name die met die hanenkam. Die constant zat te smoesen. Gekke bekken trekken, overdreven en nep meelachen, en die linker ook gekke bekken. En zo de kop draaien, dat ze op TV komen etc etc. Kermisvolk.quote:
quote:Max Westerman, die jarenlang als correspondent voor het RTL Nieuws werkte in Amerika, staat stil bij de historische relatie tussen Nederland en New York. En is Francis Laclé door gebed genezen van zijn hiv-infectie, zoals hij op 18 mei jl. in de uitzending beweerde? De andere gasten zijn Gregor Stam, Marco Pastors en Gerrit van de Kamp. Klik voor meer informatie op onderstaande button.
Ow die kerel !!! Mooi man.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat er zometeen serieus gediscussieerd gaat worden over de vraag of je jezelf kan 'beterbidden' als je HIV hebt?
Ja, die ex-prostituee waar hij mee getrouwd is.quote:Op woensdag 2 september 2009 22:46 schreef Toad het volgende:
Destijds was hij toch in de uitzending met een vrouw die -kort door de bocht- die zogenaamde genezingen deed oid?
Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Pastors. De vleesgeworden verongelijktheid
quote:Op woensdag 2 september 2009 23:12 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op Pastors heb ik nog eens gestemd. Het is volgens mij een prima kerel maar kan soms wat fanatiek over komen.
Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:10 schreef golfer het volgende:
Hij denkt er weer een slaatje uit te kunnen slaan om de Marokkaanse burgemeester waar hij van gruwelt weer te bekritiseren en te proberen hem toch weer weg te krijgen.
Ik heb gewoon naar zijn verkiezingsprogramma gekeken destijds, daar stonden echt geen verongelijkte punten ofzo in. Of iemand soms wat zeurderig over komt dat maakt mij niet zoveel uit, het gaat om de punten die hij wil realiseren.quote:
Dat heeft hiet weinig mee te maken. Pastors kwam bij die benoeming ook in de clinch met zijn eigen partij. Pastors steunde de benoeming en zijn partij niet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:15 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik blijf het toch raar vinden dat Aboutaleb ineens burgemeester van Rotterdam werd. Ineens werd hij door de PvdA uit de hoge hoed getoverd, nogal regentesk. Een Rotterdammer of iemand uit de omgeving had veel beter op z'n plaats geweest in Rotterdam.
Afsluiting van zijn therapie?quote:Op woensdag 2 september 2009 23:23 schreef SCH het volgende:
Waarom brengt hij het eigenlijk naar buiten nu?
Andries: "Geloof jij in God?"quote:
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidjequote:Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef evert het volgende:
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
Wel lullig als je weer geboren word is het niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
Ja, respect.quote:Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
Heavy hoor, om dat uiteindelijk toch naar buiten te brengen.
Wat me ook opviel was dat die HIV-man tussen neus en lippen door ook nog even vertelde dat hij in het verleden misbruikt was. Ik bedoel: zou best kunnen dat dat zo geweest is, maar het kwam een beetje over alsof hij wilde zeggen: 'ik heb in het verleden minstens zoveel ellende meegemaakt als Gregor'. Allereerst vond ik die opmerking van die HIV-man helemaal niet terzake doen bij het onderwerp dat besproken werd, en ten tweede vond ik het ongepast tegenover Gregor...quote:Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
Laten we zijn betoog afwachten en daarna oordelen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg![]()
Goor, vies, christelijk mannetje.
Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.quote:
Ja en?quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.![]()
Hij is niet de eerste de beste econoom, dat wil ik er maar mee aangeven.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:19 schreef golfer het volgende:
Ja en?
spinoza-prijs is ook een hoop politiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.![]()
Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...quote:Op donderdag 3 september 2009 23:22 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
spinoza-prijs is ook een hoop politiek.
mijn probleem met hem is dat hij onder het mom van wetenschap CDA-politiek loopt te bedrijven. Zoals nu ook dat gelul dat we allemaal (even) schuldig zijn aan de crisis.
idem dito met die baron-econoom van de PvdA maar die is tenminste consequenter in zijn visie.
Dat is vooral communautaristische semantiek.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:29 schreef Fappie het volgende:
[..]
Die rare economen komen altijd met "geestelijke welvaart" aanzetten als ze weer eens een recessie teveel of te weinig voorspeld hebben...
Wat een nepwetenschappers
quote:Op donderdag 3 september 2009 23:37 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat is vooral communautaristische semantiek.
Mooi mooi.quote:
Ah.quote:Op donderdag 3 september 2009 23:42 schreef cultheld het volgende:
Volgens mij bedoelt Klopkoek 'communautaire' (een gemeenschap betreffend).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |