abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72386309
Godje toch!!
pi_72386315
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:48 schreef gitaarsnaar het volgende:
gordon
Andries: "Geloof jij in God?"
Gordon: "Whahahhaha." xD
Het was de zomer van 1969
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72386381
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:41 schreef DrDentz het volgende:
Neem deze man op
Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
  woensdag 2 september 2009 @ 23:53:08 #254
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_72386426
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:51 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Waarom? Hij heeft een baan, verdiend zijn eigen geld, is volgens mij niemand tot last.
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_72386585
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:53 schreef evert het volgende:
besmet alleen zijn vrouw, maar dat is een kleinigheidje
Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
pi_72387079
Hey hij is eindelijk terug...ik ben benieuwd naar de resultaten
  donderdag 3 september 2009 @ 00:42:15 #257
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72387745
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:57 schreef Bolkesteijn het volgende:

Komop, die vrouw is er prima van op de hoogte dat hij HIV heeft, en het is aan hem en haar om daar mee om te gaan op de manier die zijn wenselijk achten.
Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72387796
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Waarschijnlijk heeft die ex-hoer hem zelfs besmet.
Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
pi_72387900
Is ie niet gaan hallucineren door het stoppen van HIV-remmers?
pi_72387935
quote:
Op donderdag 3 september 2009 00:44 schreef Bolkesteijn het volgende:

[..]

Op zich heeft iedereen die in leven na de dood geloofd natuurlijk het eeuwige leven.
Wel lullig als je weer geboren word is het niet.
pi_72392472
Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
  donderdag 3 september 2009 @ 10:56:23 #262
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_72392829
quote:
Op woensdag 2 september 2009 23:20 schreef golfer het volgende:
Heavy hoor, om dat uiteindelijk toch naar buiten te brengen.
Ja, respect.
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_72392869
quote:
Op donderdag 3 september 2009 10:43 schreef SCH het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een blunder, en misschien nog wel erger dan dat, om de hele integere Gregor met zijn verhaal over misbruik in dezelfde uitzending te zetten als die HIV-pipo met zijn dwaze verhaal.
Wat me ook opviel was dat die HIV-man tussen neus en lippen door ook nog even vertelde dat hij in het verleden misbruikt was. Ik bedoel: zou best kunnen dat dat zo geweest is, maar het kwam een beetje over alsof hij wilde zeggen: 'ik heb in het verleden minstens zoveel ellende meegemaakt als Gregor'. Allereerst vond ik die opmerking van die HIV-man helemaal niet terzake doen bij het onderwerp dat besproken werd, en ten tweede vond ik het ongepast tegenover Gregor...
pi_72403677
Wat een prutser
pi_72403979
Is dit weer de laatste week dat die twee dominees op t.v. zijn?
pi_72404843
De gasten van vanavond:

Gordon
Op zoek naar glamour in Nederland komt zanger en presentator Gordon morgen met het nieuwe programma 'Glitter Glamour Gordon'. Een programma over party's, rode lopers en BN-ers. Een programma dat Gordon op het lijf lijkt geschreven. Maar wat gaat er nu echt schuil achter het imago van relschopper en feestganger.

Lans Bovenberg
Al jaren behoort Lans Bovenberg tot de meest invloedrijke economen van Nederland. Vandaag verscheen over de hoogleraar Economie het boek 'De balans van Bovenberg'. De econoom meent dat we niet de bankiers de schuld moeten geven van de crisis, maar de fout bij onszelf moeten zoeken.

Gerard van Vliet en Miriam Bouwens
Enkele weken geleden werden ondernemer Gerard van Vliet en zijn vrouw Miriam Bouwens bruut overvallen in een tentenkamp in Kenia. Ze verbleven daar om een school te bouwen, onderdeel van hun eigen ontwikkelingsproject. Van Vliet werd bewusteloos geslagen en ook Marian moest het ontgelden. De overvallers zijn er vandoor gegaan met hun geld, laptops en andere apparatuur. Hun droom is uiteengespat. Vanavond doen ze verslag van dit drama.
pi_72414146
Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg

Goor, vies, christelijk mannetje.

Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72414444
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Klopkoek het volgende:
Ik zeg het maar vooraf: Bovenberg

Goor, vies, christelijk mannetje.

Heeft jáárenlang gepleit voor meer marktwerking, voor de topbeloningen, voor meer verantwoordelijkheid bij het bedrijfsleven en de managers, gewoonweg een rechtse econoom, en nu gaat hij het verhaal vertellen dat we niet de bankiers de schuld moeten geven maar zogenaamd allemaal schuldig zijn.
Laten we zijn betoog afwachten en daarna oordelen.
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72414820
Knevel en van den Brink zullen het vast niet hebben over wat hij vóór de crisis allemaal geroepen heeft. Bovenberg is nl. naast econoom ook een prominent CDA lid en naaste adviseur van Balkenende (geen overdrijving van mij dit keer).
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_72416004
Gordon
Ik dacht dat hij van tv zou gaan
Weer een nieuw kutprogramma dus
  donderdag 3 september 2009 @ 22:57:23 #271
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72417104
Een gristen-econoom.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_72417484
HOMO!!!
Ik weet het nog zo goed
Het fietsenhok was leeg
pi_72417656
Wat zat Gordon nou net met die andere man te fluisteren / smoezen terwijl die Kenia-man aan t praten was?
  donderdag 3 september 2009 @ 23:13:49 #274
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_72417799
Doe je goed werk in Afrika, krijg je met zoiets te maken.
Ik zou er nooit meer naar toe gaan.
Poef.....gone! ©golfer
pi_72417963
quote:
Op donderdag 3 september 2009 22:57 schreef golfer het volgende:
Een gristen-econoom.
Hij heeft wel de Spinoza-prijs ontvangen en heeft aan Berkeley gestudeerd en onderzoek gedaan. En econometrie bij de EUR gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')