Correct!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef bartrid het volgende:
You suffer
Ja, de gehele songtekst van dat liedje is niet zo moeilijk te onthouden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:38 schreef bartrid het volgende:
en de rest van de tekst is: but why?
Newbiedoobiedoo +2quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Esther & Abi Ofarim
Nope.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef schaap001 het volgende:
Hmmm... Sugarcult?
Precies.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef Gehenna het volgende:
hmm ik heb een keer een foto gezien van the dillinger escape plan dat die gasten in een wasmaschine, volgens mij was op de cover van een rock-a-rolla.
Zie http://en.wikipedia.org/wiki/You_Sufferquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef Burnett het volgende:
Nog even terugkomend "You Suffer" van Napalm Death, er staat me bij dat er een extended version van 2 seconden op single is uitgebracht met ruim 100 bonustracks...??
Of haal ik nu een aantal Guinness Book Records door elkaar?
RuneRose +1quote:
Jesus' blood never failed me yet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:40 schreef Burnett het volgende:
jesus blood never fails me (of zoiets)
Ik heb hem thuis liggenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:27 schreef Gehenna het volgende:
ik had de cover zelfs nog gevonden net:
[ afbeelding ]
maar wie zijn dit dan?
[ afbeelding ]
quote:
Ze hebben wel platen uitgebracht bij SubPop...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef infp2009 het volgende:Smashing Pumpkins komen uit Chicago
quote:
quote:Ohh, we're close to it! No, d'you know what, we were asking for it, weren't we? We didn't want to be called something typical, like a typical girlband name. We wanted to be a bit different, a bit weird. We came up with loads of names, like we were literally going to be called the 11:59s, until the last minute.*
Ik moest lachenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
The Small Titties??
Nee en dat zou ook bezijden de waarheid zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
The Small Titties??
Bijna... Meisjes kunnen niet wat de persoon op de foto wel kan.quote:
methodmich +1. Girls can't catchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef methodmich het volgende:
Girls cannot catch?
quote:Het tragische liefdesverhaal van The Tourist (Micheal Hall) en Jackie Hall (Anoeska Kooi) staat centraal in de muziekfilm Tamango, een samenwerkingsproject van muzikant en schrijveren René Duursma. Gebaseerd op
's succesvolle en bejubelde voorstelling tijdens Noorderzon 2006, waarin twee personages een beklemmende en meeslepende liefde beleven die tot waanzin en hun ondergang leidt. Het Wall House van architect Hejduk vormt de markante achtergrond voor de herinnering aan de noodlottige liefde van The Tourist en Jackie Hall. Fragmenten uit Michael Hall's super8 speelfilms en reisreportages uit de jaren negentig worden gebruikt om het turbulente verleden van de twee geliefden te illustreren.
De voorstelling wordt live begeleid door Jurgen Veenstra en Klaske Oenema (zang), Floris te Boekhorst en Jochem Kooi (cello), Laura ter Beek (viool), Nyk de Vries (gitaar), Janke Brands (bas), Jan Pier Brands (drums, orgel) en(piano).
Die andere als in wheelchairquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef schaap001 het volgende:
Die andere..? NIet Kevin Ayers toch?
quote:(1948 – 2009), was a British singer-songwriter and guitarist. Over a forty-year career he released twenty studio albums and worked with artists such as Eric Clapton, David Gilmour, and Phil Collins. He has been described as "an electrifying guitarist and singer whose music blurred the boundaries between folk, jazz, rock and blues".
schaap001 +1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef schaap001 het volgende:
Geezer Butler!!!van Heaven and Hell Black Sabbath
Ja, dat bedacht ik me ook net eigenlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef ranja het volgende:
Andersom, a-kanten waarvan de b-kant ook een hit werd.
Knap hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef ranja het volgende:
Andersom, a-kanten waarvan de b-kant ook een hit werd.
.... of al anderhalve dag aan het lunchen, zou ook zo maar kunnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef Beregd het volgende:
ondertussen is ranja wsch al op weg naar Lowlands
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:56 schreef bartrid het volgende:
Gary Moore?
quote:Throughout his long and winding solo career, guitaristhas had to endure countless comparisons to Jimi Hendrix, due to his uncanny ability to channel Hendrix's bluesy/psychedelic, Fender Strat-fueled playing style. Born on March 9, 1945, in Catford, England,
spent the early '60s playing guitar in various London based outfits; the most successful one being the R&B group the Paramounts, who specialized mostly in covers, but managed to issue several singles between 1963 and 1965. It wasn't until 1967 that
received his big break however, when he joined Procol Harum.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, dan is 't Robin Trower
... hopelijk met de volledige ondergewaardeerde en miskende zanger James Dewar erbij!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mijn playlist ga ik binnen 10 minuten ook een nummer van 'm horen
Geen idee, moet ik nazoeken..'t ging om een single uit 1980 ofzo, Jack and Jillquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef schaap001 het volgende:
... hopelijk met de volledige ondergewaardeerde en miskende zanger James Dewar erbij!
Hehe..een Via Gary Brooker Vaute Vrijdag-VervolgVraagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:02 schreef schaap001 het volgende:
Ad Visser - High Tech Heroes
quote:'s 1975 solo album
has been described as "the most expensive karaoke album in history," and even as that, it was a colossal failure, the perfect expression of drunken self-indulgence, and it was so fascinatingly bad that it has assumed a certain cult status.
But make no mistake, it was a horrible album on all counts made by, who chose to sing, even though he was tone deaf by his own admission.
The presence of seemingly every musician then in L.A. at the sessions, an impressive list that included Dick Dale, Spencer Davis, Bobby Keys, Rick Nelson, Harry Nilsson, John Sebastian, Ringo Starr, Joe Walsh, and countless rumored others, failed to redeem.
Even taken as kitsch, it sucked.
Op basis van de hoes:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef methodmich het volgende:
Two Sides Of The Moon van Keith Moon?
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:47 schreef methodmich het volgende:
Two Sides Of The Moon van Keith Moon?
methodmich + 1quote:To be fair, Two Sides of the Moon has some historical importance, but Keith Moon's true legacy will always be his brilliant, kinetic and eccentric role as the drummer on those great early Who records. Stick on The Who Sell Out and forgive Moon his solo record. Please.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 19:58 schreef schaap001 het volgende:
als het uit 'tuintje' komt... 'mijn roosje' (waarmee hij zijn dochter bedoelt?
quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:24 schreef methodmich het volgende:
Roger Troutman?
eeehh... nee!quote:
quote:Contemporary's most popular performer, accordionist Stanley "
" Dural was the natural successor to the throne vacated by the death of his mentor Clifton Chenier; infusing his propulsive party music with strains of rock and R&B, his urbanized sound — complete with touches of synthesizer and trumpet — married traditional and contemporary
with uncommon flair, in the process reaching a wider mainstream audience than any artist before him.
zekers! leuke muziek!quote:Op maandag 24 augustus 2009 08:09 schreef iggy_in_the_house het volgende:
buckweat zydeco?
Om die tijd had ik m'n polsbandje alquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef Beregd het volgende:
ondertussen is ranja wsch al op weg naar Lowlands
En die zocht ik welquote:Op maandag 24 augustus 2009 11:46 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Buckshot Lefonque
quote:Op maandag 24 augustus 2009 13:42 schreef knars het volgende:
bestond uit alleen maar quotes van Ronald Reagan?
quote:
Burnett +1quote:Op maandag 24 augustus 2009 14:27 schreef Burnett het volgende:
Hank III
Ik dacht dat het Chris Martin was...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:51 schreef belsen het volgende:
De man op de albumvoorkant lijkt wel op Moneybrother.
Welkom nieuwe user, lees je wel even de OP wil je??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Goedesmorgens......mijn usernaam is een beetje gewijzigd (heeft te maken met die password resetting). Belsen: kun je mijn naam veranderen in de stand?
Bedankt!
Shit heb net dingen opgezocht (de ***-lyrics). Krijg ik punt aftrek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Welkom nieuwe user, lees je wel even de OP wil je??
Gaat natuurlijk een beetje moeilijk als je nog geen punten hebt. Maar goed, dan sta je nu op -1quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Shit heb net dingen opgezocht (de ***-lyrics). Krijg ik punt aftrek?![]()
Goooooeeiemiddag: ik heb ook trubbels gehad. Stond nog een e-mail adres in mijn profiel waar ik niet meer bij kan en dáár werd m'n nieuwe password naartoe gestuurdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Goedesmorgens......mijn usernaam is een beetje gewijzigd (heeft te maken met die password resetting). Belsen: kun je mijn naam veranderen in de stand?
Bedankt!
quote:(echte naam: Michel Amato) is een Franse electro en technoproducer. Hij is vooral bekend van zijn samenwerking met Miss Kittin. Zijn stijl is beïnvloed door Kraftwerk en new wavegroepen zoals The Cure en Depeche Mode.
Las toevallig ergens dat hij Frans is, maar no use eigenlijk om je naam in David Guetta ter veranderen als je Michel Amato heet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope.
Tsja dat had ik dus ook, maar ik had geen zin om omwegen te bewandelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goooooeeiemiddag: ik heb ook trubbels gehad. Stond nog een e-mail adres in mijn profiel waar ik niet meer bij kan en dáár werd m'n nieuwe password naartoe gestuurd
maar tis via een omweg toch gelukt anders had ik er schaap101 of schaap002 oid van moeten maken...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Emilie Simon
Niet echt, nee..spoel naar 2:35 voor beeldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij ging stagediven maar het lukte niet echt...
En het heeft weer gesmaakt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef ranja het volgende:
Korn
Banana Erectors
Blind Melon
Cake
The Marmelade
Strawelte - Hagelslag en soepenbrij
Dead Kennedys - Soup is Good Food
Blake Babies - Boiled Potato
Skik - Dreuge worst
The B-52's - Quiche Lorraine
een groene poedelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef Charmian het volgende:
Een hondje
Yep, deze goldie locks is David Sylvian.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Is een beetje het voormalige modelletje van David Sylvian...
Het zou...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef schaap001 het volgende:
ze zingen allebei papapapapapapapapapa![]()
als in "love and papapapapride" en "papapapapappokerface papapapappokerface?"
![]()
zou het?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
jive bunny & the mastermixers![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Z het volgende:
Dat zijn de Masters of Reality. Plaat wil me niet te binnen schieten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:15 schreef infp2009 het volgende:
Sunrise on the sufferbus
Die werd toen bij de VPRO helemaal stukgedraaid. Toch maar eens aanschaffen binnenkort, MoR is fijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
toch best een classic (uit 93)
Titel is ± zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik mis Lucille.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:55 schreef infp2009 het volgende:
Ik ga echt geen tips geven, deze is echt supersimpel
Je kan nog wel eens behoorlijk verrast zijn door wat men soms wél en ook niet weet. Ik heb deze maar eens ff opgezocht: ken het nummer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:55 schreef infp2009 het volgende:
Ik ga echt geen tips geven, deze is echt supersimpel
Dat dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb deze maar eens ff opgezocht: ken het nummer niet![]()
maar ik ben dan ook helemaal niet into deze act
Godsamme, dat duurde lang.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef bigshadow het volgende:
Crying lighting van Arctic monkeys dus
Bedankt voor de lepel
quote:Erg spraakzaam is frontmandit keer niet. Een incidentele poging tot contact met het publiek strandt, en wat volgt is
op de automatische piloot. Die routineuze aanpak doet echter niets af aan de energie die deze band het publiek geeft. Drummer Glenn verzuipt in zijn eigen zweet, gitarist Nels speelt zijn vingers stuk en alles bij elkaar klinken die alom bekende liedjes alsof je ze voor het eerst hoort. Is het de dynamiek? De instrumentale perfectie? De geur van bloed, zweet en tranen?
heeft iets dat zich niet laat vangen in een beeld- of geluidsopname. Dat maakt ze dan ook tot de beste liveband die Lowlands dit jaar rijk is.
n00b, bushokje, OP gelezen??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier![]()
Browsegeschiedenis verwijderen was niet zo'n handige zet nu..
Ranja +1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef ranja het volgende:
wanneer speelden die, zondag? dan zou het Wilco kunnen zijn
indien juist dan weet ik ook waarom het contact met publiek strandde, het geluid stond veel te hard
quote:Meteen al bij opkomst gaat het fout, want eigenlijk te goed.slaat precies op de maat het zwarte gordijntje op en komt naar voren lopen alsof het hier een tv-show bereft. Haar stewardessenglimlach is zo nep als van hier naar Londen. Je krijgt niet de indruk dat ze hier op Lowlands voor haar lol staat, maar meer omdat het voor haar cv moet. In een ver verleden heeft ze eens meegedaan aan Pop Idol, en ze maakt de indruk dat het wat haar betreft maar linksom moet gaan als het niet rechtsom lukt. Naast haar staat een Japanse gadget, de Tenori-on, waarop ze haar liedjes schrijft. Tijdens de show raakt ze die nauwelijks aan, alles is voorgeprogrammeerd, het lijkt zo wel een hartslagmeter.
Wie?quote:De Nederlandse popbandstopt
ermee.Na dertien jaar houdt de groep
rond zanger en gitarister eind dit jaar mee op.
In september begintaan zijn
laatste tournee langs de Nederlandse
poppodia. De laatste show is in De
Kelder in Amersfoort op 19 december.
"Ik heb heel veel zin om deze toer nu
te gaan doen en ook veel zin om er
daarna mee te stoppen.Dit is niet het
einde van de wereld hoor",
In mei kwam het laatste album vanuit.
Ik vind het daarentegen wel een fijne band.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef ranja het volgende:
[..]
de smilies als extra hint
Grobbel +1
Over welke band gaat het bovenstaande?quote:Het doet pijn om toe te geven, maar dit was geen goede show.(en band?) is knetterstoned. Hij geeft Snoop Dogg de schuld, maar zit al de hele dag backstage te blowen. Bij deze muziek passen uppers echt veel beter dan thc-dampen. Zeker wanneer de overgave en vlijmscherpe grapjes van de voorman essentieel zijn voor het succes van optredens. Zonder scherpte beginnen nummers ineens op elkaar te lijken, is de Alpha te groot voor
en voelt het als een gimmick.
mompelt, maakt zinnen niet af en zingt regelmatig langs de microfoon. Dan is Steelers Wheel cover Stuck in The Middle With You ineens helemaal niet goed gevonden en passend.
Overigens deed ze me inderdaad wel aan een stewardess denken, maar dan wel een van de leukere soortquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef Grobbel het volgende:
Nou, als ik het goed begrijp heeft ze vooral zichzelf op die manier geprofileerd. Dat haar plaat uiteindelijk veel gladder en saaier is geworden dan haar vroege singles wordt dan weer toegeschreven aan de platenmaatschappij (dat is tenminste wat ik begrijp door wat rond te neuzen op internet). Neemt niet weg dat ze live best wel wat avontuurlijker mag zijn. Een electro-act die mensen amper aan het dansen krijgt maar dat wel ambieert doet toch iets niet goed...
Eagles of Death Metal?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Grobbel het volgende:
Nog maar een recensie:
[..]
Over welke band gaat het bovenstaande?
Die cd van Florence is best een leuk schijfje anders!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:17 schreef ranja het volgende:
Waarom wordt Little Boots indie genoemd? Ik vind haar wel een stuk beter dan La Roux of die Florence (al heb ik die op LL niet gezien, wel op tv op Glastonbury een heel stuk), maar nog steeds niet heel bijzonder.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die cd van Florence is best een leuk schijfje anders!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:06 schreef Charmian het volgende:
lijkt op een ouwe verlepte Bono
quote:were the second band after Bruce Springsteen & the E Street Band to emerge from the New Jersey shore scene, and though they carried over a significant influence (and some key personnel) from their predecessors, they were a more generic white R&B horn band in the Memphis Stax Records tradition. The group was organized in 1974 by singer John Lyon (b. December 4, 1948, Neptune, NJ) and guitarist/songwriter "Miami" Steve Van Zandt (b. November 22, 1950, Boston). Van Zandt decamped for the E Street Band in 1975, but he continued to direct
, managing them, writing their songs, and producing their records.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef schaap001 het volgende:
wordt eerder een `ohja` of een ` ow, is hij dat nou` dan een `nooit van gehoord`, lijkt me sterk althans...
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:08 schreef ranja het volgende:
Southside Johnny?
and the Asbury Jukesquote:die band kom ik niet uit maar vroeg je oorpsronkelijk ook niet
Vooral op de stukjes die Bruce zingtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:23 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... als je je ogen dicht doet, is ´t net Bruce Springsteen, z´n grote beschermheer
Daarom moet je je ogen ook dicht doen, dan zie je dat nietquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef infp2009 het volgende:
Vooral op de stukjes die Bruce zingt
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:24 schreef infp2009 het volgende:
Vooral op de stukjes die Bruce zingt
Ah, liefhebbers! 30 oktober staat hij* in Paradiso, mensen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:26 schreef ranja het volgende:
Daarom moet je je ogen ook dicht doen, dan zie je dat niet![]()
Zij van Spinnerette inderdaad. Ook wel Brody Dalle genoemdquote:Op donderdag 27 augustus 2009 15:42 schreef Z het volgende:
Spinnerette? 'Zij van ...'
quote:Mark White - bassist, 1989-1998, 2001-heden
Eric Schenkman - gitarist, 1989-1994, 2001-heden
Chris Barron - zanger, 1989-heden
Aaron Comess - drummer, 1989-heden
Anthony Krizan - gitarist, 1994-1996
Eran Tabib - gitarist, 1996-1999
Ivan Neville - keyboards, 1996-1999
Carl Carter - bassist, 1999
In het kader van creatief vervolgenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef WeezerButler het volgende:
Chris Barron je denkt zeker dat je Steve Miller band is zanger van de Spin Doctors
Wist niet dat die band weer bij elkaar is ....
Ligt het aan mij of valt er geen touw aan deze zin vast te knopen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef WeezerButler het volgende:
Chris Barron je denkt zeker dat je Steve Miller band is zanger van de Spin Doctors
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Volgens mij heb ik gelezen dat het in Hengelo is ofzo. Metropool lijkt me dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |