Ik dacht dat het Chris Martin was...quote:Op maandag 24 augustus 2009 19:51 schreef belsen het volgende:
De man op de albumvoorkant lijkt wel op Moneybrother.
Welkom nieuwe user, lees je wel even de OP wil je??quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Goedesmorgens......mijn usernaam is een beetje gewijzigd (heeft te maken met die password resetting). Belsen: kun je mijn naam veranderen in de stand?
Bedankt!
Shit heb net dingen opgezocht (de ***-lyrics). Krijg ik punt aftrek?quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:29 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Welkom nieuwe user, lees je wel even de OP wil je??
Gaat natuurlijk een beetje moeilijk als je nog geen punten hebt. Maar goed, dan sta je nu op -1quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 13:36 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Shit heb net dingen opgezocht (de ***-lyrics). Krijg ik punt aftrek?![]()
Goooooeeiemiddag: ik heb ook trubbels gehad. Stond nog een e-mail adres in mijn profiel waar ik niet meer bij kan en dáár werd m'n nieuwe password naartoe gestuurdquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 08:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
Goedesmorgens......mijn usernaam is een beetje gewijzigd (heeft te maken met die password resetting). Belsen: kun je mijn naam veranderen in de stand?
Bedankt!
quote:(echte naam: Michel Amato) is een Franse electro en technoproducer. Hij is vooral bekend van zijn samenwerking met Miss Kittin. Zijn stijl is beïnvloed door Kraftwerk en new wavegroepen zoals The Cure en Depeche Mode.
Las toevallig ergens dat hij Frans is, maar no use eigenlijk om je naam in David Guetta ter veranderen als je Michel Amato heet.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nope.
Tsja dat had ik dus ook, maar ik had geen zin om omwegen te bewandelenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 14:14 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Goooooeeiemiddag: ik heb ook trubbels gehad. Stond nog een e-mail adres in mijn profiel waar ik niet meer bij kan en dáár werd m'n nieuwe password naartoe gestuurd
maar tis via een omweg toch gelukt anders had ik er schaap101 of schaap002 oid van moeten maken...
quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Emilie Simon
Niet echt, nee..spoel naar 2:35 voor beeldenquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 18:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hij ging stagediven maar het lukte niet echt...
En het heeft weer gesmaakt!quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 19:17 schreef ranja het volgende:
Korn
Banana Erectors
Blind Melon
Cake
The Marmelade
Strawelte - Hagelslag en soepenbrij
Dead Kennedys - Soup is Good Food
Blake Babies - Boiled Potato
Skik - Dreuge worst
The B-52's - Quiche Lorraine
een groene poedelquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 20:53 schreef Charmian het volgende:
Een hondje
Yep, deze goldie locks is David Sylvian.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Is een beetje het voormalige modelletje van David Sylvian...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |