Ow, nu weet je het ineens...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Gehenna het volgende:
oh dat antwoord van coal chamber telde niet?nouja zijn naam is Dez Fafara
Nee ik vroeg wie het was en niet in welke bands hij speelt/speelde.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:36 schreef Gehenna het volgende:
oh dat antwoord van coal chamber telde niet?nouja zijn naam is Dez Fafara
wist ik de hele tijd al, maar ik dacht dat de punten naar degene ging die coal chamber had geroepenquote:
Toevallig gister nog een paar dvdtjes gekeken van Roadrunner Roadrage, staan zij (jammer) ook opquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef Gehenna het volgende:
Kalebatz + 2
klopt, ik had gedacht dat ze niet zo bekend meer waren
kon me herinneren dat ik dit prachtig vond toen ik een jaar of 15/16 was
BodyCount!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:16 schreef Gehenna het volgende:
geen limp bizkit die waren altijd dikke maatjes met korn, hmm body count met ice-T ??
Wat een rot dagquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef Mark het volgende:
Oja, kom ik langs, zijn de metalvragen op
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:56 schreef Mark het volgende:
Oja, kom ik langs, zijn de metalvragen op
Oeps!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:16 schreef bukgeit het volgende:
Kings Of Leon
Dank je.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
TSE + 2
Wat zie je er lekker groen uit, meid!
quote:The song has earned a place in the Guinness Book of Records as the shortest recorded song ever. It is precisely 1.316 seconds long and consists entirely of the lyrics "", although it is very difficult to discern them.
De band heb je alvast...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:04 schreef Grobbel het volgende:
Of Napalm Death...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |