Over welke band gaat het bovenstaande?quote:Het doet pijn om toe te geven, maar dit was geen goede show.(en band?) is knetterstoned. Hij geeft Snoop Dogg de schuld, maar zit al de hele dag backstage te blowen. Bij deze muziek passen uppers echt veel beter dan thc-dampen. Zeker wanneer de overgave en vlijmscherpe grapjes van de voorman essentieel zijn voor het succes van optredens. Zonder scherpte beginnen nummers ineens op elkaar te lijken, is de Alpha te groot voor
en voelt het als een gimmick.
mompelt, maakt zinnen niet af en zingt regelmatig langs de microfoon. Dan is Steelers Wheel cover Stuck in The Middle With You ineens helemaal niet goed gevonden en passend.
Overigens deed ze me inderdaad wel aan een stewardess denken, maar dan wel een van de leukere soortquote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:31 schreef Grobbel het volgende:
Nou, als ik het goed begrijp heeft ze vooral zichzelf op die manier geprofileerd. Dat haar plaat uiteindelijk veel gladder en saaier is geworden dan haar vroege singles wordt dan weer toegeschreven aan de platenmaatschappij (dat is tenminste wat ik begrijp door wat rond te neuzen op internet). Neemt niet weg dat ze live best wel wat avontuurlijker mag zijn. Een electro-act die mensen amper aan het dansen krijgt maar dat wel ambieert doet toch iets niet goed...
Eagles of Death Metal?quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:40 schreef Grobbel het volgende:
Nog maar een recensie:
[..]
Over welke band gaat het bovenstaande?
Die cd van Florence is best een leuk schijfje anders!quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:17 schreef ranja het volgende:
Waarom wordt Little Boots indie genoemd? Ik vind haar wel een stuk beter dan La Roux of die Florence (al heb ik die op LL niet gezien, wel op tv op Glastonbury een heel stuk), maar nog steeds niet heel bijzonder.
Smaken verschillenquote:Op woensdag 26 augustus 2009 19:02 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Die cd van Florence is best een leuk schijfje anders!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 08:06 schreef Charmian het volgende:
lijkt op een ouwe verlepte Bono
quote:were the second band after Bruce Springsteen & the E Street Band to emerge from the New Jersey shore scene, and though they carried over a significant influence (and some key personnel) from their predecessors, they were a more generic white R&B horn band in the Memphis Stax Records tradition. The group was organized in 1974 by singer John Lyon (b. December 4, 1948, Neptune, NJ) and guitarist/songwriter "Miami" Steve Van Zandt (b. November 22, 1950, Boston). Van Zandt decamped for the E Street Band in 1975, but he continued to direct
, managing them, writing their songs, and producing their records.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 11:16 schreef schaap001 het volgende:
wordt eerder een `ohja` of een ` ow, is hij dat nou` dan een `nooit van gehoord`, lijkt me sterk althans...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |