Het zou...quote:Op woensdag 26 augustus 2009 11:57 schreef schaap001 het volgende:
ze zingen allebei papapapapapapapapapa![]()
als in "love and papapapapride" en "papapapapappokerface papapapappokerface?"
![]()
zou het?
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
jive bunny & the mastermixers![]()
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:11 schreef Z het volgende:
Dat zijn de Masters of Reality. Plaat wil me niet te binnen schieten.
quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:15 schreef infp2009 het volgende:
Sunrise on the sufferbus
Die werd toen bij de VPRO helemaal stukgedraaid. Toch maar eens aanschaffen binnenkort, MoR is fijn.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 13:16 schreef schaap001 het volgende:
[..]
![]()
toch best een classic (uit 93)
Titel is ± zoiets als dit:
[ afbeelding ]
Ik mis Lucille.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:55 schreef infp2009 het volgende:
Ik ga echt geen tips geven, deze is echt supersimpel
Je kan nog wel eens behoorlijk verrast zijn door wat men soms wél en ook niet weet. Ik heb deze maar eens ff opgezocht: ken het nummer nietquote:Op woensdag 26 augustus 2009 15:55 schreef infp2009 het volgende:
Ik ga echt geen tips geven, deze is echt supersimpel
Dat dus.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 16:15 schreef schaap001 het volgende:
Ik heb deze maar eens ff opgezocht: ken het nummer niet![]()
maar ik ben dan ook helemaal niet into deze act
Godsamme, dat duurde lang.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:09 schreef bigshadow het volgende:
Crying lighting van Arctic monkeys dus
Bedankt voor de lepel
quote:Erg spraakzaam is frontmandit keer niet. Een incidentele poging tot contact met het publiek strandt, en wat volgt is
op de automatische piloot. Die routineuze aanpak doet echter niets af aan de energie die deze band het publiek geeft. Drummer Glenn verzuipt in zijn eigen zweet, gitarist Nels speelt zijn vingers stuk en alles bij elkaar klinken die alom bekende liedjes alsof je ze voor het eerst hoort. Is het de dynamiek? De instrumentale perfectie? De geur van bloed, zweet en tranen?
heeft iets dat zich niet laat vangen in een beeld- of geluidsopname. Dat maakt ze dan ook tot de beste liveband die Lowlands dit jaar rijk is.
n00b, bushokje, OP gelezen??quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoi, ik ben nieuw hier![]()
Browsegeschiedenis verwijderen was niet zo'n handige zet nu..
Ranja +1quote:Op woensdag 26 augustus 2009 17:32 schreef ranja het volgende:
wanneer speelden die, zondag? dan zou het Wilco kunnen zijn
indien juist dan weet ik ook waarom het contact met publiek strandde, het geluid stond veel te hard
quote:Meteen al bij opkomst gaat het fout, want eigenlijk te goed.slaat precies op de maat het zwarte gordijntje op en komt naar voren lopen alsof het hier een tv-show bereft. Haar stewardessenglimlach is zo nep als van hier naar Londen. Je krijgt niet de indruk dat ze hier op Lowlands voor haar lol staat, maar meer omdat het voor haar cv moet. In een ver verleden heeft ze eens meegedaan aan Pop Idol, en ze maakt de indruk dat het wat haar betreft maar linksom moet gaan als het niet rechtsom lukt. Naast haar staat een Japanse gadget, de Tenori-on, waarop ze haar liedjes schrijft. Tijdens de show raakt ze die nauwelijks aan, alles is voorgeprogrammeerd, het lijkt zo wel een hartslagmeter.
Wie?quote:De Nederlandse popbandstopt
ermee.Na dertien jaar houdt de groep
rond zanger en gitarister eind dit jaar mee op.
In september begintaan zijn
laatste tournee langs de Nederlandse
poppodia. De laatste show is in De
Kelder in Amersfoort op 19 december.
"Ik heb heel veel zin om deze toer nu
te gaan doen en ook veel zin om er
daarna mee te stoppen.Dit is niet het
einde van de wereld hoor",
In mei kwam het laatste album vanuit.
Ik vind het daarentegen wel een fijne band.quote:Op woensdag 26 augustus 2009 18:33 schreef ranja het volgende:
[..]
de smilies als extra hint
Grobbel +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |