Nee en dat zou ook bezijden de waarheid zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:01 schreef methodmich het volgende:
The Small Titties??
Bijna... Meisjes kunnen niet wat de persoon op de foto wel kan.quote:
methodmich +1. Girls can't catchquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:02 schreef methodmich het volgende:
Girls cannot catch?
quote:Het tragische liefdesverhaal van The Tourist (Micheal Hall) en Jackie Hall (Anoeska Kooi) staat centraal in de muziekfilm Tamango, een samenwerkingsproject van muzikant en schrijveren René Duursma. Gebaseerd op
's succesvolle en bejubelde voorstelling tijdens Noorderzon 2006, waarin twee personages een beklemmende en meeslepende liefde beleven die tot waanzin en hun ondergang leidt. Het Wall House van architect Hejduk vormt de markante achtergrond voor de herinnering aan de noodlottige liefde van The Tourist en Jackie Hall. Fragmenten uit Michael Hall's super8 speelfilms en reisreportages uit de jaren negentig worden gebruikt om het turbulente verleden van de twee geliefden te illustreren.
De voorstelling wordt live begeleid door Jurgen Veenstra en Klaske Oenema (zang), Floris te Boekhorst en Jochem Kooi (cello), Laura ter Beek (viool), Nyk de Vries (gitaar), Janke Brands (bas), Jan Pier Brands (drums, orgel) en(piano).
Die andere als in wheelchairquote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:34 schreef schaap001 het volgende:
Die andere..? NIet Kevin Ayers toch?
quote:(1948 – 2009), was a British singer-songwriter and guitarist. Over a forty-year career he released twenty studio albums and worked with artists such as Eric Clapton, David Gilmour, and Phil Collins. He has been described as "an electrifying guitarist and singer whose music blurred the boundaries between folk, jazz, rock and blues".
schaap001 +1quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:50 schreef schaap001 het volgende:
Geezer Butler!!!van Heaven and Hell Black Sabbath
Ja, dat bedacht ik me ook net eigenlijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef ranja het volgende:
Andersom, a-kanten waarvan de b-kant ook een hit werd.
Knap hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:56 schreef ranja het volgende:
Andersom, a-kanten waarvan de b-kant ook een hit werd.
.... of al anderhalve dag aan het lunchen, zou ook zo maar kunnenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef Beregd het volgende:
ondertussen is ranja wsch al op weg naar Lowlands
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:56 schreef bartrid het volgende:
Gary Moore?
quote:Throughout his long and winding solo career, guitaristhas had to endure countless comparisons to Jimi Hendrix, due to his uncanny ability to channel Hendrix's bluesy/psychedelic, Fender Strat-fueled playing style. Born on March 9, 1945, in Catford, England,
spent the early '60s playing guitar in various London based outfits; the most successful one being the R&B group the Paramounts, who specialized mostly in covers, but managed to issue several singles between 1963 and 1965. It wasn't until 1967 that
received his big break however, when he joined Procol Harum.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, dan is 't Robin Trower
... hopelijk met de volledige ondergewaardeerde en miskende zanger James Dewar erbij!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Volgens mijn playlist ga ik binnen 10 minuten ook een nummer van 'm horen
Geen idee, moet ik nazoeken..'t ging om een single uit 1980 ofzo, Jack and Jillquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:53 schreef schaap001 het volgende:
... hopelijk met de volledige ondergewaardeerde en miskende zanger James Dewar erbij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |