Ik gok 12.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:18 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Maar vooruit, een nieuwe vraag.
Wat is het minimaal benodigde aantal muzikanten om het label 'big band' te krijgen?
Brugklas-muziekles ftw
Dan doen we zo: Kalebatz +1quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:28 schreef Kalebatz het volgende:
10 zeg ik.
Nou, nieuwe vraag dan.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:30 schreef Kalebatz het volgende:
Toevallig laatst nog over gehad met een zwager die in de muziek zit! Jippie!
Uh, dat is een liedje voor een ex-bandlid. En dat was een of andere drugsgebruiker. Welke drug, geen flauw ideequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:32 schreef Kalebatz het volgende:
Waarom heeft Lemmy zijn band Motörhead genoemd en wat betekent de naam?
Niet goed, wel warm.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef Dein_Gesicht het volgende:
Uh, dat is een liedje voor een ex-bandlid. En dat was een of andere drugsgebruiker. Welke drug, geen flauw idee![]()
* Dein_Gesicht was vroegah fet metal jeweetz
Ik vind Motorhead trouwens echt een baggerband, mn ex vond ze geweldig![]()
Ik ken alleen de zanger van naamquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:45 schreef Kalebatz het volgende:
Weet niet of ik dit helemaal goed kan rekenen... Komt erg in de buurt. Over welk bandlid heb je het?
- ----- super nummer!
Correct, Motörhead is genoemd naar het laatste nummer wat Lemmy voor die band schreef!quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:47 schreef infp2009 het volgende:
Laatste nummer dat hij voor de band heeft geschreven waar hij uitgeknikkerd werd, maar ik kan niet op de naam komen.
Jah Hawkwind
Van belsen had je de naam, niet het bovenstaande.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:47 schreef infp2009 het volgende:
Laatste nummer dat hij voor de band heeft geschreven waar hij uitgeknikkerd werd, maar ik kan niet op de naam komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |