Randstad buy, buy, buy.quote:20-08-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 15 aug verwachting was -8.000
20-08-2009 14:30:00 VS verlengde aanvragen week 8 aug +2.000 naar 6.241.000
20-08-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 15 aug +15.000 naar 576.000
De telling bedenk je zelf, Elliott Wave is een theorie met bepaalde golfbewegingen. De kunst is juist om te varen op de juiste golven, en ik denk dat we nu op een golf zitten naar koersen van ver boven de 300.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?
[..]
Dus omdat een telling bedacht door Elliot Wave het zegt, gebeurt het?
Jaag hem toch niet weg!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?
Backtesten van EW is onmogelijk omdat iedereen zijn eigen telling erop kan plakken. De elliott wave theorie geeft alleen richtlijnen aan, en waaraan dingen moeten voldoen, de rest is je eigen werkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaag hem toch niet weg!![]()
Wees blij dat er weer iemand op het forum zit met TA overtuiging, niet dat ik het met zijn theorie eens ben, maar een beetje wisseling in alle conversaties met mensen die zeggen "fundamenteel gaat het erg slecht,maar de beurzen gaan toch omhoog
" om dat af te wisselen met mensen die het op een TA manier proberen te onderleggen
Het zou bijvoorbeeld best eens interessant zijn om wat Elliott wave backtests te draaien op verscheidene beurzen, over verschillende tijdsperiode's.
Sorry, maar daarmee heeft die hele theorie voor mij in 1 keer afgedaan. Het klinkt mij namelijk in de oren als een slager die zijn eigen vlees keurt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Backtesten van EW is onmogelijk omdat iedereen zijn eigen telling erop kan plakken. De elliott wave theorie geeft alleen richtlijnen aan, en waaraan dingen moeten voldoen, de rest is je eigen werk
Als je jezelf misschien eens meer verdiept in de theorie, kom je er misschien achter waarom het serieus moet worden genomen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Sorry, maar daarmee heeft die hele theorie voor mij in 1 keer afgedaan. Het klinkt mij namelijk in de oren als een slager die zijn eigen vlees keurt.
Neemt niet weg dat ik graag de redenering van mensen lees waarom ze TA serieus nemen hoor.
Mwah. Ik verwacht nog steeds een terugval van de AEX, maar denk niet Shell daarbij zo enorm zal dalen. Toen de AEX op 200 stond, stond RD op iets van 15,80. Dus echt nodig om te verkopen is het niet. Ik verwacht ook geen enorme koerssprong trouwens. Het is eerder een fijn fonds voor wat stabiliteit in je porto en leuk dividendrendement.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil eigenlijk van mijn shell aandelen af. Is dat nu een goed moment?
Verkooporder inzetten aan de huidige koers + X%?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Ik vind Randstad een veel mooier aandeel, die betalen veel meer dividend, en nog goedkoop ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mwah. Ik verwacht nog steeds een terugval van de AEX, maar denk niet Shell daarbij zo enorm zal dalen. Toen de AEX op 200 stond, stond RD op iets van 15,80. Dus echt nodig om te verkopen is het niet. Ik verwacht ook geen enorme koerssprong trouwens. Het is eerder een fijn fonds voor wat stabiliteit in je porto en leuk dividendrendement.
linkje zodat ik me in kan lezen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Als je jezelf misschien eens meer verdiept in de theorie, kom je er misschien achter waarom het serieus moet worden genomen.
Maarja, zolang mijn resultaten goed zijn, hoor je mijn niet klagen.
http://www.prognosis.nl/support/faq/principle_nl/index.htmlquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
linkje zodat ik me in kan lezen?
Envoor je resultaten.
Dank, gaan we vanavond lezenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:58 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
http://www.prognosis.nl/support/faq/principle_nl/index.html
Heel simpel, beleggers zijn gek gewordenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik ben dan geen believer in TA, maar als ik de beursbewegingen van de afgelopen 2 weken afzet tegenover het nieuws dan weet ik dit fundamenteel ook niet te verklaren. Hoofdzakelijk slecht nieuws, en de AEX blijft op z'n plaats tussen de 282 en de 292. Die werkloosheidscijfers in de VS zouden de beurs gewoon lager hebben moeten zetten.
Manipulatie - voordat de bom valt.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik ben dan geen believer in TA, maar als ik de beursbewegingen van de afgelopen 2 weken afzet tegenover het nieuws dan weet ik dit fundamenteel ook niet te verklaren. Hoofdzakelijk slecht nieuws, en de AEX blijft op z'n plaats tussen de 282 en de 292. Die werkloosheidscijfers in de VS zouden de beurs gewoon lager hebben moeten zetten.
Zeggen dat het pure manipulatie is, is naar mijn mening wel erg makkelijk..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Manipulatie - voordat de bom valt.
De beurs beweegt niet alleen op nieuws dat vandaag in de pers is. Ook verwachtingen bepalen de koers, net zoas sentiment een belangrijke factor is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef LXIV het volgende:
Nou, niet als je niet van tevoren weet wat voor nieuws het is. Juist TA maakt gokken op de beurs wel erg gemakkelijk.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
De beurs beweegt niet alleen op nieuws dat vandaag in de pers is. Ook verwachtingen bepalen de koers, net zoas sentiment een belangrijke factor is.
Als het alleen om goed of slecht nieuws zou gaan, dan zou gokken op de beurs wel erg makkelijk worden.
Nieuws is ruis, je zou het eigenlijk buiten moeten sluiten voor jezelf..quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, niet als je niet van tevoren weet wat voor nieuws het is. Juist TA maakt gokken op de beurs wel erg gemakkelijk.
Maar goed. Het is dus (kennelijk) ook niet zo dat het nieuws van al te veel invloed is.
Enige markt die gemanipuleerd hoeft te worden zijn de Amerikaanse futures. De rest holt er als dolle honden achteraan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
Zelfs in een dunne markt is dit niet te manipuleren. Op één fondsje dat niet zo groot is kan misschien gemanipuleerd worden. Maar niet op alle markten wereldwijd.
Maar waarom schrijf je alles toe aan manipulatie, kan toch ook gewoon een herstelbeweging zijn op de daling van 2007- early 2009quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Enige markt die gemanipuleerd hoeft te worden zijn de Amerikaanse futures. De rest holt er als dolle honden achteraan.
Ik schrijf niet alles toe aan manipulatie; slechts een klein beetje.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Maar waarom schrijf je alles toe aan manipulatie, kan toch ook gewoon een herstelbeweging zijn op de daling van 2007- early 2009
Twee punten van kritiek op de Elliott Wave Theory:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Vandergeld het volgende:
Als je jezelf misschien eens meer verdiept in de theorie, kom je er misschien achter waarom het serieus moet worden genomen.
Manipulatie gaat niet enkel op koersen of futs hoor:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:34 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Maar waarom schrijf je alles toe aan manipulatie, kan toch ook gewoon een herstelbeweging zijn op de daling van 2007- early 2009
Geen enkel instrument is perfect, anders dan waren we nu allemaal rijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:44 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Twee punten van kritiek op de Elliott Wave Theory:
But Wave prediction is a very uncertain business. It is an art to which the subjective judgement of the chartists matters more than the objective, replicable verdict of the numbers. The record of this, as of most technical analysis, is at best mixed.
Critics also say the wave principle is too vague to be useful, since it cannot consistently identify when a wave begins or ends, and that Elliott wave forecasts are prone to subjective revision.
Dan is de vraag hoeveel beter is de Elliott wave theory in het voorspellen van de beurskoers dan je eigen gezonde verstand?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:53 schreef Vandergeld het volgende:
Geen enkel instrument is perfect, anders dan waren we nu allemaal rijk
Ieder zijn ding natuurlijkquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:00 schreef FinancialBubble het volgende:
[..]
Dan is de vraag hoeveel beter is de Elliott wave theory in het voorspellen van de beurskoers dan je eigen gezonde verstand?
Mijn gevoel is dat E.w.t. je geen betere resultaten gaat opleveren dan met gezond verstand naar de koersen, het nieuws en het beurssentiment kijken en op basis daarvan beslissingen nemen.
Goed gezegd sitting_elfling!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Jaag hem toch niet weg!![]()
Wees blij dat er weer iemand op het forum zit met TA overtuiging, niet dat ik het met zijn theorie eens ben, maar een beetje wisseling in alle conversaties met mensen die zeggen "fundamenteel gaat het erg slecht,maar de beurzen gaan toch omhoog
" om dat af te wisselen met mensen die het op een TA manier proberen te onderleggen
Het zou bijvoorbeeld best eens interessant zijn om wat Elliott wave backtests te draaien op verscheidene beurzen, over verschillende tijdsperiode's.
Of geef een call op je aandelen. Bij stijging moet je leveren. Bij stabiele ontwikkeling (naar rechts) ontvang je geld. En hoe dan ook dividend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Een calletje is ook wel aardig. Alleen leveren calls op RD bijzonder weinig op.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Of geef een call op je aandelen. Bij stijging moet je leveren. Bij stabiele ontwikkeling (naar rechts) ontvang je geld. En hoe dan ook dividend.
Daar weet ik echt nog 0,0 vanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Of geef een call op je aandelen. Bij stijging moet je leveren. Bij stabiele ontwikkeling (naar rechts) ontvang je geld. En hoe dan ook dividend.
Zijn allerlei olietrackers; zoals de ETFS Crude Oil.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:19 schreef tony_clifton- het volgende:
Kennen jullie nog olie-trackers buiten US Oil Fund eigenlijk? Bestaan er ook zo'n die in euro noteren?
Of is dat laatste gewoon een domme vraag? Ik weet wel dat wanneer de dollar zakt de olieprijs meezakt, maar vermijd je zo niet dat je dubbel verlies hebt?
Haha, ik merk net de ironiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn allerlei olietrackers; zoals de ETFS Crude Oil.
Natuurlijk heb je dan het "voordeel" van een sterkere dollar.
ETFS Crude Oil is gewoon in euro's hoor. Maar als je een sterkere dollar verwacht moet je echt geen olie kopen. Ik snap zelf niet wat olie op 74 dollar doet atm. Olie moet je alleen kopen als je een oorlog ofzo verwacht.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:39 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Haha, ik merk net de ironie.
Kopen in de veronderstelling dat het gaat dalen.
Hmm, die is in pond... Thx but no thanks
Het pond moet ondertussen toch wel gepositioneerd worden tussen de Amerikaanse en de Zimbabwaanse dollar denk ik.
B-tjes voor ING:quote:Moody's verlaagt kredietstatus waardepapieren ING
20-08-2009 18:27:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--Kredietbeoordelaar Moody's Investor Service heeft donderdag de ratings verlaagd voor een aantal door ING Groep nv en dochterbedrijven uitgegeven waardepapieren.
De preferente aandelen van ING Groep werden verlaagd naar Ba1 van A3. De kredietbeoordelaar zette ook de achtergestelde leningen van ING Verzekeringen nv terug naar Ba1 van A3.
Verder verlaagde Moody's de ratings voor ING Capital Funding Trust III, naar B1 van A3, en de preferente aandelen van Equitable of Iowa Companies Capital Trust II naar Ba1 van Baa1.
Naast bovenstaande effecten, is ook een reeks achtergestelde perpetuele leningen van ING Groep op de lijst 'onder herziening' gezet voor mogelijke verlaging van de kredietstatus.
De kans is volgens de kredietbeoordelaar toegenomen dat de couponbetaling op de instrumenten wordt uitgesteld, omdat ING Groep hierover in discussie is met de Europese Commissie.
schrijf jij altijd ongedekt lxiv?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:25 schreef LXIV het volgende:
Een call @18:00 euro maart 2010 levert je 1,70 op. Dat is 97 cent verwachtingswaarde. Over zo'n lange periode verkoop ik dan liever mijn aandelen dan het hele neerwaartse koersrisico te nemen voor minder dan een euro. Als het aandeel in die periode onder de 17,70 komt te staan dan heb je al verlies.
who cares beter dan verwachtquote:
Eigenlijk nooit. Behalve puts uiteraard, maar dat zie ik dan meer als het uitgesteld aankopen van aandelen. Dus stel dat ik in oktober aandelen Philips wil kopen, maar het geld staat nog op het spaardepositio, dan schrijf ik alvast de puts. Meestal deep in the money, dus ik ga er dan vanuit dat ik ze ook geleverd krijg.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:59 schreef edwinh het volgende:
[..]
schrijf jij altijd ongedekt lxiv?
Als je puts schrijft, koop je toch opties?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:01 schreef LXIV het volgende:
[..]
Eigenlijk nooit. Behalve puts uiteraard, maar dat zie ik dan meer als het uitgesteld aankopen van aandelen. Dus stel dat ik in oktober aandelen Philips wil kopen, maar het geld staat nog op het spaardepositio, dan schrijf ik alvast de puts. Meestal deep in the money, dus ik ga er dan vanuit dat ik ze ook geleverd krijg.
Ze zijn dus gedekt met geld, of met aandelen als ik calls schrijf.
Opties kopen doe ik eigenlijk nooit. Wie schrijft die blijft!
schrijven en kopen is niet hetzelfde. Google is your friendquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:06 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Als je puts schrijft, koop je toch opties?
Afijn, ik snap hier geen hol van.
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Reichquote:When Will The Recovery Begin? Never.
July 9, 2009, 5:02PM
The so-called "green shoots" of recovery are turning brown in the scorching summer sun. In fact, the whole debate about when and how a recovery will begin is wrongly framed. On one side are the V-shapers who look back at prior recessions and conclude that the faster an economy drops, the faster it gets back on track. And because this economy fell off a cliff late last fall, they expect it to roar to life early next year. Hence the V shape.
Unfortunately, V-shapers are looking back at the wrong recessions. Focus on those that started with the bursting of a giant speculative bubble and you see slow recoveries. The reason is asset values at bottom are so low that investor confidence returns only gradually.
That's where the more sober U-shapers come in. They predict a more gradual recovery, as investors slowly tiptoe back into the market.
Personally, I don't buy into either camp. In a recession this deep, recovery doesn't depend on investors. It depends on consumers who, after all, are 70 percent of the U.S. economy. And this time consumers got really whacked. Until consumers start spending again, you can forget any recovery, V or U shaped.
Problem is, consumers won't start spending until they have money in their pockets and feel reasonably secure. But they don't have the money, and it's hard to see where it will come from. They can't borrow. Their homes are worth a fraction of what they were before, so say goodbye to home equity loans and refinancings. One out of ten home owners is under water -- owing more on their homes than their homes are worth. Unemployment continues to rise, and number of hours at work continues to drop. Those who can are saving. Those who can't are hunkering down, as they must.
Eventually consumers will replace cars and appliances and other stuff that wears out, but a recovery can't be built on replacements. Don't expect businesses to invest much more without lots of consumers hankering after lots of new stuff. And don't rely on exports. The global economy is contracting.
My prediction, then? Not a V, not a U. But an X. This economy can't get back on track because the track we were on for years -- featuring flat or declining median wages, mounting consumer debt, and widening insecurity, not to mention increasing carbon in the atmosphere -- simply cannot be sustained.
The X marks a brand new track -- a new economy. What will it look like? Nobody knows. All we know is the current economy can't "recover" because it can't go back to where it was before the crash. So instead of asking when the recovery will start, we should be asking when and how the new economy will begin. More on this to come.
RIP wereldeconomie.quote:He served as the twenty-second United States Secretary of Labor under President Bill Clinton, from 1993 to 1997.
conundrum wat bedoel je met kloon?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
Komt deze kloon ook weer opdraven
Wat bedoel je met kan nog beroerder ?! Wat gebruik jij in de praktijk dan ?!(of is er geen praktijk?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef janvks het volgende:
[..]
conundrum wat bedoel je met kloon?Ik ben uniek hoor
![]()
Fundamentele analyse kan nog beroerder doen dan technische analyse
Schitterend dit soort berichten.quote:Opschorting slooppremie VS drukt Nikkei
21 augustus 2009, 8:49 | ANP
TOKIO (AFN) - De effectenbeurs in Tokio is vrijdag met verlies gesloten. Vooral autofabrikanten verloren veel terrein door de opschorting van de Amerikaanse sloopregeling voor oude auto's.
De toonaangevende Nikkei-index sloot 1,4 procent lager op 10.238,20 punten. Autofabrikanten Honda, Mitsubishi, Toyota en Mazda leverden 3 tot 4 procent van hun beurswaarde in. Beleggers reageerden teleurgesteld op het bericht dat de Amerikaanse overheidspot om de aankoop van nieuwe auto's te stimuleren alweer leeg is.
I feel your pain. Heb 'tzelfde gehad (-30% op een paar dagen), maar sta nu weer bijna op't hoogste niveau dat ik 't afgelopen jaar gehaald heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
De groene energiesector begint dit ook al te voelen denk ik...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:21 schreef JodyBernal het volgende:
Dat belooft nog wat voor de nabije toekomst, als de rest van de overheidsstimuleringspakketten wereldwijd aflopen wegens een gebrek aan financiële middelen.
Ik denk dat we het allemaal wel kennen. Ik heb 't in ieder geval ook gehad. Kwestie van verkeerde inschatting bij het aankopen van turbo's, of beter gezegd te nauwe stoploss, te hoge hefboom, waardoor je met een kleine koersschommeling al enorm grote uitslagen krijgt, en ik dus ineens bijna de hele inleg kwijt was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Schitterend dit soort berichten.
Obama stopt met gratis geld naar Japan te sturen en gelijk dondert de boel in elkaar
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?
lol, wees dan duidelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is).
locatie? Oost of west van Amersfoort?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah die huizenmarkt.
Ken iemand die bouwde een nieuw huis terwijl hij zijn oude nog niet verkocht had, toen deed de crisis zijn intrede. Nu heeftie beide huizen te koop staan en woont hij nog steeds in het oude...
Dat de koersen omhoog gaan de komende weken, dus dat die shorts minder waard gaan wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:03 schreef Rejected het volgende:
Wat is het risico dat short gaan met zich meebrengt(t.o.v. long)?
Ik ben niet bepaald bullish voor de periode na de expiratie. Tijdens expiratie is een mooi moment om longs af te bouwen, mochten mensen nog long zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef Vandergeld het volgende:
En weer verder omhoog, mensen met calls/longs gaan nog een paar mooie weken tegemoet zien. 320 voor expiratie September is in mijn ogen mogelijk.
quote:MARKET COMMENT: AEX +1,1%, 'sentiment blijft goed'
21-08-2009 13:07:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur meer dan 1% hoger in een markt waarin het sentiment erg goed blijft. "Als je naar de cijfers over het tweede kwartaal kijkt dan zie je dat die globaal meevielen", zegt vermogensbeheerder Arent Thijsen van TE-Effecten. "Op kwartaalbasis liepen de resultaten zelfs op. Veel bedrijven hebben hun kosten scherp teruggebracht en als de consument nu ook maar een beetje meer gaat spenderen, heb je kans dat de rendementen voor bedrijven meteen zichtbaar worden", aldus Thijsen. Hij sluit niet uit dat de AEX vrijdag boven de 291 punten sluit, "en dat zou een sterk teken zijn, want dan ontstaat er ruimte voor een stijging richting 300 punten", aldus de vermogensbeheerder. Hij stelt dat in dat scenario een koopsignaal in de maak is, hetgeen mogelijk in september even kan worden afgewisseld met wat tijdelijke verkoopdruk. De omzetten zijn erg wisselend, maar globaal redelijk. Heijmans en USG kennen zeer hoge volumes. Het is vrijdag optie-expiratie. Vanmiddag om 16.00 uur worden in de VS de verkopen van bestaande huizen over juli naar buiten gebracht met een verwacht stijging van 2,2%. De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur 1,1% hoger op 291,23 punten. (ANS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |