conundrum wat bedoel je met kloon?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
Komt deze kloon ook weer opdraven
Wat bedoel je met kan nog beroerder ?! Wat gebruik jij in de praktijk dan ?!(of is er geen praktijk?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef janvks het volgende:
[..]
conundrum wat bedoel je met kloon?Ik ben uniek hoor
![]()
Fundamentele analyse kan nog beroerder doen dan technische analyse
Schitterend dit soort berichten.quote:Opschorting slooppremie VS drukt Nikkei
21 augustus 2009, 8:49 | ANP
TOKIO (AFN) - De effectenbeurs in Tokio is vrijdag met verlies gesloten. Vooral autofabrikanten verloren veel terrein door de opschorting van de Amerikaanse sloopregeling voor oude auto's.
De toonaangevende Nikkei-index sloot 1,4 procent lager op 10.238,20 punten. Autofabrikanten Honda, Mitsubishi, Toyota en Mazda leverden 3 tot 4 procent van hun beurswaarde in. Beleggers reageerden teleurgesteld op het bericht dat de Amerikaanse overheidspot om de aankoop van nieuwe auto's te stimuleren alweer leeg is.
I feel your pain. Heb 'tzelfde gehad (-30% op een paar dagen), maar sta nu weer bijna op't hoogste niveau dat ik 't afgelopen jaar gehaald heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
De groene energiesector begint dit ook al te voelen denk ik...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:21 schreef JodyBernal het volgende:
Dat belooft nog wat voor de nabije toekomst, als de rest van de overheidsstimuleringspakketten wereldwijd aflopen wegens een gebrek aan financiële middelen.
Ik denk dat we het allemaal wel kennen. Ik heb 't in ieder geval ook gehad. Kwestie van verkeerde inschatting bij het aankopen van turbo's, of beter gezegd te nauwe stoploss, te hoge hefboom, waardoor je met een kleine koersschommeling al enorm grote uitslagen krijgt, en ik dus ineens bijna de hele inleg kwijt was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Schitterend dit soort berichten.
Obama stopt met gratis geld naar Japan te sturen en gelijk dondert de boel in elkaar
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?
lol, wees dan duidelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is).
locatie? Oost of west van Amersfoort?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah die huizenmarkt.
Ken iemand die bouwde een nieuw huis terwijl hij zijn oude nog niet verkocht had, toen deed de crisis zijn intrede. Nu heeftie beide huizen te koop staan en woont hij nog steeds in het oude...
Dat de koersen omhoog gaan de komende weken, dus dat die shorts minder waard gaan wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:03 schreef Rejected het volgende:
Wat is het risico dat short gaan met zich meebrengt(t.o.v. long)?
Ik ben niet bepaald bullish voor de periode na de expiratie. Tijdens expiratie is een mooi moment om longs af te bouwen, mochten mensen nog long zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef Vandergeld het volgende:
En weer verder omhoog, mensen met calls/longs gaan nog een paar mooie weken tegemoet zien. 320 voor expiratie September is in mijn ogen mogelijk.
quote:MARKET COMMENT: AEX +1,1%, 'sentiment blijft goed'
21-08-2009 13:07:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur meer dan 1% hoger in een markt waarin het sentiment erg goed blijft. "Als je naar de cijfers over het tweede kwartaal kijkt dan zie je dat die globaal meevielen", zegt vermogensbeheerder Arent Thijsen van TE-Effecten. "Op kwartaalbasis liepen de resultaten zelfs op. Veel bedrijven hebben hun kosten scherp teruggebracht en als de consument nu ook maar een beetje meer gaat spenderen, heb je kans dat de rendementen voor bedrijven meteen zichtbaar worden", aldus Thijsen. Hij sluit niet uit dat de AEX vrijdag boven de 291 punten sluit, "en dat zou een sterk teken zijn, want dan ontstaat er ruimte voor een stijging richting 300 punten", aldus de vermogensbeheerder. Hij stelt dat in dat scenario een koopsignaal in de maak is, hetgeen mogelijk in september even kan worden afgewisseld met wat tijdelijke verkoopdruk. De omzetten zijn erg wisselend, maar globaal redelijk. Heijmans en USG kennen zeer hoge volumes. Het is vrijdag optie-expiratie. Vanmiddag om 16.00 uur worden in de VS de verkopen van bestaande huizen over juli naar buiten gebracht met een verwacht stijging van 2,2%. De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur 1,1% hoger op 291,23 punten. (ANS)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |