conundrum wat bedoel je met kloon?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:22 schreef One_conundrum het volgende:
Komt deze kloon ook weer opdraven
Wat bedoel je met kan nog beroerder ?! Wat gebruik jij in de praktijk dan ?!(of is er geen praktijk?)quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:29 schreef janvks het volgende:
[..]
conundrum wat bedoel je met kloon?Ik ben uniek hoor
![]()
Fundamentele analyse kan nog beroerder doen dan technische analyse
Schitterend dit soort berichten.quote:Opschorting slooppremie VS drukt Nikkei
21 augustus 2009, 8:49 | ANP
TOKIO (AFN) - De effectenbeurs in Tokio is vrijdag met verlies gesloten. Vooral autofabrikanten verloren veel terrein door de opschorting van de Amerikaanse sloopregeling voor oude auto's.
De toonaangevende Nikkei-index sloot 1,4 procent lager op 10.238,20 punten. Autofabrikanten Honda, Mitsubishi, Toyota en Mazda leverden 3 tot 4 procent van hun beurswaarde in. Beleggers reageerden teleurgesteld op het bericht dat de Amerikaanse overheidspot om de aankoop van nieuwe auto's te stimuleren alweer leeg is.
I feel your pain. Heb 'tzelfde gehad (-30% op een paar dagen), maar sta nu weer bijna op't hoogste niveau dat ik 't afgelopen jaar gehaald heb.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
De groene energiesector begint dit ook al te voelen denk ik...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:21 schreef JodyBernal het volgende:
Dat belooft nog wat voor de nabije toekomst, als de rest van de overheidsstimuleringspakketten wereldwijd aflopen wegens een gebrek aan financiële middelen.
Ik denk dat we het allemaal wel kennen. Ik heb 't in ieder geval ook gehad. Kwestie van verkeerde inschatting bij het aankopen van turbo's, of beter gezegd te nauwe stoploss, te hoge hefboom, waardoor je met een kleine koersschommeling al enorm grote uitslagen krijgt, en ik dus ineens bijna de hele inleg kwijt was.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:27 schreef m0m0 het volgende:
Nou jongens, ben blijkbaar weer terug, na echt 2 hele slechte weken te hebben gehad. Alle rendement verloren waarmee ik dit jaar ben begonnen.
Maar gelukkig zijn de afgelopen twee dagen zeer goed voor me geweest. Portefeuille heeft weer een waarde die ik had in begin aug.
Harde les: no mather what, stop loss!
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Schitterend dit soort berichten.
Obama stopt met gratis geld naar Japan te sturen en gelijk dondert de boel in elkaar
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:21 schreef pberends het volgende:
[..]
Te grappig inderdaad. Waar is Obémá mee bezig? Nog nooit zo'n gestoorde gek gezien die zo weinig van economie weet.
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is)quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
je bent wat tegenstrijdig aan het posten, je was toch tegen de overheids ingrepen?
lol, wees dan duidelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over het Cash voor clunkers program, niet over het stoppen daarvan (wat goed is).
locatie? Oost of west van Amersfoort?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah die huizenmarkt.
Ken iemand die bouwde een nieuw huis terwijl hij zijn oude nog niet verkocht had, toen deed de crisis zijn intrede. Nu heeftie beide huizen te koop staan en woont hij nog steeds in het oude...
Dat de koersen omhoog gaan de komende weken, dus dat die shorts minder waard gaan wordenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:03 schreef Rejected het volgende:
Wat is het risico dat short gaan met zich meebrengt(t.o.v. long)?
Ik ben niet bepaald bullish voor de periode na de expiratie. Tijdens expiratie is een mooi moment om longs af te bouwen, mochten mensen nog long zitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:57 schreef Vandergeld het volgende:
En weer verder omhoog, mensen met calls/longs gaan nog een paar mooie weken tegemoet zien. 320 voor expiratie September is in mijn ogen mogelijk.
quote:MARKET COMMENT: AEX +1,1%, 'sentiment blijft goed'
21-08-2009 13:07:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur meer dan 1% hoger in een markt waarin het sentiment erg goed blijft. "Als je naar de cijfers over het tweede kwartaal kijkt dan zie je dat die globaal meevielen", zegt vermogensbeheerder Arent Thijsen van TE-Effecten. "Op kwartaalbasis liepen de resultaten zelfs op. Veel bedrijven hebben hun kosten scherp teruggebracht en als de consument nu ook maar een beetje meer gaat spenderen, heb je kans dat de rendementen voor bedrijven meteen zichtbaar worden", aldus Thijsen. Hij sluit niet uit dat de AEX vrijdag boven de 291 punten sluit, "en dat zou een sterk teken zijn, want dan ontstaat er ruimte voor een stijging richting 300 punten", aldus de vermogensbeheerder. Hij stelt dat in dat scenario een koopsignaal in de maak is, hetgeen mogelijk in september even kan worden afgewisseld met wat tijdelijke verkoopdruk. De omzetten zijn erg wisselend, maar globaal redelijk. Heijmans en USG kennen zeer hoge volumes. Het is vrijdag optie-expiratie. Vanmiddag om 16.00 uur worden in de VS de verkopen van bestaande huizen over juli naar buiten gebracht met een verwacht stijging van 2,2%. De AEX noteert vrijdag rond 13.00 uur 1,1% hoger op 291,23 punten. (ANS)
Bookmark deze maar, aex gaat dik boven de 300 de komende 2 maandenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik ben niet bepaald bullish voor de periode na de expiratie. Tijdens expiratie is een mooi moment om longs af te bouwen, mochten mensen nog long zitten.
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:06 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Dat de koersen omhoog gaan de komende weken, dus dat die shorts minder waard gaan worden
Wouldn't suprise me totally, maar ik zou het risico niet nemen om nu nog te longen. Dat moet je alleen na een lichte sellfoff proberen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:09 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Bookmark deze maar, aex gaat dik boven de 300 de komende 2 maanden
Ik weet een vent hier in het dorp, die besloot een jaar of 5 geleden een grote verbouwing aan z'n huis te doen. Inmiddels is z'n geld op, z'n vrouw bij hem weggelopen en bestaat z'n dak al meer dan 2 jaar uit plasticfolie.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
Tjah die huizenmarkt.
Ken iemand die bouwde een nieuw huis terwijl hij zijn oude nog niet verkocht had, toen deed de crisis zijn intrede. Nu heeftie beide huizen te koop staan en woont hij nog steeds in het oude...
Het is altijd onvoorstelbaar hoeveel risico mensen nemen als het economisch goed gaat. Alsof dat altijd zo isquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:16 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ik weet een vent hier in het dorp, die besloot een jaar of 5 geleden een grote verbouwing aan z'n huis te doen. Inmiddels is z'n geld op, z'n vrouw bij hem weggelopen en bestaat z'n dak al meer dan 2 jaar uit plasticfolie.
Wat zei je?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef Vandergeld het volgende:
Wat vind jij zo bijzonder aan de augustus expiratie Pberends, m.i. gaat die echt niet bepalen waar de beurs de komende dagen heengaat..
Ik heb ook gezegd dat we gingen stijging omdat de correctie op de Nikkei was afgerond. Als je elke stijging in de week van de expiratie direct verbind met de expiratie dan is dat wel heel erg makkelijk..quote:
We hebben toch van 293 naar 281 gezien in 2 dagen, dat was voor mij genoeg sell off om longposities op te bouwenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Wouldn't suprise me totally, maar ik zou het risico niet nemen om nu nog te longen. Dat moet je alleen na een lichte sellfoff proberen.
Zeker. Richting de 272-278 zullen we vast ook weer een bounch zien van 10 punten ofzo.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:22 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
We hebben toch van 293 naar 281 gezien in 2 dagen, dat was voor mij genoeg sell off om longposities op te bouwen
Erover praten kan natuurlijk wel, maar ik denk dat het uitvoeren van een exitstrategie nog niet aan de orde is, zolang er van een duidelijk herstel nog helemaal geen sprake is. De overheid zal hooguit genoodzaakt zijn om de kraan dicht te draaien als het geld echt op is, maar dat heeft weinig met een exitstrategie te maken maar met bittere noodzaak.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:51 schreef SeLang het volgende:
Ik wil jullie feestje niet verpesten, maar hou er rekening mee dat de afgelopen maanden de perfecte omstandigheden waren voor een beursrally:
- Onbeperkt met geld rondstrooien (bailouts, stimulatieplannen, etc)
- Centrale bank die zonder reservering aankondigt dat de rente lange tijd exceptioneel laag zal blijven
- Bewijzen voor het einde van de vrije val
- Etc
De komende maanden zullen er echter een paar andere vragen naar de voorgrond komen:
- De mogelijkheid van een W of L in plaats van een V (focus op evt next leg down)
- Exitscenario van bailout maatregelen? Normaliseren FED balanssheet?
- Stimulatieplannen lopen af (iedereen die een auto wou heeft die al gekocht met $3500 subsidie..)
- Hoe gaat de overheid het budget weer in balans krijgen? (belastingverhogingen e.d.)
- Bubble in commodities zal de inflatiediscussie weer doen oplaaien --> hogere rentes?
- Etc
Oftewel, tot nu toe was het alleen maar een wedstrijdje wie het meeste geld kon rondstrooien en exitscenarios daar mocht niet over worden gepraat. Maar de komende tijd moet dus die biljoenenoperatie worden teruggedraaid...
Daar bovenop natuurlijk het feit dat de meeste echte problemen (slechte assets e.d.) alleen maar met boekhoudtruuks zijn weggestopt in de hoop dat het 'vanzelf' goedkomt, foreclosures die hun piek waarschijnlijk pas laat in 2010 bereiken, bewijzen dat de consument voorlopig vooral gaat sparen en aflossen ipv consumeren, etc...
http://www.rtl.nl/%28/fin(...)00_punten_zingen.xmlquote:laatst gewijzigd: 21-08-2009 14:35
Dries Roelvink wil binnen 1 maand de AEX tot boven de 300 punten zingen
Dries Roelvink opende vandaag met een slag op de gong de beurs. En passant zong hij zijn nieuwste lied 'Geen crisis waar Dries is'.
Dries Roelvink brengt zijn 'Geen crisis waar Dries is' op de beurs ten gehore
Beursechec
Dries Roelvink maakt daarbij ook zijn voornemen bekend. De volkszanger heeft niet alleen verstand van zingen, hij was jaren geleden al actief op de beurs. Zo verloor hij in 2001 1 miljoen gulden (450.000 euro), zo bekende hij tegenover RTL Z.
Mijn punt is: in beide gevallen heb je een probleem.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:02 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Erover praten kan natuurlijk wel, maar ik denk dat het uitvoeren van een exitstrategie nog niet aan de orde is, zolang er van een duidelijk herstel nog helemaal geen sprake is. De overheid zal hooguit genoodzaakt zijn om de kraan dicht te draaien als het geld echt op is, maar dat heeft weinig met een exitstrategie te maken maar met bittere noodzaak.
Het lijkt me dat hier de typische bubble psychologie aan de orde is: de meesten weten wel dat het nep is maar verwachten op tijd weer eruit te kunnen zijn.quote:Verder ben ik het wel met je eens. En ik heb met verbazing gekeken naar de snelle stijging op de beurs van de afgelopen maanden, bijna 50% erbij. Niets structureels wijst erop dat die stijging ook maar enigszins gerechtvaardigd is. Ik vraag me dan ook af waar al dat geld vandaan komt en of diegene die het naar de beurs brengt werkelijk denkt dat het ergste achter de rug is, of dat het hier om pure speculatie gaat.
Oh ik was al te laatquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:08 schreef JodyBernal het volgende:
Dries Roelvink heeft duidelijk een hart van goud:
[..]
http://www.rtl.nl/%28/fin(...)00_punten_zingen.xml
Wat is het toch ook een baas die Dries!Zou het hem gaan lukken???
En dus gaan een aantal partijen flink verliezen. Ik heb wel een idee wie: diezelfden die al eerder flink hebben verloren. En ook particulieren zullen er gemiddeld gesproken niet beter van worden: die vrouw uit "Slapend Rijk" zal er ook wel weer vuistdiep inzitten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:14 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt me dat hier de typische bubble psychologie aan de orde is: de meesten weten wel dat het nep is maar verwachten op tijd weer eruit te kunnen zijn.
Roelvink verloor in 2002 zelf een miljoen gulden door opties door 9/11quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:29 schreef pberends het volgende:
http://www.belegger.tv/nieuws/477/geen_crisis_waar...
Dolle Dries: "Nu instapmoment"
Dries Roelvink die de beurs opende vanochtend![]()
. Vandaar dat beleggers dol zijn.
Bron: http://www.tijd.be/nieuws(...)ren-.8222314-434.artquote:Maersk: 'Wereldeconomie is aan het keren'
'De wereldeconomie is aan de beterhand. Wij verwachten dat de groei zich doorzet en dat het ergste achter ons ligt. De vrachttarieven en de volumes trekken aan.' Dat heeft de topman van Maersk, de grootste containerrederij ter wereld, vrijdag gezegd bij de publicatie van de halfjaarresultaten van de groep.
(tijd) - Die cijfers waren desastreus. Het conglomeraat A.P. Moller-Maersk, dat naast containervervoer ook aan olie-ontginning doet in de Noordzee, leed over de eerste zes maanden van 2009 een nettoverlies van 3,02 miljard Deense kroon (406 miljoen euro), nog een stuk slechter dan de analistenverwachting van 2,91 miljard.
In het eerste halfjaar van 2008 boekte het bedrijf nog een nettowinst van 11,98 miljard Deense kroon (1,6 miljard euro). De ineenstorting van de wereldhandel die volgde op het faillissement van de Amerikaanse zakenbank Lehman Brothers in september vorig jaar, trof het bedrijf hard.
Maar het ergste zou nu moeten voorbij zijn, zegt directievoorzitter Nils Smedegaard Andersen, al moet er voor het tweede halfjaar ook nog op een fors verlies worden gerekend. 'De wereldeconomie is zich in een betere situatie aan het manoeuvreren. Wij verwachten dat de groei zich doorzet, en dat het ergste achter ons ligt.'
Dat moet een positief effect hebben op de vrachttarieven voor containervervoer. 'In de periode juli-augustus is de negatieve trend gekeerd en verbeteren de tarieven', aldus Andersen. 'Een bescheiden herstel zou zich moeten doorzetten in het derde kwartaal van 2009.' Volgens Maersk lagen de vrachttarieven voor containervervoer in het eerste halfjaar 30 procent lager dan een jaar terug.
Het aandeel van Maersk, het zwaarst wegende in de Deense sterindex, opende vanochtend lager. Maar de optimistische woorden van topman Andersen halen de beurskoers uit het slop.
Dat eerste ken ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef One_conundrum het volgende:
doe dan een geavanceerde order, of verkoop alvast de helft ofzo.
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat eerste ken ik niet![]()
Dat 2de is wel een idee ja
Ah oke, en veel mensen hebben dus zeer voordelige opties met een veel lagere koers dan nu dus? Dank je!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Dan lopen de opties op het kopen van de aandelen af. De optie-contracten expireren.
of verkopen
Ohh bedoel je datquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.
Opties lopen af op een bepaald niveau, en nagenoeg altijd op de 3e vrijdag van de maand (straks dus). Opties voor aandeel X expireren op bijvoorbeeld 100 euro, 105, 110,...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Conversatie het volgende:
Kan iemand deze absolute leek uitleggen wat die augustus expiratie inhoudt? Iets met opties ofzo?
Kan je 't niet gelijk instellen dat je op de top verkoopt danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.
Daar hoorde ik iemand een keer over ja, dat die grote mannetjes heel die koers altijd op de 3de vrijdag van de maand omhoog proberen te pompen. Banaal gezegd danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Opties lopen af op een bepaald niveau, en nagenoeg altijd op de 3e vrijdag van de maand (straks dus). Opties voor aandeel X expireren op bijvoorbeeld 100 euro, 105, 110,...
Stel dat de koers 103 is dan kan 't bijvoorbeeld zijn dat institutionelen ff gaan bijkopen zodat de koers aan het einde van de handelsdag nog net de 105 haalt, zodat hun opties meer opbrengen.
Dit zou dan een boost naar boven kunnen geven, en maandag een terugval. Ofzo.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Heb zelf calls Aex 300 sep voor gemiddeld 2.95 gekocht en de call aex 300 okt voor gemiddeld 5.65
Das zeker netjes. Volgende week verwacht ik weer een dip aan het begin van de week. Daarna weer wat up, hopelijk dit keer een echte top richting de 300. Of we hebben de top al gezien, maar dat is onmogelijk te voorspellenquote:
Blablablablablablal US bankrupt balbalbalblalabla.quote:
Klein dipje van maximaal 5 punten kan, maar traden hierop is zeer speculatief. Verwacht zelf dat de calls 300 sep nog 20 op kunnen gaan leveren, dat zou het meteen tot een van mijn beste trades makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das zeker netjes. Volgende week verwacht ik weer een dip aan het begin van de week. Daarna weer wat up, hopelijk dit keer een echte top richting de 300. Of we hebben de top al gezien, maar dat is onmogelijk te voorspellen.
Ik bedoel bailouts.quote:Volgens Bovenberg en Heeringa heeft de huidige financiële en economische crisis de gezondheid van de overheidsfinanciën zo extreem aangetast dat een verhoging van de AOW-leeftijd naar minimaal 68 jaar het meest voor de hand ligt.
Ik zie de AEX eerder 10 punten wegzakken vanaf de top van vandaag, daarna weer up. Hoeveel up, geen idee, maar ik hoop op 300.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Klein dipje van maximaal 5 punten kan, maar traden hierop is zeer speculatief. Verwacht zelf dat de calls 300 sep nog 20 op kunnen gaan leveren, dat zou het meteen tot een van mijn beste trades maken
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef pberends het volgende:
[..]
ING gaat naar mijn vermoeden down the drain ja. Minimaal naar de 6.
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Och kun je bij de IING nu totaal niets van zeggen,
Ik vind ING een beetje flauw de laatste tijd. Hopelijk gaan ze nog naar de 10.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En wat zei ik, ING op 9.50
Die 10 punten hebben we al gehad, dat was een correctie op grotere schaal. Dus heel onwaarschijnlijk willen we dat nog gaan halen. En die 300 dat gaat ze nog wel lukkenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zie de AEX eerder 10 punten wegzakken vanaf de top van vandaag, daarna weer up. Hoeveel up, geen idee, maar ik hoop op 300.
Zoals eerder gezegd, first time buyers haasten zich zodat ze zich nog kwalificeren voor een paar duizend $ weggeefgeld van Obama's stimuleringsplan voordat het afloopt. Een soort cash for clunkers maar dan voor huizen. Niet sustainable.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:03 schreef RvLaak het volgende:
Existing Home Sales 5.24M 5.03M 4.89M
Gaat een hele dikke plus worden vandaag.
?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:07 schreef LXIV het volgende:
Toch denk ik nog dat we snel een tik omlaag krijgen. Zo goed was het beursnieuws helemaal niet, het was puur sentiment.
In Detroit kan je voor die 8000 dollar ongeveer 2 huizen van kopenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:10 schreef SeLang het volgende:
"Amerikanen kregen vooral een impuls door een premie van 8000 dollar voor mensen die dit jaar voor het eerst een huis kopen"
Loopt in oktober af dacht ik, dus je zal tot december ofzo nog een positief effect daarvan hebben.
quote:Dat burgers en bedrijven tegenwoordig meer moeite hebben om zich in de schulden te steken baart Bernanke veel zorgen.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:42 schreef pberends het volgende:
Even spammen: Dries zingt AEX naar nieuw record
Heb je er dan veel geld inzitten?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik vind ING een beetje flauw de laatste tijd. Hopelijk gaan ze nog naar de 10.
Denk dat Pberends dan gaat shorten als een mallequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je er dan veel geld inzitten?
Ik had putjes ING, maar ik heb 2/3 alweer ingelost. Wil graag terugkopen. Als ie nu alleen maar gaat dalen baal ik als een stekker, ook al heb ik nog wat puts ING.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:57 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Heb je er dan veel geld inzitten?
Welke puts op ING heb je dan?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had putjes ING, maar ik heb 2/3 alweer ingelost. Wil graag terugkopen. Als ie nu alleen maar gaat dalen baal ik als een stekker, ook al heb ik nog wat puts ING.
Samen met Randstad de mooiste short.
Wil je m'n pincode ook? Voor december.quote:
Neehoor was gewoon een vraag uit interessequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 18:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Wil je m'n pincode ook? Voor december.
Het slaat feitelijk nergens op neequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 20:43 schreef LXIV het volgende:
Altijd als ik iets lees ben ik blij om zo veel geld in cash te hebben. Maar de beurskoersen laten me iedere keer weer denken "was ik maar 120% long gebleven"
Dat de huisprijscijfers in de VS nu meevielen zegt eigenlijk helemaal niks. Het is maar net hoe je deze cijfers interpreteerd. Maar het schijnt allemaal niet uit te maken. Zelfs de downgrade van de creditrating van ING had nauwelijks invloed op de koers. Dat was twee maanden terug toch onvoorstelbaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |