Ik heb ING puts dec, ver out of the moneyquote:Op maandag 17 augustus 2009 08:45 schreef LXIV het volgende:
Wat voor puts heb je? Op aandelen of op de index? Lange of korte looptijd. Deep of at the money?
Iedere put kost wat hij waard is. Je hoopt dus op een onverwacht hoge koersdaling voor ING?quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik heb ING puts dec, ver out of the moneydus spotgoedkoop.
ING gaat naar mijn vermoeden down the drain ja. Minimaal naar de 6.quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:19 schreef LXIV het volgende:
[..]
Iedere put kost wat hij waard is. Je hoopt dus op een onverwacht hoge koersdaling voor ING?
Als je dit soort "goedkope" puts koopt als particulier wegen de transactiekosten juist zwaar.
0-2 euro op termijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 09:28 schreef LXIV het volgende:
Nou, zes zou misschien nog wel kunnen ja.
quote:De Amerikaanse Colonial Bankgroep is failliet verklaard.
Overgenomen
De bank, die opereerde in de Amerikaanse staat Alabama, is in zijn geheel overgenomen door concurrent BB&T. Dit heeft de Amerikaanse financiėle toezichthouder FDIC bekendgemaakt
Grootste
Behalve Colonia sloten de autoriteiten nog vier regionale banken. Hiermee komt het totale aantal banken dat sinds begin dit jaar in de Verenigde Staten bankroet is gegaan op 77. Colonial is daarvan de grootste, aldus de FDIC.
346 filialen
Colonial had in Alabama 346 filialen.
wat denk jij van tom tom het aandeel dat het meest gestegen is dit jaar bijna 90% , goede shorter?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef LXIV het volgende:
Hopen dat het nu dan eens echt doorzet. Van dit soort signalen heb ik al voldoende gezien. Bodem 255-260
Het wordt een tricky week, ik ben neutraalquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:54 schreef LXIV het volgende:
Hopen dat het nu dan eens echt doorzet. Van dit soort signalen heb ik al voldoende gezien. Bodem 255-260
Wel, het is gewoon een volatiel aandeel dat correleert met de index. Dus als die index daalt gaat T2 ook mee. Maar die 90% stijging is natuurlijk wel vooraf gegaan aan een hele, hele diepe daling.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:59 schreef edwinh het volgende:
[..]
wat denk jij van tom tom het aandeel dat het meest gestegen is dit jaar bijna 90% , goede shorter?
Vraag me af of het verstandig is om VDM te kopen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef UncleSam het volgende:
Je zou Van Der Moolen maar hebben gekocht op 30ct, nu weer op 44ct.
Lijkt me dat alles wat zo hard aan het stijgen is, geen verstandige koop is. Te veel sentiment, denk ik zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag me af of het verstandig is om VDM te kopen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |