Je verwacht dat Randstad geen mensen meer aan werk kan helpen?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
Mooi hoor dat Randstad. Imho dé shortkandidaat op dit moment. Maar ik zou even wachten tot expiratie.
Randstad is superlink, aardig wat schulden, kandidaat voor een emissie, betaald geen dividend, enzovoorts.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:09 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Je verwacht dat Randstad geen mensen meer aan werk kan helpen?
Heb zelf calls Aex 300 sep voor gemiddeld 2.95 gekocht en de call aex 300 okt voor gemiddeld 5.65quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Vandergeld het volgende:
Stijging komende weken kan vrij snel gaan verlopen, ik verwacht 320 rond expiratie September..
Probleem is dat ze ook met gemak richting 35, misschien zelfs wel 40 kunnen. En dan hangt je short op je enkels.......quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:13 schreef pberends het volgende:
Mooi hoor dat Randstad. Imho dé shortkandidaat op dit moment. Maar ik zou even wachten tot expiratie.
Nice!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:44 schreef Scorpie het volgende:
Zo, aandelen boskalis maar de deur uitgedaan, winst gepakt van 25%, vind ik wel genoeg als conservatieve belegger.
Vanwaar zo bullish?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:13 schreef Vandergeld het volgende:
Stijging komende weken kan vrij snel gaan verlopen, ik verwacht 320 rond expiratie September..
Correctie op de beurzen is achter de rug, nu de beleggers massaal op het verkeerde been zetten door nog 1 keer een enorme sprong te gaan maken.. Daarna pas de echte crisisquote:
Welke correctie? Die paar dagen van dalingkjes?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:54 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Correctie op de beurzen is achter de rug, nu de beleggers massaal op het verkeerde been zetten door nog 1 keer een enorme sprong te gaan maken.. Daarna pas de echte crisis
Ja jammer genoeg voor velen, maar waarschijnlijk was dat de correctie op de stijging 241-293.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke correctie? Die paar dagen van dalingkjes?
Ben nochtans 30% rendement kwijtgeweest die paar dagen...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke correctie? Die paar dagen van dalingkjes?
Je kan ook gewoon uitstappen hé... short gaan (met opties bedoel je?) is nogal gevaarlijk imo.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef Conversatie het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of dit een goed short moment is, volgens mij is de kans dat hij in september down gaat vrij groot
Jij wel, anderen hebben er dik aan verdiend.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:58 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Ben nochtans 30% rendement kwijtgeweest die paar dagen...
Komt er nu wel terug bij maartoch...
En wanneer begint, volgens jou, de "echte crisis" en wat zal dat in gang zetten?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Ja jammer genoeg voor velen, maar waarschijnlijk was dat de correctie op de stijging 241-293.
Diegene die er dik aan verdiend hebben, goh, ik denk niet dat ze een hoger rendement zullen hebben aan't einde van de rit. Je kan de uitstapmomenten nogal moeilijk timen, en instappen op de bodem is ook niet altijd even gemakkelijk denk ik...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jij wel, anderen hebben er dik aan verdiend.
Echte crisis zal in 2010-2011 komen. Wat het in gang zal zetten ben ik nog niet zeker van, maar mijn Elliott Wave telling geeft aan dat rond oktober de beurs haar top gaat neerzetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En wanneer begint, volgens jou, de "echte crisis" en wat zal dat in gang zetten?
Het is gewoon de dalende trendlijn sinds 2007, ik verwacht dat we ongeveer daar de top gaan neerzetten, maar kan ook 330 of 360 worden. Hoger dan 400 verwacht ik niet.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:10 schreef tony_clifton- het volgende:
Wat is eigenlijk je reden om de bovenste trendlijn te berekenen op die twee punten?
Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Vandergeld het volgende:
Dit is mijn verwachting voor de komende maanden, eerst nog flink omhoog, en daarna de rode 3. Deze kan heftig tot zeer heftig worden. Denk aan de 3 van golf 1, die al enorm sterk was vanaf ongeveer 500-220. Deze golf neerwaarts, word waarschijnlijk nog heftiger dan vorig jaar.
[ afbeelding ]
Dus omdat een telling bedacht door Elliot Wave het zegt, gebeurt het?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:08 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Echte crisis zal in 2010-2011 komen. Wat het in gang zal zetten ben ik nog niet zeker van, maar mijn Elliott Wave telling geeft aan dat rond oktober de beurs haar top gaat neerzetten.
Das altijd het probleem he.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:49 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Probleem is dat ze ook met gemak richting 35, misschien zelfs wel 40 kunnen. En dan hangt je short op je enkels.......
Wat ik denk is dat we sowiezo in een dalende markt zitten voor nog lang, alleen is de daling van het afgelopen jaar té steil geweest. Niet onterecht, maar op korte termijn wel te steil. Die trendlijn geeft dan volgens mij een plausibele top voor de correctie op de te snelle daling, waarna de boel wel weer terugvalt. Als je nog kan volgenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |