Dat eerste ken ik nietquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef One_conundrum het volgende:
doe dan een geavanceerde order, of verkoop alvast de helft ofzo.
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat eerste ken ik niet![]()
Dat 2de is wel een idee ja
Ah oke, en veel mensen hebben dus zeer voordelige opties met een veel lagere koers dan nu dus? Dank je!quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:01 schreef One_conundrum het volgende:
Dan lopen de opties op het kopen van de aandelen af. De optie-contracten expireren.
of verkopen
Ohh bedoel je datquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.
Opties lopen af op een bepaald niveau, en nagenoeg altijd op de 3e vrijdag van de maand (straks dus). Opties voor aandeel X expireren op bijvoorbeeld 100 euro, 105, 110,...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:56 schreef Conversatie het volgende:
Kan iemand deze absolute leek uitleggen wat die augustus expiratie inhoudt? Iets met opties ofzo?
Kan je 't niet gelijk instellen dat je op de top verkoopt danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Verkoop de helft en stel voor de andere helft in dat je die automatisch verkoop als het een X% onder de top is. Dat kan bij Binck althans wel.
Daar hoorde ik iemand een keer over ja, dat die grote mannetjes heel die koers altijd op de 3de vrijdag van de maand omhoog proberen te pompen. Banaal gezegd danquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:05 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Opties lopen af op een bepaald niveau, en nagenoeg altijd op de 3e vrijdag van de maand (straks dus). Opties voor aandeel X expireren op bijvoorbeeld 100 euro, 105, 110,...
Stel dat de koers 103 is dan kan 't bijvoorbeeld zijn dat institutionelen ff gaan bijkopen zodat de koers aan het einde van de handelsdag nog net de 105 haalt, zodat hun opties meer opbrengen.
Dit zou dan een boost naar boven kunnen geven, en maandag een terugval. Ofzo.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:24 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Heb zelf calls Aex 300 sep voor gemiddeld 2.95 gekocht en de call aex 300 okt voor gemiddeld 5.65
Das zeker netjes. Volgende week verwacht ik weer een dip aan het begin van de week. Daarna weer wat up, hopelijk dit keer een echte top richting de 300. Of we hebben de top al gezien, maar dat is onmogelijk te voorspellenquote:
Blablablablablablal US bankrupt balbalbalblalabla.quote:
Klein dipje van maximaal 5 punten kan, maar traden hierop is zeer speculatief. Verwacht zelf dat de calls 300 sep nog 20 op kunnen gaan leveren, dat zou het meteen tot een van mijn beste trades makenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Das zeker netjes. Volgende week verwacht ik weer een dip aan het begin van de week. Daarna weer wat up, hopelijk dit keer een echte top richting de 300. Of we hebben de top al gezien, maar dat is onmogelijk te voorspellen.
Ik bedoel bailouts.quote:Volgens Bovenberg en Heeringa heeft de huidige financiële en economische crisis de gezondheid van de overheidsfinanciën zo extreem aangetast dat een verhoging van de AOW-leeftijd naar minimaal 68 jaar het meest voor de hand ligt.
Ik zie de AEX eerder 10 punten wegzakken vanaf de top van vandaag, daarna weer up. Hoeveel up, geen idee, maar ik hoop op 300.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:28 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Klein dipje van maximaal 5 punten kan, maar traden hierop is zeer speculatief. Verwacht zelf dat de calls 300 sep nog 20 op kunnen gaan leveren, dat zou het meteen tot een van mijn beste trades maken
quote:Op maandag 17 augustus 2009 09:24 schreef pberends het volgende:
[..]
ING gaat naar mijn vermoeden down the drain ja. Minimaal naar de 6.
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 10:01 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Och kun je bij de IING nu totaal niets van zeggen,
Ik vind ING een beetje flauw de laatste tijd. Hopelijk gaan ze nog naar de 10.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 16:47 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
[..]
[..]
En wat zei ik, ING op 9.50
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |