abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72040067
quote:
20-08-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 15 aug verwachting was -8.000
20-08-2009 14:30:00 VS verlengde aanvragen week 8 aug +2.000 naar 6.241.000
20-08-2009 14:30:00 VS 1ste steunaanvragen week 15 aug +15.000 naar 576.000
Randstad buy, buy, buy.
pi_72040246
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?
[..]

Dus omdat een telling bedacht door Elliot Wave het zegt, gebeurt het?
De telling bedenk je zelf, Elliott Wave is een theorie met bepaalde golfbewegingen. De kunst is juist om te varen op de juiste golven, en ik denk dat we nu op een golf zitten naar koersen van ver boven de 300.
pi_72041175
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 14:26 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Interessant, maar waarom zo overtuigd van TA?
Jaag hem toch niet weg! Wees blij dat er weer iemand op het forum zit met TA overtuiging, niet dat ik het met zijn theorie eens ben, maar een beetje wisseling in alle conversaties met mensen die zeggen "fundamenteel gaat het erg slecht,maar de beurzen gaan toch omhoog " om dat af te wisselen met mensen die het op een TA manier proberen te onderleggen

Het zou bijvoorbeeld best eens interessant zijn om wat Elliott wave backtests te draaien op verscheidene beurzen, over verschillende tijdsperiode's.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72041566
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jaag hem toch niet weg! Wees blij dat er weer iemand op het forum zit met TA overtuiging, niet dat ik het met zijn theorie eens ben, maar een beetje wisseling in alle conversaties met mensen die zeggen "fundamenteel gaat het erg slecht,maar de beurzen gaan toch omhoog " om dat af te wisselen met mensen die het op een TA manier proberen te onderleggen

Het zou bijvoorbeeld best eens interessant zijn om wat Elliott wave backtests te draaien op verscheidene beurzen, over verschillende tijdsperiode's.
Backtesten van EW is onmogelijk omdat iedereen zijn eigen telling erop kan plakken. De elliott wave theorie geeft alleen richtlijnen aan, en waaraan dingen moeten voldoen, de rest is je eigen werk
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:48:07 #155
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_72042788
haha, de futs van dik int groen naar rood. Dan klote cijfers. Dan Groen !!
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_72042820
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:11 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Backtesten van EW is onmogelijk omdat iedereen zijn eigen telling erop kan plakken. De elliott wave theorie geeft alleen richtlijnen aan, en waaraan dingen moeten voldoen, de rest is je eigen werk
Sorry, maar daarmee heeft die hele theorie voor mij in 1 keer afgedaan. Het klinkt mij namelijk in de oren als een slager die zijn eigen vlees keurt.

Neemt niet weg dat ik graag de redenering van mensen lees waarom ze TA serieus nemen hoor.
pi_72042836
Ik wil eigenlijk van mijn shell aandelen af. Is dat nu een goed moment?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_72042847
Shorten is de komende weken not done, beurs klaar voor een forse sprong omhoog binnen enkele weken.
pi_72042904
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Sorry, maar daarmee heeft die hele theorie voor mij in 1 keer afgedaan. Het klinkt mij namelijk in de oren als een slager die zijn eigen vlees keurt.

Neemt niet weg dat ik graag de redenering van mensen lees waarom ze TA serieus nemen hoor.
Als je jezelf misschien eens meer verdiept in de theorie, kom je er misschien achter waarom het serieus moet worden genomen.

Maarja, zolang mijn resultaten goed zijn, hoor je mijn niet klagen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:54:25 #160
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72043013
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Mwah. Ik verwacht nog steeds een terugval van de AEX, maar denk niet Shell daarbij zo enorm zal dalen. Toen de AEX op 200 stond, stond RD op iets van 15,80. Dus echt nodig om te verkopen is het niet. Ik verwacht ook geen enorme koerssprong trouwens. Het is eerder een fijn fonds voor wat stabiliteit in je porto en leuk dividendrendement.
The End Times are wild
pi_72043040
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:49 schreef AQuila360 het volgende:
Verkooporder inzetten aan de huidige koers + X%?
Verder is het nu een weekdag rond 4 uur en bijgevolg een geschikt moment om aandelen te verhandelen .
pi_72043077
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef LXIV het volgende:

[..]

Mwah. Ik verwacht nog steeds een terugval van de AEX, maar denk niet Shell daarbij zo enorm zal dalen. Toen de AEX op 200 stond, stond RD op iets van 15,80. Dus echt nodig om te verkopen is het niet. Ik verwacht ook geen enorme koerssprong trouwens. Het is eerder een fijn fonds voor wat stabiliteit in je porto en leuk dividendrendement.
Ik vind Randstad een veel mooier aandeel, die betalen veel meer dividend, en nog goedkoop ook .
pi_72043082
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Vandergeld het volgende:

[..]

Als je jezelf misschien eens meer verdiept in de theorie, kom je er misschien achter waarom het serieus moet worden genomen.

Maarja, zolang mijn resultaten goed zijn, hoor je mijn niet klagen.
linkje zodat ik me in kan lezen?

En voor je resultaten.
pi_72043160
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 15:56 schreef RvLaak het volgende:

[..]

linkje zodat ik me in kan lezen?

En voor je resultaten.
http://www.prognosis.nl/support/faq/principle_nl/index.html
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:05:22 #165
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72043388
Nou, ik ben dan geen believer in TA, maar als ik de beursbewegingen van de afgelopen 2 weken afzet tegenover het nieuws dan weet ik dit fundamenteel ook niet te verklaren. Hoofdzakelijk slecht nieuws, en de AEX blijft op z'n plaats tussen de 282 en de 292. Die werkloosheidscijfers in de VS zouden de beurs gewoon lager hebben moeten zetten.
The End Times are wild
pi_72043652
quote:
Dank, gaan we vanavond lezen
pi_72043661
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:05 schreef LXIV het volgende:
Nou, ik ben dan geen believer in TA, maar als ik de beursbewegingen van de afgelopen 2 weken afzet tegenover het nieuws dan weet ik dit fundamenteel ook niet te verklaren. Hoofdzakelijk slecht nieuws, en de AEX blijft op z'n plaats tussen de 282 en de 292. Die werkloosheidscijfers in de VS zouden de beurs gewoon lager hebben moeten zetten.
Heel simpel, beleggers zijn gek geworden
pi_72043666
quote:
Manipulatie - voordat de bom valt.
pi_72043768
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:13 schreef pberends het volgende:

[..]

Manipulatie - voordat de bom valt.
Zeggen dat het pure manipulatie is, is naar mijn mening wel erg makkelijk..
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:21:03 #170
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72043925
Zelfs in een dunne markt is dit niet te manipuleren. Op één fondsje dat niet zo groot is kan misschien gemanipuleerd worden. Maar niet op alle markten wereldwijd.
The End Times are wild
pi_72044014
quote:
De beurs beweegt niet alleen op nieuws dat vandaag in de pers is. Ook verwachtingen bepalen de koers, net zoas sentiment een belangrijke factor is.

Als het alleen om goed of slecht nieuws zou gaan, dan zou gokken op de beurs wel erg makkelijk worden.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 16:27:11 #172
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_72044154
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:23 schreef FinancialBubble het volgende:

[..]

De beurs beweegt niet alleen op nieuws dat vandaag in de pers is. Ook verwachtingen bepalen de koers, net zoas sentiment een belangrijke factor is.

Als het alleen om goed of slecht nieuws zou gaan, dan zou gokken op de beurs wel erg makkelijk worden.
Nou, niet als je niet van tevoren weet wat voor nieuws het is. Juist TA maakt gokken op de beurs wel erg gemakkelijk.

Maar goed. Het is dus (kennelijk) ook niet zo dat het nieuws van al te veel invloed is.
The End Times are wild
pi_72044226
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:27 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nou, niet als je niet van tevoren weet wat voor nieuws het is. Juist TA maakt gokken op de beurs wel erg gemakkelijk.

Maar goed. Het is dus (kennelijk) ook niet zo dat het nieuws van al te veel invloed is.
Nieuws is ruis, je zou het eigenlijk buiten moeten sluiten voor jezelf..
pi_72044379
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef LXIV het volgende:
Zelfs in een dunne markt is dit niet te manipuleren. Op één fondsje dat niet zo groot is kan misschien gemanipuleerd worden. Maar niet op alle markten wereldwijd.
Enige markt die gemanipuleerd hoeft te worden zijn de Amerikaanse futures. De rest holt er als dolle honden achteraan.
pi_72044469
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 16:32 schreef pberends het volgende:

[..]

Enige markt die gemanipuleerd hoeft te worden zijn de Amerikaanse futures. De rest holt er als dolle honden achteraan.
Maar waarom schrijf je alles toe aan manipulatie, kan toch ook gewoon een herstelbeweging zijn op de daling van 2007- early 2009
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')