Penisbaard en bonje met mensen op hyves... het is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had ook een tijdje bonje met een zigeunerhoer die dacht dat ze een professioneel model was vanwege zo'n photoshoot.
Dat ene blonde sletje van SexPistol ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Penisbaard het volgende:
Ik had ook een tijdje bonje met een zigeunerhoer die dacht dat ze een professioneel model was vanwege zo'n photoshoot.
Je ziet er inderdaad heel veel jaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
En ja, ik heb ze in m'n familie
krijgen we straks geld toe van fotografen opdat we hun foto's gebruikenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
Nee, de vriendin van een mooiboy die tof filmpjes op zijn youtube had gezet van waar hij ontsnapt aan de politie van Wegmisbruikersquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef ThaOMG het volgende:
[..]
Dat ene blonde sletje van SexPistol ?
Een spiegelreflexcamera is iets anders dan een foto in de spiegel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad heel veel ja![]()
En allemaal met een foto van zichzelf in de spiegel en die camera voor hun bakkes
hahaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:23 schreef Biogarde het volgende:
En ik wil eraan toevoegen dat ze boos worden wanneer je ze een prutser noemt
Zie je mij dat ergens zeggen dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:25 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Een spiegelreflexcamera is iets anders dan een foto in de spiegel hoor
Ja idd, hordes "fotografen" en van die 16 jarige chickies die rondlopen met een EOS.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Zie je mij dat ergens zeggen dan?
Ik zeg enkel dat je hun allemaal een foto van zichzelf in de spiegel ziet maken.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
En allemaal met een foto van zichzelf in de spiegel en die camera voor hun bakkes
Whehe ja dat zijn de breezersletjes die dat doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.
De categorie 16-jarige breezers gebruiken inderdaad de bagger mobiel.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Maar dat doen ze nooit met een dure spiegelreflex, dat hoor je met een telefoon te doen.
Ja, WTFquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:33 schreef Afwazig het volgende:
En dan die eeuwige getuite lippen ook
En diamantjes in je orenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:33 schreef Afwazig het volgende:
Klopt, elke idioot is tegenwoordig fotograaf dan wel model. Echt als je betaald voor een fotoshoot, of als je op de foto wordt gezet door je vriendin ben je nog geen model.
En dan die eeuwige getuite lippen ook
Ja want als je lelijk bent kun je niet op een foto staanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
De foto's zullen wel om te huilen zijn, maar de klagers hier die vast veel mooiere foto's zullen maken willen allemaal dolgraag ook zo mooi zijn dat ze op een foto kunnen staan
Hapquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:45 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ja want als je lelijk bent kun je niet op een foto staan
Nou, we hebben er 1 gevonden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:43 schreef El_Liberaliste het volgende:
De foto's zullen wel om te huilen zijn, maar de klagers hier die vast veel mooiere foto's zullen maken willen allemaal dolgraag ook zo mooi zijn dat ze op een foto kunnen staan
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:49 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nou, we hebben er 1 gevonden.
En waar lees jij dat wij zeggen dat we mooiere foto's maken? En nee, ik hoef helemaal niet naar zo'n "fotoshoot".
Voor een fotoshoot ga ik wel naar een fotograaf.
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Waren het maar rotsenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef l3laster het volgende:
van die cheap ass fotoshoot bij de zelfde rotsen als 100000000000 andere meisjes haha
Ga gewoon weg als je niks nuttigs toe hebt te voegen.quote:
@ Thuisquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:49 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Woensdag weer shoot, heb er echt sin inxD @ Thuis.
Ik zou haar doenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Penisbaard het volgende:
http://thuglife56.hyves.nl/
Dit is trouwens die zigeuner waar ik bonje mee had
Was toch op die ene fake account hyves van je ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Penisbaard het volgende:
http://demie666.hyves.nl/
En dat haar vriendje
Zeer herkenbaar!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou haar geven als ze dat panterding uit zou doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:56 schreef Penisbaard het volgende:
http://demie666.hyves.nl/
En dat haar vriendje
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:24 schreef jordeeeh het volgende:
Whehehehe, wat ontzettend fout.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Pic van de fotograaf:
[ afbeelding ]
Die negroquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Penisbaard het volgende:
Meer foto's van die fotograaf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een account speciaal om te bashen en chickies te playenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Skylark. het volgende:
Ik maak nooit ruzie op Hyves, ik bash liever anoniem.
Terechte klacht trouwens.
Ik ookquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb een account speciaal om te bashen en chickies te playen![]()
Fotoboek van Liiszle, denkt ook een echte fotoshoot te hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:10 schreef zomaareennaam het volgende:
geef eens een lekker voorbeeld dan? anders moet ik zoeken en ik heb vakantie....
Maak een eind aan je leven. Je doet de samenleving er een groot plezier mee.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb een account speciaal om te bashen en chickies te playen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:43 schreef Japsnars het volgende:
Sjezus, haar fotoboek
[ afbeelding ]
Dus je TR is al verstuurd? vuige NSBert.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef jordeeeh het volgende:
Mja, volgens mij is t niet de bedoeling dat foto's van iemands Fobo in een topic worden gepost.. Maar goed.
Haha nee, zoveel maakt t mij ook weer niet uit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:46 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dus je TR is al verstuurd? vuige NSBert.
Ja idd, en dan vraag je ze wat een sluitertijd is: "quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja idd, hordes "fotografen" en van die 16 jarige chickies die rondlopen met een EOS.
Te jammer voor woorden inderdaadquote:
pics of ze bestaat nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef VatosLoco het volgende:
Nja serieuze reactie dan maar.
Me ex vriendin was ook zo'n "model" oke moet ik toe geven ze loopt vaker modeshows, deed promotiewerk, tevens vaker naar het buitenland. Maar dat is niet mijn punt, ze kreeg dagelijks een aantal berichten van gasten die zichzelf fotograaf noemen, profielfoto met een fotocamera in de hand, en dan opmerkingen "kijk eens bij mijn werk" die fotografen zijn gewoon perverse gastjes die hopen op een naakt of lingerie shoot. Me ex deed daar niet aan, ze kreeg vaker verzoeken, ik was aan het denken *knip* jaja blablabla
Egoïsme is iets van de nieuwe generatiequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:45 schreef dreugkleut het volgende:
Hyves leidt tot narcisme, mensen denken dat de wereld alleen maar om hen draait.
Pics?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:10 schreef VatosLoco het volgende:
Nja serieuze reactie dan maar.
Me ex vriendin was ook zo'n "model" oke moet ik toe geven ze loopt vaker modeshows, deed promotiewerk, tevens vaker naar het buitenland. Maar dat is niet mijn punt, ze kreeg dagelijks een aantal berichten van gasten die zichzelf fotograaf noemen, profielfoto met een fotocamera in de hand, en dan opmerkingen "kijk eens bij mijn werk" die fotografen zijn gewoon perverse gastjes die hopen op een naakt of lingerie shoot. Me ex deed daar niet aan, ze kreeg vaker verzoeken, ik was aan het denken aan een shoot met:
- Lingerie
- Bij het water
- Zonsondergang
- Naakt
- Met chocolade
Me ex replyde dan terug "ow bij het water lijkt me wel leuk" als reactie van die fotograaf "ow gelukkig dat je geen naakt of lingerie wilt doen, dat wilt iedereen al doen" om daarna nooit meer wat van die gast te horen haha :d en dat gebeurde niet 1x
Nee die zogenaamde fotografen op hyves moeten ze bannen, daarbij elke trol zet zich tegenwoordig op als model, een fotoshoot laten maken maakt je nog geen model
Dat schreef Hitler ook in Mein Kampf, wil je soms op Hitler lijken?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:15 schreef VatosLoco het volgende:
[..]
Zolang ze voor mij bestaat vind ik het goed
Hm ja, die gasten die in Fruityloops een nummer maken en gelijk denken dj te zijnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:04 schreef VatosLoco het volgende:
Ach je bent of Fotomodel op hyves, of DJ.
herkenbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
http://liiszle.hyves.nl/album/36817179/Shoot_foto_s/CuTv6Egi/#fr_it_ph_list_redesign_1=1&__state__=2quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat schreef Hitler ook in Mein Kampf, wil je soms op Hitler lijken?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maak een eind aan je leven. Je doet de samenleving er een groot plezier mee.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm ja, die gasten die in Fruityloops een nummer maken en gelijk denken dj te zijn
En van dat stukje daaronder, dat zijn ook falers ja
Zitten wel gave foto's tussen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
http://liiszle.hyves.nl/album/36817179/Shoot_foto_s/CuTv6Egi/#fr_it_ph_list_redesign_1=1&__state__=2
Dat zijn de perfecte voorbeelden voor dit topic
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
http://liiszle.hyves.nl/album/36817179/Shoot_foto_s/CuTv6Egi/#fr_it_ph_list_redesign_1=1&__state__=2
Moet zeggen dat ik het wel mee vind vallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar het zijn wel mooie pics, vooral die met de paarden.
Die belleblaas is het leukst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar het zijn wel mooie pics, vooral die met de paarden.
En dan kan je de chimeids op LIF halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef VatosLoco het volgende:
Valt ook nooit op dat die fotografen op Hyves altijd alleen maar jonge meisjes fotograferen, nooit eens een omgeving, of een feest, of jongens, kinderen, ouderen, nee altijd alleen maar jonge meisjes![]()
*naar media markt rent en goedkope camera koopt
Dat waren ook eigenlijk de enige die ik leuk vondquote:
Jij bent ook niet veel gewendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kanonne wat een jopen, soms wel erg provocerend op de plaat gelegd hoor.
Dat is in ieder geval nog een lekker wijf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hij vraagt ook echt om reacties of respect. like.. gay.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
http://thenc.hyves.nl
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar deze heeft ook een soort van fotoshoot van zichzelf, dus dan is dit wel een vermelding waardquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?
Dat is ook een fotoshoot hoor, alleen niet helemaal het zelfde als TS bedoelt geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog een foto plaatsen van een groep meiden met een groep jongens samen op de foto. Op de voorgrond staan tien (?) lege kratjes Bavaria (). Met Paint is erbij geschreven: Rennesse 2009, om nooit te vergeten!.
Alleen de beschrijving is al hilarischquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog een foto plaatsen van een groep meiden met een groep jongens samen op de foto. Op de voorgrond staan tien (?) lege kratjes Bavaria (). Met Paint is erbij geschreven: Rennesse 2009, om nooit te vergeten!.
Maar er staan wat bekenden op en het heeft niet veel met het onderwerp te maken.
wel een mooie jongen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
-Hij heeft overbodig veel vrienden
-Alleen foto's van zichzelf, velen niet zelf gemaakt
-Hij rapt
-Hij noemt zich The NC
Edit: Is dat nou make-up in zijn gezicht of een photoshop![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit [HAHAHA het lijkt wel een jood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]![]()
Mooi?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
wel een mooie jongen hoor
ondanks zijn narizzz
ik ben veel knapper als je fotos van jou stuurt kunnen we misschien wel iets afspreken? of moet dit via pm ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
ondanks zijn narizzz
Deese spange boi heeft alles mee, mooie spier, kutje in die kin hij's glad je weets! Gew0n lekkere boi beetje grotuh narizzz maja kannie allus hebbe tog? !!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
ondanks zijn narizzz
jij moet weer mod worre!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Even investeren in zoene dure camera en de sletjes vliegen je bed in.
Heb ik van Alberto Stegeman. Dus het kan in Nederland!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Zullen er nou echt vrouwen op reageren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
geile man. zoek vrouwen of meiden voor sex
he'hallo.leuk zeg dat julie op mijn advertentie zijn'
ik zoek dus lekkere leuke vrouwen of meiden.die het maar niet zo nouw moeten nemen.om lekker stouten dingen mee te doen.en ik ben heeeel stout.en houd natuurlijk ook heel veel van beffen.en welke vrouw of meid houd daar nou niet van..ik zou het ook. heerlijk vinden als ik heerlijk gepijpt word.zo diep mogelijk.
en dat julie dan mijn geile sap lekker langzaam doorslikken.maar dat hoeft natuurlijk niet.ik zelf ben ook amateur fotograaf.dus als jij prive'foto's wilt dan kan dat ook!!ik woon alleen en kan prive' ontvangen.mochten de damens zich aangespoken voelen.
Ik zie ze nooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Oud klasgenoten, vrienden van vrienden, gewoon bij het rondkijken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit
Waarom kom jij op breezermeisjes/mooiboys hyves? Vrienden van je?
True, true, ik ken ook zo iemand. En dan zeggen ze ook nog: "Ik doe modellenwerk"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
WTFquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Penisbaard het volgende:
Meer foto's van die fotograaf
-pics-
Die camera.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef poqpoq het volgende:
die kuthype gaat al zo ver, dat er foto's gemaakt worden van fotoshoots
http://94.100.114.56/5779(...)77944297_5_lP5W.jpeg
Liiszie ziet er sexy uit, maar kan iemand deze meid effe mailen dat modellen van wat zal ze zijn 21? geen kledingmaat 40 en cupmaat 80E hebben?quote:
WTFFFF!!! geen blauw???!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Het zijn ook wel mooie foto's hoor, en opzich ook geen slechte meid.
Maar dat is geen model.....
I'd hit itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
Is dit het nieuwe 'beoordeel mijn fotoshoot' topic?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats bloody nicequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dr gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, enorm geil zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Onzin, op de manier waarop tegenwoordig 90% van de bezitters van een spiegelreflex fotografeert presteert een compact camera net zo goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
Haha. Ja, van die foto's die gewoon onscherp zijn omdat ze met te weinig licht vanuit de hand een foto genomen hebben. Als ze dan vragen wat je van de foto vindt is dat niet gewoon slecht maar "artistiek".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Dit.quote:
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet waar. Een beetje fotograaf kan met elke camera een goede foto maken. De reden dat fotografen een spiegelreflex of een middenformaat gebruiken is dat je met zo'n camera alles zelf kan instellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Echt een triest fenomeen ja, je moet ze ook gelijk geestelijk breken als je ze tegenkomt. Echt geestelijk breken, no joke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.
Bij deze shoot vraag ik me af heeft ze voor die geile cameraman haar slipje omlaag gedaan of is ze toch niet zo dom en heeft ze een extra slipje aangedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
Ik zit er nog eens goed naar te kijken hè. Het is net zo'n mongool die scheef in een roelstoel hangt, een beetje te kwijlen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets geils < enorm geil.quote:
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photosoep2Winquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had je zo niet moeten doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://misshyvesverkiezing.hyves.nl/
Ja in de groene stand doet 'ie alles helemaal automatisch. Hoeft niets meer ingesteld, handig joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd, en dan vraag je ze wat een sluitertijd is: ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd tap thatquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?
Ja maar Jos... jij jaagt hem overal in wat 2 benen, lang haar en adem heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zooo, daar jaag ik em wel in hoor.
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...
idd, nooit geweten dat die lizzle oid irl gewoon een vadsig blondje isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
[..]
quote:
meh http://msz-lin.hyves.nl/quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt enorm geil dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan beoordeel ik mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he. Al die kapsters-in-spe die naar Turkije gaan maken zo'n kutshoot bij zonsondergang.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef Dionysiou het volgende:
Fotoshoots in Turkije voor 10¤
Terwijl die Turk fapt op al die fotos op z'n PCtje.
En maar doen alsof jij geen photoshoot picca's hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
Volledig eens met klacht. Ze noemen het trouwens vaak ook fotoshoot als een vriendin van ze de foto's heeft gemaakt..
ik zou dan graag dat jij een foto postte van een dode reetkever: dat lijkt me pas echt kewl!!quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Life het volgende:
Terecht topic. Ook erg zijn die stelletjes die een shoot laten doen, waar ze verliefd willen lijken, maar vervolgens de uitstraling van een dode reetkever hebben.
Sowieso, vrouwen die opscheppen over fotoshoots zonder de juiste maten (34), gewicht (<50) en lengte (> 1.75) te hebbenGuess what, zonder die maat zal je enkel een 'volslank' model worden voor de Wibra of je plaatselijke buurtsuper.
ik heb zo'n stil vermoeden dat jij ook elke zondag even naar de kinderboerderij gaat om de dikke zeug even lekker te knuffelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:06 schreef ASroma het volgende:
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=657974215&media_secret=KJO3&stripped=1
wat een uitstraling
Langer dan 1.75 en minder dan 50 wegen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Life het volgende:
Sowieso, vrouwen die opscheppen over fotoshoots zonder de juiste maten (34), gewicht (<50) en lengte (> 1.75) te hebbenGuess what, zonder die maat zal je enkel een 'volslank' model worden voor de Wibra of je plaatselijke buurtsuper.
gewoon die lul uit de broek met tom egberts op de achtergrond jatochhquote:
[..]
I don't make the rules. Het gaat er wel streng aan toe. Ben een aantal keer mee geweest naar dergelijke shoots (mijn ex is model bij hetzelfde bureau als Doutzen). Het gaat echter ook niet om de vrouw, maar de kleding die ze promoten. De kleding wordt afgestemd op een bepaalde maat en daar moet je als model aan voldoen. Pas je er niet in, dan zoeken ze een ander. Na verloop van tijd wordt het wel te gek voor woorden. Ze mogen enkel water met citroen drinken en niks snoepen. Modellen zijn vaak mooi met kleding aan, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Langer dan 1.75 en minder dan 50 wegen?
Dan zit je onder een BMI van 16 gek.
De modellen zijn mooi met kleding aan en veel make-up. Want zonder gezonde voeding kunnen je huid, haar en nagels er nooit echt mooi uitzien. Het is zonde, ik snap dat ze slanke meisjes willen, maar een BMI van 18 lijkt me toch een stuk mooier om te zien.quote:Op zondag 13 september 2009 16:21 schreef Life het volgende:
[..]
I don't make the rules. Het gaat er wel streng aan toe. Ben een aantal keer mee geweest naar dergelijke shoots (mijn ex is model bij hetzelfde bureau als Doutzen). Het gaat echter ook niet om de vrouw, maar de kleding die ze promoten. De kleding wordt afgestemd op een bepaalde maat en daar moet je als model aan voldoen. Pas je er niet in, dan zoeken ze een ander. Na verloop van tijd wordt het wel te gek voor woorden. Ze mogen enkel water met citroen drinken en niks snoepen. Modellen zijn vaak mooi met kleding aan, maar daar blijft het bij.
Naw, dat is niet waar. Modellen die internationaal shoots doen zijn niet afhankelijk van make-up. Er zullen uitzonderingen zijn, maar veelal zijn het knappe meiden. Symmetrische gezichten, lang en gezond haar en een strak lichaam. Ik kan je vertellen, hun huid/haar/nagels worden echt niet lelijker doordat ze minder wegen. Ze mogen echter niet roken i.v.m. een lelijke huid. Ik was gelukkig genoeg om af en toe als enige man tussen 15 modellen te zitten. Ik kan je met zekerheid vertellen dat ze, alhoewel ze ongelofelijk dun zijn, ze naturel knapper zijn dan 95% van de vrouwen die je normaliter tegenkomt.quote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De modellen zijn mooi met kleding aan en veel make-up. Want zonder gezonde voeding kunnen je huid, haar en nagels er nooit echt mooi uitzien. Het is zonde, ik snap dat ze slanke meisjes willen, maar een BMI van 18 lijkt me toch een stuk mooier om te zien.
Dan ben ik toch wel tevreden dat ik niet hoef te leven op een glaasje water met citroen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Life het volgende:
[..]
Naw, dat is niet waar. Modellen die internationaal shoots doen zijn niet afhankelijk van make-up. Er zullen uitzonderingen zijn, maar veelal zijn het knappe meiden. Symmetrische gezichten, lang en gezond haar en een strak lichaam. Ik kan je vertellen, hun huid/haar/nagels worden echt niet lelijker doordat ze minder wegen. Ze mogen echter niet roken i.v.m. een lelijke huid. Ik was gelukkig genoeg om af en toe als enige man tussen 15 modellen te zitten. Ik kan je met zekerheid vertellen dat ze, alhoewel ze ongelofelijk dun zijn, ze naturel knapper zijn dan 95% van de vrouwen die je normaliter tegenkomt.
Maar zoals ik al eerder zei, de meiden zelf volgen enkel de regels op die worden vastgesteld door de designers (D&G/Prada/Gucci, etc). Als je model wilt zijn zul je die regels strict moeten opvolgen of je wordt gelijk weggeschopt bij je bureau.
Precies, meteen uit je bed schoppen, in het gezicht tuffen en afvoeren.quote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar er zitten ook lelijke modellen bij. Want ik vind Kim Feenstra of Naomi Campbell nou niet echt 2 knappe meiden.
Jouw mening. Ik vind ze niet knap. Ik zeg toch niet dat ze allemaal lelijk zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 16:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies, meteen uit je bed schoppen, in het gezicht tuffen en afvoeren..
Het zijn niet mijn types, maar beiden hebben alle objectieve schoonheidsfactoren.quote:Op zondag 13 september 2009 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw mening. Ik vind ze niet knap. Ik zeg toch niet dat ze allemaal lelijk zijn?
Dat vind ik dus niet. Maar ieder heeft zijn eigen mening. Zo iemand als Gisele Bündchen vind ik 100000000 keer mooier.quote:Op zondag 13 september 2009 16:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het zijn niet mijn types, maar beiden hebben alle objectieve schoonheidsfactoren.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
Jij bent niet erg slim hè? Een moeilijk woord voor je kneuzen-vocabulaire misschien.quote:Op zondag 13 september 2009 16:52 schreef alsem het volgende:
[..]![]()
spiegelreflex is alleen voor jezelf voor als je niet kan richten met je camera dan je dan door de prisma kan tjekken. Het heeft helemaal niks met de kwaliteit van foto's te maken, het klinkt alleen leuk op feestjes en op vakantie, en het is een moeilijk woord.
Haar hoofd is lelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zulke grote prammen heeft ze nou ook weer nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:05 schreef solaire het volgende:
[..]
Liiszie ziet er sexy uit, maar kan iemand deze meid effe mailen dat modellen van wat zal ze zijn 21? geen kledingmaat 40 en cupmaat 80E hebben?
aandachtstrekkertje pur sang
Dan is ze een aankomend porno actrice voor Don & Ad met een lelijk hoofd.quote:Op zondag 13 september 2009 17:03 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Ze is een aankomend porno actrice voor Don & Ad
iddquote:Op zondag 13 september 2009 14:17 schreef AAAAAA het volgende:
Trouwens die Liiszle geil vinden. Alleen omdat ze dikkere tieten dan mama heeft zeker.
Is dat een klacht?quote:Op zondag 13 september 2009 17:23 schreef NoFidea het volgende:
liiszle vraagt om zaad dat zie je zo. In haar mond, gezicht of tussen haar tieten
Jij bent van de mannenliefdequote:Op zondag 13 september 2009 17:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd.
Het zijn ook vaak van die lelijke nerdjes die geen vriendin kunnen krijgen of nooit buiten komen. Van die vunzige mannetjes die later met een zeug eindigen onder het motto "iets is beter dan niets".
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 september 2009 17:35 schreef Life het volgende:
Godverdomme. Zoveel lelijke foto's. Dan maar Miranda Kerr om alles even goed te maken.
[ afbeelding ]
Heb ik niet.quote:Op zondag 13 september 2009 14:38 schreef Sjibble het volgende:
[..]
En maar doen alsof jij geen photoshoot picca's hebt
Nee.quote:Op zondag 13 september 2009 18:31 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij had toch eens een shoot geplaatst op FOK!?
Even offtopic, wat heb je vandaag gedaan?quote:
Offtopic gepraat wordt niet gewaardeerd, PM me maar als je je dat afvraagtquote:Op zondag 13 september 2009 18:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even offtopic, wat heb je vandaag gedaan?
Oki.quote:Op zondag 13 september 2009 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Offtopic gepraat wordt niet gewaardeerd, PM me maar als je je dat afvraagt!
Jij bent dus zo een lelijke hork, want je voelt je duidelijk aangesproken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij bent van de mannenliefdedus wat kom je klagen.
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zondag 13 september 2009 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die dat dacht...
quote:Op maandag 14 september 2009 01:44 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN WAT EEN LEKKERE TIETEN
en dan vriendjes zijn met meiden met zulke foto'squote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef DuTank het volgende:
http://lightwrite.hyves.nl/
En dan zo'n wijf met een voorhoofd van 2 meter op de achtergrond
Het zijn anders vaak de nerdjes die lopen af te geven op vrouwen die geen model maatje hebben die eindigen met de door jouw beschreven vrouwen. Ik noem verder geen namen hoor AAAAAA en Adidah.quote:Op zondag 13 september 2009 17:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd.
Het zijn ook vaak van die lelijke nerdjes die geen vriendin kunnen krijgen of nooit buiten komen. Van die vunzige mannetjes die later met een zeug eindigen onder het motto "iets is beter dan niets".
thanquote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef NoFidea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can do a lot more then blowing bubblegum![]()
Het idee is leuk, maar de foto ziet er niet uit.quote:Op maandag 14 september 2009 06:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dan vriendjes zijn met meiden met zulke foto's
[ afbeelding ]
Goedverdoeme, fokking maagdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
quote:Op maandag 14 september 2009 08:57 schreef PankPinther het volgende:
[..]
* PankPinther checkt fotoboek Linlinlin.
quote:
Heb je het hele weekend lopen nadenken over deze reactiequote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn anders vaak de nerdjes die lopen af te geven op vrouwen die geen model maatje hebben die eindigen met de door jouw beschreven vrouwen. Ik noem verder geen namen hoor AAAAAA en Adidah.
[..]
than
Nee, in het weekend heb ik wel betere dingen te doen dan op FOK! te hangen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Adidah het volgende:
[..]
Heb je het hele weekend lopen nadenken over deze reactie?
Volgens mij heb je gewoon zelf maatje 40+quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, in het weekend heb ik wel betere dingen te doen dan op FOK! te hangen.
En t zijn vaak die kansloze brilnerds die dit doenquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Goedverdoeme, fokking maagd![]()
Dat zijn heul geen fotoshoots maar gewoon een kans om ongeneerd naar een wijffie te loeren met de hoop op meer. Basis player tactics nerd.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Goedverdoeme, fokking maagd![]()
Dat zijn heul geen fotoshoots maar gewoon een kans om ongeneerd naar een wijffie te loeren met de hoop op meer. Basis player tactics nerd.
Volgens mij moet jij gewoon je muil houden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon zelf maatje 40+
Ligt het gevoelig?quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon je muil houden.
Nee hoor, AAAAAA is gewoon een droeftoeter. Wat voor maat ik heb staat daar verder los van.quote:
En geil dat het was joh.quote:Op maandag 14 september 2009 19:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik zat ook de hele tijd aan Myraela en haar vriendin
Ik denk oversized, net als je grote mond.quote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, AAAAAA is gewoon een droeftoeter. Wat voor maat ik heb staat daar verder los van.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik denk oversized, net als je grote mond.
quote:
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Het was nog net geen orgie...![]()
Zo zie je maar, het kopen van een veels te dure DSLR heft dus wel degelijk een meerwaarde voor ouwe vieze mannetjes zoals ik.
Dan kan je af en toe nog wat van dat jonge spul betasten
Ga eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Dan heb je het topic over naaktfotografie nog niet goed doorgelezen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een smerig topic. Waarom komt die dikke blonde trouwens steeds terug? Is het vreemd dat ik haar niet ken?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dan heb je het topic over naaktfotografie nog niet goed doorgelezen...![]()
De do's en dont's van naaktfotografie.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Het was nog net geen orgie...![]()
Zo zie je maar, het kopen van een veels te dure DSLR heft dus wel degelijk een meerwaarde voor ouwe vieze mannetjes zoals ik.
Dan kan je af en toe nog wat van dat jonge spul betasten
Net geen orgie? men, het was veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer neem ik nog meer vriendinnen mee.![]()
![]()
YESSS!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net geen orgie? men, het was veel beter.
De volgende keer neem ik nog meer vriendinnen mee.![]()
quote:
naakt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
vorige week een fotoshoot met mijn vriendin gedaan. was tof
Ze lijkt wel neukbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou haar geven als ze dat panterding uit zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |