Jij bent dus zo een lelijke hork, want je voelt je duidelijk aangesproken.quote:Op zondag 13 september 2009 17:29 schreef NoFidea het volgende:
[..]
Jij bent van de mannenliefdedus wat kom je klagen.
Ik ben dus niet de enige die dat dacht.quote:Op zondag 13 september 2009 18:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ben dus niet de enige die dat dacht...
quote:Op maandag 14 september 2009 01:44 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
GOEIEMORGEN WAT EEN LEKKERE TIETEN
en dan vriendjes zijn met meiden met zulke foto'squote:Op zondag 13 september 2009 14:35 schreef DuTank het volgende:
http://lightwrite.hyves.nl/
En dan zo'n wijf met een voorhoofd van 2 meter op de achtergrond
Het zijn anders vaak de nerdjes die lopen af te geven op vrouwen die geen model maatje hebben die eindigen met de door jouw beschreven vrouwen. Ik noem verder geen namen hoor AAAAAA en Adidah.quote:Op zondag 13 september 2009 17:22 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd.
Het zijn ook vaak van die lelijke nerdjes die geen vriendin kunnen krijgen of nooit buiten komen. Van die vunzige mannetjes die later met een zeug eindigen onder het motto "iets is beter dan niets".
thanquote:Op maandag 14 september 2009 02:15 schreef NoFidea het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can do a lot more then blowing bubblegum![]()
Het idee is leuk, maar de foto ziet er niet uit.quote:Op maandag 14 september 2009 06:59 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
en dan vriendjes zijn met meiden met zulke foto's
[ afbeelding ]
Goedverdoeme, fokking maagdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
quote:Op maandag 14 september 2009 08:57 schreef PankPinther het volgende:
[..]
* PankPinther checkt fotoboek Linlinlin.
quote:
Heb je het hele weekend lopen nadenken over deze reactiequote:Op maandag 14 september 2009 09:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zijn anders vaak de nerdjes die lopen af te geven op vrouwen die geen model maatje hebben die eindigen met de door jouw beschreven vrouwen. Ik noem verder geen namen hoor AAAAAA en Adidah.
[..]
than
Nee, in het weekend heb ik wel betere dingen te doen dan op FOK! te hangen.quote:Op maandag 14 september 2009 19:36 schreef Adidah het volgende:
[..]
Heb je het hele weekend lopen nadenken over deze reactie?
Volgens mij heb je gewoon zelf maatje 40+quote:Op maandag 14 september 2009 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, in het weekend heb ik wel betere dingen te doen dan op FOK! te hangen.
En t zijn vaak die kansloze brilnerds die dit doenquote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Goedverdoeme, fokking maagd![]()
Dat zijn heul geen fotoshoots maar gewoon een kans om ongeneerd naar een wijffie te loeren met de hoop op meer. Basis player tactics nerd.
Dat is wel waar.quote:Op maandag 14 september 2009 09:35 schreef zovty het volgende:
[..]
Goedverdoeme, fokking maagd![]()
Dat zijn heul geen fotoshoots maar gewoon een kans om ongeneerd naar een wijffie te loeren met de hoop op meer. Basis player tactics nerd.
Volgens mij moet jij gewoon je muil houden.quote:Op maandag 14 september 2009 19:45 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon zelf maatje 40+
Ligt het gevoelig?quote:Op maandag 14 september 2009 19:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij gewoon je muil houden.
Nee hoor, AAAAAA is gewoon een droeftoeter. Wat voor maat ik heb staat daar verder los van.quote:
En geil dat het was joh.quote:Op maandag 14 september 2009 19:53 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dat is wel waar.
Ik zat ook de hele tijd aan Myraela en haar vriendin
Ik denk oversized, net als je grote mond.quote:Op maandag 14 september 2009 19:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, AAAAAA is gewoon een droeftoeter. Wat voor maat ik heb staat daar verder los van.
quote:Op maandag 14 september 2009 20:25 schreef AAAAAA het volgende:
[..]
Ik denk oversized, net als je grote mond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Het was nog net geen orgie...![]()
Zo zie je maar, het kopen van een veels te dure DSLR heft dus wel degelijk een meerwaarde voor ouwe vieze mannetjes zoals ik.
Dan kan je af en toe nog wat van dat jonge spul betasten
Ga eens weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Nomine Patris, Et Filii, Et Spiritus Sancti.
Dan heb je het topic over naaktfotografie nog niet goed doorgelezen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat een smerig topic. Waarom komt die dikke blonde trouwens steeds terug? Is het vreemd dat ik haar niet ken?
Gadverdamme.quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:54 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Dan heb je het topic over naaktfotografie nog niet goed doorgelezen...![]()
De do's en dont's van naaktfotografie.
quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:10 schreef PankPinther het volgende:
[..]
Het was nog net geen orgie...![]()
Zo zie je maar, het kopen van een veels te dure DSLR heft dus wel degelijk een meerwaarde voor ouwe vieze mannetjes zoals ik.
Dan kan je af en toe nog wat van dat jonge spul betasten
Net geen orgie? men, het was veel beter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De volgende keer neem ik nog meer vriendinnen mee.![]()
![]()
YESSS!!!!quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Net geen orgie? men, het was veel beter.
De volgende keer neem ik nog meer vriendinnen mee.![]()
quote:
naakt?quote:Op zondag 18 maart 2012 16:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
vorige week een fotoshoot met mijn vriendin gedaan. was tof
Ze lijkt wel neukbaar inderdaad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zou haar geven als ze dat panterding uit zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |