quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maak een eind aan je leven. Je doet de samenleving er een groot plezier mee.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hm ja, die gasten die in Fruityloops een nummer maken en gelijk denken dj te zijn
En van dat stukje daaronder, dat zijn ook falers ja
Zitten wel gave foto's tussen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
http://liiszle.hyves.nl/album/36817179/Shoot_foto_s/CuTv6Egi/#fr_it_ph_list_redesign_1=1&__state__=2
Dat zijn de perfecte voorbeelden voor dit topic
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
http://liiszle.hyves.nl/album/36817179/Shoot_foto_s/CuTv6Egi/#fr_it_ph_list_redesign_1=1&__state__=2
Moet zeggen dat ik het wel mee vind vallenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar het zijn wel mooie pics, vooral die met de paarden.
Die belleblaas is het leukst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]Maar het zijn wel mooie pics, vooral die met de paarden.
En dan kan je de chimeids op LIF halenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef VatosLoco het volgende:
Valt ook nooit op dat die fotografen op Hyves altijd alleen maar jonge meisjes fotograferen, nooit eens een omgeving, of een feest, of jongens, kinderen, ouderen, nee altijd alleen maar jonge meisjes![]()
*naar media markt rent en goedkope camera koopt
Dat waren ook eigenlijk de enige die ik leuk vondquote:
Jij bent ook niet veel gewendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:22 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
kanonne wat een jopen, soms wel erg provocerend op de plaat gelegd hoor.
Dat is in ieder geval nog een lekker wijf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:21 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Hij vraagt ook echt om reacties of respect. like.. gay.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
http://thenc.hyves.nl
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar deze heeft ook een soort van fotoshoot van zichzelf, dus dan is dit wel een vermelding waardquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?
Dat is ook een fotoshoot hoor, alleen niet helemaal het zelfde als TS bedoelt geloof ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je hebt dit topic doorgelezen toch? En heb je ook enig idee waar het over gaat?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog een foto plaatsen van een groep meiden met een groep jongens samen op de foto. Op de voorgrond staan tien (?) lege kratjes Bavaria (). Met Paint is erbij geschreven: Rennesse 2009, om nooit te vergeten!.
Alleen de beschrijving is al hilarischquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:56 schreef behangplakker het volgende:
Ik wilde nog een foto plaatsen van een groep meiden met een groep jongens samen op de foto. Op de voorgrond staan tien (?) lege kratjes Bavaria (). Met Paint is erbij geschreven: Rennesse 2009, om nooit te vergeten!.
Maar er staan wat bekenden op en het heeft niet veel met het onderwerp te maken.
wel een mooie jongen hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef behangplakker het volgende:
We have a winner !
MAAR WAT EEN NEUS![]()
[ afbeelding ]
-Hij heeft overbodig veel vrienden
-Alleen foto's van zichzelf, velen niet zelf gemaakt
-Hij rapt
-Hij noemt zich The NC
Edit: Is dat nou make-up in zijn gezicht of een photoshop![]()
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Nee jij ziet er lekker uit [HAHAHA het lijkt wel een jood!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ]![]()
Mooi?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
wel een mooie jongen hoor
ondanks zijn narizzz
ik ben veel knapper als je fotos van jou stuurt kunnen we misschien wel iets afspreken? of moet dit via pm ofzo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
ondanks zijn narizzz
Deese spange boi heeft alles mee, mooie spier, kutje in die kin hij's glad je weets! Gew0n lekkere boi beetje grotuh narizzz maja kannie allus hebbe tog? !!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:14 schreef Daniane het volgende:
[..]
ondanks zijn narizzz
jij moet weer mod worre!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Even investeren in zoene dure camera en de sletjes vliegen je bed in.
Heb ik van Alberto Stegeman. Dus het kan in Nederland!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Even investeren in zoene dure camera en de sletjes vliegen je bed in.
Heb ik van Alberto Stegeman. Dus het kan in Nederland!
Zullen er nou echt vrouwen op reageren?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:37 schreef Penisbaard het volgende:
geile man. zoek vrouwen of meiden voor sex
he'hallo.leuk zeg dat julie op mijn advertentie zijn'
ik zoek dus lekkere leuke vrouwen of meiden.die het maar niet zo nouw moeten nemen.om lekker stouten dingen mee te doen.en ik ben heeeel stout.en houd natuurlijk ook heel veel van beffen.en welke vrouw of meid houd daar nou niet van..ik zou het ook. heerlijk vinden als ik heerlijk gepijpt word.zo diep mogelijk.
en dat julie dan mijn geile sap lekker langzaam doorslikken.maar dat hoeft natuurlijk niet.ik zelf ben ook amateur fotograaf.dus als jij prive'foto's wilt dan kan dat ook!!ik woon alleen en kan prive' ontvangen.mochten de damens zich aangespoken voelen.
Ik zie ze nooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Oud klasgenoten, vrienden van vrienden, gewoon bij het rondkijken..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie ze nooit
Waarom kom jij op breezermeisjes/mooiboys hyves? Vrienden van je?
True, true, ik ken ook zo iemand. En dan zeggen ze ook nog: "Ik doe modellenwerk"quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:21 schreef jordeeeh het volgende:
Om even te beginnen, als je gaat janken over Hyves druk dan op vorige en zoek het daarvoor bestemde Hyves-bashtopic. Danku.
Dan de klacht:
Je ziet het steeds vaker, van die breezermeisjes/mooiboys, met foto's met de naam "Fotoshoot door *****".
Van die 3e rang klotefoto's die elke klapjosti met een camera nog zou kunnen maken. Vaak zit er over de gehele foto ook nog een watermerk met "Foto's door *****".
Waarom denkt iedereen met een camera tegenwoordig een echte fotograaf te zijn die fotoshoots kan doen?
Voor pics; kijk eens rond op Hyves.
WTFquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:22 schreef Penisbaard het volgende:
Meer foto's van die fotograaf
-pics-
Die camera.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef poqpoq het volgende:
die kuthype gaat al zo ver, dat er foto's gemaakt worden van fotoshoots
http://94.100.114.56/5779(...)77944297_5_lP5W.jpeg
Liiszie ziet er sexy uit, maar kan iemand deze meid effe mailen dat modellen van wat zal ze zijn 21? geen kledingmaat 40 en cupmaat 80E hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |