WTFFFF!!! geen blauw???!!!!!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wisten jullie dat je als amateurfotograaf heel simpel jonge onschuldige meisjes in bed kan krijgen?
Advertentie plaatsen dat je fotoshoot doet voor een modellenbureau. Wel niet aankomen met een lullig kodakwegwerptoestel.
Even investeren in zoene dure camera en de sletjes vliegen je bed in.
Heb ik van Alberto Stegeman. Dus het kan in Nederland!
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:33 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Het zijn ook wel mooie foto's hoor, en opzich ook geen slechte meid.
Maar dat is geen model.....
I'd hit itquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
Is dit het nieuwe 'beoordeel mijn fotoshoot' topic?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thats bloody nicequote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou dr gevenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, enorm geil zegquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Onzin, op de manier waarop tegenwoordig 90% van de bezitters van een spiegelreflex fotografeert presteert een compact camera net zo goed.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
Haha. Ja, van die foto's die gewoon onscherp zijn omdat ze met te weinig licht vanuit de hand een foto genomen hebben. Als ze dan vragen wat je van de foto vindt is dat niet gewoon slecht maar "artistiek".quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:22 schreef Biogarde het volgende:
Wat me vooral opvalt, is dat iedereen tegenwoordig iets met een spiegelreflex doet en fotograaf is.
En ja, ik heb ze in m'n familie
Dit.quote:
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is niet waar. Een beetje fotograaf kan met elke camera een goede foto maken. De reden dat fotografen een spiegelreflex of een middenformaat gebruiken is dat je met zo'n camera alles zelf kan instellen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:57 schreef justmattie het volgende:
spiegelreflex heeft niks met wannabe fotografen te maken, maar meer omdat het gewoon veel mooiere foto's maakt dan die compact dingetjes
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:22 schreef Creepy_Bastard het volgende:
Echt een triest fenomeen ja, je moet ze ook gelijk geestelijk breken als je ze tegenkomt. Echt geestelijk breken, no joke.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef Creepy_Bastard het volgende:
[..]
Wat is hier bijzonder aan? Je staat gewoon recht geen ambiance niks. Kut fotoshoot dus.
Bij deze shoot vraag ik me af heeft ze voor die geile cameraman haar slipje omlaag gedaan of is ze toch niet zo dom en heeft ze een extra slipje aangedaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet dat dan? Ik zie liever dit soort meisjes in fotoshoots dan fotomodellen. Op Doutzen na vind ik dat toch altijd wel tegenvallen.
Deze pics van lisszle hebben toch wel iets geils. zo met de slipje op d'r knieën.
Ik zit er nog eens goed naar te kijken hè. Het is net zo'n mongool die scheef in een roelstoel hangt, een beetje te kwijlen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iets geils < enorm geil.quote:
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Photosoep2Winquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat had je zo niet moeten doenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:57 schreef Penisbaard het volgende:
http://misshyvesverkiezing.hyves.nl/
Ja in de groene stand doet 'ie alles helemaal automatisch. Hoeft niets meer ingesteld, handig joh.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ja idd, en dan vraag je ze wat een sluitertijd is: ""
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'd tap thatquote:
Ja.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is de bedoeling van deze 'fotoshoot'? De aftermath van een verkrachting in een hooischuur ofzo?
Ja maar Jos... jij jaagt hem overal in wat 2 benen, lang haar en adem heeft.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:00 schreef afcajos het volgende:
[..]
Zooo, daar jaag ik em wel in hoor.
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:41 schreef Cybey het volgende:
[..]
Jij hebt ook fotoshoot foto's in je fobo...
idd, nooit geweten dat die lizzle oid irl gewoon een vadsig blondje isquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:38 schreef Some-Lady het volgende:
whahahaha dit topic maakt mn dag weer goed lol
[..]
quote:
meh http://msz-lin.hyves.nl/quote:
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt enorm geil dit.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan beoordeel ik mee.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:33 schreef PankPinther het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt he. Al die kapsters-in-spe die naar Turkije gaan maken zo'n kutshoot bij zonsondergang.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 01:26 schreef Dionysiou het volgende:
Fotoshoots in Turkije voor 10¤
Terwijl die Turk fapt op al die fotos op z'n PCtje.
En maar doen alsof jij geen photoshoot picca's hebtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:48 schreef Breathtaking het volgende:
Volledig eens met klacht. Ze noemen het trouwens vaak ook fotoshoot als een vriendin van ze de foto's heeft gemaakt..
ik zou dan graag dat jij een foto postte van een dode reetkever: dat lijkt me pas echt kewl!!quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Life het volgende:
Terecht topic. Ook erg zijn die stelletjes die een shoot laten doen, waar ze verliefd willen lijken, maar vervolgens de uitstraling van een dode reetkever hebben.
Sowieso, vrouwen die opscheppen over fotoshoots zonder de juiste maten (34), gewicht (<50) en lengte (> 1.75) te hebbenGuess what, zonder die maat zal je enkel een 'volslank' model worden voor de Wibra of je plaatselijke buurtsuper.
ik heb zo'n stil vermoeden dat jij ook elke zondag even naar de kinderboerderij gaat om de dikke zeug even lekker te knuffelen...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:06 schreef ASroma het volgende:
http://www.hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=657974215&media_secret=KJO3&stripped=1
wat een uitstraling
Langer dan 1.75 en minder dan 50 wegen?quote:Op zondag 13 september 2009 14:26 schreef Life het volgende:
Sowieso, vrouwen die opscheppen over fotoshoots zonder de juiste maten (34), gewicht (<50) en lengte (> 1.75) te hebbenGuess what, zonder die maat zal je enkel een 'volslank' model worden voor de Wibra of je plaatselijke buurtsuper.
gewoon die lul uit de broek met tom egberts op de achtergrond jatochhquote:
[..]
I don't make the rules. Het gaat er wel streng aan toe. Ben een aantal keer mee geweest naar dergelijke shoots (mijn ex is model bij hetzelfde bureau als Doutzen). Het gaat echter ook niet om de vrouw, maar de kleding die ze promoten. De kleding wordt afgestemd op een bepaalde maat en daar moet je als model aan voldoen. Pas je er niet in, dan zoeken ze een ander. Na verloop van tijd wordt het wel te gek voor woorden. Ze mogen enkel water met citroen drinken en niks snoepen. Modellen zijn vaak mooi met kleding aan, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 13 september 2009 16:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Langer dan 1.75 en minder dan 50 wegen?
Dan zit je onder een BMI van 16 gek.
De modellen zijn mooi met kleding aan en veel make-up. Want zonder gezonde voeding kunnen je huid, haar en nagels er nooit echt mooi uitzien. Het is zonde, ik snap dat ze slanke meisjes willen, maar een BMI van 18 lijkt me toch een stuk mooier om te zien.quote:Op zondag 13 september 2009 16:21 schreef Life het volgende:
[..]
I don't make the rules. Het gaat er wel streng aan toe. Ben een aantal keer mee geweest naar dergelijke shoots (mijn ex is model bij hetzelfde bureau als Doutzen). Het gaat echter ook niet om de vrouw, maar de kleding die ze promoten. De kleding wordt afgestemd op een bepaalde maat en daar moet je als model aan voldoen. Pas je er niet in, dan zoeken ze een ander. Na verloop van tijd wordt het wel te gek voor woorden. Ze mogen enkel water met citroen drinken en niks snoepen. Modellen zijn vaak mooi met kleding aan, maar daar blijft het bij.
Naw, dat is niet waar. Modellen die internationaal shoots doen zijn niet afhankelijk van make-up. Er zullen uitzonderingen zijn, maar veelal zijn het knappe meiden. Symmetrische gezichten, lang en gezond haar en een strak lichaam. Ik kan je vertellen, hun huid/haar/nagels worden echt niet lelijker doordat ze minder wegen. Ze mogen echter niet roken i.v.m. een lelijke huid. Ik was gelukkig genoeg om af en toe als enige man tussen 15 modellen te zitten. Ik kan je met zekerheid vertellen dat ze, alhoewel ze ongelofelijk dun zijn, ze naturel knapper zijn dan 95% van de vrouwen die je normaliter tegenkomt.quote:Op zondag 13 september 2009 16:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De modellen zijn mooi met kleding aan en veel make-up. Want zonder gezonde voeding kunnen je huid, haar en nagels er nooit echt mooi uitzien. Het is zonde, ik snap dat ze slanke meisjes willen, maar een BMI van 18 lijkt me toch een stuk mooier om te zien.
Dan ben ik toch wel tevreden dat ik niet hoef te leven op een glaasje water met citroen.quote:Op zondag 13 september 2009 16:33 schreef Life het volgende:
[..]
Naw, dat is niet waar. Modellen die internationaal shoots doen zijn niet afhankelijk van make-up. Er zullen uitzonderingen zijn, maar veelal zijn het knappe meiden. Symmetrische gezichten, lang en gezond haar en een strak lichaam. Ik kan je vertellen, hun huid/haar/nagels worden echt niet lelijker doordat ze minder wegen. Ze mogen echter niet roken i.v.m. een lelijke huid. Ik was gelukkig genoeg om af en toe als enige man tussen 15 modellen te zitten. Ik kan je met zekerheid vertellen dat ze, alhoewel ze ongelofelijk dun zijn, ze naturel knapper zijn dan 95% van de vrouwen die je normaliter tegenkomt.
Maar zoals ik al eerder zei, de meiden zelf volgen enkel de regels op die worden vastgesteld door de designers (D&G/Prada/Gucci, etc). Als je model wilt zijn zul je die regels strict moeten opvolgen of je wordt gelijk weggeschopt bij je bureau.
Precies, meteen uit je bed schoppen, in het gezicht tuffen en afvoeren.quote:Op zondag 13 september 2009 16:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Maar er zitten ook lelijke modellen bij. Want ik vind Kim Feenstra of Naomi Campbell nou niet echt 2 knappe meiden.
Jouw mening. Ik vind ze niet knap. Ik zeg toch niet dat ze allemaal lelijk zijn?quote:Op zondag 13 september 2009 16:41 schreef Nosh het volgende:
[..]
Precies, meteen uit je bed schoppen, in het gezicht tuffen en afvoeren..
Het zijn niet mijn types, maar beiden hebben alle objectieve schoonheidsfactoren.quote:Op zondag 13 september 2009 16:43 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jouw mening. Ik vind ze niet knap. Ik zeg toch niet dat ze allemaal lelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |