Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Rhapsody het volgende:
Game on.
Ik mag toch hopen dat dat van Alves een hele late 1 april grap is.
En honda hoeft van mij ook niet. Honda hadden we moeten halen toen niemand hem nog had ontdekt, niet nu...
Gezien de voorgestelde deal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
Zie daarom ook de edit.quote:
En dan na 6 maanden, een jaar gezeik omdat meneer weer weg wil, bj Az een handtekening heeft gezet, maar toch naar Parma wil....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:47 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.
goed bodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
edit: toch niet. 3 mil plus hersi en denneboom![]()
![]()
Ik zie Alves ook niet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
Als je een verdediger hebt, maar vervolgens Suarez moet missen vanwege blessures of schorsingen creeer je vervolgens helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk niet dat Hersi en Denneboom naar VVV gaan.
Ajax heeft (nog) geen 10mil. over voor Honda.
Ajax kan beter een verdediger halen.
Psv maakt alleen kans als Affelay weggaat.
Dat moet je toch altijd hopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Alves had 1 seizoen bij Heerenveen moeten blijven. Echt zonde. Wat een man in vorm was dat toen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Suijk het volgende:
Ben er even uit geweest, maar van Alves word ik niet echt warm. Honda weet ik nog niet. Nog meer geruchten gemist?
Mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Doelsaldo van 170 - 136quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.
Ajax wint met 5-4, en niet met 1-0. Als je zwaktepunt verdedigen is compenseer je dat met aanvallen, en niet met collectief verdedigen.
Nee, er is alleen naar de prijs gevraagd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Is er al een concreet bod op Honda gedaan dan? Nee toch?
Barbara Barend denkt dat wel het een uitgemaakte zaak isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Is er al een concreet bod op Honda gedaan dan? Nee toch?
Barbara Barendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Barbara Barend denkt dat wel het een uitgemaakte zaak is.
Broek zat weer eens te strak zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doel je op dat stuk bij AT5? Met d'r plaatjesboek op schootquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doel je op dat stuk bij AT5? Met d'r plaatjesboek op schoot
Die jongen schijnt ook verstandelijk ook niet heel erg ver te zijn. Hij kan ook niet lezen en schrijven. Je zag rond de AZ-soap al dat hij bijster weinig had in te brengen en dat vooral zijn zaakwaarnemers de boel bepalen. Dat in ogenschouw nemende, komen ze niet bij Ajax terecht, maar bij een club als Extremadura.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als je een verdediger hebt, maar vervolgens Suarez moet missen vanwege blessures of schorsingen creeer je vervolgens helemaal niks.
Op beide vlakken zijn versterkingen nodig.
quote:In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !
Neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]
Hij had toch aangegeven dat hij daarmee was gestopt, omdat het niet zo professioneel over kwam?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij had toch aangegeven dat hij daarmee was gestopt, omdat het niet zo professioneel over kwam?
En hij zei dat Doedelzak makkelijk te verdedigen is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.
[..]
[..]
Oh ja, daar zat de catch al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.
[..]
Dat vind ik ook zoiets. Als je leest hoeveel trainingen er per seizoen komen te vervallen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Middagtraining is komen te vervallen zo te zien?
Liever de training dan de wedstrijd zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoiets. Als je leest hoeveel trainingen er per seizoen komen te vervallen...
Idd, en dan ook nog belabberd presteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
quote:Update:
VVV-Venlo meldt ook dat er door Ajax niet geboden is op Keisuke Honda. Verder wil de persafdeling van de club geen verdere uitlatingen doen. De persvoorlichter meldt dat er 'niets bekend' is.
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Prima. Hij mag van mij komen, maar dan moeten er inderdaad eerst overbodige spelers vertrekken.quote:
Ik begin ook sterk te twijfelen en wordt er zelfs onrustig van of er überhaupt nog wel versterking komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Pvdaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Cohen z'n ambt aan de wilgen hangt? Ik word zo ontzettend moe van die gast.
Sno en Kennedy gaan nergens heen. Die zijn blij dat ze bij Ajax onder contract staan en gaan nog liever op de tribune zitten dan dat ze naar sub-toppers gaan. FC Utrecht wilde Sno bijvoorbeeld huren, maar dat vond mister bigstar te minnetjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.
Dit is het laatste jaar waarin Luque zit he? Dus na dit seizoen is de balans iig met 3 miljoen (iets minder, Malaga betaalt een deel) omlaag.
Sno, Kennedy en Ogararu nog ff ergens dumpen snel.. Dan moet het kunnen.
Die heeft een halve draai per minuut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Rommedahl,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Snap er ook helemaal niets van. Waarom kan hij niet logisch nadenken? Echt... ik zal maar niet zeggen dat ik 'm een heerlijke pijnlijke dodelijke ziekte toewens, want dan krijg ik vast een ban aan m'n broek. Gregory van der Wiel is gewoon een compleet gestoorde gek. "Doedelzak deed steeds hetzelfde." En jij tuint er steeds in, sukkeltje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
Als je dat doet hou je uiteindelijk nog niemand overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. En mogen Blind, Sarpong, de Jong, Anita, Donald, vd Heijden en Bodul verhuurd worden (natuurlijk niet allemaal tegelijk).
Vind hem maar matig meestal, hij heeft ook wel zijn sterke wedstrijden gehad, zo ongeveer tot ie op de Vi kwam te staan (niet accuraat bedoeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.
Donderdag maar weer even bekijken.
Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. *
Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.
Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?
ok, dat ging dus weer over een verhuurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.
Is overigens wel z'n laatste contractjaar.
vdWiel mag is hard gaan trainen, ook onterecht international gewordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
Sowieso, ik vind niet dat alles beslist mag worden door middel wat er op het trainingsveld gebeurt. Als een speler niet presteert op het veld maar wel tijdens de trainingen moet hij toch even op z'n achterhoofd krabben. Dan zou ik liever bijvoorbeeld een Silva zien ipv van der Wiel. We zitten nog vroeg in de competitie dus nu een elftal af en toe wisselen moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.
Tevens kan het een slimme zet zijn van Jol om zo lang te wachten met spelers wegdoen, hij heeft ze intensief aan het werk gezien en kan een goede mening geven over spelers. Ook heeft hij toch nog wel wat tijd om eventueel spelers te halen.
Als ik een Wielaert in de wedstrijd zie, dan vraag ik me af wat die op de training doet dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Wissel in de wedstrijd kan maar de pest is dat bij 9 van de 10 spelers echt gaat om de vorm van de dag. Op de training kan je dat er een beetje uit filteren en daar je basis elftal op afstemmen.
Boeit in het begin van de competitie niet zoveel in mijn ogen. De eerste 6 wedstrijden kan best gewisseld worden. Zolang er daarna maar een stabiel elftal staat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
Zolang hij de basis maar laat staan. Te veel wisselen is niet goed voor het elftal en ook niet voor de voetballers zelf.
Op afstand is het makkelijk kletsen, wij zijn hier natuurlijk ook zo opportunistisch als maar zijn kan. Jol moet en vandaag presteren en bouwen aan de toekomst, dan wordt het al een stuk minder makkelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
Maar dat zijn er op dit moment zoveel, Ajax heeft op Suarez en De Zeeuw na geen echte toppers meer in huis. Micky krijgt van mij het voordeel van de twijfel die het dit jaar echt moet laten zien, zelfde geld voor Aisatti.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.
[..]
ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kaarten er zijn verkocht voor donderdagAlleen 424 en 425 van de 2e ring tot nu toe.
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.
Best weinig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:
[..]
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.
Dan krijg je straks hetzelfde gezeik als tijdens AT dat mensen die kaarten hebben voor de 2e ring plaats moeten nemen op de 1e ringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:
[..]
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.
Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom komt de SVA leden dan niet gewoon tegemoet en deelt gratis kaarten uit ofzo? Als ze het toch niet vol krijgen..
Er word toch ook lidmaatschap betaald?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Omdat Ajax geld moet verdienen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Kost je zelfs geld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
Greg heeft het iq van een pasgeboren kuikentje dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gregory toch, leer je het dan nooit met dat Twitter?
Het verleden heeft wel uitgewezen dat de supporters Ajax niet zo heel veel uitmaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Tvduijn het volgende:
Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
Weet niet of het niks oplevert, sportief gezien heb je wel support achter je waarmee je ook geld kan verdienen. Zodra je in de knock-out fase komt, komen de supporters vanzelf wel en levert het weer op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
[..]
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staatquote:# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
Dan ben je niet de enigequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staat
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ook. Maakt mij in principe geen reet uit wat hij luistert, maar hij doet nu echt alsof hij al het mannetje is ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als Ajacied zijnde straal je klasse uit en ben je iemand waar bijna heel voetballend Nederland tegenop kijkt. Hij doet op deze manier afbreuk aan die status.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
Het is zijn werkgever, die heeft niks er over te zeggen wat hij op twitter zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
Waarom? wat voegd het toe?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
Wat maakt dat nou weer uitquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
...en dat puberale petje afzetten....bah bahquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Dat vind ik wel zo, maar Ajax is toch een bepaalde naam met een bepaalde uitstraling. Van mij apart hoeft hij geen stropdas om. Maar gewoon wel een nette broek + jasje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef mash_ het volgende:
[..]
Waarom? wat voegdt het toe?als hij zich er niet goed in voelt laat hem dan lekker dragen wat hij wilt
Helemaal mee eens, wat een gehuil van mensen. Laat hem lekker zijn gang gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap gewoon echt niet dat mensen die Twitters gaan zitten volgen. Het interesseert me echt geen reet wat mannetjes die net haar op hun piemel hebben in hun vrije tijd zitten te doen.
Als hij nog wat presteerde in het veld was ik het met je eens geweest, nu denk ik steek je tijd in trainen dan van die onzin lullenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een gehuil van mensen. Laat hem lekker zijn gang gaan.
Dus jij denkt dat het beter gaat als hij ermee stopt?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als hij nog wat presteerde in het veld was ik het met je eens geweest, nu denk ik steek je tijd in trainen dan van die onzin lullenhet wekt toch een bepaalde indruk
Denk het niet, maar hij wekt nu wel een bepaalde indruk bij mij dat hij zich meer zorgen maakt over zijn uiterlijk en "coolheid" dan het voetbal.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat het beter gaat als hij ermee stopt?
Heeft wat mij betreft 0,0 prioriteit op dit momentquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Het heeft bij mij meer te maken met het merk Ajax. Als hij zich prettig voelt in een trainingspak ok.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Heeft wat mij betreft 0,0 prioriteit op dit momentBovendien vind ik zo'n pak ook totaal niet bij Jol staan, als hij in een trainingspak wilt gaan zitten laat hem lekker.
Als Blackcard Greg mag twitteren, dan mag Jol zijn trainingspak
Dus jij wilt nog jaren een hele matige rechtsback in Ajax 1? Apart. Hij moet echt heel snel wat aan zijn verdedigende kwaliteiten gaan doen want het is niet best hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef toma het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.
Ziet er goed uit, zou alleen wel Atouba LB zetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef bloodysunday het volgende:
Silva, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen. Ga maar is proberen, die eerste 3 speelde ook tijdens L'OM.
Oja die is er ook nog, Vertonghen/Atouba inderdaad.Heb Atouba nog niet echt zien voetballen dus weet niet of het wat was/quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef navigator het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zou alleen wel Atouba LB zetten.
Voor van der Wiel is ff een tijdje banken best goed denk iken Wielaert hoeft wat mij betreft helemaal niet meer op te draven, die is zo keihard door de mand gevallen de afgelopen tijd.
Mja, eigenlijk wel. Maar dat petje kan helemaal niet. Petje af.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Suarez en zoals nu blijkt Vermaelen. Heb ik die jongen dan laatste 2 jaar zo onderschat?
mee eens...dat vind ik zoooo puberaalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef Radegast het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk wel. Maar dat petje kan helemaal niet. Petje af.
Ajax Showtimequote:Keisuke Honda heeft vandaag het interne gedeelte van de medische keuring bij Ajax doorstaan. Ajax en VVV zijn rond over de prijs (geen exact bedrag genoemd) en morgen zal de transfer wereldkundig worden gemaakt mits Honda de keurig in het UMC doorstaat.
Bron: Hai Berden, familie.
Showtime? lekker betrouwbaarquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
Psies,......daarom ook, Showtime zet zich wéér us te kakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik dacht dat de keuringen bij Ajax altijd in de VU plaatst vonden.
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Als Stam al verzuipt in je verdediging zit er iets mis in je mentaliteit
Nederlanders in het algemeen en Ajacieden in het bijzonder hebben ook iets teveel moeite met het waarderen van een verdediger als die niet ook aanvallend ingesteld is met een sterke pass.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:27 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als de helft van de verdediging slaapt, en Oleguer kan de bal niet tegen houden dan is het inderdaad de fout van Oleguer natuurlijk__! zoals vorig jaar altijd beweerd werd.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
Helemaal mee eens. Daarbij komt dat wij een keeper hebben die zo onzeker als een puber is, niet bepaald rustgevend dus voor verdedigers.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Die had tenminste een fatsoenlijke pass en was kopsterk. Het is alleen erg moeilijk om steeds met voorganger Chivu vergeleken te worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:25 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?
We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger.
Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
Die bronnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]
Ajax Showtime
Ik ook niet. Jong en onervaren. Zo'n iemand moet een kwartseizoen spelen, niet een heel seizoen in de basis. Maarja.. als Wielaert en v/d Wiel ook een basisplaats krijgen.......quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waar dat blinde vertrouwen in Alderweireld vandaan komt is mij ook een raadsel. Die is ook nog lang niet klaar voor een vol seizoen in het eerste.
Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.
Je blijft toch van die sites houden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kunnen zie die site gewoon niet opdoeken?
Een en al crap wat ze op de frontpage plaatsen.
Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over de rest van de verdediging dan over de kwaliteiten van Alderwereield. En dan hebben ze en keer een goede verdediger (vermaelen) dan krijgen ze het nog voor elkaar om hem maar weer te verkopen. En dan nog het erge aan het verhaal is dat ze geen vervanger kopen. Het beleid is weer ver te zoeken.
/care?quote:
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat zegt écht niet alleen iets over de rest van de verdediging, maar ook zeer zeker over de kwaliteiten van Alderweireld. Hij doet het nog altijd zelf. Vervanger van Vermaelen is overigens Atouba.
Jij hebt hem zien spelen HSV?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
Vermaelen speelde vorig seizoen linksback, Wielaert en Oleguer centraalquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoezo zou Atouba de vervanger van Vermaelen zijn. Vermaelen kan centraal en als linksback spelen terwiljl Atouba een matige linksback is die zich niet dollen door Lazovic .
SQD, Grygera, Stam en niet te vergeten Pasanen die al jaren een basisplaats bij Werder heeft.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Deels ArenA, deels VUquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
Of Honda nu wel of niet komt, dat bericht neem ik niet zo serieus, maar het klopt geloof ik wel dat de keuring ook intern wordt gedaan. Zoek dat filmpje met Wielaert nog maar eens terug. Hartfilmpje maken gebeurde toen toch in een hokje inde Arena?
Is altijd in de VU volgens mij daarom is het bullshitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:46 schreef kevin6188 het volgende:
Of Honda nu wel of niet komt, dat bericht neem ik niet zo serieus, maar het klopt geloof ik wel dat de keuring ook intern wordt gedaan. Zoek dat filmpje met Wielaert nog maar eens terug. Hartfilmpje maken gebeurde toen toch in een hokje inde Arena?
Aldeweireld wordt ook regelmatig voorbij gelopen alsof hij er niet staat. Het is een talent, dat zeker, maar zoals LitmanenAFCA zegt nog lang niet klaar voor een heel seizoen basis.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook in de zomer, maar we hebben niets anders. Daarnaast heeft Alderweireld al laten zien wat ie in huis heeft. Niet zomaar blind vertrouwen dus.
Wie wil jij er zetten dan? We hebben 0 CVs die beter zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 07:53 schreef navigator het volgende:
[..]
Aldeweireld wordt ook regelmatig voorbij gelopen alsof hij er niet staat. Het is een talent, dat zeker, maar zoals LitmanenAFCA zegt nog lang niet klaar voor een heel seizoen basis.
Dat roepen we wel, maar ik ben er echt van overtuigd dat alle spelers die genoemd worden het overal in de eredivisie meer dan prima zouden doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:25 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Ik ook niet. Jong en onervaren. Zo'n iemand moet een kwartseizoen spelen, niet een heel seizoen in de basis. Maarja.. als Wielaert en v/d Wiel ook een basisplaats krijgen.......
Wij hebben echt een slechte verdediging
Ga je nou elke keer hetzelfde posten of wat?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:44 schreef joers1 het volgende:
Ach ja...vandaag zal bekend worden dat Honda gewoon naar PSV gaat. Ik heb een oom die dat zei
iets van www.psvshowtime.com
Zo'n figuur schaadt het imago van Ajax behoorlijk. Als hij nou ala Zidane stond te voetballen wekelijks dan kon je daar nog enige begrip voor brengen. Ajax moet hem hier echt op aanspreken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
als je je eraan stoort, lees je toch niet?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:50 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ga je nou elke keer hetzelfde posten of wat?
Die liep ook ALTIJD achteruit en gaf de man zoveel ruimte dat hij kon voortzetten.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Waar ik me altijd over verbaasd heb, is die Fransman Escude die het opeens tot international heeft geschopt. Die miste ook alles voor een Ajax-verdediger (snelheid en techniek).
Ik heb je zeker al een keer of drie zien posten dat Honda echt wel naar psv gaat. Wat heeft dat met Ajax te maken? Post dat lekker in het psv-topic dan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:54 schreef joers1 het volgende:
[..]
als je je eraan stoort, lees je toch niet?
Overigens heb ik DIT niet eerder gepost hoor
En toch mocht ie weg van een groot deel van de supporters...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef Wooldoor het volgende:
Het laatste seizoen is Vermaelen gewoon meedogenloos geworden, af en toe echt harde acties om iemand van de bal te zetten en in bijna alle situaties gewoon sportief.
Het is de organisatie achterin. Zoals alle goals op die 2 vrije trappen na zondag stond het verkeerd. Eerst gaat Dsuzak er vandoor van der wiel loopt Wielaert in de weg en omgekeerd. Daarna neemt geen van beiden initiatief om er langs te lopen. verder staat Wielaert te ver waardoor Dsuzak de actie ver naar binnen kan maken. Er gaan wel tig fouten aan vooraf en daarna staat Bakkal op 5 meter vrij .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat roepen we wel, maar ik ben er echt van overtuigd dat alle spelers die genoemd worden het overal in de eredivisie meer dan prima zouden doen.
Ik krijg er ook geen vinger achter, maar het probleem ligt dieper dan de individuele spelers die we in de verdediging hebben staan.
quote:Ajax laat Gabri naar Spanje vertrekken
19/08/2009 08:34
Het wil maar niet vlotten met de revalidatie van Gabri. Ajax heeft daarom besloten dat de Spaanse middenvelder in zijn vaderland verder mag werken aan zijn herstel.
Gabri kwam dit seizoen nog niet in actie tijdens een officieel duel van Ajax. De dertigjarige middenvelder liep tijdens de voorbereiding een blessure op aan zijn linkerachillespees. De Spanjaard miste het slot van het afgelopen seizoen al door een enkelkwetsuur.
Gabri kwam op 26 februari tijdens de thuiswedstrijd van Ajax in het UEFA Cup-toernooi tegen Fiorentina (1-1) voor het laatst in actie namens de Amsterdamse club. De middenvelder speelde tot op heden 73 competitiewedstrijden in de Eredivisie, waarin hij zeven keer scoorde.
Ik doelde juist niet op de verdedigers. Ik denk dat het stuk voor stuk (al denk ik dat Wielaert echt geen killer insticnt heeft) hun vak verstaan. Mijn punt ging meer om terugverdedigende middenvelders. Als je man begint te lopen, waarom sta jij dan nog een beetje moeilijk te kijken rond de middenlijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Toch vraag ik me dan af waar het fout gaat. Waarom kan geen enkele verdediger z'n afspraken nakomen?
We hebben al een hele zooi verdedigers gehad sinds Stam, dan zou je denken dat die rotte peren er wel een keer uit zouden zijn, maar het wordt alleen maar erger.
Wat mij betreft wordt de hele nieuwe verdediging gebouwd op Alderweireld. Da's de enige waar ik écht vertrouwen in heb.
Eens! Het valt gewoon op hoe snel onze defensie met een overtal aan aanvallers wordt geconfronteerd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
In dat opzicht vond ik Manolev / Lazovich vs Atouba / Urby zo tekenend. Atouba stond constant tegen twee man te verdedigen. Urby stond naar mijn idee ergens lucht te dekken terwijl er geen verdedigende middenvelders snel genoeg richting Atouba kwamen.
Zulke wedstrijden moet je ook 4-4-2 spelen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eens! Het valt gewoon op hoe snel onze defensie met een overtal aan aanvallers wordt geconfronteerd.
Je oma vragen of ze het erop zet voor jequote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:42 schreef Rumille het volgende:
Haha, mijn Ajax-shirt is eindelijk binnen.
5 juli besteld, 17 juli gekregen, 18 juli teruggestuurd omdat het geen goede kwaliteit was en nu eindelijk binnen.
Wel weer zonder eredivisiebadge. Die sturen ze nog na. Even kijken wat ik daarmee ga doen.
Zal vast ook wel deels tussen de oren zitten lijkt me.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
Waar gaat Gabri dan revalideren? Barca? Of plaatselijke sportschool?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:03 schreef bloodysunday het volgende:
Waar gaat Gabri dan revalideren? Barca? Of plaatselijke sportschool?
Dood en dood helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je oma vragen of ze het erop zet voor je
Perfectomundoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
AlvesHonda
Loopt die naam nu wel goed Rumille?
Welke opleiding ga je doen?
Ik mag het toch echt hopen, want met deze "verdediging" zal het echt niet lukken die 3de ster vrees ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef versteegrob het volgende:
Als er echt zo weinig geld is, komen er dan wel echt spelers??
Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Rejected het volgende:
Ajax richt haar pijlen niet meer Afonso Alves, dit zegt Johan Derksen in zijn dagelijkse video op VI.nl. Ajax is wel op zoek naar een spits, maar de financiële eisen zijn te hoog voor de Amsterdammers.
Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......
Dat denk ik al 5 jaar zo ongeveer. Als je al een stijgende lijn pakt kun je aankomende zomer waarschijnlijk weer toekijken hoe oa. Suarez vertrekt en kun je volgend seizoen weer opnieuw beginnen. Op zich is dit het tweede jaar dat deze groep bijeen is, dan moet je dit seizoen toeslaan, veel meer tijd krijg je tegenwoordig niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Chadi het volgende:
Hoop is er altijd. En als er dit jaar een stijgende lijn wordt bereikt waar je verder op kan bouwen , dan ben ik al blij.
Jezusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.
Sja, op korte termijn.. het was vanaf het vorige seizoen wel duidelijk waar de problemen zaten, zeker toen Vermaelen wegging. Atouba is een redelijk begin geloof ik, maar gewoon niet voldoende.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.
Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen.
Goedkope spelers scouten zoals in het verleden is gebeurd met Chivu, Grygera, Trabelsi en Maxwell. Je zult dan jonge talenten krijgen die er niet meteen staan maar op dit moment staat niemand er gelijk zie Wielaert en in mindere mate Oleguer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.
Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen, transfervrij.
GODZIJDANKquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef joers1 het volgende:
Vennegoor kun je vergeten die wil nog niet in NL spelen.....
Je bent niet de enige. Ook al is het een enorme boer, hij ramt ze er wel in en is groot en sterkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
Hhij zou best eens nuttig kunnen zijn, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van dit type spits.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
vergeet 'm nou maar....die wil nog niet i nNL spelen. PSV heeft m gepolst enkele weken terug, maar hij wilde perse in het buitenland nog een jaar spelen (lees: zakkenvullen) en pas dáárna was PSV zijn eerste keusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Anders schrijf je Jol direct vast weer afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:
Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
Of na de kerst al?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:
Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
Volgens mij waren Chivu en Grygera helemaal niet zo goedkoop. Wat mij wel verontrust is dat ons scoutingapparaat niet meer verrast met onbekende pareltjes. Het scouten via eredivisie-live, wat de afgelopen jaren zo in zwang was, is natuurlijk bespottelijk.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:51 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Goedkope spelers scouten zoals in het verleden is gebeurd met Chivu, Grygera, Trabelsi en Maxwell. Je zult dan jonge talenten krijgen die er niet meteen staan maar op dit moment staat niemand er gelijk zie Wielaert en in mindere mate Oleguer.
Jeuj, een lekker houte harrie, dat hebben we nodig. Bij de lampjes stond hij niet eens elke week basis. Vind het afschuwelijk dat een aantal supporters Vennegoor graag bij Ajax zien.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:02 schreef Nashje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige. Ook al is het een enorme boer, hij ramt ze er wel in en is groot en sterk.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zie je het al voor je Rommedahl en Vennegoor in het heilige Ajax-shirt?
Jol heeft gewoon niet de connecties die je nodig hebt. Coaches als Hiddink, Van Gaal, Adriaanse hebben dat wel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Anders schrijf je Jol direct vast weer af
Och.. met Aisatti en Wielaert kan die ene ex-PSV-er er ook nog wel bij toch?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Zie je het al voor je Rommedahl en Vennegoor in het heilige Ajax-shirt?
Ajax gaat kapot.
Ik mag Adriaanse ook wel, maar dat hij goede connecties heeft is onzin. Misschien had hij Janko kunnen meenemen, maar dan houdt het ook op.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:08 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Jol heeft gewoon niet de connecties die je nodig hebt. Coaches als Hiddink, Van Gaal, Adriaanse hebben dat wel.
Jol komt met Atouba...
en die kans is groot...want er zijn verdedigers die die maten-naaistreken en dramatische scenes van 'm gaan bestraffen met een (dood)schop...geloof mequote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
Wie er wel of niet komt, het wordt gewoon moeilijk om met deze selectie kampioen te worden en ik moet er niet aan denken als Suarez geblesseerd raakt
Over Sno die exkakkie die in een AZ shirt rondloopt nog maar te zwijgen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:09 schreef Prosac het volgende:
[..]
Och.. met Aisatti en Wielaert kan die ene ex-PSV-er er ook nog wel bij toch?
Vennegoor is wel een sterke beer die uitstekend naast Suarez zou kunnen spelen. Twee verschillende types werkt wel.
Suarez is gepokt en gemazeld in Uruguay, die kan wel wat hebben. Verder vind ik hem mentaal sterk. Hij laat zich heus niet opnaaien door de Ooijers en Buysen van deze wereld.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef joers1 het volgende:
[..]
en die kans is groot...want er zijn verdedigers die die maten-naaistreken en dramatische scenes van 'm gaan bestraffen met een (dood)schop...geloof me
dat denk ik dus wel....die krijgt vandaag of morgen een doodschop, als ie wéér eens theatraal tegen de grond gaat, nadat er niets is gebeurd. Dat kan vaak goed gaan, maar er komt een moment dat ze 'm ervoor aanpakken vrees ikquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Suarez is gepokt en gemazeld in Uruguay, die kan wel wat hebben. Verder vind ik hem mentaal sterk. Hij laat zich heus niet opnaaien door de Ooijers en Buysen van deze wereld.
Je vergeet Gregory van der Wiel die vroeger in een Feyenoordshirtje van van Persie op straat voetbalde.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Over Sno die exkakkie die in een AZ shirt rondloopt nog maar te zwijgen.
Suarez is al 3 jaar mikpunt van verdedigers en heeft behoorlijke schoppen gehad, in tegenstelling tot menig andere spelers is hij echter zelden geblesseerd. Ik denk dat zijn kuitbeen wel dwars door zijn scheen moet steken voor hij een wedstrijd over moet slaan.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat denk ik dus wel....die krijgt vandaag of morgen een doodschop
Van wie dan? Nederlandse verdedigers zijn koorknapen. Ik zie zelden écht gemene acties op de Nederlandse velden.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat denk ik dus wel....die krijgt vandaag of morgen een doodschop, als ie wéér eens theatraal tegen de grond gaat, nadat er niets is gebeurd. Dat kan vaak goed gaan, maar er komt een moment dat ze 'm ervoor aanpakken vrees ik
Suarez krijgt al zn hele leven doodschoppen en tot op heden is ie nog nooit lang geblesseerd geweest. Ik kan me de laatste keer dat ie niet speelde niet eens herinneren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef joers1 het volgende:
[..]
dat denk ik dus wel....die krijgt vandaag of morgen een doodschop, als ie wéér eens theatraal tegen de grond gaat, nadat er niets is gebeurd. Dat kan vaak goed gaan, maar er komt een moment dat ze 'm ervoor aanpakken vrees ik
Is toch niet normaal. Clubliefde bestaat gewoon niet meer. Ja, alleen als de speler in kwestie bij een van de beste teams ter wereld speelt (Raul, Maldini, Scholes, Giggs, Gerrard etc.) of als de speler simpelweg niet hogerop kán (Heubach etc.)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Je vergeet Gregory van der Wiel die vroeger in een Feyenoordshirtje van van Persie op straat voetbalde.
Dat proberen ze al 2 jaar, nog zonder succes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef joers1 het volgende:
[..]
en die kans is groot...want er zijn verdedigers die die maten-naaistreken en dramatische scenes van 'm gaan bestraffen met een (dood)schop...geloof me
Waarom zou iemand hem een flinke schop geven? Als hij nou zó goed was dat hij Ajax elk jaar kampioen maakte oke... Maar ik zie niemand een lange schorsing riskeren om Suarez de beste speler van Ajax een schop te geven.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef joers1 het volgende:
we zullen zien....ik denk gewoon dat ie vandaag of morgen een flinke schop krijgt.
En dan? Dan is Ajax eigenlijk compleet de weg kwijt...want het is momenteel AFC Suarez...laten we eerlijk zijn
Waarquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Over Sno die exkakkie die in een AZ shirt rondloopt nog maar te zwijgen.
Laat ze maar proberen, 5 wedstrijden schorsing zal ze goed doen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:20 schreef joers1 het volgende:
we zullen zien....ik denk gewoon dat ie vandaag of morgen een flinke schop krijgt.
En dan? Dan is Ajax eigenlijk compleet de weg kwijt...want het is momenteel AFC Suarez...laten we eerlijk zijn
de neef van de buurjongen van de oma van iemand op ajax netwerk die een vriend op twitter heeft had dat gezien.quote:
Die gasten die je noemt hebben niet meer clubliefde, die verdienen gewoon al absoluut bij de club waar ze zitten. Maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Clubliefde bestaat gewoon niet meer. Ja, alleen als de speler in kwestie bij een van de beste teams ter wereld speelt (Raul, Maldini, Scholes, Giggs, Gerrard etc.) of als de speler simpelweg niet hogerop kán (Heubach etc.)
Tjah voordat je het weet mag Jol z'n pet en pak niet meer dragen, oh jee want de mensen hier weten alles beter.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
Het wordt bij een groot deel echt per dag negatiever hier he
Echt? Wat een lul is die Snoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
de neef van de buurjongen van de oma van iemand op ajax netwerk die een vriend op twitter heeft had dat gezien.
Gewoon winnen van Sparta dit weekend.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef marcb1974 het volgende:
Het wordt bij een groot deel echt per dag negatiever hier he
Liever eerst met 3-0 van Bratislava winnen morgen, dan 5-1 tege nSparta ofsow(hoop ik dan...)quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon winnen van Sparta dit weekend.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah voordat je het weet mag Jol z'n pet en pak niet meer dragen, oh jee want de mensen hier weten alles beter.![]()
![]()
![]()
Morgen is een belangrijkere wedstrijd.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Gewoon winnen van Sparta dit weekend.
Het staat gewoon niet Ajax'quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Tjah voordat je het weet mag Jol z'n pet en pak niet meer dragen, oh jee want de mensen hier weten alles beter.![]()
![]()
![]()
Ik vind het kantoorhoofd van Adriaanse ook nergens naar staan, who cares?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet Ajax'
Maar we waren de afgelopen 4 jaar wel de best geklede club in de uefa cupquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:31 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Het staat gewoon niet Ajax'
Maar de fans wel. En de de fans maken de club.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die gasten die je noemt hebben niet meer clubliefde, die verdienen gewoon al absoluut bij de club waar ze zitten. Maar dat bedoelde je waarschijnlijk ook.
Clubliefde is er nog wel (er kwamen toch al aardig wat spelers terug naar Amsterdam!), maar het voetbal is gewoon veel zakelijker geworden. En als ik eerlijk ben: als ik 10 keer zoveel kan verdienen met dezelfde baan stap ik ook over. Werkt ook twee kanten op natuurlijk, clubs houden ook niet van hun spelers als het er echt op aankomt.
Absoluut, dat is ook een knap lastige tegenstelling tussen fans en spelers..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:34 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Maar de fans wel. En de de fans maken de club.
Ajax heeft een bepaalde allure, dat hoeft toch niet verder af te zakkenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het kantoorhoofd van Adriaanse ook nergens naar staan, who cares?
Als ie ons kampioen maakt mag ie wat mij betreft in een ADO shirt staan te coachenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ajax heeft een bepaalde allure, dat hoeft toch niet verder af te zakken?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:38 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ajax heeft een bepaalde allure, dat hoeft toch niet verder af te zakken?
Dat nooitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie ons kampioen maakt mag ie wat mij betreft in een ADO shirt staan te coachen.
editquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:26 schreef joers1 het volgende:
Ik hoef toch niet uit te leggen WAAROM Suarez een doelwit kan zijn van gefrustreerde verdedigers???
Laten we het niet hopen, hij moet gewoon blijven klaar.quote:Oleguer Presas is in beeld bij Espanyol. De centrumverdediger van Ajax moet bij de club uit Barcelona de plaats innemen van wijlen Daniel Jarque. In eerste instantie dacht Espanyol aan Fabrizio Coloccini, maar deze is in financieel opzicht niet haalbaar en bovendien uit op een transfer naar de Premier League. Oleguer, die van Ajax mag vertrekken, heeft nog een verbintenis tot 2012. (El Mundo Deportivo)
editquote:
Suarez komt echt niet over als een debiel doorgesnoven ouwe uitgerangeerde mongool hoorquote:Wat dat betreft is het net Ooijer, maar dan erger,
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
de neef van de buurjongen van de oma van iemand op ajax netwerk die een vriend op twitter heeft had dat gezien.
edit: helaas behoorde diegene tot de 0,5% van de Nederlanders die geen camerafunctie op zn mobiel heeft
Erger dan Ooijer? hahaha.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:47 schreef joers1 het volgende:
[..]
edit
de vraag WAAROM Suarez een doodschop ZOU kunnen krijgen, dáár ging het om. Dat is toch wel duidelijk? Zijn streken zijn gewoon niet altijd even "collegiaal" laat ik het zo zeggen. Wat dat betreft is het net Ooijer, maar dan erger,
edit
Kan je niet even opneuken naar dat lampentopic. Je verziekt m'n leesplezier met de idiote posts en gezuig over Suarez.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef joers1 het volgende:
Suarez is eenzelfde matennaaier als ooijer....dat lijkt me duidelijk. Uitgerangeerd niet, maar wel de rest
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:55 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan je niet even opneuken naar dat lampentopic. Je verziekt m'n leesplezier met de idiote posts en gezuig over Suarez.
Volgens je profiel ben je 36, gedraag je er even naar dan, zo moeilijk kan het niet wezen.
ga weg man, Ooijer leek klaar om iemand te vermoorden met zijn blote handen zo keek ie uit zijn ogen, iemand die zo op het veld staat moet IMO gewoon van het veld, overtreding of niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:50 schreef joers1 het volgende:
Suarez is eenzelfde matennaaier als ooijer....dat lijkt me duidelijk. Uitgerangeerd niet, maar wel de rest
zo zie je maar weer, een tikfout is snel gemaaktquote:
Heb het bij Ajax nooit gedaan, maar bij Oranje kan je ze inderdaad gewoon ophalen bij de ArenA.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef mrsjaak2 het volgende:
iemand hier ervaring met het online bestellen van kaartjes, heb kaarten besteld via de ajax-site voor donderdag. heb erna een mailtje gekregen als bevestiging en moet mij kaartjes ophalen bij de arena. Moet ik die mail meenemen als bewijs?
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
ga weg man, Ooijer leek klaar om iemand te vermoorden met zijn blote handen zo keek ie uit zijn ogen, iemand die zo op het veld staat moet IMO gewoon van het veld, overtreding of niet.
Zo kijkt die hals altijd. Merk je overigens pas wanneer hij wat zegt...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ga weg man, Ooijer leek klaar om iemand te vermoorden met zijn blote handen zo keek ie uit zijn ogen, iemand die zo op het veld staat moet IMO gewoon van het veld, overtreding of niet.
quote:Martin Jol heeft zijn selectie bekendgemaakt voor de wedstrijd Ajax - Slovan Bratislava. Siem de Jong, nog trefzeker in het oefenduel Jong Ajax - Alemannia Aachen, is opgenomen in de wedstrijdselectie. Bruno Silva moet het duel missen wegens een schorsing, Ismaïl Aissati is geblesseerd.
Ajax speelt donderdag om 20.45 uur het eerste kwalificatieduel in de voorronde van de Europa League. De return wordt een week later gespeeld in Bratislava. De winnaar van de dubbele confrontatie plaatst zich voor de groepsfase van de Europa League.
De wedstrijdselectie voor het duel ziet er als volgt uit:
Maarten Stekelenburg
Kenneth Vermeer
Thimothée Atouba
Oleguer
Jan Vertonghen
Gregory van der Wiel
Toby Alderweireld
Rob Wielaert
Urby Emanuelson
Eyong Enoh
Siem de Jong
Mitchell Donald
Demy de Zeeuw
Miralem Sulejmani
Luis Suarez
Dario Cvitanich
Marvin Zeegelaar
Dennis Rommedahl
nee hoor..maar ze moeten niet doen of Ooijer een smerige voetballer is en ondertussen Suarez een topper noemen.quote:
Ooijer voetbalt bij de tegenstander en is (was) een redelijke verdediger met vervelende trekjes. Suarez wordt een topper met vervelende trekjes.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:04 schreef joers1 het volgende:
[..]
nee hoor..maar ze moeten niet doen of Ooijer een smerge voetballr is en ondertussen Suarez een topper noemen.Die zijn van het gelijke kaliber QUA gedrag en QUA streken!!! Niet lullen over voetbalkwaliteiten...ik wil Schwalbez nog wel eens zien als ie 36 is
Of een andere middenvelderquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:07 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Wist niet dat Aissati geblesseerd was. Hieruit blijkt wel weer dat we Honda nodig hebben.
quote:Martin Jol heeft het op de persconferentie niet alleen gehad over het duel tegen Slovan Bratislava, ook ging hij in op de uitspraken die Co Adriaanse afgelopen zondag over hem deed in het programma Studio Voetbal.
"Als trainer van Ajax heb je te maken met honderden meningen," stelt Jol. "Daar kun je naar luisteren of niet. Luister je er naar, dan houd je het slechts een blauwe maandag vol. Zoals Co is overkomen. Ik luister er niet naar; ik hoop het langer vol te houden."
Adriaanse gaf verder aan niet te begrijpen waarom Jol afgelopen zondag, tegen PSV, 'linksback' Jan Vertonghen op het middenveld posteerde. Jol: "Ik heb het voor de zekerheid nog even nagevraagd bij Jan. Hij vertelde me dat hij middenvelder is, en zo ook is opgeleid in de jeugd van Ajax."
"Mijn relatie met Co is nooit geweldig geweest, maar hij heeft natuurlijk enige tijd in het buitenland doorgebracht. Hier gaan de zaken gewoon verder. Misschien dat bepaalde dingen hem zijn ontgaan."
Opzich lijkt het me geniaal om Honda te hebben, maar meer omdat het een held is. Op sportief gebied weet ik niet zo goed of hij het wel gaat redden bij Ajax.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Rasmus Elm zou ik ook niets op tegen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |