okquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Aangezien het andere topic o.a. door onze grote vriend Boswachter werd volgebaggerd met niets zeggende comments, hierbij een nieuw topic welke ik jullie niet wou onthouden.
Het betreft hier een reactie van Johan Derksen over Ooijer aangaande zijn gedrag gedurende de wedstrijd met als dieptepunt de grijpgrage handjes richting Suarez.
Conclusies volgens dhr. Derksen:Ooijer is een irritante, vervelende jongen Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter
Fragment kan worden gevonden op http://www.vi.nl/WebTV/We(...)-zich-ondankbaar.htm, vanaf 45 seconden.
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
En wat wil je bereiken met dit topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.
Wie ben jij om dit soort oprachten te geven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
Ik weet 100% zeker dat ik niet de nazi was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent dus die nazi waar BoWa het over had?
Ow in ander topic die ik had geopend, maar die werd volgebaggerd.quote:
Het zit diep hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie baggert nou zijn topic vol?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |