okquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:01 schreef damsco het volgende:
Aangezien het andere topic o.a. door onze grote vriend Boswachter werd volgebaggerd met niets zeggende comments, hierbij een nieuw topic welke ik jullie niet wou onthouden.
Het betreft hier een reactie van Johan Derksen over Ooijer aangaande zijn gedrag gedurende de wedstrijd met als dieptepunt de grijpgrage handjes richting Suarez.
Conclusies volgens dhr. Derksen:Ooijer is een irritante, vervelende jongen Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter
Fragment kan worden gevonden op http://www.vi.nl/WebTV/We(...)-zich-ondankbaar.htm, vanaf 45 seconden.
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
En wat wil je bereiken met dit topic?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef damsco het volgende:
Nee hoor, maar jij baggerde mijn topic vol en ik wou jullie het niet onthouden. Zoals te lezen in de OP.
Wie ben jij om dit soort oprachten te geven?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:04 schreef de_boswachter het volgende:
Flikker op met je Andre Ooijer topics man.
Of gaan we elke individuele voetballer behandelen en hem een KLB topic geven?
Ik weet 100% zeker dat ik niet de nazi was.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar jij bent dus die nazi waar BoWa het over had?
Ow in ander topic die ik had geopend, maar die werd volgebaggerd.quote:
Het zit diep hequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wie baggert nou zijn topic vol?
En toch blijven (matig) succesvolle clubs hem aantrekken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
Zo dat zijn me daar een stel open deuren die Johan heeft ingetrapt.
Die was legendarisch!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Johan moet eerst maar eens zijn excuses maken aan die arme kleine Belg van gisteren
Er was toch zo'n speler die Demi zijn vrouw had uitgewoond en toen naar Engeland vertrokken isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om er eentje over Demy de Zeeuw die niet uit de kast wilt komen te openen.
[ afbeelding ]
Dat sjaaltjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:09 schreef LudoSanders het volgende:
Ik zit er aan te denken om er eentje over Demy de Zeeuw die niet uit de kast wilt komen te openen.
[ afbeelding ]
Die mat, epischquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat sjaaltje
Ik wou net een topic openen over het kapsel van Rutjes van Sparta.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:13 schreef afcajos het volgende:
[..]
Die mat, episch![]()
Maare, had de zeeuw niet een lekkere vriendin? Even googlen.
Kijk nu ben je eerlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ooijer is ook middelmaat hoor.
Maar niet minder als bijv. mongolen als vd Wiel, Wielaert en een Mathijssen.
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ik versta niet wat ie zegtquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:10 schreef Adelante het volgende:
Johan moet eerst maar eens zijn excuses maken aan die arme kleine Belg van gisteren
Ik dacht het niet Stam gaat bij Zwolle voetballen!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ging die niet met Ryan Donk?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef afcajos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HMmwa ik zou em er toch wel in hangen.
Wow, wij hebben echt geen fatsoenlijke Nederlandse verdedigers inderdaad. Bedankt, je hebt mijn ogen geopend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zeg Stam klaarstomen.
Ben altijd eerlijk.quote:
Geen dank.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:16 schreef Seam het volgende:
[..]
Wow, wij hebben echt geen fatsoenlijke Nederlandse verdedigers inderdaad. Bedankt, je hebt mijn ogen geopend.
Salcido zit bij PSV.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben altijd eerlijk.
Heb ook nooit gezegd dat Ooijer een topper is momenteel.
De enige paar goede verdedigers die NL rijk is zijn buitenlanders in dienst bij clubs als Twente en Az.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:15 schreef Buitendam het volgende:
De twitter van vd Wiel is epischer dan episch.
quote:# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
Er is ook niemand die beweerde dat Ooijer van het niveau Terry of Puyol was.quote:
Wat te denken van Huntelaar, vies mannetje. Huntelaar heeft onwijs vaak een elleboog uitgedeeld.quote:# Ooijer is een irritante, vervelende jongen <- kwestie van de persoon kennen.
# Ooijer werd compleet afgetroeft door Suarez <- Feit.
# Ooijer voelt dat hij het topniveau niet meer kan bijbenen <- Moet je aan hem vragen
# Ooijer probeert daarom al pratend spelers uit hun concentratie te houden <- Een veelgebruikte tactiek van oa. Heitinga.
# Ooijer wordt enkel erger naarmate hij ouder wordt <- Zoals IEDEREEN.
# Ooijer wordt alleen maar ouder en trager, en wordt niet meer beter <- Idem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |