Dood en dood helaasquote:Op woensdag 19 augustus 2009 10:54 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Je oma vragen of ze het erop zet voor je
Perfectomundoquote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:02 schreef Rejected het volgende:
AlvesHonda
Loopt die naam nu wel goed Rumille?
Welke opleiding ga je doen?
Ik mag het toch echt hopen, want met deze "verdediging" zal het echt niet lukken die 3de ster vrees ik.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:52 schreef versteegrob het volgende:
Als er echt zo weinig geld is, komen er dan wel echt spelers??
Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......quote:Op woensdag 19 augustus 2009 11:56 schreef Rejected het volgende:
Ajax richt haar pijlen niet meer Afonso Alves, dit zegt Johan Derksen in zijn dagelijkse video op VI.nl. Ajax is wel op zoek naar een spits, maar de financiële eisen zijn te hoog voor de Amsterdammers.
Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:23 schreef versteegrob het volgende:
[..]
Er is weinig hoop, het is al bijna eind augustus. Er moeten nog veel spelers weg, het zal toch niet weer zo'n seizoen zonder prijzen worden......
Dat denk ik al 5 jaar zo ongeveer. Als je al een stijgende lijn pakt kun je aankomende zomer waarschijnlijk weer toekijken hoe oa. Suarez vertrekt en kun je volgend seizoen weer opnieuw beginnen. Op zich is dit het tweede jaar dat deze groep bijeen is, dan moet je dit seizoen toeslaan, veel meer tijd krijg je tegenwoordig niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:27 schreef Chadi het volgende:
Hoop is er altijd. En als er dit jaar een stijgende lijn wordt bereikt waar je verder op kan bouwen , dan ben ik al blij.
Jezusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:31 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Ik verwacht dit seizoen ook geen prijzen. Ik zie dit gewoon als een jaar voor Jol om uit te proberen, op te bouwen en dan volgend seizoen mee te gaan draaien voor de prijzen.
Sja, op korte termijn.. het was vanaf het vorige seizoen wel duidelijk waar de problemen zaten, zeker toen Vermaelen wegging. Atouba is een redelijk begin geloof ik, maar gewoon niet voldoende.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.
Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen.
Goedkope spelers scouten zoals in het verleden is gebeurd met Chivu, Grygera, Trabelsi en Maxwell. Je zult dan jonge talenten krijgen die er niet meteen staan maar op dit moment staat niemand er gelijk zie Wielaert en in mindere mate Oleguer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:47 schreef Barney_Stinson het volgende:
Vindt op korte termijn maar eens een aantal goede betaalbare aankopen die er meteen kunnen staan.
Als spits lijkt mij Vennegoor een logische keuze om de volgende redenen: Nederlander, ervaren, fysiek sterk, redelijk scorend vermogen, transfervrij.
GODZIJDANKquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:50 schreef joers1 het volgende:
Vennegoor kun je vergeten die wil nog niet in NL spelen.....
Je bent niet de enige. Ook al is het een enorme boer, hij ramt ze er wel in en is groot en sterkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
Hhij zou best eens nuttig kunnen zijn, maar ik ben gewoon niet zo'n fan van dit type spits.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Ik zal wel weer een uitzondering zijn, maar ik zou Vennegoor erg graag bij Ajax zien. Kan doelpunten maken, kan een bal vasthouden en is een constant gevaar in de lucht. Enorm onderschatte speler.
vergeet 'm nou maar....die wil nog niet i nNL spelen. PSV heeft m gepolst enkele weken terug, maar hij wilde perse in het buitenland nog een jaar spelen (lees: zakkenvullen) en pas dáárna was PSV zijn eerste keusquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:00 schreef El_Bassie het volgende:
Anders schrijf je Jol direct vast weer afquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:
Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
Of na de kerst al?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:03 schreef Gabbylicious het volgende:
Laten we maar gewoon hopen dat er geen spelers bij komen, zodat Co volgend jaar Jol kan opvolgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |