abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:30:47 #76
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71984764
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. *
Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71984765
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.

Donderdag maar weer even bekijken.
Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.
pi_71984888
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?
Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.
Is overigens wel z'n laatste contractjaar.
-
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 17:44:17 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71985048
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.
Is overigens wel z'n laatste contractjaar.
ok, dat ging dus weer over een verhuur
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71985267
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
pi_71985566
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.

Donderdag maar weer even bekijken.
vdWiel mag is hard gaan trainen, ook onterecht international geworden
AJAX AMSTERDAM!
pi_71985571
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.

Tevens kan het een slimme zet zijn van Jol om zo lang te wachten met spelers wegdoen, hij heeft ze intensief aan het werk gezien en kan een goede mening geven over spelers. Ook heeft hij toch nog wel wat tijd om eventueel spelers te halen.
pi_71985651
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:07 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.

Tevens kan het een slimme zet zijn van Jol om zo lang te wachten met spelers wegdoen, hij heeft ze intensief aan het werk gezien en kan een goede mening geven over spelers. Ook heeft hij toch nog wel wat tijd om eventueel spelers te halen.
Sowieso, ik vind niet dat alles beslist mag worden door middel wat er op het trainingsveld gebeurt. Als een speler niet presteert op het veld maar wel tijdens de trainingen moet hij toch even op z'n achterhoofd krabben. Dan zou ik liever bijvoorbeeld een Silva zien ipv van der Wiel. We zitten nog vroeg in de competitie dus nu een elftal af en toe wisselen moet kunnen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71985723
Wissel in de wedstrijd kan maar de pest is dat bij 9 van de 10 spelers echt gaat om de vorm van de dag. Op de training kan je dat er een beetje uit filteren en daar je basis elftal op afstemmen.
pi_71985762
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Wissel in de wedstrijd kan maar de pest is dat bij 9 van de 10 spelers echt gaat om de vorm van de dag. Op de training kan je dat er een beetje uit filteren en daar je basis elftal op afstemmen.
Als ik een Wielaert in de wedstrijd zie, dan vraag ik me af wat die op de training doet dan.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71985764
Zolang hij de basis maar laat staan. Te veel wisselen is niet goed voor het elftal en ook niet voor de voetballers zelf.
pi_71985776
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
Zolang hij de basis maar laat staan. Te veel wisselen is niet goed voor het elftal en ook niet voor de voetballers zelf.
Boeit in het begin van de competitie niet zoveel in mijn ogen. De eerste 6 wedstrijden kan best gewisseld worden. Zolang er daarna maar een stabiel elftal staat.
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:25:29 #88
51286 w00h00
Digital man!
pi_71985929
Jol ziet het nog wel zitten in Kennedy.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 18:39:50 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71986233
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Op afstand is het makkelijk kletsen, wij zijn hier natuurlijk ook zo opportunistisch als maar zijn kan. Jol moet en vandaag presteren en bouwen aan de toekomst, dan wordt het al een stuk minder makkelijk.

Daarbij: als je al beslist dat iemand weg moet is het niet dezelfde dag geregeld. Ze moeten niet weg omdat ze zo geweldig gepresteerd hebben en ze zullen niet staan te springen om flink wat salaris in te leveren.
pi_71986659
Het probleem is dat Ajax nu zoveel rommel in de selectie heeft, spelers die nog niet eens in aanmerking (mogen) komen om op te bank te zitten. Ajax moet opruimen en spelers aantrekken die de selectie echt sterker maken. Honda is er sowieso 1 van waar je niet te lang mee moet wachten voor je het weet kaapt PSV hem van ons weg. Ik zie Suarez nog wel vertrekken, is het nu niet dan in de winterstop en dan kan Honda wel erg belangrijk zijn.

Uiteraard moet er nog een CV komen, Wielaert moet gewoon helemaal weg ik heb nog liever Oleguer en die belg in het centrum.
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.
Maar dat zijn er op dit moment zoveel, Ajax heeft op Suarez en De Zeeuw na geen echte toppers meer in huis. Micky krijgt van mij het voordeel van de twijfel die het dit jaar echt moet laten zien, zelfde geld voor Aisatti.
pi_71986808
Ben benieuwd of Kennedy blijft, Mag van mij wel weg.
pi_71987541
Ben benieuwd hoeveel kaarten er zijn verkocht voor donderdag Alleen 424 en 425 van de 2e ring tot nu toe.
pi_71987582
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]

wat een baas
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71987599
Ogararu.. Die zou ik eigenlijk ook wel weer eens willen zien voetballen. Vraag mij af hoe hij het op de trainingen doet..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_71987608
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kaarten er zijn verkocht voor donderdag Alleen 424 en 425 van de 2e ring tot nu toe.
ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.
pi_71987693
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef toma het volgende:

[..]

ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.
pi_71988015
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Best weinig.
pi_71988223
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Dan krijg je straks hetzelfde gezeik als tijdens AT dat mensen die kaarten hebben voor de 2e ring plaats moeten nemen op de 1e ring
pi_71988258
Waarom komt de SVA leden dan niet gewoon tegemoet en deelt gratis kaarten uit ofzo? Als ze het toch niet vol krijgen..
AJAX AMSTERDAM!
pi_71988288
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom komt de SVA leden dan niet gewoon tegemoet en deelt gratis kaarten uit ofzo? Als ze het toch niet vol krijgen..
Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.
pi_71988326
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.
Er word toch ook lidmaatschap betaald?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71988421
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
pi_71988599
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71988768
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
Omdat Ajax geld moet verdienen.
pi_71988808
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
pi_71988826
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
Kost je zelfs geld.
pi_71988893
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gregory toch, leer je het dan nooit met dat Twitter?
Greg heeft het iq van een pasgeboren kuikentje dus wat denk je zelf?

Waarom leren De Boer en Blind deze gast niet verdedigen?

Ik vraag mij zo vaak af wat die gasten nou werkelijk waar doen op de training.
Of is het gewoon fucking bezigheidstherapie voor gemiddeld een miljoen per jaar per speler
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71988964
Als ze is zouden nadenken zouden ze de kaartjes gewoon heel goedkoop maken voor dit soort wedstrijden.

Stuur alle CC/Sup.CC houders een flyer, en hou vooral acties voor kinderen en jongeren.

Ik ben ook jaren geleden voor het eerst gegaan omdat ik toen naar de kwart (of halve?) finale beker tegen Heerenveen kon voor 7 euro! Heb sindsdien een hoop euro's betaald voor belangrijkere wedstrijden.

Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
AFC Ajax
pi_71989104
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Tvduijn het volgende:

Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
Het verleden heeft wel uitgewezen dat de supporters Ajax niet zo heel veel uitmaken.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71989144
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Weet niet of het niks oplevert, sportief gezien heb je wel support achter je waarmee je ook geld kan verdienen. Zodra je in de knock-out fase komt, komen de supporters vanzelf wel en levert het weer op.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71989280
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]

Whehe.
pi_71991008
quote:
# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staat
pi_71991038
Ik begin hem nu ook wel zat te worden.
pi_71991076
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige
pi_71991077
Kunnen we Ogararu of Silva niet weer eens testen?
pi_71991084
quote:

[..]

Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:13:01 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71991169
quote:

[..]

Ik ook. Maakt mij in principe geen reet uit wat hij luistert, maar hij doet nu echt alsof hij al het mannetje is ofzo
pi_71991236
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
Dat klopt. Maar als Ajacied zijnde straal je klasse uit en ben je iemand waar bijna heel voetballend Nederland tegenop kijkt. Hij doet op deze manier afbreuk aan die status.
pi_71991277
Als Ajax gaat janken over een halfleeg stadion, dan moeten ze maar lekker zorgen dat de Champions League wordt gehaald. Zeurt niemand over de prijs van een kaartje, maar zwaait vrolijk met een vlaggetje. Terwijl de Arena vol zit. Probloeem opgelost!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71991425
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
pi_71991491
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:23:40 #122
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71991528
Ik snap gewoon echt niet dat mensen die Twitters gaan zitten volgen. Het interesseert me echt geen reet wat mannetjes die net haar op hun piemel hebben in hun vrije tijd zitten te doen.
pi_71991632
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Het is zijn werkgever, die heeft niks er over te zeggen wat hij op twitter zegt.
pi_71991925
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71991983
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
Waarom? wat voegd het toe? als hij zich er niet goed in voelt laat hem dan lekker dragen wat hij wilt
pi_71992004
quote:
Wat maakt dat nou weer uit . Ik heb liever een trainer die lekker in z'n vel zit dan geforceerd mooi staat te doen in een pak.

Bovendien draagt hij wel een pak, trainingspak.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:36:05 #127
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_71992006
quote:
...en dat puberale petje afzetten....bah bah
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_71992021
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef mash_ het volgende:

[..]

Waarom? wat voegdt het toe? als hij zich er niet goed in voelt laat hem dan lekker dragen wat hij wilt
Dat vind ik wel zo, maar Ajax is toch een bepaalde naam met een bepaalde uitstraling. Van mij apart hoeft hij geen stropdas om. Maar gewoon wel een nette broek + jasje.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71992164
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Ik snap gewoon echt niet dat mensen die Twitters gaan zitten volgen. Het interesseert me echt geen reet wat mannetjes die net haar op hun piemel hebben in hun vrije tijd zitten te doen.
Helemaal mee eens, wat een gehuil van mensen. Laat hem lekker zijn gang gaan.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71992204
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:40 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, wat een gehuil van mensen. Laat hem lekker zijn gang gaan.
Als hij nog wat presteerde in het veld was ik het met je eens geweest, nu denk ik steek je tijd in trainen dan van die onzin lullen het wekt toch een bepaalde indruk
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:42:48 #131
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71992229
Ik vond vroeger Finidi geweldig, Petterson, Litmanen, Blind, Rijkaard.
Denk niet dat die hadden getwitterd als een stelletje ghetto pimps. Wat een druiloor die vd Wiel, sorry hoor.
pi_71992234
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Als hij nog wat presteerde in het veld was ik het met je eens geweest, nu denk ik steek je tijd in trainen dan van die onzin lullen het wekt toch een bepaalde indruk
Dus jij denkt dat het beter gaat als hij ermee stopt?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71992296
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat het beter gaat als hij ermee stopt?
Denk het niet, maar hij wekt nu wel een bepaalde indruk bij mij dat hij zich meer zorgen maakt over zijn uiterlijk en "coolheid" dan het voetbal.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71992401
quote:
Heeft wat mij betreft 0,0 prioriteit op dit moment Bovendien vind ik zo'n pak ook totaal niet bij Jol staan, als hij in een trainingspak wilt gaan zitten laat hem lekker.

Als Blackcard Greg mag twitteren, dan mag Jol zijn trainingspak
pi_71992466
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:47 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Heeft wat mij betreft 0,0 prioriteit op dit moment Bovendien vind ik zo'n pak ook totaal niet bij Jol staan, als hij in een trainingspak wilt gaan zitten laat hem lekker.

Als Blackcard Greg mag twitteren, dan mag Jol zijn trainingspak
Het heeft bij mij meer te maken met het merk Ajax. Als hij zich prettig voelt in een trainingspak ok.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71992492
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:22 schreef toma het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.
Dus jij wilt nog jaren een hele matige rechtsback in Ajax 1? Apart. Hij moet echt heel snel wat aan zijn verdedigende kwaliteiten gaan doen want het is niet best hoor.
Ik vind wel dat Ajax hem dit soort fratsen moet kunnen verbieden, hij heeft een voorbeeld functie en krijgt ook nog eens bakken met geld voor zijn geklungel.
pi_71992637
Silva, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen. Ga maar is proberen, die eerste 3 speelde ook tijdens L'OM.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71992936
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:52 schreef bloodysunday het volgende:
Silva, Oleguer, Alderweireld, Vertonghen. Ga maar is proberen, die eerste 3 speelde ook tijdens L'OM.
Ziet er goed uit, zou alleen wel Atouba LB zetten.
Voor van der Wiel is ff een tijdje banken best goed denk iken Wielaert hoeft wat mij betreft helemaal niet meer op te draven, die is zo keihard door de mand gevallen de afgelopen tijd.
pi_71993127
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:58 schreef navigator het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, zou alleen wel Atouba LB zetten.
Voor van der Wiel is ff een tijdje banken best goed denk iken Wielaert hoeft wat mij betreft helemaal niet meer op te draven, die is zo keihard door de mand gevallen de afgelopen tijd.
Oja die is er ook nog, Vertonghen/Atouba inderdaad.Heb Atouba nog niet echt zien voetballen dus weet niet of het wat was/
AJAX AMSTERDAM!
pi_71993678
quote:
Mja, eigenlijk wel. Maar dat petje kan helemaal niet. Petje af.
pi_71993686
Kijk nu celtic arsenal, en kan toch niet anders dan blij zijn dat Ajax zich hier niet hoeft te vertonen. Dat was een afgang geweest Twee spelers zouden zich staande hebben gehouden. Suarez en zoals nu blijkt Vermaelen. Heb ik die jongen dan laatste 2 jaar zo onderschat?
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:18:13 #142
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71993765
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:16 schreef N.i.c.k het volgende:
Suarez en zoals nu blijkt Vermaelen. Heb ik die jongen dan laatste 2 jaar zo onderschat?
Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:18:32 #143
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_71993783
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:15 schreef Radegast het volgende:

[..]

Mja, eigenlijk wel. Maar dat petje kan helemaal niet. Petje af.
mee eens...dat vind ik zoooo puberaal
pi_71993789
Het laatste seizoen is Vermaelen gewoon meedogenloos geworden, af en toe echt harde acties om iemand van de bal te zetten en in bijna alle situaties gewoon sportief.
pi_71993925
Voor wat het waard is:
quote:
Keisuke Honda heeft vandaag het interne gedeelte van de medische keuring bij Ajax doorstaan. Ajax en VVV zijn rond over de prijs (geen exact bedrag genoemd) en morgen zal de transfer wereldkundig worden gemaakt mits Honda de keurig in het UMC doorstaat.

Bron: Hai Berden, familie.
Ajax Showtime
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:23:23 #146
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_71993998
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]

Ajax Showtime
Showtime? lekker betrouwbaar
pi_71994005
Ik dacht dat de keuringen bij Ajax altijd in de VU plaats vonden.

Oh, Ajax Showtime...
pi_71994063
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:21 schreef Urquhart het volgende:
Voor wat het waard is:
[..]

Ajax Showtime
!!! keuringen worden volgens mij door het VU gedaan. Daar hebben ze teminste een samenwerkingsverband mee...
AJAX AMSTERDAM!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:25:03 #149
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_71994067
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:23 schreef EddyAlbena het volgende:
Ik dacht dat de keuringen bij Ajax altijd in de VU plaatst vonden.

Psies,......daarom ook, Showtime zet zich wéér us te kakken
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:25:41 #150
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71994086
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 22:18 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Nee, Vermaelen toont nu weer eens aan dat verdediger zijn bij Ajax gewoon ontzettend moeilijk is.
Dat dus. Met name omdat een hoop spelers er mee weg komen hun verdedigende taken niet uit te voeren.
Als Stam al verzuipt in je verdediging zit er iets mis in je mentaliteit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')