abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71988326
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.
Er word toch ook lidmaatschap betaald?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71988421
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
pi_71988599
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71988768
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:

[..]

Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
Omdat Ajax geld moet verdienen.
pi_71988808
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
pi_71988826
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
Kost je zelfs geld.
pi_71988893
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gregory toch, leer je het dan nooit met dat Twitter?
Greg heeft het iq van een pasgeboren kuikentje dus wat denk je zelf?

Waarom leren De Boer en Blind deze gast niet verdedigen?

Ik vraag mij zo vaak af wat die gasten nou werkelijk waar doen op de training.
Of is het gewoon fucking bezigheidstherapie voor gemiddeld een miljoen per jaar per speler
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71988964
Als ze is zouden nadenken zouden ze de kaartjes gewoon heel goedkoop maken voor dit soort wedstrijden.

Stuur alle CC/Sup.CC houders een flyer, en hou vooral acties voor kinderen en jongeren.

Ik ben ook jaren geleden voor het eerst gegaan omdat ik toen naar de kwart (of halve?) finale beker tegen Heerenveen kon voor 7 euro! Heb sindsdien een hoop euro's betaald voor belangrijkere wedstrijden.

Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
AFC Ajax
pi_71989104
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Tvduijn het volgende:

Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
Het verleden heeft wel uitgewezen dat de supporters Ajax niet zo heel veel uitmaken.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_71989144
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Weet niet of het niks oplevert, sportief gezien heb je wel support achter je waarmee je ook geld kan verdienen. Zodra je in de knock-out fase komt, komen de supporters vanzelf wel en levert het weer op.
AJAX AMSTERDAM!
pi_71989280
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]

Whehe.
pi_71991008
quote:
# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staat
pi_71991038
Ik begin hem nu ook wel zat te worden.
pi_71991076
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:

[..]

Dan ben je niet de enige
pi_71991077
Kunnen we Ogararu of Silva niet weer eens testen?
pi_71991084
quote:

[..]

Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:13:01 #117
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_71991169
quote:

[..]

Ik ook. Maakt mij in principe geen reet uit wat hij luistert, maar hij doet nu echt alsof hij al het mannetje is ofzo
pi_71991236
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
Dat klopt. Maar als Ajacied zijnde straal je klasse uit en ben je iemand waar bijna heel voetballend Nederland tegenop kijkt. Hij doet op deze manier afbreuk aan die status.
pi_71991277
Als Ajax gaat janken over een halfleeg stadion, dan moeten ze maar lekker zorgen dat de Champions League wordt gehaald. Zeurt niemand over de prijs van een kaartje, maar zwaait vrolijk met een vlaggetje. Terwijl de Arena vol zit. Probloeem opgelost!
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_71991425
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
pi_71991491
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 21:23:40 #122
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71991528
Ik snap gewoon echt niet dat mensen die Twitters gaan zitten volgen. Het interesseert me echt geen reet wat mannetjes die net haar op hun piemel hebben in hun vrije tijd zitten te doen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71991632
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Het is zijn werkgever, die heeft niks er over te zeggen wat hij op twitter zegt.
pi_71991925
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
AJAX AMSTERDAM!
pi_71991983
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
Waarom? wat voegd het toe? als hij zich er niet goed in voelt laat hem dan lekker dragen wat hij wilt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')