Er word toch ook lidmaatschap betaald?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Omdat Ajax geld moet verdienen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Dat snap ik ook al helemaal niet, waarom SCCers niet gewoon naar binnen mogen.
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:50 schreef Klaphark het volgende:
Dit hadden ze sowieso moeten zien aan komen natuurlijk, geef gewoon alle SCC-ers een vrijkaartje, de rest voor een tientje naar binnen. Heb je een volle bak.
Kost je zelfs geld.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
Greg heeft het iq van een pasgeboren kuikentje dus wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
Gregory toch, leer je het dan nooit met dat Twitter?
Het verleden heeft wel uitgewezen dat de supporters Ajax niet zo heel veel uitmaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:06 schreef Tvduijn het volgende:
Dit soort wedstrijden ga je toch nooit rijk van worden, maar je kan wel mensen binden voor de toekomst.
Weet niet of het niks oplevert, sportief gezien heb je wel support achter je waarmee je ook geld kan verdienen. Zodra je in de knock-out fase komt, komen de supporters vanzelf wel en levert het weer op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Levert geen drol op natuurlijk, er zijn een hoop kosten die je moet maken en vrijkaarten voor 35.000 man gaat je echt helemaal niets opleveren.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staatquote:# Keep following me ya'll !! As I walk dis road to the unforgettable...................10 minutes ago from UberTwitter
#
RT @PriesterBaby: Hollaaaaa!! Net klaar met de clip! Shout out naar @Gvanderwiel ! Nigga got his Swagg on!about 3 hours ago from UberTwitter
#
@Priesterbaby bezig met zn "Swagg On" video shoot.. Starring @Gvanderwiel enzooo. Uhuuuu.. http://mypict.me/nflQabout 4 hours ago from UberTwitter
#
@C_Linger hoeveel moest k payen?about 5 hours ago from UberTwitter in reply to C_Linger
#
In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !about 6 hours ago from UberTwitter
Dan ben je niet de enigequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
ik schaam me voor het feit dat zo'n figuur wekelijks in een Ajax-shirt staat
Ik niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Ik ook. Maakt mij in principe geen reet uit wat hij luistert, maar hij doet nu echt alsof hij al het mannetje is ofzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:07 schreef toma het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als Ajacied zijnde straal je klasse uit en ben je iemand waar bijna heel voetballend Nederland tegenop kijkt. Hij doet op deze manier afbreuk aan die status.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:10 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik niet.
Je hoeft die onzin niet te lezen hoor.
Dat slaat nergens op. Wat hij buiten het veld doet heeft niets te maken met wat erin gebeurd. Als het aan mij ligt speelt vd Wiel nog jaren bij Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
Het is zijn werkgever, die heeft niks er over te zeggen wat hij op twitter zegt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:20 schreef navigator het volgende:
Bij elk aannemelijk bod de deur uit doen die malloot. Hij gaat uberhaupt de echte top nooit halen.
Voorts onbegrijpelijk dat Ajax dit toelaat.
Waarom? wat voegd het toe?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:34 schreef bloodysunday het volgende:
Vind dat Jol een pak moet gaan dragen tijdens wedstrijden, zijn meer dat eens met me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |