Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:46 schreef Rhapsody het volgende:
Game on.
Ik mag toch hopen dat dat van Alves een hele late 1 april grap is.
En honda hoeft van mij ook niet. Honda hadden we moeten halen toen niemand hem nog had ontdekt, niet nu...
Gezien de voorgestelde deal niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
Zie daarom ook de edit.quote:
En dan na 6 maanden, een jaar gezeik omdat meneer weer weg wil, bj Az een handtekening heeft gezet, maar toch naar Parma wil....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:47 schreef Silaz het volgende:
[..]
Denk dat hij met een Suarez, Aissati, Sulejmani en eventueel een Honda toch wel iemand is die de ballen er gemakkelijk in schiet. en kopt.
goed bodquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:45 schreef Silaz het volgende:
Zul je zien dat Twente er met Honda vandoor gaat
edit: toch niet. 3 mil plus hersi en denneboom![]()
![]()
Ik zie Alves ook niet komen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
Als je een verdediger hebt, maar vervolgens Suarez moet missen vanwege blessures of schorsingen creeer je vervolgens helemaal niks.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:01 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk niet dat Hersi en Denneboom naar VVV gaan.
Ajax heeft (nog) geen 10mil. over voor Honda.
Ajax kan beter een verdediger halen.
Psv maakt alleen kans als Affelay weggaat.
Dat moet je toch altijd hopen?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Alves had 1 seizoen bij Heerenveen moeten blijven. Echt zonde. Wat een man in vorm was dat toen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:57 schreef Suijk het volgende:
Ben er even uit geweest, maar van Alves word ik niet echt warm. Honda weet ik nog niet. Nog meer geruchten gemist?
Mooiquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Alves kiest voor het grote geld en daarmee niet voor Ajax.
Top.
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:08 schreef jna het volgende:
Als we Honda halen moeten we maar gewoon hopen dat we elke wedstrijd er meer maken dan dat we tegen krijgen
Doelsaldo van 170 - 136quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:37 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
dat is natuurlijk wel het Ajax gedachtegoed bij uitstek.
Ajax wint met 5-4, en niet met 1-0. Als je zwaktepunt verdedigen is compenseer je dat met aanvallen, en niet met collectief verdedigen.
Nee, er is alleen naar de prijs gevraagd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Is er al een concreet bod op Honda gedaan dan? Nee toch?
Barbara Barend denkt dat wel het een uitgemaakte zaak isquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:18 schreef Afwazig het volgende:
Is er al een concreet bod op Honda gedaan dan? Nee toch?
Barbara Barendquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Barbara Barend denkt dat wel het een uitgemaakte zaak is.
Broek zat weer eens te strak zeker.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Doel je op dat stuk bij AT5? Met d'r plaatjesboek op schootquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:51 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Doel je op dat stuk bij AT5? Met d'r plaatjesboek op schoot
Die jongen schijnt ook verstandelijk ook niet heel erg ver te zijn. Hij kan ook niet lezen en schrijven. Je zag rond de AZ-soap al dat hij bijster weinig had in te brengen en dat vooral zijn zaakwaarnemers de boel bepalen. Dat in ogenschouw nemende, komen ze niet bij Ajax terecht, maar bij een club als Extremadura.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:06 schreef BoNi het volgende:
[..]
Als je een verdediger hebt, maar vervolgens Suarez moet missen vanwege blessures of schorsingen creeer je vervolgens helemaal niks.
Op beide vlakken zijn versterkingen nodig.
quote:In Zaandam wit my nigga @Priesterbaby shootin his "Swag On" video ya diggg !
Neequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
Blackcard Greg is in de buurt. Bezig met belangrijke dingen, zo te zien.
[..]
Hij had toch aangegeven dat hij daarmee was gestopt, omdat het niet zo professioneel over kwam?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Whehe.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:56 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Hij had toch aangegeven dat hij daarmee was gestopt, omdat het niet zo professioneel over kwam?
En hij zei dat Doedelzak makkelijk te verdedigen is.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.
[..]
[..]
Oh ja, daar zat de catch al.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:11 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Hij zei ook dat hij zijn kleren bij de Zeeman koopt.
[..]
Dat vind ik ook zoiets. Als je leest hoeveel trainingen er per seizoen komen te vervallen...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Middagtraining is komen te vervallen zo te zien?
Liever de training dan de wedstrijd zelf.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:48 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook zoiets. Als je leest hoeveel trainingen er per seizoen komen te vervallen...
Idd, en dan ook nog belabberd presteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
quote:Update:
VVV-Venlo meldt ook dat er door Ajax niet geboden is op Keisuke Honda. Verder wil de persafdeling van de club geen verdere uitlatingen doen. De persvoorlichter meldt dat er 'niets bekend' is.
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Prima. Hij mag van mij komen, maar dan moeten er inderdaad eerst overbodige spelers vertrekken.quote:
Ik begin ook sterk te twijfelen en wordt er zelfs onrustig van of er überhaupt nog wel versterking komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Pvdaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Cohen z'n ambt aan de wilgen hangt? Ik word zo ontzettend moe van die gast.
Sno en Kennedy gaan nergens heen. Die zijn blij dat ze bij Ajax onder contract staan en gaan nog liever op de tribune zitten dan dat ze naar sub-toppers gaan. FC Utrecht wilde Sno bijvoorbeeld huren, maar dat vond mister bigstar te minnetjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.
Dit is het laatste jaar waarin Luque zit he? Dus na dit seizoen is de balans iig met 3 miljoen (iets minder, Malaga betaalt een deel) omlaag.
Sno, Kennedy en Ogararu nog ff ergens dumpen snel.. Dan moet het kunnen.
Die heeft een halve draai per minuut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Rommedahl,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Snap er ook helemaal niets van. Waarom kan hij niet logisch nadenken? Echt... ik zal maar niet zeggen dat ik 'm een heerlijke pijnlijke dodelijke ziekte toewens, want dan krijg ik vast een ban aan m'n broek. Gregory van der Wiel is gewoon een compleet gestoorde gek. "Doedelzak deed steeds hetzelfde." En jij tuint er steeds in, sukkeltje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
Als je dat doet hou je uiteindelijk nog niemand overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. En mogen Blind, Sarpong, de Jong, Anita, Donald, vd Heijden en Bodul verhuurd worden (natuurlijk niet allemaal tegelijk).
Vind hem maar matig meestal, hij heeft ook wel zijn sterke wedstrijden gehad, zo ongeveer tot ie op de Vi kwam te staan (niet accuraat bedoeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.
Donderdag maar weer even bekijken.
Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. *
Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.
Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Luque is toch al definitief weg meende ik ergens tijdens mijn vakantie gelezen te hebben?
ok, dat ging dus weer over een verhuurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:36 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nee, Luque is weer verhuurd en Ajax betaalt nog steeds het grootste deel van zijn salaris.
Is overigens wel z'n laatste contractjaar.
vdWiel mag is hard gaan trainen, ook onterecht international gewordenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
Sowieso, ik vind niet dat alles beslist mag worden door middel wat er op het trainingsveld gebeurt. Als een speler niet presteert op het veld maar wel tijdens de trainingen moet hij toch even op z'n achterhoofd krabben. Dan zou ik liever bijvoorbeeld een Silva zien ipv van der Wiel. We zitten nog vroeg in de competitie dus nu een elftal af en toe wisselen moet kunnen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:07 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wij zien ze niet elke dag op het trainingsveld en kunnen ook niet in het hoofd kijken van Jol met wat voor plan hij wilt gaan spelen alhoewel dat toch steeds meer zichtbaar wordt.
Tevens kan het een slimme zet zijn van Jol om zo lang te wachten met spelers wegdoen, hij heeft ze intensief aan het werk gezien en kan een goede mening geven over spelers. Ook heeft hij toch nog wel wat tijd om eventueel spelers te halen.
Als ik een Wielaert in de wedstrijd zie, dan vraag ik me af wat die op de training doet dan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:14 schreef Wooldoor het volgende:
Wissel in de wedstrijd kan maar de pest is dat bij 9 van de 10 spelers echt gaat om de vorm van de dag. Op de training kan je dat er een beetje uit filteren en daar je basis elftal op afstemmen.
Boeit in het begin van de competitie niet zoveel in mijn ogen. De eerste 6 wedstrijden kan best gewisseld worden. Zolang er daarna maar een stabiel elftal staat.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:16 schreef Chadi het volgende:
Zolang hij de basis maar laat staan. Te veel wisselen is niet goed voor het elftal en ook niet voor de voetballers zelf.
Op afstand is het makkelijk kletsen, wij zijn hier natuurlijk ook zo opportunistisch als maar zijn kan. Jol moet en vandaag presteren en bouwen aan de toekomst, dan wordt het al een stuk minder makkelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:54 schreef N.i.c.k het volgende:
Als zoveel mensen hier met een gemiddeld voetbalverstand toch het zo eens kunnen zijn over bepaalde overduidelijke zaken. (welke spelers weg moeten, welke spelers absoluut niet gewenst zijn, welke spelers moeten rijpen). Waarom gebeurt dat bij ajax niet.
a. Zien we het verkeerd? b. Zijn we allemaal te kortzichtig en naief? c. klopt de structuur op grond waarvan beslissingen gemaakt worden nog steeds niet? d. moet Barca TD worden?
Maar dat zijn er op dit moment zoveel, Ajax heeft op Suarez en De Zeeuw na geen echte toppers meer in huis. Micky krijgt van mij het voordeel van de twijfel die het dit jaar echt moet laten zien, zelfde geld voor Aisatti.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik vind hem absoluut geen Ajax1 materiaal. Hij laat zich vaak te makkelijk piepelen.
[..]
ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:25 schreef Klaphark het volgende:
Ben benieuwd hoeveel kaarten er zijn verkocht voor donderdagAlleen 424 en 425 van de 2e ring tot nu toe.
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:27 schreef toma het volgende:
[..]
ik verwacht dat er 25.000 kaarten verkocht worden.
Best weinig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:
[..]
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.
Dan krijg je straks hetzelfde gezeik als tijdens AT dat mensen die kaarten hebben voor de 2e ring plaats moeten nemen op de 1e ringquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:30 schreef Klaphark het volgende:
[..]
1e ring is ook nog niet uitverkocht. Ik denk eerder rond de 18 k.
Dan krijg je weer gezeik van mensen die wel gewoon betaald hebben.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:45 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom komt de SVA leden dan niet gewoon tegemoet en deelt gratis kaarten uit ofzo? Als ze het toch niet vol krijgen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |