Zou ik een hele goede vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef Seam het volgende:
Doe mij alleen Honda dan maar en zoek een leuke verdediger uit.
Die Henrique werd in Duitsland toch uit de basis gespeeld door een of andere pannenkoek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
Henrique een jaar huren van Barcelona (met koop-optie) of anders Renato Civelli gratis oppikken.
Neequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
Dat bericht van Honda was van 15 juni, even voor de duidelijkheid.
In de competitie nog geen minuut gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Hij doelt op dat bericht wat rond 15u werd gepost, maar uiteindelijk van 14 juni bleek te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Ah oké, dat heb ik gemist dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.
Gesneden of in een pakje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Silenus het volgende:
Doe mij maar Honda, een CV, Alves, en een halfje wit.
Kan inderdaad niet, zwaar irritant.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:33 schreef Klaphark het volgende:
Kijk ik nou zo scheel, of is het indd niet mogelijk om bij de online kaartverkoop je SCC nummer op te slaan? Elke keer moet ik het weer opnieuw invullen
En bij Ajax komt ie natuurlijk ook onder een vergrootglas.. Ik weet het niet hoor, het risico lijkt mij een beetje te groot.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef toma het volgende:
Hmmmm.... Alves. Ik weet het niet. Bij Heerenveen speelde hij super maar in Engeland heb ik hem zelden dat zelfde niveau zien halen.
Dat we veel tegendoelpunten krijgen ligt natuurlijk niet louter aan onze verdediging en keeper. Het gaat vaak voorin al mis omdat de bal onvoldoende wordt vastgehouden. Een fysiek sterke, balvaste, centrumspits zou ervoor kunnen zorgen dat de bal langer in de ploeg blijft waardoor de druk op de verdediging minder wordt. Een creatieve middenvelder á la Honda kopen draagt daar ook aan bij. Daarom: versterk de verdediging door Honda en Alves te kopen (en door Wielaert te vervangen door Oleguer).quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef TUFKAL het volgende:
En daarmee helpen we onze verdediging wel!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |