Idd, en dan ook nog belabberd presteren.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
quote:Update:
VVV-Venlo meldt ook dat er door Ajax niet geboden is op Keisuke Honda. Verder wil de persafdeling van de club geen verdere uitlatingen doen. De persvoorlichter meldt dat er 'niets bekend' is.
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Prima. Hij mag van mij komen, maar dan moeten er inderdaad eerst overbodige spelers vertrekken.quote:
Ik begin ook sterk te twijfelen en wordt er zelfs onrustig van of er überhaupt nog wel versterking komt.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:00 schreef Cheiron het volgende:
Honda komt niet, ik geloof er echt niet in. Zeker niet zolang al die overbodige gasten niet weg zijn. En ik acht de kans toch erg groot dat daarvan het gros gewoon in Amsterdam geld blijft cashen.
Liever dan dit jaar geen versterkingen en leuk mee doen, dan je compleet in de schulden te steken en er over 3 jaar bij te staan als Feyenoord..
Pvdaquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:07 schreef Aanvoerder het volgende:
Wordt het niet eens tijd dat Cohen z'n ambt aan de wilgen hangt? Ik word zo ontzettend moe van die gast.
Sno en Kennedy gaan nergens heen. Die zijn blij dat ze bij Ajax onder contract staan en gaan nog liever op de tribune zitten dan dat ze naar sub-toppers gaan. FC Utrecht wilde Sno bijvoorbeeld huren, maar dat vond mister bigstar te minnetjes.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:02 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad. Als je al 31 spelers onder contract hebt, is er een bij gewoon dom.
Dit is het laatste jaar waarin Luque zit he? Dus na dit seizoen is de balans iig met 3 miljoen (iets minder, Malaga betaalt een deel) omlaag.
Sno, Kennedy en Ogararu nog ff ergens dumpen snel.. Dan moet het kunnen.
Die heeft een halve draai per minuut.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Rommedahl,quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:01 schreef Vale17 het volgende:
Kennedy kan nog wel nuttig zijn hoor..
Opeens is iedereen lovend over Rommedahl, maar als je op de helft van de tegenstander speelt, zie ik liever Kennedy in de basis..
Die Sno mag inderdaad weg, een veel te lage handelingssnelheid!
Snap er ook helemaal niets van. Waarom kan hij niet logisch nadenken? Echt... ik zal maar niet zeggen dat ik 'm een heerlijke pijnlijke dodelijke ziekte toewens, want dan krijg ik vast een ban aan m'n broek. Gregory van der Wiel is gewoon een compleet gestoorde gek. "Doedelzak deed steeds hetzelfde." En jij tuint er steeds in, sukkeltje.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 15:52 schreef Dr.Daggla het volgende:
Iemand binnen de club zal hem toch wel op z'n vingers tikken voor dit?
Het staat echt zo onprofessioneel! JE BENT FUCKING INTERNATIONAL!!!
Als je dat doet hou je uiteindelijk nog niemand overquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:12 schreef toma het volgende:
Eerst alle overbodige spelers weg en dan Honda. Van mij mogen Ogararu, Kennedy, Rommedahl, Emanuelson, Sno, Luque en Martina weg. En mogen Blind, Sarpong, de Jong, Anita, Donald, vd Heijden en Bodul verhuurd worden (natuurlijk niet allemaal tegelijk).
Vind hem maar matig meestal, hij heeft ook wel zijn sterke wedstrijden gehad, zo ongeveer tot ie op de Vi kwam te staan (niet accuraat bedoeldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:20 schreef Vale17 het volgende:
Iedereen heeft wel eens een mindere wedstrijd ertussen. Vd Wiel heeft zich imo buitengewoon ontwikkeld. Op Amsterdam Tournament speelde hij zeer behoorlijk tot goed. Sterker geworden, voetballend beter geworden.
Donderdag maar weer even bekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |