quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:25 schreef zovty het volgende:
Mijn klacht: onduidelijkheid over de afzetting van de_boswachter.
Wat wil je nog meer weten?quote:
Ja, hij is dus weggestuurd.quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:45 schreef shmoopy het volgende:
De_boswachter is per direct gestopt met zijn crewtaken, omdat er een onwerkbare situatie was ontstaan met collegamods.
BoWa, hoe dan ook bedankt voor het lang modden van een erg druk forum.
Lachen met jouquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Trannellius het volgende:
Sinds wanneer was hij mod dan?
Waar is juup gebleven trouwens, hij heeft opeens geen blauwe kleur meer?
Dat heb ik ook nog gelezen ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:26 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Wegens een onwerkbare situatie met collega-mods. Volgens MED.
Alsof je dat te horen gaat krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gelezen ja.
Maar welke collega mods, en hoe was die situatie ontstaan?
Jij wil echt alles weten hequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gelezen ja.
Maar welke collega mods, en hoe was die situatie ontstaan?
Omdat ik op zwart gezet ben. Nee niet vrijwilligquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:25 schreef zovty het volgende:
Waarom ben je geen mod meer?
We krijgen het altijd te horen. Altijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Alsof je dat te horen gaat krijgen.
En welke mods bedoelde je dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat ik op zwart gezet ben. Nee niet vrijwillig
Ik heb achter de schermen gezegd dat er mods hun taken op een nazi-achtige manier uitvoerden.
Dat mocht niet.
Ws. niet DE reden. Maar dat dragen ze wel als reden aan, laf als ze zijn.
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik een te grote bek had. Daar kan ik wel mee leven, omdat het zo is.
Onwerkbare situatie met medemods. Alsof ik wat te maken heb met anderen, op de 4 collega's in KLB na.
Maja, het zij zo. Kan er niet wakker van liggen. Ze zoeken zich maar een andere gek tijdens kantoortijd.
Enough info ?
Ja, wat wil je.... KLB is bijna de bodem van de maatschappijquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef BobbyB het volgende:
Vind het nog knap dat ie het een jaar volgehouden heeft.
De reden was waarschijnlijk iets simpeler. kutuser -> kutmod met verstand van fruitvlieg. Je hebt geen grote bek, je bent gewoon een vervelend pubertje. Ergo, nu al beste crewbeslissing 2009.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik heb achter de schermen gezegd dat er mods hun taken op een nazi-achtige manier uitvoerden.
Dat mocht niet.
Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik een te grote bek had. Daar kan ik wel mee leven, omdat het zo is.
Onwerkbare situatie met medemods. Alsof ik wat te maken heb met anderen, op de 4 collega's in KLB na.
Maja, het zij zo. Kan er niet wakker van liggen. Ze zoeken zich maar een andere gek tijdens kantoortijd.
Enough info ?
Kun je lezen ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:30 schreef zovty het volgende:
En welke mods bedoelde je dan?
En wat denk je dan dat de echte reden is?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De reden was waarschijnlijk iets simpeler. kutuser -> kutmod met verstand van fruitvlieg. Je hebt geen grote bek, je bent gewoon een vervelend pubertje. Ergo, nu al beste crewbeslissing 2009.
Precies. Jij snapt het.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
De reden was waarschijnlijk iets simpeler. kutuser -> kutmod met verstand van fruitvlieg. Je hebt geen grote bek, je bent gewoon een vervelend pubertje. Ergo, nu al beste crewbeslissing 2009.
Is dit een kruisverhoor of zo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Maar heb je dan zo'n grote bek open getrokken? Heb je daar voorbeelden van?
Zeg gast.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Duurde wel lang nog dan, voordat de crew er zat van was. Ik was het al voor de aanstelling.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Is dit een kruisverhoor of zo?
Klinkt als de normale progressie van een stelletje werkelozen die hun wereldje zo ver verkleinen dat alles drama lijkt na een tijdje...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mocht niet.
Enough info ?
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:34 schreef zovty het volgende:
Tja, je moet nou eenmaal geen kritiek uiten op de leiding van FOK, ook niet achter de schermen! Das natuurlijk oerstom! Als je dat doet, ben je echt niet goed bij je hoofdquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat mocht niet.
Enough info ?
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Duurde wel lang nog dan, voordat de crew er zat van was. Ik was het al voor de aanstelling.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.
Neuh, ik heb waarschijnlijk meer geld dan jij, dus laat maar.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zeg gast.
Moet je ook nog mijn pincode.
We gaan een felle lamp op je hoofd zettenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Lijkt wel op een ondervraging uit 1944 idd.
Breng 'm nou niet op ideeen....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Solliciteer voor mod dan kan je alles achter de schermen teruglezen.
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mis nog die loop in je rug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
We gaan een felle lamp op je hoofd zetten. En maar ondervragen. En geen slaap voordat je alles hebt verteld.
![]()
moet je als mod nou echt met Yvonne...?
Dan is dit topic toch niet nodig?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet. Genoeg lekkers. Als in: lekkende mensen.
Biogarde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?
Zovty en mod?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Breng 'm nou niet op ideeen....
jij fapt op de UI van Bo_Wa?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef knox_ het volgende:
Boeiend, zo lang hij zijn avatar maar houdt
Ik niet i.i.g.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik dacht dat je een avatar moest hebben om mod te zijnquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat was er met SHE dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
Maar dit zat er aan te komen natuurlijk. Altijd grote muil, al meerdere relletjes geweest (SHE bv.) en lekker doorbaggeren en populair doen 'want ik ben toch blauw'
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:38 schreef knox_ het volgende:
Boeiend, zo lang hij zijn avatar maar houdt
Op z'n minst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik dacht dat je een avatar moest hebben om mod te zijn
quote:
Als de overige 6 modfuncties die weg zijn de afgelopen twee dagen opgevuld zijn gok ik zo.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:39 schreef Trannellius het volgende:
Wanneer beginnen de sollicitaties trouwens?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als de overige 6 modfuncties die weg zijn de afgelopen twee dagen opgevuld zijn gok ik zo.
Dan ben je mod van een leeg forum, is dat wat je wil? Nou? WIL JE DAT BIATCH!?!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik solliciteer wel voor mod. Keiharde hand is het enige wat dit subforum kan redden. Alle baggerusers weg, alleen kwaliteitsposts en échte klachten. Geen persoonlijke aanvallen meer, geen belachelijke vooronderstellingen. Standaardopmerkingen worden verwijderd.
wow - erg knap dat je ons even vertelt wat de verhoormethode 1944 precies is - was dr in mn eentje nooit op gekomen!!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:37 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
We gaan een felle lamp op je hoofd zetten. En maar ondervragen. En geen slaap voordat je alles hebt verteld.
![]()
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als de overige 6 modfuncties die weg zijn de afgelopen twee dagen opgevuld zijn gok ik zo.
En het liefst een bewegende toch?quote:
Alles beter dan Sunchaserquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar asjeblieft geen Juicyhil of Sunchaser hier mod
Leiding van FOK ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef Bart het volgende:
Tja, je moet nou eenmaal geen kritiek uiten op de leiding van FOK, ook niet achter de schermen! Das natuurlijk oerstom! Als je dat doet, ben je echt niet goed bij je hoofd
Nee. Maar als er niet serieus kan worden gepost dan maar niet. Grapje moet kunnen, eenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan ben je mod van een leeg forum, is dat wat je wil? Nou? WIL JE DAT BIATCH!?!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
wow - erg knap dat je ons even vertelt wat de verhoormethode 1944 precies is - was dr in mn eentje nooit op gekomen!!
Oh oh. Als ze dit lezen...quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leiding van FOK ?
Noem jij een aantal retards met geestelijke beperkingen, die meer pillen slikken dan de gemiddelde wielrenner, en die modden in wat kleine kutsubforumpjes de leiding van FOK ?!?
Ik niet.
En wie de fuck ben jij dan? Ik heb je nog nooit in KLB gezienquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik noem toch geen namen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:44 schreef -J-D- het volgende:
Oh oh. Als ze dit lezen...
Ik vind het wel wat. Een subforum waar ik als enige mag posten, met jou als mod.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Nee. Maar als er niet serieus kan worden gepost dan maar niet. Grapje moet kunnen, eenop z'n tijd ook, maar niet van die belachelijke posts van vandaag de dag.
Beter dan die bagger die jij elke dag spuit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij dan? Ik heb je nog nooit in KLB gezienWaar bemoei je je dan in godsnaam mee, paupert.
Nou ja, vriendjespolitiek enzo, daar kunnen ze ook wat van.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leiding van FOK ?
Noem jij een aantal retards met geestelijke beperkingen, die meer pillen slikken dan de gemiddelde wielrenner, en die modden in wat kleine kutsubforumpjes waar geen hond op afkomt de leiding van FOK ?!?
Ik niet.
Met de leiding was dan ook niks mis.
Ach... er zijn users die denken alles te wetenquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En wie de fuck ben jij dan? Ik heb je nog nooit in KLB gezienWaar bemoei je je dan in godsnaam mee, paupert.
Nouja. Inzicht heeft -ie wel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:31 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Oh of van die klapjosti's als Paul of dagdag ofzo (en die hele posse van Paul uiteraard; stoeprand, porsche1, en alle andere 14-jarige pubers die anaal verwend worden door Paul)quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
Maar asjeblieft geen Juicyhil of Sunchaser hier mod
De leiding van fok heeft je afgezet. Althans... ik ziequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Leiding van FOK ?
Noem jij een aantal retards met geestelijke beperkingen, die meer pillen slikken dan de gemiddelde wielrenner, en die modden in wat kleine kutsubforumpjes waar geen hond op afkomt de leiding van FOK ?!?
Ik niet.
Met de leiding was dan ook niks mis.
nofi, Sh., nofiquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:36 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het zal toch iets te maken hebben met KLB. Welke zelf respecterende lul wil dit forum nog modden?
Ik durf niet te gastmodden hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
maar goed. Ben weer zwart.
Hoofdstuk afgesloten.
Net als dat dit topic allang gesloten had moeten worden.
ZET HET SLOTJE DANquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:47 schreef de_boswachter het volgende:
maar goed. Ben weer zwart.
Hoofdstuk afgesloten.
Net als dat dit topic allang gesloten had moeten worden.
Gewoon doen. Je krijgt hoogstens klappen van Adelantequote:
En zo is het, Ordnung muss sein!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:40 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Ik solliciteer wel voor mod. Keiharde hand is het enige wat dit subforum kan redden. Alle baggerusers weg, alleen kwaliteitsposts en échte klachten. Geen persoonlijke aanvallen meer, geen belachelijke vooronderstellingen. Standaardopmerkingen worden verwijderd.
Check.quote:
quote:
Ow, dit staat niet in SHO.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je krijgt hoogstens klappen van Adelante
Ik bijt niet hoorquote:
forum@fok.nlquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Inderdaad. Waar moet je solliciteren?
Ik vind het zo'n leuk topicquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef zovty het volgende:
[..]
Check.
Ja, nog steeds open.
Misschien zijn de bewuste 'nazi mods' nog niet wakker?
Dus de mod die dit dichtgooit is een van de nazi mods..
quote:
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijnquote:
Denken dat FOK! een democratie is of je als user ook maar enige inspraak hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Waar blijven ze dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
Dit topic verdient tieten.
Van mij mag jequote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Ik heb maar 600 posts ofzo, ik krijg vast geen extra knopjes. Tenzij veel users het met me eens zijn.
Ik ben het met je eens, steun jij mij dan ookquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
quote:
Als je een avatar neemt mag je van mijquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:51 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Sst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Welke account is dat?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En je originele gebande account dan ?
Jawelquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:56 schreef postmortum het volgende:
ik mag niet solliciteren , ik ben al 30 minuten mod geweest
Was het maar zo'n feest.quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden
boomlaarsquote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Al twee jaar gestoptquote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Salatrel het volgende:
ga je nu weer plaatjes aan elkaar mixen?
ik denk niet dat ik nog wilquote:
Stiekeme nazi's.quote:
We zullen het nooit wetenquote:
Het zijn altijd gasten waar je het niet van verwacht he!quote:
Laten we ze stealthnazi's noemenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stiekeme nazi's.. Dáár heb ik wat tegen!
Dit gaat je je kleurtje kosten!quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het zijn altijd gasten waar je het niet van verwacht he!!
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:00 schreef Jarno het volgende:
[..]
Stiekeme nazi's.. Dáár heb ik wat tegen!
Tenzij je modrechten hebt waardoor jij door slotjes kan posten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef Ploertendoder het volgende:
Is dit topic nog steeds niet op slot?
want?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.
Ik kan jou goed begrijpen, ik zal Danny ook niet willen pijpen om mod te blijven....quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:29 schreef de_boswachter het volgende:
Dat mocht niet.
om andere redenen wel dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ik kan jou goed begrijpen, ik zal Danny ook niet willen pijpen om mod te blijven....
Jaaa, wie is de grootste hoer bij de mods?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er nog kamervragen?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:01 schreef NJ het volgende:
[..]
Wij, als crew, ook. Vandaar dit topic.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:04 schreef de_boswachter het volgende:
Komen er nog kleine kamervragen?
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
want?
Bo_Wa maakte wat mensen voor nazi uit? Maar hij krijgt vervolgens de zak? Oftewel het was onterecht dat hij ze ervoor uitmaakte of het was weer zo'n kinderachtig 'hij-of-ik-eruit'-spelletje van de mensen die voor nazi werden uitgemaakt
Maar hey! Wie ben jij dan? Waar zijn jouw TTT ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:46 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Beter dan die bagger die jij elke dag spuit.
Bij nader onderzoek is gebleken dat ik geen modrechten hebquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tenzij je modrechten hebt waardoor jij door slotjes kan posten.
Puik plan. Onze vorige modsamenwerking was een groots succes!quote:Op maandag 17 augustus 2009 11:58 schreef Jarno het volgende:
Nou goed, zovty en ik doen het wel maar dan moeten die nazi's wel ontmaskerd worden en publiekelijk aan de schandpaal. O, en OO moet dicht.
Goedendag.....quote:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden. Worden wel ergere beschuldigingen geuit hier soms. Plus is het soms ook totale willekeur hoe er geslot/gebanned word, maar dat is een andere discussiequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Dat dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
BoWa heeft alles gezegd hier wat hij ook achter de schermen heeft gezegd. Daarbij dus geen namen genoemd. Dus dat laatste is niet aan de orde. En daarbij als je geen namen noemt kan je ook niet zeggen of het terecht of onterecht was lijkt me.
Je rook hem dus?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Mooi. Een frisse wind kan KLB wel gebruiken.
Precies.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Klinkt dan een beetje als 'de druppel' eerlijk gezegd. Om iemand nou op zwart te gooien omdat hij ergens laat vallen dat sommige mods nazi-praktijken er op nahouden.
Dan moet jij MOD wordenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik vond de_bosführerquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
1: nee.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:08 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Goedendag.....
Barry Peters van De Volkskrant hier
Ik heb een aantal vragen voor mijn lezers,
1. Ben u een Wilders stemmer?
2. Bestaat de Fok! leiding uit Wilders stemmers?
3. Rijdt u weleens over de snelweg?
4. Heeft u ooit in uw leven weleens Volkswagen gereden?
5. Hebben uw ouders ooit kinderbijslag gevraagd voor u?
6. Bent u ooit weleens in Duitsland geweest?
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Precies.
Dat zal vast ook de reden zijn. Alleen heeft me dat niemand medegedeelt.
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:11 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon heel KLB dichtgooien en alle users die meer dan 5000 posts hebben in de subforum een permban geven. Probleem opgelost
Hij heeft nog steeds alle tijd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
Is uitgebreid gebeurd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:12 schreef Tally het volgende:
Aan de andere kant heb je ook zat tijd gehad om uit te leggen wat je bedoelde.
In het KLB subforum, helder lichtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:13 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
aantal posts: 19283 (gemiddeld 10 per dag)
lullig
Heb 'm al voor gedragen.quote:
Nou, dan vertrek je nu toch?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
In het KLB subforum, helder licht
Is dus niet uitgebreid gebeurd anders was dit niet gebeurt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is uitgebreid gebeurd.
Alleen wou geen namen noemen. Mijn recht. Zoals ik daar ook al zei: We leven in een vrij land, geen Noord Korea.
En als ze het echt hadden willen weten had iemand van de FA's me kunnen PM'en.
Je wil dus wel een ongedefinieerde groep mensen voor nazis uitmaken, maar vervolgens niet zeggen wie je precies bedoelt, dit onder het mom van vrijheid van menings uiting. Maar wel als een stasi agent de namen noemen bij je superieuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is uitgebreid gebeurd.
Alleen wou geen namen noemen. Mijn recht. Zoals ik daar ook al zei: We leven in een vrij land, geen Noord Korea.
En als ze het echt hadden willen weten had iemand van de FA's me kunnen PM'en.
Ach zo word alles duidelijk voor iedereen!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
jezus... tief eens op met die kruisverhoor van je zovty
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:17 schreef Ploertendoder het volgende:
jezus... tief eens op met die kruisverhoor van je zovty
Dat bepaal ik zelf welquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast, als het je niet boeit zoek je toch een ander topic? Maar ga mijn waarheidscommisie niet voor de voetenlopen.
Die grap is zo ondertussen in ieder Bo_Wa topic al 10x gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Godver remlof, stop met fucking pmen. Ik word geen mod.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:23 schreef Lakitu het volgende:
Godver remlof, stop met fucking pmen. Ik word geen mod.
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valtquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:22 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh, mja, eh. Mag ik dan zelf bepalen wat ik in dit topic post?
Bowa roept zoveelquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja hoor, maar het is irritant als je doorvraagt terwijl BoWa al lang heeft aangegeven dat er niets meer te zeggen valt
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maakquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die grap is zo ondertussen in ieder Bo_Wa topic al 10x gemaakt.
Maar ha-ha
Daarom is hij nu ook zwart!quote:
Niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jah anders kijk ik even al die topics door voor ik een grap maak
-edit-quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:25 schreef Tally het volgende:
En de gasten die hier roepen dat ze moeten stoppen met PM-en zijn vaak de gasten die als eerste een mailtje sturen met kan ik mod worden
Stoerquote:
Beetje jammerquote:
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie dezequote:
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Wel de vermakelijkste, voor mij danquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Men denkt (dacht hij maar) dat dit de makkelijkste manier was.
Wat is m'n punt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, zijn punt is op duizendhonderd manieren duidelijk te maken. En dan kiest 'ie deze
Was er een punt dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Och een kleine moeite om in mijn fotoboek te kijken hoor. Daar staat hij gewoon!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:39 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wel de vermakelijkste, voor mij dan
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.quote:
Had al gekekenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Och een kleine moeite om in mijn fotoboek te kijken hoor. Daar staat hij gewoon!
Hij had voor mij ook niet weg gehaald hoeven worden maar procedure he.
Word niet alleen bij die van mij gedaan!
Maar als je verder wil lachen klik je even op het knopje van mijn fotoboek!
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.
Alsjeblieft, rot op. Het laatste wat ik nodig heb is jouw onzinnige gebash weer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Geen idee. Maar je weet wel keer op keer duideliijk te maken dat je een complete mongool bent.
Dan kwam je vast en zeker niet meer bij en kan je nu weer verder rellen in dit topic!quote:
Mja Opa. Die jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:42 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou, zo erg lollig is het nou ook weer nietquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan kwam je vast en zeker niet meer bij en kan je nu weer verder rellen in dit topic!
Voor de rest blijft het natuurlijk nog steeds sneu!
Een gefrustreerde retard. Mission Completed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Alsjeblieft, rot op. Het laatste wat ik nodig heb is jouw onzinnige gebash weer.![]()
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou, zo erg lollig is het nou ook weer nietVond vooral de omstandigheden waarop jouw foto werd gebruikt grappig.
De rekel heeft overduidelijk de diepgang van een bierviltje. Ik vrees dat er gewoon niet meer inzit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Mja Opa. Die jeugd van tegenwoordig.
Een beetje moeite doen ze tegenwoordig niet meer!
Helaas.
Sneu bovenal, dat ben ik me je eens.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.
Beetje makkelijk vooral. Maar deze user doet dat wel vaker. Vandaar dat hij ook zijn eigen fotoboek vol zet met zijn eigen foto's!
Want stel je eens voor je dat je weest hoe hij er uit ziet. Nou dan kan je pas lachen!
Eekhoornsquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:45 schreef Ploertendoder het volgende:
Waar gaat dit topic over?
Ik dacht: nergens meer overquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef zovty het volgende:
[..]
Het waarom achter de afzetting van boswachter.
Sorry Opa! Helaas doe je dr geen kut aan!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De rekel heeft overduidelijk de diepgang van een bierviltje. Ik vrees dat er gewoon niet meer inzit helaas.
Ach zulke dingen kan je verwachten van iemand die... zie hierboven!quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Sneu bovenal, dat ben ik me je eens.
Ik ga stuk hierzoquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Grappig vind ik niet het juiste woord. Zoals ik eerder al aangaf vond ik het vooral sneu.
Beetje makkelijk vooral. Maar deze user doet dat wel vaker. Vandaar dat hij ook zijn eigen fotoboek vol zet met zijn eigen foto's!
Want stel je eens voor je dat je weest hoe hij er uit ziet. Nou dan kan je pas lachen!
Waar de kanker heb je het kanker overquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef Jenglejack het volgende:
Hahahaha al die mensen die nu ineens gaan lopen verkondigen dat je een kankerlul bent.
Kanker droevig..
Tieten:quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar de kanker heb je het kanker over
Zie post van ploertendoder.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Waar de kanker heb je het kanker over
Boehoe huiliequote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Wil je ontopic blijven of opkankeren?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je wil dus wel een ongedefinieerde groep mensen voor nazis uitmaken, maar vervolgens niet zeggen wie je precies bedoelt, dit onder het mom van vrijheid van menings uiting. Maar wel als een stasi agent de namen noemen bij je superieuren?
Was je verbaasd toen je hoorde dat je werd afgezet?
Nationale sport op FOK!, mods bashen. Beetje jammer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef Ezio het volgende:
BoWa werd al flink gebashed toen hij ook nog mod was hoor
Ja das waar, maar het lijkt alsof iedereen die eerst niet durfde te bashen nu wel ineens losgaat.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:52 schreef Ezio het volgende:
BoWa werd al flink gebashed toen hij ook nog mod was hoor
Je loopt een rel of 4 miljoen achter.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
[..]
Ja das waar, maar het lijkt alsof iedereen die eerst niet durfde te bashen nu wel ineens losgaat.
Lijkt een beetje op het naschoppen van iemand die al op de grond ligt.
Je hebt mijn advies opgevolgd en een UI genomenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:54 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
Nationale sport op FOK!, mods bashen. Beetje jammer.
Hebben mods glitter en glamour dan?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Rasher het volgende:
Mods, de hardst falende celebrities van elk forum. Er zijn maar een paar goede, de rest kan niet omgaan met de gggglitter en de gggglamour.
Jep.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Je hebt mijn advies opgevolgd en een UI genomen
Zolang mensen ze aandacht geven: Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hebben mods glitter en glamour dan?
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:55 schreef Jarno het volgende:
[..]
Je loopt een rel of 4 miljoen achter..
Tieten?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:53 schreef Jarno het volgende:
Oh, en elke donderdag pizza en roze koeken. Vergeet ik dan nog iets zovty?
Nu vind ik dat je me in je sig moet zettenquote:
KLB is geen klein kutsubforumquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef postmortum het volgende:
Poll: Welke subforum mods werden uitgemaakt voor nazi?Mexicaanse griep The Bunker Online Lowlands 2009 Kredietcrisis Kaaskoppen in het buitenland Defensie General Chat Onzin voor je leven! Klaagbaak Reviews & Productbeoordelingen Vraag & Aanbod FOK!Userfoto's Uitgaan & Vrije tijd Puber- & Tienertalk Stad & Streek Memory Lane Film, Tv & Radio Muziek Soaps, Showbizz & Sterren Babes & Hunks Nieuws & Achtergronden Politiek De Elementen: Onstuimige Aarde School & Studie Werk, Geldzaken & Recht Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing The Truth is in Here... Brave New World Misdaad Cultuur & Historie Theater, Taal & Kunst Lifestyle Ouder(s) Relaties & Psychologie Klussen & Wonen Flora & Fauna Culinesse à gogo Seksualiteit Het Keldertje Keiharde porno voor Danny (18+) Fotografie Sport Voetbal Travel Mens erger je niet Digital Corner Games & Consoles Planes, Trains & Automobiles Feedback FOK!features, Bugs & Development
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Check.quote:
Aaah nu word het een raad het subforum topic! Spannende wending.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
KLB is geen klein kutsubforum
Dus die valt sowieso al af.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:02 schreef postmortum het volgende:
haha mendsen die bowa bashen , als jullie hem in irl tegenkomen gaan jullie huilend een straatje om voor hem
Valt wel mee toch.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:54 schreef Jenglejack het volgende:
Ja das waar, maar het lijkt alsof iedereen die eerst niet durfde te bashen nu wel ineens losgaat.
Lijkt een beetje op het naschoppen van iemand die al op de grond ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |